НачалоФорумОбратна връзка и предложенияНе мога да оставя отзив за казиното

Не мога да оставя отзив за казиното (страница 2)

 от Vladislavgryzlya
|
11 988 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
leoagag3232

Супер, радвам се, дано повече не ти се случва и стискам палци да успееш да си разрешиш ситуацията.

Ако имате нещо, което искате да споделите за казиното, срещу което имате оплакване, не се колебайте да го направите тук: https://casinoguru-en.com/playuzu-casino-es-review#tab=js-tab- дискусия

Успех ☘️

Автоматичен превод:

Същият проблем възниква в casinoguru-kr.com. Появява се съобщението „Captcha failed".

Автоматичен превод:
li9uidlime

здравейте


Благодарим ви много, че се свързахте с нас! Благодарение на вас открихме употреба, която се надявахме никога повече да не видим.

Съжалявам за причиненото неудобство. Нашите технически специалисти работят върху решение, докато ние „говорим".

Трябва да заработи след няколко минути. Можете ли да опитате отново, моля?



Редактиран от автора
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини