ФорумОбратна връзка и предложенияНе мога да оставя отзив за казиното

Не мога да оставя отзив за казиното

преди 2 години от Vladislavgryzlya
|
5837 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Не мога да оставя отзив за казиното, не мога да премина CAPTCHA. Не излиза и по някаква причина се опитва автоматично да ходи, но не работи и дава грешка! Тук:

„ЛЕКАРСТВО (за собственика на сайта):

Невалиден домейн за ключа на сайта reCAPTCHA

Конфеденциинство - умовете використаня "


Искам да подам жалба за проблем с моя акаунт, но той също излиза:

„Грешка при въвеждане на Captcha: Моля, попълнете полето и опитайте отново."

Въпреки че не въведох нищо, моля помогнете!

Автоматичен превод:
Vladislavgryzlya
преди 2 години

Здравейте, не трябва да е необходимо да попълвате нищо в captcha. Това е автоматично. Можете ли да направите екранна снимка, показваща момента, в който се опитвате да я изпратите и след това тя се проваля?

Също така ви предлагам да опитате друг уеб браузър.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Екран: https://ibb.co/fHQ5CyK

Автоматичен превод:
преди 2 години

Опитах друг браузър по същия начин, грешката е същата!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Владиславгризля,

Опитвам се да разреша този проблем, кое казино се опитахте да прегледате?

Автоматичен превод:
Roman
преди 2 години

Здравейте, не мога да оставя преглед за нито едно казино, грешката е същата. reCAPTCHA няма да ме пусне и ме отхвърля! Инсталирах екранните снимки по -горе, можете да видите.

Автоматичен превод:
Vladislavgryzlya
преди 2 години

Добре, благодаря за информацията. Използвате ли https://kasinoguru-ua.com/ сайт?

Публикация на Roman Редактиран от Daniel
Причина: връзката е актуализирана
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Владиславгризля,

Добра новина, открихме проблема и работим усилено за отстраняването му 🙂. Скоро трябва да заработи, ще ви държа в течение.


РЕДАКТИРАНЕ: Трябва да се поправи сега 🙂 уведомете ме, ако този проблем продължава.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Грешка 502. Прикачен екран по -горе

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мисля, че открихме множество проблеми и работим по него в момента, веднага щом бъде отстранен, ще ви уведомя отново. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добри новини! Проблемът трябва да бъде отстранен сега, уведомете ме, ако е останал 🙂

Автоматичен превод:
Roman
преди 3 месеца

Здравейте, имам същия проблем

Автоматичен превод:
marv202
преди 3 месеца

Здрасти. Същата грешка 502, моля?

Веднага ще уведомя нашите технически специалисти. Само забележка: до кой URL адрес отворихте, когато се появи грешката?

Английска уеб версия, може би? https://casino.guru/casino-reviews

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Същият проблем с оплакване. Captcha не успя. Освен това качването няколко пъти на различни версии на документа се провали.

Автоматичен превод:
Davido180
преди 3 месеца

Предупредих нашия технически екип.

Бихте ли изпратили имейл до community@casino.guru съдържащ екранна снимка, вашите IP адреси и списък на устройствата, които сте използвали? Допълнително добавете домейна на Casino Guru, който използвате, напр. https://casinoguru-en.com/

Моля, използвайте: https://whatismyipaddress.com/

Ще направим всичко възможно, за да разрешим проблема.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, имам същия проблем

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, не виждам преглед в нашата система. Все още ли срещате проблема, моля?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
tour_fashm_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини