Здравейте
Темата е одобрена 🙂.
Честно казано, не мога да разбера нашия подход... Проследете дилемата ми за секунда, моля.
Много пъти преди вие се връщахте само за да ни обвинявате в лошия си опит с казината, но в същото време отказахте да подадете нито една жалба. Ще ви напомня нашата гледна точка за последен път, защото, както беше обяснено преди месец - точно тук 👈, не можем да ви помогнем без пряко съдействие чрез процеса на оплакване.
Наистина съжалявам, че не успя да разбереш това. Ако не желаете да докажете твърденията си, които вече са се превърнали в обикновени обвинения, няма как да приемете думите си срещу казиното на сериозно.
Например, как изчислихте "70% трябва да е шега, те мамят играчи!!!!!!!!"
Вие не само саботирахте шансовете си да получите помощ или да разследвате това, което посочихте като измамно поведение, но също така продължихте да пишете обвинения в потребителските рецензии, които изобщо не са рецензии - това обаче е същото като вашите публикации във форума. Нищо конкретно, само общо оплакване. Те бяха отхвърлени.
Предполагам, че няма да навреди да споменем, че потребителските отзиви нямат влияние върху индекса за безопасност на казиното, така че не е нужно да намаляваме отрицателните отзиви, както се предлага. Просто се стремим да запазим рейтинга безпристрастен и незасегнат от общи обвинения. Ако играч изпрати лош преглед, който не е категоричен, ние се стремим да съберем подробности от името на останалата част от общността, така че другите да могат да намерят нещо полезно за разглеждане. Ако такъв играч обвини казиното в нещо несправедливо, ние предлагаме жалба.
Както можете да видите, подаването на жалба е най-добрият начин да изразите конкретни проблеми, да докажете нечестни практики и да помогнете на общността. Можеш ли да го направиш?
Направете го официално, подавайте жалби и доказвайте думите си.
Иначе спри с тези твои обидни мнения - всички ще бъдат изтрити, а достъпът ти до този форум ще бъде ограничен. Последно предупреждение: Сега зависи от вас.
Hey there.
Topic approved 🙂.
I honestly can't figure out our approach,... Follow my dilemma for a second, please.
Many times before, you kept returning only to accuse us of your bad experiences with casinos, yet at the same time, you refused to submit a single complaint. I'll remind you of our point of view, for the last time, because, as explained a month ago - right here 👈, we can't help you without direct cooperation through the complaint process.
I'm really sorry you have failed to understand that. If you're not willing to prove your statements, which have already turned into simple accusations, there is no way to take your words against the casino seriously.
For example, how did you calculate "70% has to be a joke, they scam players!!!!!!!!"
Not only did you sabotage your chances to get help or investigate what you stated as scam behavior, but you also kept writing accusations in the user reviews, which are not reviews at all - it's the very same as your forum posts, though. Nothing concrete, just general complaining. Those were rejected.
I guess it won't hurt to mention that user reviews have no impact on the casino's Safety Index, so we don't have to reduce negative reviews, as suggested. We just aim to keep the rating unbiased, and untouched by general accusations. If a player submits a non-saying bad review, we aim to gather details on behalf of the rest of the community so others may find anything useful to consider. If such a player accuses the casino of anything unfair, we suggest a complaint.
As you may see, submitting a complaint is the ultimate way to express concrete issues, prove unfair practices, and help the community. Can you do that?
Make it official, submit complaints, and prove your words.
Otherwise, stop with these offensive opinions of yours - all will be deleted, and your access to this forum will be restricted. Final warning: It's now up to you.
Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод: