ФорумОбратна връзка и предложенияКазино Гуру, сериозно ли?

Казино Гуру, сериозно ли? (страница 2)

преди 3 месеца от Dezanove19
|
4138 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 месеца

А, тогава не си струва, защото Йозеф не отговаря на никого.

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Казах ви, че има 7 дни, за да отговори на всеки ход — остават 2-2 дни.

file

Вашата преценка е, честно казано, съвсем без значение. Просто трябва да се успокоите и да оставите екипа да си свърши работата.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но този срок вече е удължаван няколко поредни дни...

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Когато отговорите и изчакате Йозеф, той има 7 дни да отговори. По същия начин, когато казиното трябва да отговори, то също разполага със седмица и същото важи и за вас. Ако страна не успее да отговори, таймерът се удължава отново с една седмица.

Ако смятате, че не разбирате как работи, можете да прочетете за това тук.

Опитайте се да бъдете търпеливи, не сте единственият, който има оплаквания.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Йозеф вече отговори 3 пъти само за удължаване на крайния срок

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Така че той вижда необходимостта от това. Моля, приемете това решение. Тук няма да предоставим нищо ново.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Тъжно е, сега те отговориха, казвайки да говоря директно с RoySpins, който няма да ми отговори!!!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Уважаеми Dezanove19,

Разбираме вашето желание за бърз отговор на вашите публикации и споделяме тази цел. Въпреки това не винаги е възможно да се даде незабавен отговор. Понякога са необходими седмица или две, за да се установи комуникация с казиното и да се съберат подходящи данни. Всички сме хора, а не роботи. Например Йозеф в момента е болен, но се е ангажирал да проверява оплакванията всеки ден, точно като всички нас. (И аз съм болен, но ви отговарям, защото се стремим да предложим най-добрата помощ.) Въпреки усилията ни, има случаи, когато отнема време и за съжаление не можем да направим нищо по въпроса. Някои случаи могат да продължат седмици, а когато са намесени регулаторите, чакането може да се удължи с месеци или може да имате късмет, ако изобщо отговорят. Важно е да имате предвид, че тази услуга се предоставя безплатно. Молим ви за търпение.

С уважение Матей

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Но защо ме молят да говоря с RoySpins, ако знаят, че не ми отговарят?


Това ли е резултатът от оплакването ми?


Ще ги задържиш ли на ТОП?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Аз също съм болен, психологически засегнат от цялата тази ситуация.


и с какво се занимаваш? Казино, което ме ощети с повече от 6000 евро, не разреши жалбата и все пак ги задържа на върха на казината.


Молят ме да говоря с тях, когато знаят, че не са ми отговорили два месеца.

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Добро утро.

Въз основа на много сложния и открит отговор, който получихте от Матей, убеден съм, че няма какво друго да добавя. Като задавате тези въпроси отново и отново, няма да постигнете нищо.

Моля, изчакайте по-нататъшния напредък, докато жалбата ви достигне последния си етап.

Може би трябва да прочетете всичките ни отговори още веднъж.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Бих искал да знам защо държат RoySpins на върха?


Пак не ми отговарят!

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

За какво по-конкретно бихте искали казиното да бъде по-ниско от индекса за безопасност? Вашата жалба, както много пъти беше казано, все още е отворена и това не означава, че казиното не е решило нищо. Ако те не го решат и нашият екип каже, че не е честно към вас, тогава казиното получава черни точки и можем да говорим за някакъв резултат и последствия.

За момента трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини