Казах ви, че има 7 дни, за да отговори на всеки ход — остават 2-2 дни.
Вашата преценка е, честно казано, съвсем без значение. Просто трябва да се успокоите и да оставите екипа да си свърши работата.
I told you he has 7 days to respond on each turn—2 - 2 day left.
Your judgment is, frankly, quite irrelevant. You just need to calm down and let the Team do their jobs.
Когато отговорите и изчакате Йозеф, той има 7 дни да отговори. По същия начин, когато казиното трябва да отговори, то също разполага със седмица и същото важи и за вас. Ако страна не успее да отговори, таймерът се удължава отново с една седмица.
Ако смятате, че не разбирате как работи, можете да прочетете за това тук.
Опитайте се да бъдете търпеливи, не сте единственият, който има оплаквания.
When you answer and wait for Jozef, he has 7 days to respond. Likewise, when the casino has to respond, it also has a week, and the same goes for you. If a party fails to reply, the timer is extended again by a week.
If you feel that you don't understand how it works, you can read about it here.
Try to be patient, you are not the only one who has a complaint.
Така че той вижда необходимостта от това. Моля, приемете това решение. Тук няма да предоставим нищо ново.
So he sees the necessity of doing so. Please accept that decision. We won't provide anything new here.
Тъжно е, сега те отговориха, казвайки да говоря директно с RoySpins, който няма да ми отговори!!!
It's sad, now they've responded saying to speak directly to RoySpins, who won't answer me!!!
É triste, agora responderam a dizer para falar directamente com a RoySpins, que não me responde!!!
Уважаеми Dezanove19,
Разбираме вашето желание за бърз отговор на вашите публикации и споделяме тази цел. Въпреки това не винаги е възможно да се даде незабавен отговор. Понякога са необходими седмица или две, за да се установи комуникация с казиното и да се съберат подходящи данни. Всички сме хора, а не роботи. Например Йозеф в момента е болен, но се е ангажирал да проверява оплакванията всеки ден, точно като всички нас. (И аз съм болен, но ви отговарям, защото се стремим да предложим най-добрата помощ.) Въпреки усилията ни, има случаи, когато отнема време и за съжаление не можем да направим нищо по въпроса. Някои случаи могат да продължат седмици, а когато са намесени регулаторите, чакането може да се удължи с месеци или може да имате късмет, ако изобщо отговорят. Важно е да имате предвид, че тази услуга се предоставя безплатно. Молим ви за търпение.
С уважение Матей
Dear Dezanove19,
We understand your desire for a prompt response to your posts, and we share that goal. However, it's not always possible to provide an immediate answer. Sometimes, it takes a week or two to establish communication with the casino and gather relevant data. We are all human, not robots. For instance, Jozef is currentlysick, yet he is committed to checking the complaints every day, just like the rest of us. (I am also sick too, but I am responding to you because we strive to offer the best assistance.) Despite our efforts, there are occasions when it takes time, and unfortunately, there's nothing we can do about it. Some cases can last for weeks, and when regulators are involved, the wait could extend to months, or you might be fortunate if they respond at all. It's important to consider that this service is provided free of charge. We kindly ask for your patience.
Sincerely, Matej
Но защо ме молят да говоря с RoySpins, ако знаят, че не ми отговарят?
Това ли е резултатът от оплакването ми?
Ще ги задържиш ли на ТОП?
But why do they ask me to speak to RoySpins if they know they don't respond to me?
Is this the outcome of my complaint?
Will you keep them at the TOP?
Mas porque me pedem para falar com a RoySpins se sabem que eles não me respondem?
é esse o desfecho da minha reclamação?
vao mantê-los no TOP?
Аз също съм болен, психологически засегнат от цялата тази ситуация.
и с какво се занимаваш? Казино, което ме ощети с повече от 6000 евро, не разреши жалбата и все пак ги задържа на върха на казината.
Молят ме да говоря с тях, когато знаят, че не са ми отговорили два месеца.
I am also sick, psychologically affected by this whole situation.
and what do you do? A Casino that harmed me more than 6000 euros, did not resolve the complaint and still kept them at the top of casinos.
They ask me to speak to them when they know that they haven't responded to me for two months.
Eu também estou doente, psicologicamente afectado com toda esta situação.
e vocês o que fazem? Um Casino que me lesou em mais de 6000 euros, não resolvem a reclamação e ainda os mantêm no top de casinos.
pedem me para falar com eles quando sabem que há dois meses que não me respondem.
Добро утро.
Въз основа на много сложния и открит отговор, който получихте от Матей, убеден съм, че няма какво друго да добавя. Като задавате тези въпроси отново и отново, няма да постигнете нищо.
Моля, изчакайте по-нататъшния напредък, докато жалбата ви достигне последния си етап.
Може би трябва да прочетете всичките ни отговори още веднъж.
Good morning.
Based on the very complex and open response you got from Matej, I'm convinced there is little else I can add. By asking those questions over and over again you won't achieve anything.
Please wait for further progress, until your complaint reaches its final stage.
Maybe you should read all our responses once again.
За какво по-конкретно бихте искали казиното да бъде по-ниско от индекса за безопасност? Вашата жалба, както много пъти беше казано, все още е отворена и това не означава, че казиното не е решило нищо. Ако те не го решат и нашият екип каже, че не е честно към вас, тогава казиното получава черни точки и можем да говорим за някакъв резултат и последствия.
За момента трябва да имаме търпение.
What specifically would you like the casino to be lower on the safety index for ? Your complaint, as has been said many times, is still open and that doesn't mean that the casino hasn't solved anything. If they don't solve it and our team says it's not fair to you, then the casino gets black points and we can talk about some outcome and consequences.
For the time being, we need to be patient.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.