ФорумОбратна връзка и предложенияКазино Гуру, сериозно ли?

Казино Гуру, сериозно ли?

преди 3 месеца от Dezanove19
|
4174 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 месеца

скъпо,


Преди време подадох жалба за RoySpins. Това казино действа недобросъвестно, лъже и използва пристрастяващото поведение на играчите в своя полза.


Casino Guru разполага с доказателствата и имейлите от няколко седмици. Всичко за разрешаване на тази ситуация.


Това обаче задържа RoySpins в ТОП.


Струва ми се, че не искат да решат. Те натискат обекта с корема си и удължават времето.


Предвид доказателствата е невъзможно да не се счита RoySpins за казино, което действа незаконно и не уважава нищо или никого.


Предвид възможното партньорство, което имат, струва ми се, че нито могат, нито желаят да бъдат безпристрастни.


Бих искал да знам вашето мнение, дали Casino Guru е безпристрастен или субект, който ни мами и ни насърчава да играем на места, които плащат повече?

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Вижте, пропуснахте само една точка: вашата жалба все още не е решена:

https://casino.guru/royspins-casino-player-feels-enticed-to-gamble-after

Така че, ако прочетете нашите инструкции внимателно, ще знаете, че няма да има последствия, освен ако жалбата не е затворена:

Какви ще бъдат последствията от вашата жалба?

Нека започнем с това, че не всички оплаквания са основателни. Ето защо, ако обстоятелствата и доказателствата показват, че казиното не е направило нещо, което считаме за несправедливо, жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „отхвърлена". Същото се случва, ако спрете да общувате с нас, след като подадете жалбата си.

Ако жалбата е основателна и казиното е направило нещо нечестно, идеалният сценарий е ние да разрешим жалбата по ваш вкус. В този случай жалбата ще бъде затворена и категоризирана като „разрешена".

Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация. Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска да подобри рейтинга си в бъдеще, то ще бъде принудено да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата.

Колко време ще отнеме всичко?

Времето, изминало между подаването на жалба и приключването на жалбата, варира значително. Жалбите, които се обработват най-бързо, са тези, които могат да бъдат разрешени, без да се намесва казиното, или тези, които са отхвърлени, защото казиното не е направило нищо нередно. Други оплаквания обаче могат да отнемат много време.

Ето някои груби прогнози и свързана с времето информация относно оплакванията:

Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.

Всяка замесена страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.

Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново това варира много от една жалба до друга.


Така че, моля, оставете подобни обвинения за подходящо време. Тъй като е напълно безплатна услуга, предполагам, че трябва поне да я изпробвате. 🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм обвинявал никого, ако качулката става, това си е твой проблем.


Няма нужда да анализираме нищо повече, но Йозеф вече е подал жалба 3 пъти, не казва нищо и срокът е удължен.


Искам да знам мнението на другите потребители, нали? Няма ли свобода на изразяване в този сайт?

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Е, щях да си свърша работата доста зле, ако бях напуснал този пост без обяснение.

Тук не става дума за свобода; става въпрос за това, че не си обективен. Тук съм, за да покрия това.

Така че, имайте това предвид, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Радка, ако заявиш публично, че не получаваш комисионни от казина, ще млъкна!


Дотогава, поне в моя случай, те са на тяхна страна.


Следователно отговорното залагане е нещо, което те не насърчават, напротив

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Това ли е единственият ви аргумент?

Така че кажи ми, защо изобщо дойде тук за помощ?

Чели ли сте тези маски?

Между другото, написани са много преди да дойдеш да се оплачеш.

И така, след като ви обясних, че има процес, който трябва да следваме, вие стигнахте до идеята, че сега сме лоши, защото получаваме комисионни. Добре, това е доста обичаен ход на събитията.

Но замисляли ли сте се колко сме похарчили за жалби и други подкрепящи проекти във връзка с тези комисионни? Приемете това като честен въпрос.

Не искам да се карам с теб, но сега правиш прибързани заключения.

Моля, опитайте се да прегледате тази комуникация 👈

Това е всичко, което исках да знаеш. Надяваме се, че жалбата ви скоро ще приключи успешно.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Отговорено е! Casino Guru се плаща от казина, как можете да решите срещу тях? 😂

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Е...Явно си обърнал внимание на едно изречение. За съжаление е безсмислено да се обяснява това на някой, който прави прибързани заключения без допълнителни познания.

Но ще опитам втори път:

"

Източникът на нашия доход е много прост. Създадохме най-големия списък с ревюта за казино в света и редовно актуализираме този списък, за да сме сигурни, че оценките са все още валидни.

Ние препоръчваме различни най-добри казина на играчите въз основа на това откъде идват, защото например казино, което е страхотно за немски играчи, не е необходимо да е твърде добро за играчи в Аржентина и т.н. Затова се опитваме да създадем уникален списък с най-добри казина за всяка държава. Когато играчите отидат да играят в тези казина и в крайна сметка загубят, ние получаваме комисионна от това.

Никога не казваме на играчите да играят в казино, защото ставате богати, всъщност казваме, че в крайна сметка губите , но също така знаем, че някои хора просто обичат казино игрите. Вярваме, че тези играчи трябва да играят в прилични казина, които ще изплатят печалбите, в случай че играчът просто има късмет, вместо да се извиняват глупаво и да анулират печалбите. Ето защо CasinoGuru е създаден - за да предостави честни отзиви за онлайн казино.

Приходите, които имаме, също ни позволяват да извършваме много дейности, за които не получаваме заплащане - например имаме център за разрешаване на жалби , където помагаме на играчите да получат своите печалби от казината. Ние не взимаме комисионна за това, така че когато играчът получи плащане, той получава 100% от сумата. Имаме и Академия за хора, които биха искали да започнат кариерата си в онлайн казина и дори за служители на онлайн казина, които биха искали да подобрят работата си.

Ние също така инвестираме в инициативата за глобално самоизключване . Целта е да се създаде инструмент, който ще позволи на играчите да се самоизключват във всички казина по света (бихме могли да използваме нашата голяма база данни за казино за това).

"

Не сме в позиция, в която да не можем да се противопоставим на нещо, което смятаме за несправедливо, така че всъщност можем да помогнем на играчите.

Всъщност казината не ни харесват много, защото ние никога не продаваме индекси за безопасност или отхвърляме потребителски отзиви, защото представителите на казиното ни молят да го направим, а когато става въпрос за оплаквания, няма начин да променим резултатите, дори когато казиното се опитва плати за това.

Надявам се, че нямате нищо против да четете. 🙌

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ааа препоръчвам! Препоръчването не е ли насърчаване на хората да играят?


Защо препоръчват нелегални казина, които не спазват закона?


защото ти плащат за това...

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Наистина, ние не препоръчваме активно казина, особено тези с по-нисък индекс на безопасност.

Просто казано – събираме информация и я предоставяме безплатно на играчите.

Ние нямаме "сделки" с нечестни казина, от друга страна, ние се опитваме да обясним на не толкова добрите защо трябва да работят по проблемите си. Опитваме се да използваме всеки ливъридж, който имаме, за да вдъхновим ръководството на казиното да играе честно с играчите.

Ние не сме адвокати; за нас справедливият подход играе основна роля. Ако знаете, че казино без подходящ лиценз не е „законен" вариант за вас, не играйте там.


Ние не крием този подход: Codex of Fair Hambling на Casino Guru

Прочетете това, моля.


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да не популяризирате? Защо първата ви тема на вашия уебсайт и целева страница насърчава хората да играят, а не обратното? 😂

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Защото за това имаме водачи ; това е много сложна тема и ние се стремим да предоставим пълна информация, която не можете просто да вмъкнете в вече пълна целева страница 😀.


Имаше тестове с реални играчи; това беше резултатът. 🤷‍♂️

Освен това имаме работа с играчи, които наистина искат да играят в казина, така че колкото по-сложен начин им предлагаме да намерят прилична страница, толкова по-вероятно е просто да изберат „нещо" на случаен принцип, за да играят сега. Нашият уебсайт вече е толкова "сложен", че дори вие сте чели твърде малко, въпреки че цялата информация е тук. Аз, просто казвам...

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Така че на началната страница поставете помощни средства за борба със зависимостта в началото, а не казина, в които да играете

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Виждам, позволете ми да го кажа така: по-голямата част от играчите не са пристрастени. И така, фокусираме се върху мнозинството. В противен случай играчите няма да разпознаят дали са намерили правилния сайт.

Говорейки за това, обзалагам се, че никога не сте виждали това: https://casino.guru/problem-gambling

„В Casino Guru искаме да предоставим на играчите информация и инструменти, които могат да им помогнат да залагат безопасно и отговорно, като същевременно ги държим далеч от големите опасности на пристрастяването към хазарта. Също така искаме да предложим ръка за помощ на тези, които вече страдат от проблем с хазарта . За тази цел създадохме този раздел за отговорен хазарт и помощ за проблемните комарджии."

Отново се нуждае от специално място, където да събере цялата информация, създавайки сложно ръководство. Друго изследване между другото.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Тя не е пристрастена, но ще се пристрасти.


разреши моя случай и реши, изминаха много месеци, а Йозеф не отговаря на нищо и на никого, не се оплаквам само аз

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Повярвайте ми, Йозеф знае какво прави. Просто бъди тарпелив. Няма нищо повече от това.

За съжаление нямам представа за каква "тя" говориш.

Просто изчакайте и съдействайте. Знам, че мина доста време, но все още има шанс за добър и честен край. Дръж се 🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вижте жалбата ми и тогава говорете.


вземете в моя случай е лечение, което е динамично.


Сигурен съм, че мога да го затворя днес. Той е прост.


ще послужи за развитието на този форум.

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Честно казано, вече не мога да разбера много от отговора ви. Е, приключих.

Ние не работим 24/7, не сме роботи; ние сме група много отдадени хора. Ако не можете да оцените това, което той прави напълно безплатно за вас, не мога да добавя много.

Съжалявам.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Моля ви да проследите моя случай.


не мога?

Автоматичен превод:
Dezanove19
преди 3 месеца

Вижте, аз не съм част от екипа за оплаквания, аз работя с екипа на общността. Това означава, че за да получа някаква информация относно вашата жалба, ще трябва да се свържа с Йозеф, за да получа цялата информация, до която нямам достъп сам, което също неизбежно ще доведе до допълнително забавяне. Виждам същата нишка за оплакване като вас. Честно казано, нямам достатъчно време да го пробвам.

Така че, моля, изчакайте.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини