Услугите за оплаквания на Casino.guru са пълна шега. Можете да забравите, че те решават всичко, което не можете да решите сами. Трябва да кажа, че този сайт много ми хареса и с времето му изградих доверие. Това се оказа точно обратното. Те подкрепят казината, без съмнение.
Подадох жалба за казино Slotmonster.
Първоначално имах акаунт в Slotmonster, играх и загубих много. След това отворих акаунт в Instantcasino, дъщерния сайт на Slotmonster. Аз също играх там и загубих много. Написах имейл, в който заявявах, че съм пристрастен към хазарта и обясних отрицателното въздействие, което хазартът оказва върху живота ми. ПОИСКАХ КАЗИНОТО ДА ЗАКРИЕ МОЯ АКАУНТ ЗА ПОСТОЯННО В INSTAWIN И ВСИЧКИ СЪСТРОЙНИ САЙТОВЕ. След това получих имейл, че акаунтите са затворени. НО на следващия ден все още можех да отворя акаунта си в Slotmonster и да продължа да губя пари. Тези от нас, които играят в казина от няколко години, ЗНАЯТ, че когато пишете на казино, като казвате, че сте пристрастени към хазарта и ги ПОМОЛИТЕ да ЗАТВОРЯТ акаунта ви във ВСИЧКИ техни дъщерни сайтове, това трябва да е достатъчно. Това трябва да е краят на историята и сметките трябва да бъдат закрити.
Очевидно Casino.guru не смята, че това е достатъчно. Очевидно трябва да пишете на всяко едно казино в рамките на тяхната група.
Много рано забелязах, че имам случай, който не искаха да поемат. Искам да кажа, отне 1,5 седмици с много въпроси, на които вече беше отговорено.
Просто искам да кажа, че съм напълно добре с него. Парите така или иначе са загубени. Но за тези от вас, които мислят да подадат жалба през този сайт, вие просто си губите времето. Никога повече няма да посетя този сайт. Ще копирам как писах на казиното и как трябваше да пиша според Casino.guru.
Ето как писах.
Здравейте приятели!
Бих искал да ви помоля да затворите акаунта ми с вас и всички ваши дъщерни сайтове.
Аз съм пристрастен към хазарта и играя казино игри от 2010 г. По пътя не само загубих над 300 000 евро, но също така загубих приятели, семейство, деца и всичко, което има значение. Залагам не за да спечеля пари, а поради моята зависимост. Дори да спечеля милион, пак ще продължа да залагам. Изгубих себе си преди много време.
Бихте ли затворили моя акаунт? Благодаря ти.
Благодаря ви, че прочетохте. С Най-Добри Пожелания.
jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni radar mitt konto.
Casino.guru's complaint services are a complete joke. You can forget about them solving anything you can't solve yourself. I have to say that I really liked this site and over time I developed trust in it. This turned out to be completely the opposite. They support the casinos, no doubt about it.
I filed a complaint about Slotmonster Casino.
I initially had an account with Slotmonster, played, and lost a lot. Then I opened an account on Instantcasino, Slotmonster's sister site. I also played there and lost a lot. I wrote an email stating that I was addicted to gambling and explained the negative impact gambling had on my life. I ASKED THE CASINO TO CLOSE MY ACCOUNT PERMANENTLY ON INSTAWIN AND ALL SISTER SITES. I then received an email that the accounts were closed. BUT the next day, I could still open my account on Slotmonster and continue losing money. Those of us who have been playing at casinos for a few years KNOW that when you write to a casino saying you are addicted to gambling and ASK them to CLOSE your account on ALL their sister sites, that should be enough. That should be the end of the story and the accounts should be closed.
Apparently, Casino.guru doesn't think this is enough. Apparently, you have to write to every single casino within their group.
I noticed very early on that I had a case they didn't want to take. I mean, it took 1.5 weeks with a lot of questions that had already been answered.
I just want to say that I'm totally fine with it. The money is lost anyway. But for those of you thinking about filing a complaint through this site, you're just wasting your time. I will never visit this site again. I'll copy how I wrote to the casino and how I should have written according to Casino.guru.
Here is how i wrote.
Hello friends!
I would like to ask you to close my account with you and all your sister sites.
I am a gambling addict and have been playing casino games since 2010. Along the way, I have not only lost over 300k euros, but I have also lost friends, family, children, and everything that matters. I gamble not to win money but due to my addiction. Even if I won a million, I would still keep gambling. I lost myself a long time ago.
Could you please close my account? Thank you.
Thank you for reading. Best regards.
jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni raderar mitt konto.