ФорумОбратна връзка и предложенияКазино. Гуру услуга за оплаквания

Казино. Гуру услуга за оплаквания

преди 4 месеца от Anonymized641
|
2052 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 месеца

Услугите за оплаквания на Casino.guru са пълна шега. Можете да забравите, че те решават всичко, което не можете да решите сами. Трябва да кажа, че този сайт много ми хареса и с времето му изградих доверие. Това се оказа точно обратното. Те подкрепят казината, без съмнение.


Подадох жалба за казино Slotmonster.


Първоначално имах акаунт в Slotmonster, играх и загубих много. След това отворих акаунт в Instantcasino, дъщерния сайт на Slotmonster. Аз също играх там и загубих много. Написах имейл, в който заявявах, че съм пристрастен към хазарта и обясних отрицателното въздействие, което хазартът оказва върху живота ми. ПОИСКАХ КАЗИНОТО ДА ЗАКРИЕ МОЯ АКАУНТ ЗА ПОСТОЯННО В INSTAWIN И ВСИЧКИ СЪСТРОЙНИ САЙТОВЕ. След това получих имейл, че акаунтите са затворени. НО на следващия ден все още можех да отворя акаунта си в Slotmonster и да продължа да губя пари. Тези от нас, които играят в казина от няколко години, ЗНАЯТ, че когато пишете на казино, като казвате, че сте пристрастени към хазарта и ги ПОМОЛИТЕ да ЗАТВОРЯТ акаунта ви във ВСИЧКИ техни дъщерни сайтове, това трябва да е достатъчно. Това трябва да е краят на историята и сметките трябва да бъдат закрити.


Очевидно Casino.guru не смята, че това е достатъчно. Очевидно трябва да пишете на всяко едно казино в рамките на тяхната група.


Много рано забелязах, че имам случай, който не искаха да поемат. Искам да кажа, отне 1,5 седмици с много въпроси, на които вече беше отговорено.


Просто искам да кажа, че съм напълно добре с него. Парите така или иначе са загубени. Но за тези от вас, които мислят да подадат жалба през този сайт, вие просто си губите времето. Никога повече няма да посетя този сайт. Ще копирам как писах на казиното и как трябваше да пиша според Casino.guru.


Ето как писах.

Здравейте приятели!

Бих искал да ви помоля да затворите акаунта ми с вас и всички ваши дъщерни сайтове.

Аз съм пристрастен към хазарта и играя казино игри от 2010 г. По пътя не само загубих над 300 000 евро, но също така загубих приятели, семейство, деца и всичко, което има значение. Залагам не за да спечеля пари, а поради моята зависимост. Дори да спечеля милион, пак ще продължа да залагам. Изгубих себе си преди много време.

Бихте ли затворили моя акаунт? Благодаря ти.

Благодаря ви, че прочетохте. С Най-Добри Пожелания.




jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni radar mitt konto.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това поведение на казината curaco при отговорен хазарт е неразбираемо и съм напълно съгласен с вас, че когато поискате да блокирате дъщерни сайтове, това трябва да е достатъчно. Според мен casinoguru също трябва да вземе това по-сериозно, ако играчът поиска блокиране на сестрински сайтове, това също трябва да бъде зададено.

въпреки това, curaco казината и casinoguru оправдават, че curaco казината и сестринските сайтове работят с отделен лиценз, това е пълна лъжа. Всички дъщерни сайтове имат еднакъв лиценз, едни и същи служители, едно и също управление, една и съща пощенска кутия. Те просто са намерили вратичка, за да вземат повече пари от проблемните комарджии, въпреки че те крещят и молят за помощ.

Имам собствен личен опит с това, помолих curaco casino да блокира и дъщерния сайт, попаднах на дъщерния сайт и акаунтът ми беше заключен, попитах защо акаунтът беше заключен? Получих отговора „защото поискахте от нашия дъщерен сайт да ви блокира от всичките ни казина поради проблем с хазарта" Казах ясно кой е вашият дъщерен сайт" отделът за обслужване на клиенти отне много време да отговори и получих отговора „ние не „Нямам дъщерни сайтове, акаунтът ви за игри е отворен" Бях объркан, защото те наистина имат дъщерни сайтове и си сътрудничат тясно и съобщението за блокиране стигна до тях, докато не разбраха, че могат да получат пари от мен. Неразбираемо.

най-тъжното в това е, че гуруто на казиното приема това много леко. Всеки от нас знае, че ние, играчите, никога не се свързваме с лицензиращия орган на curaco, да не говорим за защитата/сигурността на играчите при нашите проблеми. Казиното винаги печели.

нека споменем и факта, че в условията за използване на всяко curaco казино се споменава, че можем да анулираме всичките ви депозити и печалби „може да не се регистрирате, ако сте пристрастен към хазарта"

Автоматичен превод:
Glamors12
преди 4 месеца

Също така знам от опит след много години хазарт, че ако бях спечелил повече, отколкото съм вложил, нямаше да извадя парите. Winwin за казиното. Много съм разочарован от този „случай приключен", но когато нещо звучи твърде хубаво, за да е истина, то е така.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Нямам нищо лично срещу casinoguru, единственото нещо, което бих искал, е отношението на casinoguru към отговорното залагане в казината curaco. Когато една жалба бъде разрешена в полза на играча, когато играчът е поискал блокиране на сродни сайтове, резултатите определено ще започнат да се виждат и в други групи казино и те ще започнат да изпълняват исканията на играчите.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Услугите за оплаквания на Casino.guru са пълна шега. Можете да забравите, че те решават всичко, което не можете да решите сами. Трябва да кажа, че този сайт много ми хареса и с времето му изградих доверие. Това се оказа точно обратното. Те подкрепят казината, без съмнение.


Подадох жалба за казино Slotmonster.


Първоначално имах акаунт в Slotmonster, играх и загубих много. След това отворих акаунт в Instantcasino, дъщерния сайт на Slotmonster. Аз също играх там и загубих много. Написах имейл, в който заявявах, че съм пристрастен към хазарта и обясних отрицателното въздействие, което хазартът оказва върху живота ми. ПОИСКАХ КАЗИНОТО ДА ЗАКРИЕ МОЯ АКАУНТ ЗА ПОСТОЯННО В INSTAWIN И ВСИЧКИ СЪСТРОЙНИ САЙТОВЕ. След това получих имейл, че акаунтите са затворени. НО на следващия ден все още можех да отворя акаунта си в Slotmonster и да продължа да губя пари. Тези от нас, които играят в казина от няколко години, ЗНАЯТ, че когато пишете на казино, като казвате, че сте пристрастени към хазарта и ги ПОМОЛИТЕ да ЗАТВОРЯТ акаунта ви във ВСИЧКИ техни дъщерни сайтове, това трябва да е достатъчно. Това трябва да е краят на историята и сметките трябва да бъдат закрити.


Очевидно Casino.guru не смята, че това е достатъчно. Очевидно трябва да пишете на всяко едно казино в рамките на тяхната група.


Много рано забелязах, че имам случай, който не искаха да поемат. Искам да кажа, отне 1,5 седмици с много въпроси, на които вече беше отговорено.


Просто искам да кажа, че съм напълно добре с него. Парите така или иначе са загубени. Но за тези от вас, които мислят да подадат жалба през този сайт, вие просто си губите времето. Никога повече няма да посетя този сайт. Ще копирам как писах на казиното и как трябваше да пиша според Casino.guru.


Ето как писах.

Здравейте приятели!

Бих искал да ви помоля да затворите акаунта ми с вас и всички ваши дъщерни сайтове.

Аз съм пристрастен към хазарта и играя казино игри от 2010 г. По пътя не само загубих над 300 000 евро, но също така загубих приятели, семейство, деца и всичко, което има значение. Залагам не за да спечеля пари, а поради моята зависимост. Дори да спечеля милион, пак ще продължа да залагам. Изгубих себе си преди много време.

Бихте ли затворили моя акаунт? Благодаря ти.

Благодаря ви, че прочетохте. С Най-Добри Пожелания.




jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni radar mitt konto.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бих казал, че Кристина ти е обяснила какви са условията и как се работи тук. Така че според вашата жалба "Ние установихме, че играчът не е информирал директно SlotMonster Casino за проблема си с хазарта, преди да депозира." Освен това винаги е необходимо да се самоизключвате във всяко казино, освен ако не е посочено в Правилата и условията, че ако го направите в едно казино, това важи и за дъщерните казина.

Второто, което ми направи впечатление е, че говорите за закриване на сметката. Това е различно от самоизключването.

В края на краищата, ако закриете акаунта си, в някои казина не е никак трудно да отворите нов само като промените имейла си.

Така че в бъдеще определено бих препоръчал да се придържате към това да го правите правилно и винаги да откривате как работи самоизключването, защото не е едно и също във всяко казино.

Също така, съжалявам, че имате такова мнение към нас, защото ние ценим всеки един играч, който е тук и се опитва да общува с други играчи относно хазарта или да помогне.

Иска ми се да беше станало другояче.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Това поведение на казината curaco при отговорен хазарт е неразбираемо и съм напълно съгласен с вас, че когато поискате да блокирате дъщерни сайтове, това трябва да е достатъчно. Според мен casinoguru също трябва да вземе това по-сериозно, ако играчът поиска блокиране на сестрински сайтове, това също трябва да бъде зададено.

въпреки това, curaco казината и casinoguru оправдават, че curaco казината и сестринските сайтове работят с отделен лиценз, това е пълна лъжа. Всички дъщерни сайтове имат еднакъв лиценз, едни и същи служители, едно и също управление, една и съща пощенска кутия. Те просто са намерили вратичка, за да вземат повече пари от проблемните комарджии, въпреки че те крещят и молят за помощ.

Имам собствен личен опит с това, помолих curaco casino да блокира и дъщерния сайт, попаднах на дъщерния сайт и акаунтът ми беше заключен, попитах защо акаунтът беше заключен? Получих отговора „защото поискахте от нашия дъщерен сайт да ви блокира от всичките ни казина поради проблем с хазарта" Казах ясно кой е вашият дъщерен сайт" отделът за обслужване на клиенти отне много време да отговори и получих отговора „ние не „Нямам дъщерни сайтове, акаунтът ви за игри е отворен" Бях объркан, защото те наистина имат дъщерни сайтове и си сътрудничат тясно и съобщението за блокиране стигна до тях, докато не разбраха, че могат да получат пари от мен. Неразбираемо.

най-тъжното в това е, че гуруто на казиното приема това много леко. Всеки от нас знае, че ние, играчите, никога не се свързваме с лицензиращия орган на curaco, да не говорим за защитата/сигурността на играчите при нашите проблеми. Казиното винаги печели.

нека споменем и факта, че в условията за използване на всяко curaco казино се споменава, че можем да анулираме всичките ви депозити и печалби „може да не се регистрирате, ако сте пристрастен към хазарта"

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ако родствените казина някога ви привлекат при тях, за да играете, дори и да сте се самоизключили, това със сигурност няма да е добре за нас. Намирам вашата ситуация, която описахте, за странна от гледна точка, че първо казиното казва, че имате блок за самоизключване на дъщерен сайт и след това казва, че няма дъщерни сайтове. Това е доста сенчесто.

Както и да е, ти даде страхотен пример, че може да работи различно във всяко казино. Има много от тях, които няма да приемат самоизключване, освен ако не го направите в този конкретен. Не смятаме, че е достатъчно да напишете имейл до единия от тях, за да се самоизключите от другия, докато не стане ясно в Правилата и условията, че това се отнася и за дъщерните сайтове.

Така че е важно да го разгледаме и от тази гледна точка. Имаме експерти, които ежедневно се занимават с такива случаи, така че определено не приемаме с лека ръка, мога да ви уверя. Отговорното залагане е важно нещо за нас, но играчите също трябва да спазват някои правила и ние имаме процедури, които също следваме.

Ако сте имали опит с казина с този лиценз и е имало повече, където е имало проблеми, тогава не виждам защо трябва да продължите да играете там.

Вероятно това бих добавил.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Благодаря Джаро, моето мнение за casinoguru е добро. Просто бих искал казината curaco да се отнасят по-сериозно към отговорния хазарт. Но, разбира се, това е моето собствено мнение. Обсъдих това „мнение" с адвокат от Кюрасо, защото мога да ви разкажа накратко за едно от моите обжалвания, което спечелих с помощта на адвокат от Кюрасо.

  1. Изпратих имейл до казиното, работещо в Кюрасао, с молба за забрана на играта и за забрана на сродните казина поради проблем с играта.
  2. казиното ме блокира само от страницата, където поисках да бъда блокиран, не блокира сродните сайтове въпреки молбата ми.
  3. казиното отдавна твърди, че работи със собствен лиценз и няма сродни сайтове. (Както винаги казват), което е пълна лъжа, всеки трябва да опознае и да се запознае повече с казината curaco, тяхната компания и дъщерните сайтове. Една фирма управлява няколко обекта, с един и същ номер на лиценз, една и съща фирма, едно и също ръководство. Това е сестрински сайт. Това беше лесно доказано.
  4. След това казиното започна да измисля нови неща, ние не споделяме една и съща база данни. Въпреки че казината curaco имат свои собствени условия, лицензът им изисква комуникация със сродни сайтове и защита на играчите.
  5. така че ако поискате сродните сайтове да бъдат блокирани, те също трябва да следват лицензионните условия на curaco и да изпълнят заявката на играча. Лицензът curaco се различава от лиценза mga по това, че лицензът mga автоматично изисква едно казино да бъде блокирано поради пристрастяване към играта автоматично от всички казина на оператора, curaco не, но ако изрично помолите curaco casino да ви блокира и на дъщерни сайтове , как да се тълкуват правилата, където се казва, че казината curaco трябва да си сътрудничат със сродни сайтове и да минимизират пристрастяването към игрите.
  6. Спечелих делото, разбира се, благодарение на адвоката и получих директен коментар от него "това е тяхната вратичка, от която се опитват да се възползват"

сега бих искал да придам малко тежест на политиката на casinoguru, където трябва да поискате всяко казино поотделно, това е теоретично невъзможно, защото играч, който е проблемен играч, ще трябва да седи в интернет 24/7 и да гледа, защото нова сестра сайт се отваря, независимо дали играчът е достатъчно силен, за да изпрати заявка за блокиране или предпочита да започне да играе. Мога да кажа, че последният вариант е най-често срещаният и най-реален.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да речем, че отивате в Betsson, Unibet, Bet365 и казвате: „Аз съм пристрастен към хазарта, загубих всичко смислено в живота."


Мислите ли, че тези казина биха го възприели като „просто закриване" в даден случай или наистина биха го приели на сериозно и биха разбрали за какво става въпрос? Мислите ли, че ще мога отново да активирам акаунта си там?


Вие също изглежда имате много опростено лично мнение за това, че използвам думата „затварям" вместо „изключвам". Ако това наистина е лично мнение, намирам, че му липсва емпатия. Лично аз бих се засегнал от подобно съобщение и бих разбрал, че този човек иска и трябва да спре да играе хазарт. Просто щях да разбера, че той има предвид, че иска да закрие акаунта за постоянно.


От друга страна, ако бях напълно лишен от съчувствие, щях да потрия ръце и да кажа: „Да, намерих малка причина да се възползвам още повече от този човек и да взема още пари от него, защото той каза само „ близо.'"


Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

няма променен имейл или друга информация. Това не е от значение за моя случай.🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Jag kan knappt förstår att av allt detta


Здравейте приятели!

Бих искал да ви помоля да затворите акаунта ми с вас и всички ваши дъщерни сайтове.

Аз съм пристрастен към хазарта и играя казино игри от 2010 г. По пътя не само загубих над 300 000 евро, но също така загубих приятели, семейство, деца и всичко, което има значение. Залагам не за да спечеля пари, а поради моята зависимост. Дори да спечеля милион, пак ще продължа да залагам. Изгубих себе си преди много време.

Можете ли да затворите акаунта ми? Благодаря ти.

Благодаря ви, че прочетохте. С Най-Добри Пожелания.


så var det 1 ord du reagerade på🤣 du förbisåg alla negativa sakerna. Jag kan helt ärligt inte förstå det..

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря Джаро, моето мнение за casinoguru е добро. Просто бих искал казината curaco да се отнасят по-сериозно към отговорния хазарт. Но, разбира се, това е моето собствено мнение. Обсъдих това „мнение" с адвокат от Кюрасо, защото мога да ви разкажа накратко за едно от моите обжалвания, което спечелих с помощта на адвокат от Кюрасо.

  1. Изпратих имейл до казиното, работещо в Кюрасао, с молба за забрана на играта и за забрана на сродните казина поради проблем с играта.
  2. казиното ме блокира само от страницата, където поисках да бъда блокиран, не блокира сродните сайтове въпреки молбата ми.
  3. казиното отдавна твърди, че работи със собствен лиценз и няма сродни сайтове. (Както винаги казват), което е пълна лъжа, всеки трябва да опознае и да се запознае повече с казината curaco, тяхната компания и дъщерните сайтове. Една фирма управлява няколко обекта, с един и същ номер на лиценз, една и съща фирма, едно и също ръководство. Това е сестрински сайт. Това беше лесно доказано.
  4. След това казиното започна да измисля нови неща, ние не споделяме една и съща база данни. Въпреки че казината curaco имат свои собствени условия, лицензът им изисква комуникация със сродни сайтове и защита на играчите.
  5. така че ако поискате сродните сайтове да бъдат блокирани, те също трябва да следват лицензионните условия на curaco и да изпълнят заявката на играча. Лицензът curaco се различава от лиценза mga по това, че лицензът mga автоматично изисква едно казино да бъде блокирано поради пристрастяване към играта автоматично от всички казина на оператора, curaco не, но ако изрично помолите curaco casino да ви блокира и на дъщерни сайтове , как да се тълкуват правилата, където се казва, че казината curaco трябва да си сътрудничат със сродни сайтове и да минимизират пристрастяването към игрите.
  6. Спечелих делото, разбира се, благодарение на адвоката и получих директен коментар от него "това е тяхната вратичка, от която се опитват да се възползват"

сега бих искал да придам малко тежест на политиката на casinoguru, където трябва да поискате всяко казино поотделно, това е теоретично невъзможно, защото играч, който е проблемен играч, ще трябва да седи в интернет 24/7 и да гледа, защото нова сестра сайт се отваря, независимо дали играчът е достатъчно силен, за да изпрати заявка за блокиране или предпочита да започне да играе. Мога да кажа, че последният вариант е най-често срещаният и най-реален.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, разбирам какво казвате и в някои случаи вероятно няма да е най-лесно.

Въпреки това, толкова много казина в една и съща група не се появяват всеки ден. Ако се появи такова и имате възможност да се самоизключите от цялата група, тогава е по-лесно, защото това действие трябва да важи и за нови казина.

Но ако това не е така, тогава за съжаление играчът трябва да практикува този процес един по един. Не можем да контролираме кой какви условия има и как се справя с тези неща и колко сериозно ги приема.

Знам обаче едно нещо със сигурност, ако имах такъв проблем с казината в Кюрасао, никога нямаше да отида в тях да играя и бих играл само в тези, които са надеждни.

Вашият случай, който описахте, е различен от предишния по това, че основно сте били подмамени от казиното да повярвате, че нямат дъщерни сайтове, и това е голяма разлика. Ето защо бих казал, че успяхте да спечелите с помощта на адвокат, което със сигурност се радвам, че успяхте.

Независимо от това, всеки случай може да бъде различен и понякога дори едно малко несъответствие може да направи голяма разлика, особено когато става дума за отговорно залагане.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да речем, че отивате в Betsson, Unibet, Bet365 и казвате: „Аз съм пристрастен към хазарта, загубих всичко смислено в живота."


Мислите ли, че тези казина биха го възприели като „просто закриване" в даден случай или наистина биха го приели на сериозно и биха разбрали за какво става въпрос? Мислите ли, че ще мога отново да активирам акаунта си там?


Вие също изглежда имате много опростено лично мнение за това, че използвам думата „затварям" вместо „изключвам". Ако това наистина е лично мнение, намирам, че му липсва емпатия. Лично аз бих се засегнал от подобно съобщение и бих разбрал, че този човек иска и трябва да спре да играе хазарт. Просто щях да разбера, че той има предвид, че иска да закрие акаунта за постоянно.


От друга страна, ако бях напълно лишен от съчувствие, щях да потрия ръце и да кажа: „Да, намерих малка причина да се възползвам още повече от този човек и да взема още пари от него, защото той каза само „ близо.'"


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Скъпи играч,

Трябва да кажа, че не съм съгласен с теб в няколко случая. Справедливо е да се каже, че целият въпрос с текущото състояние на самоизключването в цялата индустрия не е удобен. Има огромни разлики между националните закони и разпоредби, което прави изключването от различни казина доста трудно.

Поради това отговорният играч никога не трябва да разчита на своето мнение или чувства, а трябва да приеме как нещата наистина работят. Джаро вече обясни това и не виждам проблем в отговорите му към вас.

Колкото по-рано разберете как трябва да се държите, когато се самоизключвате от казиното, толкова по-скоро ще успеете да го направите. От наша гледна точка би било изключително безотговорно да не ви информираме за неща, които не сте направили правилно.

Ние не сме тук, за да се съгласяваме сляпо, ние сме тук, за да обясним нещата. Останалото зависи от вас.

Така че не, в някои казина не е достатъчно да кажете „Бих искал да ви помоля да затворите акаунта ми с вас и всички ваши дъщерни сайтове". Не е толкова просто, в повечето случаи трябва да информирате всяко казино поотделно - зависи от техните правила и лиценз, наред с други неща.


Не ви желая повече вреда, просто се опитайте да се поучите от тази ситуация, моля.


Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да речем, че отивате в Betsson, Unibet, Bet365 и казвате: „Аз съм пристрастен към хазарта, загубих всичко смислено в живота."


Мислите ли, че тези казина биха го възприели като „просто закриване" в даден случай или наистина биха го приели на сериозно и биха разбрали за какво става въпрос? Мислите ли, че ще мога отново да активирам акаунта си там?


Вие също изглежда имате много опростено лично мнение за това, че използвам думата „затварям" вместо „изключвам". Ако това наистина е лично мнение, намирам, че му липсва емпатия. Лично аз бих се засегнал от подобно съобщение и бих разбрал, че този човек иска и трябва да спре да играе хазарт. Просто щях да разбера, че той има предвид, че иска да закрие акаунта за постоянно.


От друга страна, ако бях напълно лишен от съчувствие, щях да потрия ръце и да кажа: „Да, намерих малка причина да се възползвам още повече от този човек и да взема още пари от него, защото той каза само „ близо.'"


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съчувствам ви и със сигурност не исках да ви вярвам на думата. В този случай обаче има разлика между закриване на акаунт и самоизключване.

Бих казал, че в честните казина не би трябвало да имате проблем с това. Ако искате да бъдете изключени, трябва да го направите и те трябва да го приемат с най-голяма сериозност. Не питайте защо искате да го направите и дали мнението ви ще се промени, например с бонус и т.н. Има много тънка линия, ако играчът е пристрастен и никое казино не трябва да печели от това. Точно като повторно отваряне на акаунт.

Въпреки че, тъй като съм в този бизнес от известно време, виждам, че не всяко казино ще срещнете същото решение. Това никога няма да бъде извинение, че ако едно казино не го приема на сериозно, че за нас е добре, защото не е така.

Но е важно да разберете, че не всяко казино е еднакво и не всяко казино третира еднакво отговорния хазарт. Ето защо говорех за факта, че за съжаление понякога трябва да се самоизключите от всяко казино поотделно, въпреки че пишете да го направите за цялата група. Разбира се, ако не е възможно да го направите за цялата група, тогава казиното може също да ви каже, че не е позволено и че трябва да го правите ръчно навсякъде.

Не искам да приемете това като атака срещу вас, просто се опитвам да обясня на какви случаи съм се сблъсквал и какво е стандартно в повечето казина.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Скъпи играч,

Трябва да кажа, че не съм съгласен с теб в няколко случая. Справедливо е да се каже, че целият въпрос с текущото състояние на самоизключването в цялата индустрия не е удобен. Има огромни разлики между националните закони и разпоредби, което прави изключването от различни казина доста трудно.

Поради това отговорният играч никога не трябва да разчита на своето мнение или чувства, а трябва да приеме как нещата наистина работят. Джаро вече обясни това и не виждам проблем в отговорите му към вас.

Колкото по-рано разберете как трябва да се държите, когато се самоизключвате от казиното, толкова по-скоро ще успеете да го направите. От наша гледна точка би било изключително безотговорно да не ви информираме за неща, които не сте направили правилно.

Ние не сме тук, за да се съгласяваме сляпо, ние сме тук, за да обясним нещата. Останалото зависи от вас.

Така че не, в някои казина не е достатъчно да кажете „Бих искал да ви помоля да затворите акаунта ми с вас и всички ваши дъщерни сайтове". Не е толкова просто, в повечето случаи трябва да информирате всяко казино поотделно - зависи от техните правила и лиценз, наред с други неща.


Не ви желая повече вреда, просто се опитайте да се поучите от тази ситуация, моля.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

🤣🤣🤣🤣🤣

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Така че не, в някои казина не е достатъчно да кажете „Бих искал да ви помоля да затворите акаунта ми с вас и всички ваши дъщерни сайтове". Не е толкова просто, в повечето случаи трябва да информирате всяко казино поотделно - зависи от техните правила и лиценз, наред с други неща.



Бих искал да ви помоля да затворите акаунта ми с вас и всички ваши дъщерни сайтове.

Аз съм пристрастен към хазарта и играя казино игри от 2010 г. По пътя не само загубих над 300 000 евро, но също така загубих приятели, семейство, деца и всичко, което има значение. Залагам не за да спечеля пари, а поради моята зависимост. Дори да спечеля милион, пак ще продължа да залагам. Изгубих себе си преди много време.

Бихте ли затворили моя акаунт? Благодаря ти.

Благодаря ви, че прочетохте. С Най-Добри Пожелания.



Мислите, че това не е достатъчно? Добре, разбирам, уважавам мнението ти. Просто разбирам по-добре позицията ви. Може да сте едно от тези сурови казина с чиста съвест. Вече не ме интересува това оплакване. Просто се натъжавам да видя, че вие сте абсолютно същите като тези хора в Коста Рика.. вече не ме виждате тук. Благодаря и приятно лято

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 4 месеца

Бих казал, че на мен лично това ще ми е достатъчно. Но за казината, очевидно не, и някои стандарти и процедури и при какви условия те трябва да имат в контекста на самоизключване. Ето защо написах това, което написах, защото това е опитът на повечето играчи.

За мен би било ясно, но аз не работя в казино и ако работя и ми кажат, че това е твърде слабо за изключване на slef, вероятно ще трябва да слушам. Винаги е най-добре да потърсите информация за това в казиното и как да се самоизключите и ще видите, че не всяко казино има една и съща политика.

Разбира се, най-доброто би било да можете да го поставите под контрол и да не играете повече.

Винаги трябва да се поучите от такава тъжна ситуация и сега ще знаете, че не винаги това, което смятаме за ясно, наистина е толкова ясно за всички. 🙁

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини