ФорумОбратна връзка и предложенияИзтриване на акаунт в Casino Guru

Изтриване на акаунт в Casino Guru (страница 3)

преди 6 месеца от Anonymized585
|
8710 преглеждания 47 отговора |
|
12 3
Anonymized689
преди 1 месец

Въпреки че съжалявам, че си отивате, оценявам отговора ви и уведомих Kubo за предпочитанията ви. Ще финализирам останалите подробности и ще ви уведомя, след като той затвори жалбата.



Автоматичен превод:
Anonymized689
преди 1 месец

Добро утро и на теб!

Жалбата е затворена, а също така затварям и вашия акаунт. Пази се, моля те.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Може ли акаунтът ми тук да бъде изтрит?

Автоматичен превод:
Anonymized698
преди 1 седмица

Вашият акаунт е изтрит по ваша заявка.

Остани добре.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Изтриване на моя акаунт и всички данни, свързани с този сайт. Изглежда, че някои казина ви плащат на всички, за да не се справяте с техните оплаквания. Като wild.io. Имах същия проблем с едно казино, нямаше проблем, който да помогне, но с друго казино за същия проблем жалбата беше отхвърлена.

Автоматичен превод:
Anonymized700
преди 1 седмица

здравей Съжалявам, че нашият екип за оплаквания не успя да ви помогне повече, но както виждам, беше обяснено така: „Жалбата беше отхвърлена поради отговорността на играча да следва посочените процедури за самоизключване."

Вашият акаунт ще бъде изтрит сега според вашето искане.

Остани добре.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Искам да изтрия профила си, но не мога да намеря начин!😭

Автоматичен превод:
Anonymized706
преди 6 дни

здравей

Вашият акаунт вече е изтрит.

бъди добре

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини