НачалоФорумОбратна връзка и предложенияИзтриване на акаунт в Casino Guru

Изтриване на акаунт в Casino Guru (страница 3)

 от Anonymized585
|
14 780 преглеждания 64 отговора |
|
12 3 4
Anonymized689

Въпреки че съжалявам, че си отивате, оценявам отговора ви и уведомих Kubo за предпочитанията ви. Ще финализирам останалите подробности и ще ви уведомя, след като той затвори жалбата.



Автоматичен превод:
Anonymized689

Добро утро и на теб!

Жалбата е затворена, а също така затварям и вашия акаунт. Пази се, моля те.

Автоматичен превод:

Може ли акаунтът ми тук да бъде изтрит?

Автоматичен превод:
Anonymized698

Вашият акаунт е изтрит по ваша заявка.

Остани добре.

Автоматичен превод:

Изтриване на моя акаунт и всички данни, свързани с този сайт. Изглежда, че някои казина ви плащат на всички, за да не се справяте с техните оплаквания. Като wild.io. Имах същия проблем с едно казино, нямаше проблем, който да помогне, но с друго казино за същия проблем жалбата беше отхвърлена.

Автоматичен превод:
Anonymized700

здравей Съжалявам, че нашият екип за оплаквания не успя да ви помогне повече, но както виждам, беше обяснено така: „Жалбата беше отхвърлена поради отговорността на играча да следва посочените процедури за самоизключване."

Вашият акаунт ще бъде изтрит сега според вашето искане.

Остани добре.

Автоматичен превод:

Искам да изтрия профила си, но не мога да намеря начин!😭

Автоматичен превод:
Anonymized706

здравей

Вашият акаунт вече е изтрит.

бъди добре

Автоматичен превод:

Моля, затворете акаунта ми или изтрийте акаунта ми.

Редактиран от Jaro
Причина: Премахнете празното пространство
Автоматичен превод:
Anonymized725

Здравей, акаунтът ти е затворен.

Бъдете добре! 🙂

Автоматичен превод:

Здравейте, бихте ли изтрили моя акаунт в casino guru? благодаря

Автоматичен превод:
Anonymized727

Здравей, акаунтът ти е затворен.

пазете се! 🙂

Автоматичен превод:

Моля, изтрийте акаунта ми, не искам повече да имам нищо общо с хазарта

Автоматичен превод:

Уважаеми екип,

С настоящото Ви моля незабавно да изтриете моя акаунт и всички лични данни, съхранявани за мен в съответствие с чл. 17 от Общия регламент за защита на данните (GDPR).


Моля, потвърдете ми по имейл, че:

1. Моят акаунт беше напълно изтрит.

2. Всички мои лични данни, съхранявани от вас, бяха премахнати.

3. Никакви данни не са били и няма да бъдат предавани на трети страни.


Също така изрично ви забранявам да използвате данните ми за каквито и да е цели.


Благодаря ви много и мили поздрави.


Автоматичен превод:
Anonymized739

Уважаеми потребител,

вашият акаунт е закрит в съответствие с условията за ползване.


Бъдете здрави!

Автоматичен превод:

Моля, изтрийте акаунта ми!

Автоматичен превод:
Anonymized744

Здравейте, вашият акаунт вече не съществува.

пазете се!

Автоматичен превод:

добър ден


Моля, изтрийте акаунта ми незабавно и анонимизирайте потребителското ми име.


благодаря

Автоматичен превод:
Anonymized754

здравей

Вашият акаунт е изтрит.

Остани добре.

Автоматичен превод:

Искам да закрия акаунта си.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини