Здравей, акаунтът ти е изтрит.
Остани добре! 🙂
Hi, your account has been deleted.
Stay well ! 🙂
Здравейте, Томас е на почивка в момента и когато стигне до жалбата ви, със сигурност ще я затвори. Видях, че вече сте получили пари от висящата жалба, така че може ли да изчакате известно време, преди той да я затвори, след което да затворим и вашата сметка? Би ли било приемливо за вас? 🙂
Hi, Tomas is on vacation at the moment and when he gets to your complaint he will surely close it. I saw that you have already received money from the pending complaint, so would it be possible to wait for some time before he closes it and then we would also close your account? Would that be acceptable to you? 🙂
здравей Вашият акаунт вече е изтрит. Остани добре.
Hello. Your account has been deleted now. Stay well.
здравей
Въпреки че бих искал да закрия акаунта ви, не мога да го направя, докато жалбата ви е все още отворена. Следователно, предпочитате ли да изчакате жалбата да продължи до своя край, или искате да се откажете от жалбата и да затворите акаунта завинаги, моля?
Hello,
Although I would like to close your account, I am unable to do so while your complaint is still open. Hence, do you prefer to wait for the complaint to progress to its end, or do you want to forfeit the complaint and close the account for good, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.