преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Zumospin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играя от десет години, не съм виждал по-стари измамници, направих депозит на 6/5/24 250 евро и парите отидоха в моята сметка за залагания, когато им изпратих банкови разписки за потвърждение и все още нищо друго от това изпратих 3 имейла и няма отговор, крадци и те също затвориха акаунта ми на основание хазарт
I've been playing for ten years, I haven't seen any older fraudsters, I made a deposit on 6/5/24 250 euros and the money went into my betting account, when I sent them bank confirmation receipts and still nothing apart from that, I have sent 3 emails and there is no reply, thieves and they also closed my account on the grounds of gambling
Бихте ли опитали да опишете по-подробно проблема, който срещате в това казино? Не мога да разбера наистина какво се е случило, честно казано. Надявам се, че ще можем да ви помогнем по някакъв начин. Ще чакаме вашия отговор. Благодаря ти.
Could you try to describe the issue you are experiencing at this casino in more detail, please? I am not able to really understand what has happened, to tell you the truth. I hope we will be able to help you somehow. We'll wait for your reply. Thank you.
Преди 4 дни направих депозит чрез моята дебитна карта от €250, парите така и не се появиха в моята сметка за залагания, компанията ми каза, че не са получили парите, какви документи ми поискаха за потвърждение от моята банка и от моята сметка те имайте, че парите са изчезнали и, разбира се, доказателство за плащане
Изпратих им 4 имейла от понеделник, никой не ми отговори в чата на живо, всичко, което ми казаха е, че молбата ми се обработва, да имам търпение и това не беше достатъчно, веднага щом разбрах, че съм подала жалба при тях, те също ми затвориха сметката под предлог за хазарт
играл съм над 31 през последните 10 години това нещо е първият ми път, когато говорим за големи измамници, ако можете да ми помогнете, мога да ви осигуря и каквито и документи да ви трябват, попитайте ме каквото искате, ще ви го изпратя
zumospin.com
И моят регистриран имейл е koufadakis_1@hotmail.com
4 days ago I made a deposit via my debit card of €250 the money never appeared in my betting account the company told me that they did not receive the money what documents did they ask me for the confirmation from my bank and from my account they have that the money is gone and of course the proof of payment
I have sent them 4 emails since Monday, no one has responded to me on live chat, all they tell me is that my request is being processed, to be patient, and that was not enough, as soon as I found out that I filed a complaint with them, they also closed my account with the pretext of gambling
i have played over 31 in the last 10 years this thing its my first time we are talking about big cheaters if you can help me i can provide you and whatever documents you need ask me whatever you want i will send it to you
zumospin.com
And my email registered is koufadakis_1@hotmail.com
Със сигурност ще се радваме, ако можем да ви помогнем да разрешите този проблем. Моля, не се колебайте да подадете жалба тук с нашия екип, за да може да се направи решение. Просто следвайте тази връзка, за да го направите .
We would surely be glad if we could help you sort out this issue. Please feel free to submit a complaint here with our team so the resolution can be done. Just follow this link to do so.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.