Наистина нямам време да ви обяснявам всичко отначало.
Освен ако не започнете да четете и вместо това спрете да предполагате, няма да има щастлив край.
Продължавайте да се връщате с „мащабни предупреждения" без воля да сътрудничите чрез оплакванията или изискването за неща, които ви казах, че не можем да направим за вас; това няма да промени рейтингите. Така че, стискам големи палци за настоящата жалба. Надявам се, че ще можем да помогнем.
Същото важи и за инструкциите ми за връзка с екипа за данни. Можете ли да разберете това, моля?
Не те обиждам; игнорирате всяко разумно обяснение или съдействие. Както можете да видите, вашите публикации във форума не доведоха до резултатите, които изглежда търсите.
Очевидно не сме в състояние да изпълним желанията ви тук във форума. Тъй като ние не създаваме рейтинги на казино. Моля, приемете това. 🙏
I really do not have time to explain everything all over again to you.
Unless you start reading and stop assuming instead, there will be no happy end.
Keep coming back with "massive warnings" without the will to cooperate through the complaints or demanding things I told you we can't do for you; it won't change the ratings. So, big thumbs up for the current complaint. I hope we will be able to help.
The same goes for my instructions on contacting the Data Team. Can you comprehend that, please?
I'm not insulting you; you ignore every reasonable explanation or cooperation. As you can see, your forum posts have not brought the results you seem to seek.
We are obviously not capable of fulfilling your wishes here on the forum. Because we do not create casino ratings. Please accept that. 🙏
Автоматичен превод: