НачалоФорумКазинаZixCasino - обща дискусия

ZixCasino - обща дискусия

преди 6 месеца от Jeroen66
|
1 262 преглеждания 14 отговора |
|
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZixCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Това беше най-доброто изживяване, което съм имал тук

плавно се оттегля

най-добрите игри

Автоматичен превод:
Jeroen66
преди 6 месеца

Това е хубаво да се чуе. Бихте ли споделили повече подробности, може би?🙂

Можете да напишете отзива си за това преживяване и тук , ако проявявате интерес. Изглежда, че ще бъдете първият.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

От няколко дни чакам плащането. Обслужването на клиенти не отговаря на никакви въпроси.

Автоматичен превод:
Azael
преди 6 месеца

Вашият акаунт вече е напълно потвърден? Кога точно сте поискали тегленето, моля?

Надявам се, че скоро ще се разреши и ще можете да получите парите си. Уведомете ни, моля, как върви.

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Те спряха да плащат тегления на играчите и чатът на живо е мъртъв.

Изскача друг, краде депозити и изчезва. Може да ги забележи на една миля. Техните оферти за регистрация започват да полудяват.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 5 дни

Мога ли да попитам дали самият вие сте имали подобен опит в това казино?

Бихте ли били по-конкретни, моля, и може би бихме могли да помогнем по някакъв начин? какво ще кажеш

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 дни

Няма да можете да помогнете, тъй като измамните казина не отговарят на процеса ви за оплакване. Доколкото разбирам, вие не сте легитимен ADR. Моля, поправете ме, ако греша.


да Току-що започнаха да анулират тегления и не отговарят в чата.


Свържете се с тях сами.

file

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 4 дни

Вие сте прави, ние не сме.

Но както виждам, има само една подадена жалба за това казино, която всъщност е разрешена, както можетеда проверите тук .

Така че, ако желаете, подайте жалба и се надяваме, че наистина ще можем да помогнем.

Каква причина ви посочиха за отмяна на тегленето?

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Нищо не си направил. Казиното не се е ангажирало с вас. Играчът заяви, че това е техническа грешка и казиното я поправи. Не можете да твърдите, че вашият казино процес е направил нещо там.

Те не се ангажират и чатът на живо не реагира. Те също игнорират всички имейли и не можете да залагате повече от 1 евро на сайта им.

Те са още една измама/мъртъв сайт. Те увеличиха коледните си оферти (винаги знак) до абсурдна сума, след което тегленията бяха отменени и забавени, поддръжката изчезна и партньорите започнаха да ги премахват. Винаги едно и също.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 4 дни

От друга страна, казиното се уведомява за всяка подадена жалба, така че мисля, че не е правилно да се каже, че не сме направили буквално нищо. Въпреки факта, че не разрешаваме жалби само за да се гордеем със себе си. След като играчът подаде жалба, тя се обработва според процеса. Понякога решението идва по-рано, отколкото посредникът да стигне директно до казиното със списък с искания, но това не означава, че жалбата е безполезна, бих казал. В този случай играчът получи печалбата. Определено си заслужава според мен.

Може би бихте искали да помислите и за факта, че някои лицензиращи органи изобщо не са готови да разгледат оплакванията на играчите. Вземете последните събития, свързани с Кюрасао... Така че да имате независим, неофициален орган, който действително да работи с казината на ваша страна, не е толкова лошо. 🙂

Справедливо е да се каже, че единственото оплакване не е достатъчно, за да се определи дали представителят на казиното ще има желание да разгледа друг случай. И все пак не мога да се отърва от чувството, че обмисляте шансовете въз основа на факта, че всички тези казина, които обсъждахте, вече не се интересуват да говорят с вас. Бих казал, че е трудно. И наистина се надявам да грешите за своя собствена изгода. Да видим какво следва. Готови ли сте за оплакването?

Ако казиното се е превърнало в проект за зомбита, наистина можем да използваме оплакването ви.


Автоматичен превод:
преди 4 дни

Не можете да поискате успешна жалба, ако играч отвори такава с вас и тя се разреши директно между играча и казиното. Той манипулира вашите статистики за успех и всъщност ви кара да изглеждате негениални.

Да, поне се опитвате, докато лицензиращите органи не правят нищо.

Все пак трябва да се подобрите с предупреждаващи играчи и трябва да наемете някой (с целия си доход от партньор), който да актуализира активно измамни казина.

Zix е мъртво казино. Няма смисъл да се оплакваш. Ако отидете и проверите сайта и чата, ще видите това сами.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 3 дни

Всъщност няма "статистика за успех", която по някакъв начин би повлияла на индекса на безопасност или начина, по който се обработват оплакванията. Изглежда се придържате към идеята, че резолверът не заслужава заслугата.

Разбирам обаче какво искаш да кажеш. Следвайте тази логика и не се чувствайте настрана за момент, моля:

веднъж отворена, жалбата също трябва да бъде затворена в съответствие с резултата. Резултатът беше, че проблемът беше разрешен от казиното, което всъщност означава, че проблемът е разрешен. Без последствия - решено. Когато искате да включите емоция, ние просто следваме ясна категоризация. Наистина е толкова просто.

Наистина е страхотно да срещнеш нови членове, които точно знаят защо и как трябва да правим нещата; Виждам, че ти си един от тях. просто не е възможно да наемете толкова много специалисти по данни, които да следят всяко казино. Разбира се, за да определите кое казино ще бъде считано за измамник, в крайна сметка трябва постоянно да наблюдавате всяко казино. Вместо това, ние правим каквото можем и в процеса молим клиентите да ни помогнат, като използват функцията за актуализиране на нас:

file

Или да подадете жалбата. Опитвам се да кажа, че не сме убедени, че хазартът би бил по-добро място без нашите усилия само защото ние, както много други, нямаме достатъчно работна сила, за да наблюдаваме всяко казино ежедневно.

Нещата не са толкова прости за никого. Вашето оплакване ще ни помогне да актуализираме правилно казиното и, което е по-важно, може да доведе до понижен индекс на безопасност. Мисля, че си заслужава.



Автоматичен превод:
Radka
преди 3 дни

Готов съм да се присъединя към вас като тестер/надзирател в казино. Мога да ви изпратя данни и предупреждения за казина, които са станали измамници или започват да показват симптоми на това.


Бих направил това безплатно, тъй като нямам нужда от партньорски пари.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 3 дни

наистина ли Предполагам, че колегата Йозеф е още в отпуск, но ще попитам дали му харесва идеята.

Между другото харесвам идеята за надзирател на казино.

Правя си бележка.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини