преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZixCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това е хубаво да се чуе. Бихте ли споделили повече подробности, може би?🙂
Можете да напишете отзива си за това преживяване и тук , ако проявявате интерес. Изглежда, че ще бъдете първият.
That is nice to hear. Could you share some more details, perhaps?🙂
You can write your review about this experience over here, too, if you are interested. It looks like you would be the first one.
Вашият акаунт вече е напълно потвърден? Кога точно сте поискали тегленето, моля?
Надявам се, че скоро ще се разреши и ще можете да получите парите си. Уведомете ни, моля, как върви.
Is your account already fully verified? When exactly have you requested the withdrawal, please?
I hope it'll get resolved soon and you will be able to get your money. Let us know, please, how it goes.
Те спряха да плащат тегления на играчите и чатът на живо е мъртъв.
Изскача друг, краде депозити и изчезва. Може да ги забележи на една миля. Техните оферти за регистрация започват да полудяват.
They have stopped paying withdrawals to players and live chat is dead.
Another pop up, steal deposits and vanish. Can spot them a mile off. Their sign up offers starting going crazy.
Мога ли да попитам дали самият вие сте имали подобен опит в това казино?
Бихте ли били по-конкретни, моля, и може би бихме могли да помогнем по някакъв начин? какво ще кажеш
May I ask if you had this kind of experience at this casino yourself?
Could you be more specific, please, and maybe we could help somehow? What do you say?
Няма да можете да помогнете, тъй като измамните казина не отговарят на процеса ви за оплакване. Доколкото разбирам, вие не сте легитимен ADR. Моля, поправете ме, ако греша.
да Току-що започнаха да анулират тегления и не отговарят в чата.
Свържете се с тях сами.
You won't be able to help as scam casinos don't respond to your complaint process. From what I understand you aren't a legitimate ADR. Please correct me if I'm wrong.
Yes. They just started cancelling withdrawals and do not respond on chat.
Reach out to them yourselves.
Вие сте прави, ние не сме.
Но както виждам, има само една подадена жалба за това казино, която всъщност е разрешена, както можетеда проверите тук .
Така че, ако желаете, подайте жалба и се надяваме, че наистина ще можем да помогнем.
Каква причина ви посочиха за отмяна на тегленето?
You are right, we are not.
But as I can see, there has been only one complaint submitted for this casino, which was actually solved, as you can check here.
So, if you wish, file a complaint, and hopefully we will really be able to help.
What reason did they give you for canceling the withdrawal?
Нищо не си направил. Казиното не се е ангажирало с вас. Играчът заяви, че това е техническа грешка и казиното я поправи. Не можете да твърдите, че вашият казино процес е направил нещо там.
Те не се ангажират и чатът на живо не реагира. Те също игнорират всички имейли и не можете да залагате повече от 1 евро на сайта им.
Те са още една измама/мъртъв сайт. Те увеличиха коледните си оферти (винаги знак) до абсурдна сума, след което тегленията бяха отменени и забавени, поддръжката изчезна и партньорите започнаха да ги премахват. Винаги едно и също.
You didn't do anything. The casino did not engage with you. The player stated it was a technical error and the casino fixed it. You can't claim your casino process did anything there.
They don't engage and live chat is non responsive. They also ignore all emails and you cannot bet more then 1 euro on their site.
They are another scam/dead site. They enhanced their offers of christmas (always a sign) to a ridiculous amount, then withdrawals got cancelled and delayed, support vanished and affiliates started to remove them. Always the same.
От друга страна, казиното се уведомява за всяка подадена жалба, така че мисля, че не е правилно да се каже, че не сме направили буквално нищо. Въпреки факта, че не разрешаваме жалби само за да се гордеем със себе си. След като играчът подаде жалба, тя се обработва според процеса. Понякога решението идва по-рано, отколкото посредникът да стигне директно до казиното със списък с искания, но това не означава, че жалбата е безполезна, бих казал. В този случай играчът получи печалбата. Определено си заслужава според мен.
Може би бихте искали да помислите и за факта, че някои лицензиращи органи изобщо не са готови да разгледат оплакванията на играчите. Вземете последните събития, свързани с Кюрасао... Така че да имате независим, неофициален орган, който действително да работи с казината на ваша страна, не е толкова лошо. 🙂
Справедливо е да се каже, че единственото оплакване не е достатъчно, за да се определи дали представителят на казиното ще има желание да разгледа друг случай. И все пак не мога да се отърва от чувството, че обмисляте шансовете въз основа на факта, че всички тези казина, които обсъждахте, вече не се интересуват да говорят с вас. Бих казал, че е трудно. И наистина се надявам да грешите за своя собствена изгода. Да видим какво следва. Готови ли сте за оплакването?
Ако казиното се е превърнало в проект за зомбита, наистина можем да използваме оплакването ви.
On the other hand, the casino is notified about every submitted complaint, so I think saying we did literally nothing is not right. Despite the fact that we do not resolve complaints just to be proud of ourselves. Once the player submits a complaint, it is handled according to the process. Sometimes the resolution comes sooner than the mediator reaches the casino directly with a list of demands, but that does not mean the complaint is worthless, I'd say. In this case, the player got the winnings. It is definitely worth it, in my opinion.
Perhaps you would also like to think about the fact that some licensing authorities are not even ready to address player's complaints at all. Take the latest events concerning Curacao... So, having an independent, unofficial authority with way of actually dealing wiht casinos at your side is not that bad. 🙂
It is fair to say the only complaint is not enough to determine whether the casino representative will be eager to address another case. Yet I can't get away the feeling that you consider the chances based on the fact that all these casinos you have been discussing are no longer interested in talking to you. I'd say that's tricky. And I truly hope you are wrong for your own benefit. Let's see what comes next. Are you up for the complaint?
If the casino has become a zombie project, we could really use your complaint.
Не можете да поискате успешна жалба, ако играч отвори такава с вас и тя се разреши директно между играча и казиното. Той манипулира вашите статистики за успех и всъщност ви кара да изглеждате негениални.
Да, поне се опитвате, докато лицензиращите органи не правят нищо.
Все пак трябва да се подобрите с предупреждаващи играчи и трябва да наемете някой (с целия си доход от партньор), който да актуализира активно измамни казина.
Zix е мъртво казино. Няма смисъл да се оплакваш. Ако отидете и проверите сайта и чата, ще видите това сами.
You can't claim your a successful complaint if a player opens one with you and it is resolved between the player and casino directly. It is manipulating your success stats and actually makes you seem disingenious.
Yes at least you try whereas the licensing authorities do nothing.
You need to improve with warning players though and should employ someone (with all your affiliate income) to be actively updating rogue casinos.
Zix is a dead casino. There's no point in doing a complaint. If you go on and check the site and the chat you will see this yourself.
Всъщност няма "статистика за успех", която по някакъв начин би повлияла на индекса на безопасност или начина, по който се обработват оплакванията. Изглежда се придържате към идеята, че резолверът не заслужава заслугата.
Разбирам обаче какво искаш да кажеш. Следвайте тази логика и не се чувствайте настрана за момент, моля:
веднъж отворена, жалбата също трябва да бъде затворена в съответствие с резултата. Резултатът беше, че проблемът беше разрешен от казиното, което всъщност означава, че проблемът е разрешен. Без последствия - решено. Когато искате да включите емоция, ние просто следваме ясна категоризация. Наистина е толкова просто.
Наистина е страхотно да срещнеш нови членове, които точно знаят защо и как трябва да правим нещата; Виждам, че ти си един от тях. просто не е възможно да наемете толкова много специалисти по данни, които да следят всяко казино. Разбира се, за да определите кое казино ще бъде считано за измамник, в крайна сметка трябва постоянно да наблюдавате всяко казино. Вместо това, ние правим каквото можем и в процеса молим клиентите да ни помогнат, като използват функцията за актуализиране на нас:
Или да подадете жалбата. Опитвам се да кажа, че не сме убедени, че хазартът би бил по-добро място без нашите усилия само защото ние, както много други, нямаме достатъчно работна сила, за да наблюдаваме всяко казино ежедневно.
Нещата не са толкова прости за никого. Вашето оплакване ще ни помогне да актуализираме правилно казиното и, което е по-важно, може да доведе до понижен индекс на безопасност. Мисля, че си заслужава.
There are actually no "success stats," which would somehow affect Safety Index or the way the complaints are handled. You seem to stick with the idea that the resolver does not deserve the credit.
I understand what you are saying, though. Follow this logis and keep feeling aside for a moment, please:
once opened, the complaint also needs to be closed in accordance with the outcome. The outcome was that the issue got resolved by the casino, which actually means the problem was resolved. No consequences - resolved. Where you want to involve emotion, we just follow clear categorization. It is truly that simple.
It is indeed awesome to meet new members who precisely know why and how we should do things; I see you are one of them. it simply not possible to hire as many data specialists to keep track of every casino. Of course, to determine which casino is about to be considered rogue, you have to in the end constantly monitor every casino. Instead, we do what we can and, in the process, ask palyers to help us by using the update us feature:
Or to submi tthe compplanit. I'm trying to say we are not convinced gambling would be a better place without our efforts just because we, like many others, do not have enough manpower to monitor each casino daily.
Things are not that simple for anyone. Your complaint will help us update the casino properly and, more importantly, may result in a lowered Safety Index. I think it is worth it.
Готов съм да се присъединя към вас като тестер/надзирател в казино. Мога да ви изпратя данни и предупреждения за казина, които са станали измамници или започват да показват симптоми на това.
Бих направил това безплатно, тъй като нямам нужда от партньорски пари.
I'm willing to join you as a casino tester/warden. I can send you data and warnings for casinos that have gone rogue or are starting to show symptoms of doing so.
I would do this free of charge as I don't need affiliate money.
наистина ли Предполагам, че колегата Йозеф е още в отпуск, но ще попитам дали му харесва идеята.
Между другото харесвам идеята за надзирател на казино.
Правя си бележка.
Really? I guess my colleague Jozef is still on vacation, but I'll ask whether he likes the idea.
I by the way love the idea of a casino warden.
I'm making a note.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.