преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZeSlots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
В казиното няма обслужване на клиенти, няма отговор на имейли. Маркетингът работи добре чрез имейл/sms. Депозитите работят добре, игрите също работят добре.....тегленето е блокирано (когато правите заявка за теглене, сайтът не приема данни и заявка за теглене не може да бъде направена) Влизането е успешно, но информацията в профила е изтрита и не може да бъде допълвана . Поддръжка на казино маркетинг 24/7
There is no customer service available at the casino, no response to e-mails. Marketing works well via email/sms. Deposits work fine, games also work ok.....withdrawal blocked (when making a withdrawal request, the site does not accept data and withdrawal request cannot be made) Login is successful, but the profile information has been deleted and cannot be supplemented. Casino marketing support 24/7
Kasinossa ei ole saatavilla asiakaspalvelua, ei vastausta sähköposteihin. Markkinointi toimii hyvin email/sms. Talletukset onnistuu hienosti, pelitkin toimii ok.....noston tekeminen estetty (kun tekee nostopyynnön sivusto ei hyväksy tietoja eikä nostopyyntöä voi tehdä)Kirjautuminen onnistuu, mutta profiili tiedot poistettu , eikä niitä voi täydentää. Kasino markkinointi support 24/7
Имате ли опит с казино zeslots.com? Някой свързвал ли се е с обслужване на клиенти? Някой успял ли е да направи теглене? Депозитите в казиното работят добре, сайтът не позволява заявки за теглене. Обслужването на клиенти не отговаря, въпреки че обещават 24/7 и не намерих чат на сайта.
Do you have experience with zeslots.com casino? Has anyone contacted customer service? Has anyone managed to make a withdrawal? Deposits to the casino work well, the site does not allow withdrawal requests. The customer service doesn't answer even though they promise 24/7 and I haven't found a chat on the site.
Onko kokemuksia zeslots.com kasinosta. Onko kukaan saanut yhteyttä asiakaspalveluun. Onko kukaan onnistunut tekemään noston. Talletukset kasinolle toimii hyvin , nostopyyntöä sivusto ei anna tehdä. Asikaspalvelu ei vastaa vaikka lupaavat 24/7 ja chattia en ole löytänyt sivustolta.
Здравей. Изглежда като объркана ситуация, в която сте се озовали, и съжалявам да го видя. Може да е наистина разочароващо, особено ако смятате, че не сте направили нищо лошо, нали?
Това казино е доста ново и за съжаление не е доказано от времето, затова нямаме отзиви от играчи. Въпреки това, както виждате, индексът на безопасност е доста нисък. Моля, разгледайте статията за честни и безопасни казина и какво препоръчваме на играчите и казината, както и как да изберете честно и надеждно казино. Можете да го направите лесно, само като хронометрирате/записвате върху тази връзка 👈.
„Ние вярваме, че онлайн хазартът трябва да бъде честен. Въпреки че това също изисква играчите да действат честно и без злонамерени намерения, най-вече отговорността на казиното е да гарантира, че хазартът остава честен и безопасен за играчите."
„„Честни и безопасни казина" са тези, които отговарят на всички критерии за „честни казина" и също така са въвели мерки, които не позволяват на играчите случайно да направят нещо против правилата или собствените си интереси."
Според мен постъпихте правилно, като се обърнахте към нашия екип за оплаквания, те ще направят всичко възможно, за да ви помогнат. Чувствайте се свободни да изпращате всякакви актуализации тук или да ги добавите към жалбата си, разбира се. Ние винаги съветваме играчите да си сътрудничат напълно с казиното, тъй като това е най-добрият начин да стигнете до възможно най-добрия край.
Значи имате някакъв отговор на вашите имейли от поддръжката, нали? Казахте, че не сте играли с никакви бонуси. Ако имате някакво доказателство, разбира се, изпратете го на екипа за жалби, за да могат да започнат да разследват какво може да се е случило. Моля, уведомете ни, ако имате новини по този въпрос 🙏.
Hello there. Seems like a messy situation you found yourself in and I'm sorry to see that. It could be really frustrating, especially if you feel that you haven't done anything wrong, right?
This casino is quite new and unfortunately not proven by time, therefore we have no reviews from players. Yet, as you can see, the safety index is pretty low. Please have a look at the article about fair and safe casinos and what do we recommend to players and casinos, and also how to choose a fair and trustworthy casino. You can do it easily just by clocking/taping on this link 👈.
"We believe online gambling should be fair. While this also requires players to act fairly and without malicious intent, it is mostly the casino's responsibility to make sure gambling remains fair and safe for players."
"'Fair and safe casinos' are those that meet all criteria for 'fair casinos' and have also implemented measures that prevent players from accidentally doing something against the rules or their own best interests."
In my opinion, you have done the right thing to reach out to our complaint team, they will do their best to help you out. Feel free to send any updates, here or add it to your complaint of course. We always advice players to fully cooperate with the casino, as it is the best way to come to the best possible ending.
So you have some answer to your emails from the support, yes? You said that you have not played with any bonuses. If you have any kind of proof of course send it to the complaint team, so they can start to investigate what could've happened. Please let us know if you have any news regarding this issue 🙏.
Хей, да, наистина "объркана" ситуация. С казиното не може да се осъществи връзка и на имейлите се отговаря само със закъснение от дни, ако изобщо се отговаря. Поради особеното естество на ситуацията, веднага се свързах с гуруто на казиното. Депозирах на 19.1 без бонус и в баланса ми също нямаше бонус пари. Събрах сумата 2401e и на същия ден се опитах да изтегля, но сайтът съобщи, че информацията в профила ми е невярна, включително и телефонния ми номер. На 20.1 балансът все още е 2401e и се опитах да направя теглене, което обаче не можа да продължи....сайтът не ми позволи да попълня информацията и отново обяви информацията за некоректна. 21.1 баланс все още 2401e, опитите за теглене са блокирани точно както предишните. След 18:00 на 21.1, 13e бяха добавени към баланса (салдо след 18:00 на 21.1: 2401e и бонус 13e) бонус пари от казиното и по имейл те обявиха „бонус пари в сметката, които могат да бъдат рециклирани 35 пъти, след който балансът може да бъде изтеглен". Ако разбирам правилно, парите от бонуса бяха добавени и изискването за рециклиране беше зададено като условие за теглене...тоест първо трябва да бъдат загубени реални пари 2401e и след това 13e рециклиране, добавени след това 35 пъти и ако преминете през рециклирането, вие може да тегли максимум 10x13e=130. Ако е така, мисля, че е особено несправедливо...така че бонус парите ще бъдат добавени към баланса и тегленето ще бъде предотвратено. На сайта на zeslots не можете да видите информация за депозита и историята на играта...разделът е там, но не се използва.
Hey, yes, a really "messy" situation. The casino cannot be contacted and e-mails are only answered with a delay of days, if at all. Due to the special nature of the situation, I immediately contacted the casino guru. I deposited on 19.1 without a bonus and there was no bonus money in my balance either. I collected the amount 2401e and on the same day I tried to make a withdrawal, but the site reported that my profile information was incorrect, including my phone number. On 20.1, the balance is still 2401e and I tried to make a withdrawal, which, however, could not proceed....the website did not allow me to fill in the information and declared the information incorrect again. 21.1 balance still 2401e, withdrawal attempts blocked just like the previous ones. After 18:00 on 21.1, 13e was added to the balance (balance after 18:00 on 21.1: 2401e and bonus 13e) bonus money by the casino and by email they announced "bonus money in the account which can be recycled 35x, after which the balance can be withdrawn". If I understand correctly, the bonus money was added and the recycling requirement was set as a withdrawal condition....that is, real money 2401e to be lost first and then 13e recycling added afterwards 35x and if you get through the recycling, you can withdraw max 10x13e=130. If so, I think it's particularly unfair...so bonus money will be added to the balance and withdrawal will be prevented. On the zeslots site, you can't see information about deposit and game history...the section is there, but it's not in use.
Hei, kyllä, todella "sekava" tilanne. Kasinoon ei saa yhteyttä ja sähköpostiin ei vastata kuin päivien viiveellä jos sittenkään. Tilanteen erikoisuuden vuoksi olinkin heti yhteydessä casinoguruun. Talletin 19.1 ilman bonusta eikä saldossani ollut myöskään bonusrahaa. Keräsin summan 2401e ja samana päivänä Yritin tehdä nostoa mutta sivusto ilmoitti profiili tietoni virheelliseksi, myös puhelin numeron. 20.1 saldo edelleen 2401e ja yritin tehdä noston jota ei kuitenkaan saanut etenemään....sivusto ei antanut täyttää tietoja ja ilmoitti tiedot jälleen virheelliseksi. 21.1 saldo edelleen 2401e , nosto yritykset estetty samoin kuin edelliset. 21.1 klo 18 jälkeen saldoon olikin lisätty 13e (saldo 21.1 klo 18 jälkeen 2401e ja bonus 13e)bonusrahaa kasinon toimesta ja sähköpostilla ilmoittivat "tilillä bonusrahaa joka kierrätettävä 35x jonka jälkeen saldo nostettavissa". Ymmärränkö oikein, bonus raha lisättiin ja kierrätys vaatimus asetettiin noston edellytykseksi....eli reaaliraha 2401e hävittävä ensin ja sen jälkeen jälkikäteen lisätty 13e kierrätys 35x ja jos saa kierrätyksen läpi niin voi tehdä noston max 10x13e=130. Jos näin ,niin katson että on erikoisen epäreilua....siis lisätäänkin bonus rahaa saldoon ja estetään nosto. zeslots sivustolta ei näe tietoja talletus -ja pelihistoriasta...osio kyllä on mutta ei ole käytössä.
Така че е чудесно, че проследихте целия процес и предполагам, че имате екранни снимки от него, които да предоставите в жалбата си. Намирам за доста странно, когато казахте, че не сте използвали никакъв бонус. Попитахте ли казиното къде внезапно се появиха 13-те евро като бонус пари?
Що се отнася до вашите тегления, не бяха ли разрешени само поради грешен телефонен номер, който казахте? Отговорът от казиното със сигурност би бил полезен, така че е добре, че подадохте жалба и ще видим къде можем да стигнем с обяснение.
Освен това е жалко, че не можете да видите информацията за депозитите и историята на играта, но мисля, че нашият екип ще се опита да получи тези неща, ако е необходимо.
Много се надявам да се оправи и всичко да е наред. Ако имате актуализация, не забравяйте да ме уведомите.
So it's great that you followed the whole process and I assume you have some screenshots of it to provide in your complaint. I find it quite strange when you said you didn't use any bonus. Did you ask the casino where the 13 euros suddenly appeared as bonus money ?
As for your withdrawals, were they not allowed only because of the phone number you said was wrong ? A response from the casino would certainly be useful, so it's good that you filed a complaint and we'll see where we can get with an explanation.
Also, it's a shame that you can't see the information about deposits and game hsitory but I think our team will try to get these things if necessary.
I really hope it will be sorted out and everything will be fine. If you have an update be sure to let me know.
Да, имам снимки на баланса на 19.1, когато депозирах, без бонус пари, 20.1 без бонус пари в баланса, 21.1 последна снимка на баланса следобед и без бонус в баланса. По-късно вечерта бяха добавени бонус пари от 13e...има основания да се подозира, че са добавени, за да се предотврати теглене. На 22.1 получих имейл, "не можете да направите теглене, защото има бонус пари в баланса и те трябва да бъдат рециклирани 35 пъти. Попитах какъв е този бонус....няма отговор. Не съм играл от 19.1, когато Открих проблема с тегленето. Трудна ситуация, защото казиното не отговаря и ми кажете какъв бонус е добавен. Очевидно първо трябва да изиграете баланса 2401e на нула....след тези бонус пари 13e рециклиране и ако рециклирането минава през вас може да изтегли 10x бонус пари 13e....130e Това не е реално...нека добавим бонус пари и да предотвратим повишаване
Yes, I have pictures of the balance on 19.1 when I deposited, no bonus money, 20.1 no bonus money in the balance, 21.1 last picture of the balance in the afternoon and no bonus in the balance. Later in the evening, bonus money of 13e was added...there is reason to suspect that it was added to prevent withdrawal. On 22.1 I received an email, "you cannot make a withdrawal because there is bonus money in the balance and it has to be recycled 35x. I have asked what this bonus is....no answer. I have not played since 19.1 when I found the withdrawal problem. Difficult situation because the casino does not respond and tell me what bonus has been added. Apparently first you should play the balance 2401e to zero....after that bonus money 13e recycling and if the recycling goes through you can withdraw 10x bonus money 13e....130e. This is not real...let's add bonus money and prevent lift
Kyllä, minulla on kuvia saldosta 19.1 jolloin talletin, ei bonusrahaa,20.1 saldossa ei bonusrahaa, 21.1 viimeinen kuva saldosta iltapäivä ja ei bonusta saldossa. Illalla myöhemmin olikin lisätty 13e bonusraha....on syytä epäillä että lisättiin noston estämiseksi. 22.1 sain sähköpostin , "et voi tehdä nostoa koska saldossa bonusrahaa ja se on kierrätettävä 35x. Olen kysynyt mikä tämä bonus on....ei mitään vastausta. En ole pelannut 19.1 jälkeen kun totesin nosto ongelman. Vaikea tilanne koska kasino ei vastaa ja kerro mikä bonus on lisätty. Ilmeisesti ensin pitäisi pelata saldo 2401e nollaan....sen jälkeen bonusrahaa 13e kierrätys ja jos kierrätys menee läpi niin voi nostaa 10x bonusraha 13e....130e . Eihän tämä ole todellista....lisätään bonusraha ja estetään nosto
...информацията в профила беше изтрита и когато я попълних, сайтът отчете правилната ми информация като "неправилна" ....да, помня адреса и телефонния си номер....и казиното получава sms маркетингови съобщения .
...the profile information had been deleted and when I filled it in, the site reported my correct information as "incorrect" ....yes, I remember my address and phone number....and the casino receives sms marketing messages.
...niin profiilitiedot oli poistettu ja kun täydensin niitä niin sivusto ilmoitti oikeat tietoni "virheelliseksi" ....kyllä minä muistan osoitteeni ja puhelin numeroni....ja tuleehan kasinolta sms markkinointiviestejä.
Да, изглежда ми доста странна ситуацията що се отнася до бонуса. И затова е добре, че подадохте жалба, както казах преди, защото нашият екип ще се опита да проучи вашия случай и да видим докъде ще стигнем.
Кристина вече ви отговори и ще се нуждае от отговор от вас, така че можете да го направите тук .
Надявам се да разрешим тази сложна ситуация.
Yes, it seems to me to be quite a strange situation as far as the bonus is concerned. And that's why it's good that you filed a complaint as I said before, because our team will try to investigate your case and see where we get to.
Kristina has already replied to you and will need a response from you, so you can do that here.
I hope we can resolve this complicated situation.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.