ФорумКазинаZeSlots Casino - обща дискусия

ZeSlots Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от Koppari
|
982 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ZeSlots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

В казиното няма обслужване на клиенти, няма отговор на имейли. Маркетингът работи добре чрез имейл/sms. Депозитите работят добре, игрите също работят добре.....тегленето е блокирано (когато правите заявка за теглене, сайтът не приема данни и заявка за теглене не може да бъде направена) Влизането е успешно, но информацията в профила е изтрита и не може да бъде допълвана . Поддръжка на казино маркетинг 24/7

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Имате ли опит с казино zeslots.com? Някой свързвал ли се е с обслужване на клиенти? Някой успял ли е да направи теглене? Депозитите в казиното работят добре, сайтът не позволява заявки за теглене. Обслужването на клиенти не отговаря, въпреки че обещават 24/7 и не намерих чат на сайта.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 8 месеца

Здравей. Изглежда като объркана ситуация, в която сте се озовали, и съжалявам да го видя. Може да е наистина разочароващо, особено ако смятате, че не сте направили нищо лошо, нали?

Това казино е доста ново и за съжаление не е доказано от времето, затова нямаме отзиви от играчи. Въпреки това, както виждате, индексът на безопасност е доста нисък. Моля, разгледайте статията за честни и безопасни казина и какво препоръчваме на играчите и казината, както и как да изберете честно и надеждно казино. Можете да го направите лесно, само като хронометрирате/записвате върху тази връзка 👈.

„Ние вярваме, че онлайн хазартът трябва да бъде честен. Въпреки че това също изисква играчите да действат честно и без злонамерени намерения, най-вече отговорността на казиното е да гарантира, че хазартът остава честен и безопасен за играчите."

„„Честни и безопасни казина" са тези, които отговарят на всички критерии за „честни казина" и също така са въвели мерки, които не позволяват на играчите случайно да направят нещо против правилата или собствените си интереси."


Според мен постъпихте правилно, като се обърнахте към нашия екип за оплаквания, те ще направят всичко възможно, за да ви помогнат. Чувствайте се свободни да изпращате всякакви актуализации тук или да ги добавите към жалбата си, разбира се. Ние винаги съветваме играчите да си сътрудничат напълно с казиното, тъй като това е най-добрият начин да стигнете до възможно най-добрия край.

Значи имате някакъв отговор на вашите имейли от поддръжката, нали? Казахте, че не сте играли с никакви бонуси. Ако имате някакво доказателство, разбира се, изпратете го на екипа за жалби, за да могат да започнат да разследват какво може да се е случило. Моля, уведомете ни, ако имате новини по този въпрос 🙏.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

Хей, да, наистина "объркана" ситуация. С казиното не може да се осъществи връзка и на имейлите се отговаря само със закъснение от дни, ако изобщо се отговаря. Поради особеното естество на ситуацията, веднага се свързах с гуруто на казиното. Депозирах на 19.1 без бонус и в баланса ми също нямаше бонус пари. Събрах сумата 2401e и на същия ден се опитах да изтегля, но сайтът съобщи, че информацията в профила ми е невярна, включително и телефонния ми номер. На 20.1 балансът все още е 2401e и се опитах да направя теглене, което обаче не можа да продължи....сайтът не ми позволи да попълня информацията и отново обяви информацията за некоректна. 21.1 баланс все още 2401e, опитите за теглене са блокирани точно както предишните. След 18:00 на 21.1, 13e бяха добавени към баланса (салдо след 18:00 на 21.1: 2401e и бонус 13e) бонус пари от казиното и по имейл те обявиха „бонус пари в сметката, които могат да бъдат рециклирани 35 пъти, след който балансът може да бъде изтеглен". Ако разбирам правилно, парите от бонуса бяха добавени и изискването за рециклиране беше зададено като условие за теглене...тоест първо трябва да бъдат загубени реални пари 2401e и след това 13e рециклиране, добавени след това 35 пъти и ако преминете през рециклирането, вие може да тегли максимум 10x13e=130. Ако е така, мисля, че е особено несправедливо...така че бонус парите ще бъдат добавени към баланса и тегленето ще бъде предотвратено. На сайта на zeslots не можете да видите информация за депозита и историята на играта...разделът е там, но не се използва.

Автоматичен превод:
Koppari
преди 8 месеца

Така че е чудесно, че проследихте целия процес и предполагам, че имате екранни снимки от него, които да предоставите в жалбата си. Намирам за доста странно, когато казахте, че не сте използвали никакъв бонус. Попитахте ли казиното къде внезапно се появиха 13-те евро като бонус пари?

Що се отнася до вашите тегления, не бяха ли разрешени само поради грешен телефонен номер, който казахте? Отговорът от казиното със сигурност би бил полезен, така че е добре, че подадохте жалба и ще видим къде можем да стигнем с обяснение.

Освен това е жалко, че не можете да видите информацията за депозитите и историята на играта, но мисля, че нашият екип ще се опита да получи тези неща, ако е необходимо.

Много се надявам да се оправи и всичко да е наред. Ако имате актуализация, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Да, имам снимки на баланса на 19.1, когато депозирах, без бонус пари, 20.1 без бонус пари в баланса, 21.1 последна снимка на баланса следобед и без бонус в баланса. По-късно вечерта бяха добавени бонус пари от 13e...има основания да се подозира, че са добавени, за да се предотврати теглене. На 22.1 получих имейл, "не можете да направите теглене, защото има бонус пари в баланса и те трябва да бъдат рециклирани 35 пъти. Попитах какъв е този бонус....няма отговор. Не съм играл от 19.1, когато Открих проблема с тегленето. Трудна ситуация, защото казиното не отговаря и ми кажете какъв бонус е добавен. Очевидно първо трябва да изиграете баланса 2401e на нула....след тези бонус пари 13e рециклиране и ако рециклирането минава през вас може да изтегли 10x бонус пари 13e....130e Това не е реално...нека добавим бонус пари и да предотвратим повишаване

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

...информацията в профила беше изтрита и когато я попълних, сайтът отчете правилната ми информация като "неправилна" ....да, помня адреса и телефонния си номер....и казиното получава sms маркетингови съобщения .

Автоматичен превод:
Koppari
преди 7 месеца

Да, изглежда ми доста странна ситуацията що се отнася до бонуса. И затова е добре, че подадохте жалба, както казах преди, защото нашият екип ще се опита да проучи вашия случай и да видим докъде ще стигнем.

Кристина вече ви отговори и ще се нуждае от отговор от вас, така че можете да го направите тук .

Надявам се да разрешим тази сложна ситуация.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още