Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаЗаявка за чат на живо

Заявка за чат на живо

 от schieralorenzo09
|
1 045 преглеждания 10 отговора |
|

Може ли казино, от което съм се самоизключил, да откаже да ми предостави копие от разговорите, които имах с един от техните агенти (който вече не работи с тях), където ясно посочвам пристрастеността си към хазарта?

Автоматичен превод:
schieralorenzo09

Смятам, че ако е необходимо като доказателство, трябва да го предоставят, разбира се.

Мога ли да попитам дали е необходимо при някои от вашите оплаквания тук на нашия уебсайт?

Автоматичен превод:

Да, необходимо е за жалбата срещу rokubet

Автоматичен превод:
schieralorenzo09

Знаете, че казиното може да откаже всичко.

Въпросът е дали предоставеното обяснение има смисъл или просто не искат да си сътрудничат като цяло.

Някои казина дори казват, че не могат да предоставят преписи на чатове; в някои случаи това наистина е нещо като проблем с платформата, особено ако акаунтът ви вече е затворен и лицето е напуснало компанията.

Жалко е, че не сте заснели екранна снимка. 🙁


Автоматичен превод:

И всъщност те ми казват, че не могат да ми предоставят преписите, отказват да ми ги предоставят, защото има доказателства срещу тях, така че нищо не мога да направя?

Автоматичен превод:
schieralorenzo09

Разбирам, че казиното каза, че не може да предостави преписа. Вярвам, че вече добавих още едно прозрение към него.

Доколкото виждам, вие сте убедени, че казиното отказва, вместо технически да не може да го предостави. Добре, нямам причина да се противопоставям на мнението ти.

За да оформя своя собствена, бихте ли ми казали как точно ви казаха, че преписът не е наличен?

Във всеки случай не мисля, че можете да направите много.

От любопитство забелязах много наскоро отворени жалби и всички изглежда са свързани с един и същ въпрос. така ли Е, всеки път, когато възнамерявате да се самоизключите в казино, винаги правете екранна снимка на официалното си искане, особено ако споменавате проблеми с хазарта.

Автоматичен превод:

И така, казиното първоначално се съгласи да ми предостави разговорите, дори ми изпрати няколко екранни снимки, но след като видяха уличаващата част, промениха историята си и ми казаха, че вече не могат да ми предоставят чатовете, така че ще ви изпратя екранните снимки.

Автоматичен превод:
schieralorenzo09

Не виждам обаче да имате висящи жалби срещу Rokubet.

И така, на кого бихте искали да изпратите екранните снимки, както казахте, моля? Или пропускам нещо тук?

Автоматичен превод:
schieralorenzo09

наистина ли Това е много интригуващ ход на събитията. Казал ли ви е служителят на казиното?

Моля, уверете се, че екранните снимки ще бъдат предоставени на отговорника по жалбата.

Може ли най-накрая да знам за кое казино говорим, моля? За всеки случай можете да използвате директна връзка към подходящата жалба. Със сигурност може да е полезно.

Автоматичен превод:

За съжаление не приехте оплакването ми за датите, говорим за казино Rokubet

Автоматичен превод:
schieralorenzo09

Добре, сега разбирам.

Виждам, че жалбата ви е отхвърлена поради факта, че е стар случай и за съжаление нашият екип не би могъл да се намеси сега.

Наистина съжалявам, че вече не можахме да бъдем полезни с това казино.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини