Разбирам, че казиното каза, че не може да предостави преписа. Вярвам, че вече добавих още едно прозрение към него.
Доколкото виждам, вие сте убедени, че казиното отказва, вместо технически да не може да го предостави. Добре, нямам причина да се противопоставям на мнението ти.
За да оформя своя собствена, бихте ли ми казали как точно ви казаха, че преписът не е наличен?
Във всеки случай не мисля, че можете да направите много.
От любопитство забелязах много наскоро отворени жалби и всички изглежда са свързани с един и същ въпрос. така ли Е, всеки път, когато възнамерявате да се самоизключите в казино, винаги правете екранна снимка на официалното си искане, особено ако споменавате проблеми с хазарта.
I understand the casino said they can't provide the transcript. I believe I already added another insight to it.
As far as I can see, you are convinced the casino refuses instead of technically not being able to provide it. Ok, I have no reason to oppose your opinion.
To form my own though, could you tell me how exactly you were told that the transcript is not available?
In any case, I don't think there is much you can do.
Out of curiosity, I spotted many recently opened complaints, and all seem to be related to the same matter. Is that so? Well, every time you intend to self-exclude in a casino, always capture a screenshot of your formal request, especially if you mention gambling issues.
Автоматичен превод: