преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Yukon Gold Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тези измамници - всички фалшиви - ДОЛЕ РЪЦЕТЕ !!!
These scammers - all faked - HANDS OFF !!!
Diese Betrüger - alles gefaked - FINGER WEG !!!
Yukon Gold Casino - във всички аспекти Guru е добро казино, съдейки по рейтинга, е удобно и безопасно да се играе в него. Бих искал да чуя мнението на тези, които играят в това казино. Не съм играл в това казино от дълго време, имаше причини за това, но получих имейл. Доставено е с куриер, с покана за връщане в играта. Бих искал да знам дали такива писма идват до други играчи?


Спрях да играя в това казино, защото мислех, че е измама. В интернет има много обвинения в измама. Но има добър рейтинг. Някой играе ли в това казино?
Yukon Gold Casino - in all aspects, Guru is a good casino, judging by the rating it is comfortable and safe to play in it. I would like to hear the opinion of those who play in this casino. I haven't played in this casino for a long time, there were reasons for that, but I received an email. It was delivered by courier, with an invitation to return to the game. I would like to know if such letters come to other players?


I stopped playing at this casino because I thought it was cheating. There are many accusations of fraud on the Internet. But he has a good rating. Does anyone play at this casino?
Yukon Gold Casino - по всем аспектам Guru это хорошее казино, судя по рейтингу играть в нём комфортно и безопасно. Хотелось бы услышать мнение тех кто играет в этом казино. Я довольно долго не играл в этом казино, на это были причины, но я получил письмо . Оно было доставлено курьерской службой, с приглашением вернуться в игру. Хочется знать приходят ли такие письма другим игрокам?

Я перестал играть в этом казино потому что мне показалось что оно жульничает. В интернете много обвинений в мошенничестве. Но рейтинг у него хороший. Есть кто играет в этом казино?
Много негативни отзиви. И аз имам негативен опит с играта.
И това е онлайн преглед.
https://profobzor.com/yukon-gold-casino-otzyvy-o-kazino-yukongoldcasino-eu/
Lots of negative reviews. I also have a negative experience with the game.
And this is an online review.
https://profobzor.com/yukon-gold-casino-otzyvy-o-kazino-yukongoldcasino-eu/
Много негативных отзывов. У меня тоже есть негативный опыт игры.
А это обзор в интернете.
https://profobzor.com/yukon-gold-casino-otzyvy-o-kazino-yukongoldcasino-eu/
Имах проблем с тях в началото, спечелих 2k и те продължаваха да забавят, казвайки, че не съм достатъчно добър, така че реших, че след месец чакане съм похарчил парите. След това на следващия ден моето I'd беше одобрено. Предлагам на всички да се верифицират, преди да играят, защото ако спечелите голяма печалба, ще получите същото третиране в срив. Определено е направено нарочно. Иначе съм играл с тях от години, винаги ми плащат, отнема много време, но те плащат. Оттогава не съм имал проблеми. Обслужването на клиенти обикновено е полезно. Сега нямам какво лошо да кажа за тях.
I had a problem with them in the beginning I won 2k and they kept stalling saying my I'd wasn't good enough so I figured after a month of waiting I spent the money. Than the next day my I'd was approved. I suggest to everyone get verified before u play because if u win big you will get the same stall treatment. It's definitely done on purpose. Otherwise I have played with them for years always got paid it does take to long but they do pay. I haven't had any issues since. The customer service is usually helpful . I have nothing bad to say about them now.
Това е много добър съвет и аз ви благодаря, че го споменахте тук и сега.
This is very good advice, and I thank you for mentioning it here and now.
Посетител
преди 1 минута
здравейте.. бих искал да подам жалба.. срещу казино yukon gold.. тъй като те няма да ми изплатят моите печалби.. никога преди не съм имал проблем, тъй като изглежда, че това е ново.. изкупих точки за лоялност, които бяха 114.. така беше и печалбата.. опитах се да изтегля на 300.. и тогава се появи този проблем.. говорих с техния чат и те казаха.. (1-ви чат) каза, че трябва да играя до 3000 долара, отколкото мога да изтегля.. казах добре ... него и играх с остатъка, което ме доведе до тази сума..830.55 и бонус балансът падна до 84 долара?? много съм объркан.. Моля, помогнете.. получавам печалбите си..thx
Редактирано от автора
преди 1 минута
Visitor
1 minute ago
hi there.. i would like to file a complaint.. against yukon gold casino.. as they wont pay me my winnings.. i never had a problem before as it seems this is new.. i redeemed loyalty points which was 114.. so was winning.. tried to cash out at 300.. and than this issue came up.. i talked with their chat and they said.. (1st chat) said i had to play up to 3000 dollars than i can withdraw.. i said well ... it and played with the rest which brought me up to this amount..830.55 and the bonus balance went down to 84 dollars?? i am very confused.. plse help.. me get my winnings..thx
Edited by author
1 minute ago
Здравейте, виждам, че жалбата е отворена. Относно вашия проблем, възможно ли е да е имало максимална печалба от точки за лоялност и следователно печалбите ви да са спаднали до определена сума? Беше ли необходимо да се верифицирате в казиното?
Моля, дайте ми следи.
Hi, I see the complaint has been opened. Regarding your problem, could it be that there was a maximum win from loyalty points and therefore your winnings dropped to a certain amount? Was it necessary for you to verify with the casino?
Give me leads please.
Гледайки последната екранна снимка, не знам какъв изглежда проблемът за вас. Според това, което пише, все още трябва да направите някои залагания, предполагам, че тегленето е отключено, защото все още е част от бонуса. Опитахте ли да попитате в чата или поддръжката колко повече трябва да заложите? Улучихте ли тези 3000, които споменаха? Може би това е проблемът, ако не сте превъртели сумата, която трябваше.
Looking at the last screenshot, I don't know what seems to be the problem for you. According to what it says, you still have to do some wagering I suppose to have the cashout unlocked because it is still part of the bonus. Have you tried asking the chat or support how much more you need to wager? Did you hit the 3000 they mentioned? Maybe that's the problem if you haven't rolled over the amount you were supposed to.
Вярвам, че Доминика ще ви отговори възможно най-скоро; изобщо не се притеснявай. Просто трябва да обърнете внимание на таймера на вашата жалба , тъй като не е възможно да се справяте с всички оплаквания всеки ден, знаете. Имаме твърде много от тях, за да разрешим, и трябва да проучим всеки един от тях задълбочено.
I believe that Dominika will reply to you as soon as possible; do not worry at all. You just need to mind the timer on your complaint, as it is not possible to deal with all the complaints every day, you know. We have too many of them to resolve, and we need to investigate every and each of them thoroughly.
здравей.. не съм чувал нищо обратно.. от гуруто на казиното.. тъй като времето му изтече, а жалбата ми е отворена повече от месец.. можеш ли да разгледаш това и да ме уведомиш какво става с моя файл.
hi.. havnt heard anything back.. from casino guru.. as his time is up on the clock,, and my complaint has been opened over a month.. can u look into this and let me know wats going on with my file.
Никакви притеснения. Веднага ще уведомя колегата за вашето съобщение.
За съжаление, това може да се случи понякога поради наистина голямото количество оплаквания, с които трябва да се справим.
Благодаря ви за търпението.
No worries at all. I will inform my colleague about your message right away.
Unfortunately, this may happen sometimes due to the really high amount of complaints we have to deal with.
Thank you for your patience.
Този сайт е като цяло добър. Направих първото си теглене на 24.05. Днес беше анулирано, тъй като нямах обратна връзка. Писах на поддръжката и те ме помолиха да тегля чрез Skrill (депозирах с карта). Така че го направих. Направих теглене и на 27.05 и подозирам, че то също ще бъде анулирано. Имайте предвид, че може да използват тактики за забавяне. Не препоръчвам да играете. Ако тегленията са успешни, ПРЕПОРЪЧВАМ да играете тук.
This site is overall good. I made my first withdrawal on 24.05. Today it was cancelled for no feedback. I wrote to support and they asked me to withdrawal via Skrill ( I made deposit with card). So I did it. I also made a withdrawal 27.05 and I suspect it will also be cancelled. Be aware, they might be using delay tactics. I do not recomment playing. If withdrawals will succeed, I DO recomment playing here.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.