НачалоФорумКазинаYukon Gold Casino - обща дискусия

Yukon Gold Casino - обща дискусия

10 016 преглеждания 19 отговора |
преди 3 години
|
1 2
Добавете пост
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Yukon Gold Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Тези измамници - всички фалшиви - ДОЛЕ РЪЦЕТЕ !!!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Yukon Gold Casino - във всички аспекти Guru е добро казино, съдейки по рейтинга, е удобно и безопасно да се играе в него. Бих искал да чуя мнението на тези, които играят в това казино. Не съм играл в това казино от дълго време, имаше причини за това, но получих имейл. Доставено е с куриер, с покана за връщане в играта. Бих искал да знам дали такива писма идват до други играчи?

filefile

Спрях да играя в това казино, защото мислех, че е измама. В интернет има много обвинения в измама. Но има добър рейтинг. Някой играе ли в това казино?

Автоматичен превод:
преди 3 години

Тези измамници - всички фалшиви - ДОЛЕ РЪЦЕТЕ !!!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравейте,

можете ли да предоставите повече подробности, моля? Какво изглежда фалшиво?

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 години

Много негативни отзиви. И аз имам негативен опит с играта.

И това е онлайн преглед.

https://profobzor.com/yukon-gold-casino-otzyvy-o-kazino-yukongoldcasino-eu/

Автоматичен превод:
leksandr
преди 3 години

Подозрение за ФАЛШИВ - ИЗМАМА

Автоматичен превод:
leksandr
преди 3 години

Благодаря

Автоматичен превод:
leksandr
преди 2 години

Имах проблем с тях в началото, спечелих 2k и те продължаваха да забавят, казвайки, че не съм достатъчно добър, така че реших, че след месец чакане съм похарчил парите. След това на следващия ден моето I'd беше одобрено. Предлагам на всички да се верифицират, преди да играят, защото ако спечелите голяма печалба, ще получите същото третиране в срив. Определено е направено нарочно. Иначе съм играл с тях от години, винаги ми плащат, отнема много време, но те плащат. Оттогава не съм имал проблеми. Обслужването на клиенти обикновено е полезно. Сега нямам какво лошо да кажа за тях.

Автоматичен превод:
mrgreenrockssoc
преди 2 години

Това е много добър съвет и аз ви благодаря, че го споменахте тук и сега.



Автоматичен превод:
преди 9 месеца





сесилия63

Посетител

преди 1 минута

здравейте.. бих искал да подам жалба.. срещу казино yukon gold.. тъй като те няма да ми изплатят моите печалби.. никога преди не съм имал проблем, тъй като изглежда, че това е ново.. изкупих точки за лоялност, които бяха 114.. така беше и печалбата.. опитах се да изтегля на 300.. и тогава се появи този проблем.. говорих с техния чат и те казаха.. (1-ви чат) каза, че трябва да играя до 3000 долара, отколкото мога да изтегля.. казах добре ... него и играх с остатъка, което ме доведе до тази сума..830.55 и бонус балансът падна до 84 долара?? много съм объркан.. Моля, помогнете.. получавам печалбите си..thx

Редактирано от автора

преди 1 минута

Автоматичен превод:
cecilia63
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че жалбата е отворена. Относно вашия проблем, възможно ли е да е имало максимална печалба от точки за лоялност и следователно печалбите ви да са спаднали до определена сума? Беше ли необходимо да се верифицирате в казиното?

Моля, дайте ми следи.

Автоматичен превод:
cecilia63 изтри публикацията
cecilia63
преди 9 месеца

Гледайки последната екранна снимка, не знам какъв изглежда проблемът за вас. Според това, което пише, все още трябва да направите някои залагания, предполагам, че тегленето е отключено, защото все още е част от бонуса. Опитахте ли да попитате в чата или поддръжката колко повече трябва да заложите? Улучихте ли тези 3000, които споменаха? Може би това е проблемът, ако не сте превъртели сумата, която трябваше.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

здравей .. даника също разглежда това.. тъй като й изпратих съобщение вчера? така че не съм сигурен кой търси това?


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

доминика съжалявам

Автоматичен превод:
cecilia63
преди 9 месеца

Вярвам, че Доминика ще ви отговори възможно най-скоро; изобщо не се притеснявай. Просто трябва да обърнете внимание на таймера на вашата жалба , тъй като не е възможно да се справяте с всички оплаквания всеки ден, знаете. Имаме твърде много от тях, за да разрешим, и трябва да проучим всеки един от тях задълбочено.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здравей.. не съм чувал нищо обратно.. от гуруто на казиното.. тъй като времето му изтече, а жалбата ми е отворена повече от месец.. можеш ли да разгледаш това и да ме уведомиш какво става с моя файл.

Автоматичен превод:
cecilia63
преди 8 месеца

Никакви притеснения. Веднага ще уведомя колегата за вашето съобщение.

За съжаление, това може да се случи понякога поради наистина голямото количество оплаквания, с които трябва да се справим.

Благодаря ви за търпението.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

добре благодаря

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Този сайт е като цяло добър. Направих първото си теглене на 24.05. Днес беше анулирано, тъй като нямах обратна връзка. Писах на поддръжката и те ме помолиха да тегля чрез Skrill (депозирах с карта). Така че го направих. Направих теглене и на 27.05 и подозирам, че то също ще бъде анулирано. Имайте предвид, че може да използват тактики за забавяне. Не препоръчвам да играете. Ако тегленията са успешни, ПРЕПОРЪЧВАМ да играете тук.

Редактирано
Автоматичен превод:
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини