преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Yonibet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не е оплакване, но все пак искам да знам вашето мнение за момент.
YoniBet непоискано и проактивно насърчава своите играчи да инсталират VPN, за да могат да играят всички игри. Също така за заобикаляне на ограниченията на доставчиците на B2B игри, които казиното получи от доставчиците на B2B игри. Условията и условията на YoniBet гласят, че използването на VPN е забранено и всички печалби, направени с помощта на VPN, ще бъдат конфискувани.
Добре ли е CasinoGuru, ако дадено казино активно насърчава своите играчи да инсталират VPN и насърчава играчите да участват в престъпна и незаконна дейност в резултат на това и да нарушават T&C?
It's not a complaint, but I still want to know your opinion for a moment.
YoniBet unsolicited and proactively encourages its players to install a VPN in order to be able to play all games. Also to bypass the B2B game providers restrictions that the casino received from the B2B game providers. YoniBet's T&C states that the use of a VPN is prohibited and any winnings made using the VPN will be confiscated.
Is CasinoGuru ok if a casino actively encourages their players to install a VPN and encourages players to engage in a criminal and illegal activity as a result and violate the T&C?
Es ist keine Beschwerde, aber dennoch möchte ich kurz deine Meinung wissen.
YoniBet fordert seine Spieler ungefragt und proaktiv dazu auf, einen VPN zu installieren, um alle Spiele zu können. Auch um die Restriktionen der B2B-Spielanbieter zu umgehen, die das Casino von den B2B-Spielanbietern erhalten hat. In den T&C von YoniBet steht, dass die Verwendung eines VPN verboten ist und Gewinne eingezogen werden, die mittels VPN erworben wurden.
Ist es für CasinoGuru ok, wenn ein Casino seine Spieler aktiv dazu auffordert, einen VPN zu installieren und die Spieler ermutigt, infolgedessen eine kriminelle und illegale Handlung zu betreiben und die T&C zu verletzen?
Здравейте,
Бих казал, че напълно разбирам защо казиното препоръчва използването на VPN. Те искат да задържат играчите, като позволяват на някои от тях да играят игри, които обикновено не биха могли поради ограничението на местния пазар. Но и мисля, че имаме същото мнение по този въпрос, изглежда, че казиното не взема под внимание собствените си условия. Като позволява на играчите да играят ограничени игри, казиното със сигурност рискува добри отношения с доставчика на игри, от друга страна, играчите печелят от тази ситуация.
Най-важният момент е, че в такъв случай казиното не трябва да използва това срещу играча (като анулира печалбите, събрани в ограничената игра), това би било напълно погрешно.
Бих препоръчал да направите екранна снимка, показваща как казиното предлага използването на VPN, само в случай че играчът бъде обвинен в нарушаване на условията на казиното чрез активно използване на VPN.
Чувствам, че това не е въпрос на законност, а въпрос на справедливост.
Какво мислиш?
Hello,
I'd say that I quite understand why the casino recommends using the VPN. They want to keep players by allowing some of them to play games they would normally can't because of the local market restriction. But, and I think we have the same opinion on that, it feels like the casino is not taking its own terms into the consideration. By allowing players to play restricted games, the casino surely risks a good relationship with the game provider, on the other hand, players benefit from this situation.
The most crucial point is that in such case, the casino must not use this against the player (by voiding the winnings collected on the restricted game), that would be totally wrong.
I would recommend taking a screenshot showing the casino suggested using the VPN, just in case the player is accused of breaching the casino's terms by actively using the VPN.
I feel this is not a question about legality, it is a question about fairness.
What do you think?
Наистина ли става въпрос само за справедливост, а не за законност? Условията и условията на казиното изрично посочват, че използването на VPN е забранено. И казиното непоискано и проактивно насърчава играчите да не се подчиняват на T&C, като казват да използват VPN.
Условията и условията важат ли само за играча (условия за бонуси, условия за теглене, условия за проверка и т.н.), но не важат ли условията за казиното?
Наистина ли е добре едно казино да се възползва от ниша на пазара и да позволи на играчите да играят игри, които доставчиците на игри са забранили? По този начин печели предимство пред всички други казина, които се придържат към ограниченията и стриктно забраняват VPN и следователно генерира повече приходи.
С други думи, когато казино поиска от играч да използва VPN, за да притежава игри и играчът губи пари в резултат на игра. Това просто печалба ли е по отношение на доставчиците на игри и други казина, които спазват ограниченията, или е печалба в резултат на неспазване на ограниченията и T&C?
Is it really just a matter of fairness and not legality? The casino's T&C specifically states that using a VPN is prohibited. And the casino unsolicited and proactively encourages players to disobey the T&C by saying to use a VPN.
Do the T&C only meticulously apply to the player (bonus terms, withdrawal terms, verification terms etc.) but do the T&C not apply to the casino?
Is it really ok for a casino to take advantage of a niche in the market and let players play games that the game providers have banned? It thus gains an advantage over all other casinos that adhere to the restrictions and strictly ban the VPN and consequently generates more revenue.
In other words, when a casino asks a player to use a VPN to own games and the player loses money as a result of playing. Is this just gain in terms of gaming providers and other casinos that comply with the restrictions, or is it a gain as a result of not complying with the restrictions and T&C?
Ist es wirklich nur eine Frage der Fairness und nicht der Legalität? In den T&C des Casinos steht ausdrücklich, dass die Verwendung eines VPN verboten ist. Und das Casino fordert die Spieler ungefragt und proaktiv dazu auf, die T&C zu missachten, in dem es sagt, man solle einen VPN verwenden.
Gelten die T&C nur akribisch für den Spieler (Bonusbedingungen, Auszahlungsbedingungen, Verifizierungsbedingungen etc.) aber für das Casino gelten die T&C nicht?
Ist es wirklich ok, dass ein Casino quasi eine Marktlücke ausnützt und Spieler Spiele spielen lässt, die von den Spielanbietern verboten wurden. Es verschafft sich so gegenüber allen anderen Casinos, die sich an die Restriktionen halten und den VPN strikt verbieten, einen Vorteil und generiert infolgedessen mehr Einnahmen.
Anders gesagt: Wenn ein Casino einen Spieler dazu auffordert, einen VPN zu benützen, um Spiele zu besitzen und der Spieler verliert infolge des Spielens Geld. Ist das gerechtfertigte Bereicherung im Sinne der Spielanbieter und der anderen Casinos, die sich an die Restriktionen halten oder ist es ein Gewinn infolge Missachtung der Restriktionen und der T&C?
Ние сме независима компания, не сме адвокати, лицензиращи органи или друг регулаторен орган.
Това, с което се занимаваме, е справедливост , за да обсъдите законността, обърнете се към официалните власти, моля .
Лично аз бих казал, че правилата и условията на казиното не са закони, въпросът за законността е другаде, поне за мен.
Попитайте всеки официален орган и споделете отговора тук.
We are an independent company, we are not lawyers, licensing authorities, or any other regulatory body.
What we deal with is fairness, to discuss legality, turn to the official authorities, please.
Personally, I'd say that casino's terms and conditions are not laws the question of legality lies elsewhere, at least to me.
Ask any official authority and share the response here.
С настоящото уведомявам, че yonibet и неговите партньорски и дъщерни казина (Altacore NV) отхвърлят всякакъв вид жалба (независимо от съдържанието). Според неговите изявления, казиното също не се счита за отговорно за предприемането и спазването на всякакви мерки срещу пристрастяването към хазарта. Казиното винаги оправдава това с члена от T&C, с който играчът се е съгласил при регистрацията си:
„Създавайки своя акаунт, вие гарантирате следното:
- Разбирате и приемате съществуващите рискове от загуба на парите си при използване на услугите на уебсайта"
Така че, ако искате справедлива процедура за подаване на жалби и известна защита на играчите, съветвам ви да не правите това в казината Altacore NV. да играя.
I hereby inform that yonibet and its partner and sister casinos (Altacore N.V.) reject any kind of complaint (regardless of the content). According to its statements, the casino also sees itself not responsible for taking and complying with any measures against gambling addiction. The casino always justifies this with the article from the T&C that the player agreed to when registering:
"By creating your account, you guarantee the following:
- You understand and accept the existing risks of losing your money by using the services of the Website"
So if you want a fair complaints procedure and some player protection, I advise against doing so at Altacore N.V. casinos. to play.
добро утро, докато играех игра, забелязах, че има грешка в играта, която „ОТКРАДНА ИГРАЧА", но не знам как да съобщя за това, уебсайтът на доставчика на играта няма начин за връзка и не е свързани с позицията на казиното, тествах го на други, как да го докладвам?
good morning, while playing a game, I noticed that there was a bug in the game that "STOLE THE PLAYER", but I don't know how to report this, the game provider's website has no means of contact, and it is not related to the casino pos I tested it on others, how do I report it?
Здравейте!
Само няколко въпроса, които да ми помогнат да разбера:
Къде играехте играта, ако не в казино?
Грешката казваше ли изрично: „ОТКРАДНА ПЛЕЪРА"? Това би било много необичайно...
Ако доставчикът на играта не предлага никаква информация за контакт, вероятно не се интересува много от обратната връзка. 🙂
Можете ли да посочите доставчика?
Hey there!
Just a few questions to help me understand:
Where did you play the game if not in a casino?
Did the bug explicitly say: "STOLE THE PLAYER"? That would be highly unusual...
If the game provider does not offer any kind of contact information, it probably doesn't care much about feedback. 🙂
Can you name the provider?
Здравейте, моля, предоставете имейла си, за да изпратите повече подробности, благодаря, опитах се да се свържа с доставчика на играта, но така и не получих отговор
Hello, please provide your email to send more details, thank you, I tried to contact the game provider but never received a response
Здравейте, можете да споделите с нас и тук във форума. Въпреки това, доставчикът на играта изобщо не ви отговори? Казиното също не е адресирало проблема, който описахте? Нищо не се е променило през цялото това време?
Hi you can also share with us here on the forum. However, the game provider did not reply to you at all ? The casino has also not addressed the problem you described ? Nothing has changed in all this time ?
Изпратих подробностите на info@casino.guru и radka@casino.guru
I sent the details to info@casino.guru and radka@casino.guru
Ако имате някакъв проблем или доказателство, че нещо не е както трябва, най-добре е даотворите жалба на този линк и да предоставите доказателства там. Радка и аз сме само администратори на форума, така че мисля, че с нашите експерти можете да научите повече.
If you have any problem or evidence that something is not as it should be, it would be best to open a complaint on this link and provide evidence there. Radka and I are just admins on the forum, so I think with our experts you could learn more.
Не разбирам как можете да дадете на Yonibet толкова висока оценка, когато изплащат печалби между 24-48 часа, въпреки че може да отнеме до седмица! Вчера спечелих малко пари и току-що бях информиран от Noemi в чат услугата, че имат малко хора във финансовия отдел и няма да имат време да изплатят пари до следващата седмица!
Насърчаването на хората да не играят в това казино като цел за една седмица отлагане в днешните времена 2023/2024 е напълно неприемливо!
Don't understand how you can give Yonibet such a high rating when they pay out profits between 24-48 hours even though it can take up to a week! I have won some money yesterday and was informed just now by Noemi on the chat service that they have few people in the finance department and will not have time to pay out money until next week!
Encouraging people not to play at this casino as a one week delay goal in today's times 2023/2024 is completely unacceptable!
Fattar inte hur kan ni ge Yonibet ett så högt betyg när dom har utbetalning av vinst mellan 24-48 timmar fast det kan ta upp till en vecka! Jag har vunnit igår lite pengar och fick besked alldeles nyss av Noemi på chattservice att dom har lite folk i finansavdelningen och hinner inte betala ut pengar fram till nästa vecka!
Uppmuntrar folk att inte spela hos detta casino eftersom en vecka dröjningsmål i dagens tider 2023/2024 är helt oacetabelt!
Здравейте, съжалявам, че тегленето ви се забави. Бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления и тъй като е празник и казиното ви каза, че няма достатъчно персонал, вероятно нищо не може да се направи по въпроса. Освен това колко бързо е тегленето не се определя от индекса за безопасност на казиното.
Определено знам, че не е приятно и всеки би искал да има парите възможно най-скоро, но казиното не ви пренебрегна и ви каза ситуацията. За съжаление понякога се случват такива неща и трябва да чакате парите си. 😥
Ако имате проблем по-късно, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем.
Hi, I'm sorry your withdrawal is delayed. I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve withdrawals and since it's a holiday and the casino told you it's understaffed, there's probably nothing that can be done about it. Also, how fast the withdrawal is is not determined by the casino's safety index.
I definitely know it's not pleasant and everyone would like to have the money as soon as possible, but the casino didn't ignore you and told you the situation. Unfortunately, sometimes things like this happen and you have to wait for your money. 😥
If you have a problem later, let us know and we will try to help.
Благодаря за отговора, но понякога искате да опитате да играете в чуждо казино и в сравнение с шведското има невероятна разлика! След регулацията през 2019 г. имаме ок. 40-50 казина с лиценз и ВСИЧКИ изплащат печалба ВЕДНАГА!
Отнема максимум 5 минути и парите са в сметката празна през уикендите!
Едно казино трябва да е сериозно, ако те взимат и изнасят пари толкова бързо, всичко останало е просто посредствено/бюджетно казино, което работи точно като банките през 90-те години, купувате дял, изпращате оферта и след една или две седмици получавате писмо, че вашите акции са изкупени!
Thanks for the answer, but sometimes you want to try playing at a foreign casino and in comparison with Swedish, there is an incredible difference! After the regulation in 2019, we have approx. 40-50 casinos with a license and ALL pay profit IMMEDIATELY!
Takes a maximum of 5 minutes and money is in the account empty on weekends!
A casino must be serious if they take money in and out as quickly, everything else is just a mediocre/budget casino that works just like banks in the 90s, you buy in a share, submit an offer and after one or two weeks you get a letter that your shares are bought!
Tack för svaret, men ibland man är sugen att prova spela på utländska casino och i jämförelse med svenska är otroligt skillnad! Vi har efter regleringen 2019. ca 40 -50 casino med licens och ALLA betalar vinst OMGÅENDE !
Tar max 5 minuter och pengar är på konto t.o.m. på helger !
En casino ska vara seriöst om dom tar in och ut pengar lika snabbt, allt annat är bara medioker/budget casino som funkar precis som banker på 90-talet, man köper in en aktier, lämnar bud och efter en eller två veckor får du brev att dina aktier är köpta!
Разбирам, че ако сте свикнали да разполагате с парите си веднага в други казина, това не е приятно за вас. Въпреки това, това, което бих препоръчал в този случай, е да се придържате към казина, където имате добър опит. Защото, ако искате да опитате някои други казина, също може да изпитате подобни проблеми.
Въпреки това бих искал да получите парите веднага, но все още не е така и както казах, ще трябва да имате търпение. Ако имате някаква нова информация, не забравяйте да я споделите.
Пожелавам ти всичко да се оправи възможно най-скоро. 🙂
I understand that if you are used to having your money basically right away at other casinos, this is not pleasant for you. However, what I would recommend in this case is to stick to casinos where you have good experience. Because if you want to try some other casinos, you may also experience similar problems.
Nevertheless, I would like you to get the money right away, but it is not the case yet and as I said you will have to be patient. If you have any new information be sure to share it.
I wish you everything will be sorted out as soon as possible. 🙂
Какво мога да кажа за това първоначално добро казино, печалби над €1000 с €20 депозит! Бях наистина впечатлен, проблемът пристига по-късно!
Поведението на слотовете е напълно подправено, игрите прекъсват връзката по наистина странен начин! RTP на казиното става практически 0% или около това в по-голямата част от доставчиците 🤣 Съгласен съм, че това е игра на късмет, но ето още нещо!!!
What can I say about this initially good casino, winnings of over €1000 with a €20 deposit! I was really impressed problem arrives later!
Slots behavior completely tampered with, games disconnect in a really strange way! The casino's RTP becomes practically 0% or thereabouts in the vast majority of providers 🤣 I agree that it's a game of luck but here's something more!!!
Que dizer deste casino inicialmente bom ganhos superiores a 1000€ com 20€ de depósito! Fiquei realmente impressionado problema chega depois !
Comportamento das slots completamente adulterado , jogos desconectam de forma realmente estranha ! O RTP do casino se transforma em praticamente 0% ou lá perto isto na grande maioria dos provedores 🤣 concordo que seja um jogo de sorte mas aqui á algo mais !!!
Е, само ако подобни ситуации бяха измерими! Разпознавам чувствата ви, но това е нещо, което вярвам, че всъщност не е доказуемо, следователно е тъжно, че трябва да го наречем въпрос на късмет 🙂. Ако ме разбирате,..
Well, if only such situations were measurable! I recognize your feelings, but this is something I believe is not actually provable, hence, it is sad that we have to call it a matter of luck 🙂. If you catch my meaning,..
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.