преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с X1 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Честно казано, ние не сме казиното. Бих искал да ти помогна, но не мога. Би било по-добре да попитате казино чата или поддръжката, за да намерите решение.
Върнете се и ни уведомете как върви. 🤞
Hello,
Frankly, we are not the casino. I'd love to help you, but I can't. It would be better to ask the casino chat or support to find a solution.
Come back and let us know how it goes. 🤞
Здравейте,
Опитвам се да дам преглед на това казино от дни, но то продължава да казва, че списъкът с положителни записи е твърде кратък. Колко записа трябва да напиша там? Дори да изброя 10 положителни записа, той казва „Списъкът е твърде кратък". Когато гледам другите отзиви с много по-малко положителни или отрицателни записи, се чудя защо това продължава да ми изскача и това не е първият път, когато продължавам да се опитвам да напиша отзив за казино тук, излиза нещо подобно. Това не е забавно.
Hello,
I've been trying to give this casino a review for days but it keeps saying the list of positive entries is too short. How many entries should I write in there? Even if I list 10 positive entries, it says "List too short". When I look at the other reviews with far fewer positive or negative entries, I wonder why this keeps popping up for me and this isn't the first time I keep trying to review a casino here, something like this comes up. That's not fun.
Hallo,
ich versuche seit Tagen schon diesem Casino eine Bewertung zu geben aber ständig steht da, die Liste der positiven Einträge ist zu kurz. Wie viele Einträge soll ich da rein schreiben? Selbst wenn ich 10 positive Einträge aufliste, steht da "Liste zu kurz". Wenn ich mir die anderen Bewertungen ansehe mit weit weniger positiven oder negativen Einträgen, frage ich mich, warum das bei mir ständig erscheint und das ist nicht das erste Mal andauernd wenn ich versuche ein Casino hier zu bewerten, kommt sowas. Das macht keinen Spaß.
Здравейте.
Не би трябвало да е забавно, звучи по-скоро като бъг. Можете ли да изчистите всички бисквитки в браузъра и да опитате друга, моля? Кой браузър ви създава този проблем?
Ако изчистването на бисквитките е неуспешно, създайте printscreen или кратък клип и аз ще се опитам да намеря решението.
Hello.
It isn't supposed to be fun, sounds more like a bug instead. Could you clear all cookies in the browser and alternativelly try a different one, please? Which browser gives you this trouble?
If clearing the cookies fails, create a printscreen or short clip, and I'll try to find the solution.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.