преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WSMCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Този сайт фалшиво рекламира като без kyc анонимно vpn приятелско казино и ми позволи да правя множество депозити и да играя там, както и ми изпращаше ежедневни промоции при последния ми депозит. Не по-рано го добавих към баланса си и скоро няколко пъти и играта замръзна и ме излязоха и след това изскачащ прозорец каза, че акаунтът ми е затворен, когато се свързах с поддръжката, те ми казаха, че трябва да потвърдя, казах им не, но в крайна сметка изпратих всички документи, които поискаха, и след това, когато ми казаха, че е изчистен, им казах да отворя отново акаунта си, когато те заявиха, че съм в ограничен регион и няма да го отворя отново и това беше окончателно. Изисквам да възстановят изцяло всеки депозит, който съм направил при тях, тъй като те ясно знаеха откъде играя и че използвам vpn, но ми позволиха да продължа да изхвърлям пари там и след това просто взеха парите ми и избягаха и фалшиво рекламираха какъв вид казино са те и незаконно ми позволиха да депозирам, само за да примамят и прехвърлят и откраднат средствата ми
This site falsely advertises as a no kyc anonymous vpn friendly casino and allowed me to make multiple deposits and play there as well as sent me daily promos upon my last deposit I no sooner added it to my balance and soon a few times and the game froze and logged me out and then a pop up said my account was closed when I contacted support they told me I had to verify I told them no but eventually submitted all the docs they asked for and then when they told me it was cleared I told them to reopen my account at which time they stated I was in a restricted region and would not reopen it and it was final . I demand they refund every deposit I made with them in full as they clearly knew where I was playing from and that I was using a vpn but allowed me to continue dumping money in there and then just flat out took my money and ran and false advertised what kind of casino they are and illegally allowed me to deposit just to bait and switch and steal my funds
Здравейте, видях, че сте пуснали оплакване и за това, което беше добра стъпка. Въпреки това Вероника намери някои правила и условия, които са доста съществени.
Както и да е, правилно ли разбирам, че казиното блокира акаунта ви едва след като сте изпратили документите си за потвърждение? Използвали ли сте VPN през цялото време, когато сте влизали в уебсайта на казиното? Успяхте ли да получите достъп до сайта на казиното, без да използвате VPN?
Надяваме се, че ще можем да ви помогнем да разрешите този проблем възможно най-скоро.
Успех и с този случай. ☘️
Hi, I saw that you started a complaint about this as well, which was a good step. However, Veronica found some Terms and Conditions which are quite substantial.
Anyway, do I understand correctly that the casino blocked your account only after you submitted your verification documents? Have you used a VPN the whole time you accessed the casino website? Have you been able to access the casino site without using a VPN?
I hope we will be able to help you resolve this issue as soon as possible.
Good luck with this case too. ☘️
здравей Имам такъв проблем с това казино. Бързо преминах проверката на самоличността, като им предоставих паспортна снимка и селфи. Но след това поискаха да потвърдят адреса. И ми дадоха списък с 10 документа по мой избор. Изпратих им банкови извлечения и извлечения от банкови карти, но те казаха, че това не е достатъчно и ме принудиха да изпратя друго. След това им изпратих извлечение от държавния регистър по месторегистрация на лицето, национален паспорт, електронен документ, договори за кредит с финансови институции. И всички тези документи съдържаха моето име и адрес. Казаха, че това не е достатъчно и поискаха сметки за комунални услуги. Предупредих, че собственик на къщата е баща ми и всички битови сметки са на негово име. Казаха, че ще приемат битови сметки на името на баща ми, че са разбрали и не е страшно. Изпратих сметки за газ, вода, парно, ток, поискаха сметки за тези услуги. Но те не ги приеха и казаха, че сега трябва акаунт за интернет или телефон. Обясних им, че ние нямаме такива битови сметки и ползваме мобилен интернет и сим карти. Допълнихме и има връзка, никой не издава сметки за това. Но на тях не им пука и казват, че точно това е предоставено, въпреки че аз предоставих много документи, които бяха в списъка им. Бихте ли ми помогнали с този проблем?
Hello. I have such a problem with this casino. I quickly passed the identity verification, providing them with a passport photo and a selfie. But then they asked to verify the address. And they gave me a list of 10 documents of my choice. I sent them bank statements and bank card statements, but they said that this was not enough and forced me to send something else. Then I sent them an extract from the state register of the place of registration of the person, a national passport, an electronic document, credit agreements with financial institutions. And all these documents had my name and address. They said that this was not enough and demanded bills for utilities. I warned that the owner of the house is my father and all utility bills come in his name. They said that they would accept utility bills in my father's name, that they understood and it was not scary. I sent utility bills for gas, water, heating, electricity, they asked for utility bills for these services. But they didn't accept them and said that now they need an account for the Internet or a phone. I explained to them that we don't have such utility bills and that we use mobile Internet and SIM cards. We topped up and there is a connection, no one issues bills for it. But they don't care and they say that this is exactly what was provided, although I provided a lot of documents that were on their list. Could you help me with this problem?
Запазих и кореспонденцията си с тях и онлайн чата. Имам и снимки и файлове на всички документи, които им изпратих. Мога да споделя всичко това с вас.
I also saved my correspondence with them and online chat. I also have photos and files of all the documents I sent them. I can share all of this with you.
здравей
Първо, смятам, че оказахте голямо съдействие и като се има предвид количеството и разнообразието на предоставените документи, ми е трудно да повярвам, че истинският проблем е след като това, което сте изпратили досега, е само сметка за комунални услуги.
Усеща се, че казиното може да се притеснява за адреса; от друга страна, ако тази подробност е налична в предоставените документи, всъщност не виждам причина за натискане на сметките за комунални услуги.
Другите ви документи показват ли същото пребиваване или адрес, моля?
Мисля, че казиното трябва да обясни какво липсва и да предложи курс на действие. Можете ли да попитате поддръжката какви лични данни трябва да проверят?
Освен това колко време се борите с тази проверка?
Hello,
first of all, I think you have been very cooperative and considering the amount and variety of provided documents, I find it hard to believe the real issue after what you have submitted so far is just a utility bill.
Feels like the casino may be concerned about the address; on the other hand, if this detail is available on provided documents, I do not actually see a reason for pushing on the utility bills.
Do your other documents show the same residency or address, please?
I think the casino should explain what is missing and suggest a course of action. Can you perhaps ask the support what personal detail they need to verify?
Also, how long have you been struggling with this verification?
Адресът е правилен. Това не е първото казино, в което се регистрирам и минавам през проверка. Дори не казват, че има нещо нередно с адреса. Те просто се нуждаят от сметка за интернет или телефонна сметка. Въпреки че на сайта имат по-широк списък с документи, които приемат за потвърждение на адреса. Това е много странно и мисля, че това може да са измамни действия. Ето няколко писма от тях. След като им предоставя необходимия документ, който всъщност изискват, те казват, че трябва още един и т.н. Това е много странно. Тъй като нямам и не мога да имам сметки за интернет и телефон, хмм обясних това. Тогава предложих да сключа договор с моя мобилен оператор и да им предоставя договора, но те не се съгласиха. Общо изпратих над 20 документа. Нямаше нищо подобно в нито едно казино. Винаги издавах банково извлечение, или банково извлечение, или сметка за ток, газ, парно или вода. И тук съм в отчаяние((((
The address is correct. This is not the first casino where I register and go through verification. They don’t even say that there is something wrong with the address. They just need either an Internet bill or a phone bill. Although on the website they have a wider list of documents that they accept to confirm the address. This is very strange, and I think that this may be fraudulent actions. Here are some letters from them. After I provide them with the necessary document, which they actually require, they say that another one is needed and so on. This is very strange. Since I do not have and cannot have Internet and phone bills, I hmm explained this. Then I offered to conclude a contract with my mobile operator and provide them with the contract, but they did not agree to this. In total, I sent more than 20 documents. There was nothing like this in any casino. I always issued a bank statement, or a bank statement, or a bill for electricity, gas, heat or water. And here I am in despair((((
От близо седмица си водя кореспонденция с тях и пращам документи. Не споменават проблеми с документите ми. Тук не може да има проблеми. Те просто казват, че ни трябва сметка за телефон или интернет, приемат само тези документи. И тъй като правилата казват друго, те изглежда не ги интересува.
I have been corresponding with them for almost a week and sending documents. They do not mention any problems with my documents. There can be no problems here. They simply say that we need a phone or internet bill, they only accept these documents. And since the rules say otherwise, they seem to not care.
Както казах, не виждам смисъл в такова търсене. Сметките за комунални услуги, комбинирани например с банково извлечение, служат като доказателство за адрес. Ако не плащате такива сметки и сте предоставили много други документи без никакви проблеми, просто не мога да разбера защо казиното настоява за сметка за комунални услуги.
Бихте ли обмислили да подадете друга жалба, може би? Обикновено предоставяме на казината 14 пълни дни за верифициране на сметката, но от друга страна, може би поддръжката се нуждае от малко натискане. Играли ли сте и казино игри, моля?
As I said, I see little sense in such demand. The utility bills combined with for example, a bank statement serve as proof of address. If you do not pay such bills and have provided many other documents without any issues, I just can't come up with why the casino insists on a utility bill.
Would you consider submitting another complaint, perhaps? We usually provide casinos 14 full days to verify the account, but on the other hand, maybe the support needs a little push. Have you also played casino games, please?
Вчера им изпратих нови сметки за комунални услуги и някои други официални банкови документи. Но те отхвърлиха всичко и казаха, че приемат само сметки за телефон или интернет. Всички обяснения са, че няма такива сметки, а на разписката за плащане няма адрес, а само име и мобилен телефон. Не им пука. Между другото качих и чекове, хич не ги приемат, само сметки за комунални услуги. Правилно ли разбирам, че мога да подам жалба срещу това казино?
I sent them new utility bills and some other official bank documents yesterday. But they rejected everything and said that they only accept phone or internet bills. All explanations are that there are no such bills, and the payment receipt has no address, only a name and a mobile phone number. They don't care. By the way, I also uploaded checks, they don't accept them at all, only utility bills. Am I right in understanding that I can file a complaint against this casino?
О, значи никой от документите никога не е бил приет? добре...
Да, опитвах се да препоръчам подаването на жалба. По мое мнение казината трябва да си сътрудничат с играчите, за да помогнат за продължаване на проверката. Сляпото настояване на общи правила, без да се обмислят реални или индивидуални възможности, не е най-добрият подход.
Така че, ние се опитваме да подкрепим играчите, ако е необходимо, чрез функцията за оплакване. Безплатно е, но би било добре първо да прегледате инструкциите . 👈
С удоволствие ще ви помогна с всякакви въпроси, така че не се колебайте да питате повече. Само за да знаете, ние даваме на всяко казино 14 пълни дни, за да верифицира играча и да продължи с изплащането, така че действието зависи от това колко дълго сте се мъчили да се верифицирате.
Oh, so none of the documents have ever been accepted? Well...
Yes, I was attempting to recommend filing a complaint. In my opinion, casinos should cooperate with players to help proceed with the verification. Blindly insisting on general rules without considering real or individual options is not the best approach.
So, we try to support players if needed through the complaint feature. It's free but would be good to browse instructions first. 👈
I will gladly help you with any questions, so feel free to ask further. Just so you know, we allow each casino 14 full days to verify the player and proceed with the payout, so the action depends on how long you have been struggling to verify yourself.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.