НачалоФорумКазинаWonaco Casino - обща дискусия

Wonaco Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Hannahskeen578
|
2 741 преглеждания 45 отговора |
|
1 2 3

Добро утро, искам да попитам дали са ви изплатени парите. Имам същия проблем. На 28 януари поисках теглене и към днешна дата, 8 февруари, плащането не е обработено.

Автоматичен превод:

Здравей, играл ли си в казино с бонус? Беше ли необходима проверка или не? Казиното каза ли нещо конкретно защо чакате парите си?

Както и да е, видях, че друг играч вече е получил парите, така че може би е въпрос на време и ти да ги получиш. Виждате ли също в профила си дали тегленето все още предстои или не?

Автоматичен превод:
Jaro

Не, абсолютно не, защото се страхувах за оттеглянето си и честно казано 7 работни дни от моя гледна точка наистина са твърде много

Автоматичен превод:
Jaro

Здравейте, не съм активирал никакви бонуси и не е необходима проверка. За съжаление, получих първото си теглене от 20.1, предполага се, че имат твърде много заявки за обработка. Друго нещо е, че финансовият отдел работи отделно срещу поддръжката, така че нямате шанс да разберете защо парите ви не са изплатени. Поддръжката продължава да пише едно и също нещо отново и отново. Бъдете търпеливи, ще си получите парите. Виждам в профила си, че плащането все още е в състояние на проверка.

Автоматичен превод:

Не, абсолютно не, защото се страхувах за оттеглянето си и честно казано 7 работни дни от моя гледна точка наистина са твърде много

Автоматичен превод:

Добре тогава, това беше само въпрос и няма грешни отговори. По-скоро просто искам да знам дали играчите понякога могат да бъдат търпеливи и да чакат или предпочитат да получат парите веднага. Ясно ми е, че всеки би искал възможно най-скоро, но съм срещал мнение, че някои хора няма да имат проблем да изчакат една седмица.

Така че ти желая по-добро другаде.🙂

Автоматичен превод:

Здравейте, не съм активирал никакви бонуси и не е необходима проверка. За съжаление, получих първото си теглене от 20.1, предполага се, че имат твърде много заявки за обработка. Друго нещо е, че финансовият отдел работи отделно срещу поддръжката, така че нямате шанс да разберете защо парите ви не са изплатени. Поддръжката продължава да пише едно и също нещо отново и отново. Бъдете търпеливи, ще си получите парите. Виждам в профила си, че плащането все още е в състояние на проверка.

Автоматичен превод:

Разбира се, благодаря за отговора.

В този случай бих ви препоръчал да подадете жалба при нас, ако нямате причина защо това е така и все още чакате повече от две седмици.

Следвайте тази връзка и можете да го отворите тук.

Нашият екип ще се опита да ви помогне.

ще го направиш ли

Автоматичен превод:
Jaro

Да, ще го направя, само не разбирам как можеш да ми помогнеш.

Автоматичен превод:
hanzlaus

здравей

Най-малкото вероятно ще обясним на казиното, че ако нямат капацитет да плащат в рамките на разумен срок и дори не споменавам ограниченията за теглене, трябва да работим с него, защото определено не е добре в дългосрочен план.

Честно казано, това ще даде възможност на нашите колеги да проверят малко казиното и евентуално да предупредят другите играчи, че лимитите за теглене на регистъра не работят много добре. Като се има предвид, че е безплатна услуга, виждам само ползи там, но разбира се, зависи от вас.

Автоматичен превод:

Здравейте, надявам се, че потребителят "Hanzlaus" се справя добре. За съжаление и аз имам проблеми с това казино. Играя там от декември 2024 г., направих няколко тегления от около 300-400 и те минаха добре. Наскоро направих прилична печалба и имам предстоящи тегления от 14 февруари 2025 г. за общо 1500 евро (плюс това имам още 5000 € замразени в сметката). Същия ден изпратих имейл до поддръжката им. Към днешна дата все още няма отговор и плащанията все още са в „проверка в ход". Чатът на живо винаги ми казва едни и същи неща, да чакам. Вече минаха 11 дни, от които 7 работни. Можете ли да ми помогнете, моля?

Edited
Автоматичен превод:
Crusader2000

Наистина се надявам, че можете да изтеглите голямата сума пари в игралната си сметка.

Писах им няколко пъти на ден както в чата, така и на техния имейл адрес и за щастие след 7 работни дни те обработиха тегленето.

Надявам се да получите същото лечение!

Автоматичен превод:

Здравейте, надявам се, че потребителят "Hanzlaus" се справя добре. За съжаление и аз имам проблеми с това казино. Играя там от декември 2024 г., направих няколко тегления от около 300-400 и те минаха добре. Наскоро направих прилична печалба и имам предстоящи тегления от 14 февруари 2025 г. за общо 1500 евро (плюс това имам още 5000 € замразени в сметката). Същия ден изпратих имейл до поддръжката им. Към днешна дата все още няма отговор и плащанията все още са в „проверка в ход". Чатът на живо винаги ми казва едни и същи неща, да чакам. Вече минаха 11 дни, от които 7 работни. Можете ли да ми помогнете, моля?

Автоматичен превод:

И така, правилно ли разбирам, че вашият акаунт вече е напълно верифициран там?

Не са ли ви информирали изобщо, ако трябва да проверят при доставчика на играта, може би, относно вашия геймплей?

Това е едно нещо, което идва на ум, че забавянето може да бъде причинено от.🤔

Случайно опитвали ли сте да се свържете с казиното по имейл? Чатът на живо през повечето време всъщност няма много информация относно тегленията.

Автоматичен превод:
Romi

Регистриран съм от няколко месеца и никога не са ми искали да верифицирам акаунта си, казаха ми, че няма нужда, всъщност между декември и януари направих общо 4 тегления и получих парите за няколко дни. След последното теглене, направено на 14 февруари, всичко изглежда спря. Писах им по имейл на преди точно 12 дни, без отговор. Свързах се с тях в чата на живо, за да попитам за тегления и те ми казаха, че не трябва да се притеснявам, всичко е точно и е просто въпрос на време. Междувременно изминаха 12 дни.

Автоматичен превод:
Crusader2000

Добре, разбери.

Така че, моля, нека опитаме да изчакаме до понеделник и ако ситуацията остане непроменена, може би трябва да подадете жалба тук и тогава нашият екип ще проучи въпроса.

Какво мислите за това? Бихте ли го направили?🤔

Автоматичен превод:
Romi

Да със сигурност.

Автоматичен превод:
Crusader2000

окей Да се ​​надяваме на най-доброто тогава.🤞

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, днес все още нищо. Минаха 17 дни, 11 от които работни. Говорих няколко пъти с "чат на живо", те ми казаха, че имат забавяния поради твърде много заявки (един и същ отговор всеки път). И те ми отговориха по имейл, който ми казва същото. Какво можем да направим? Благодаря

Автоматичен превод:

Чакахме 7 седмици за изплащането! Мисля, че това е планът! Повече няма да играя тук и не го препоръчвам на никого. Имам много пари в сметката си и знам, че никога няма да ги видя.

Edited
Автоматичен превод:
hanzlaus

Съжалявам, не разбирам. Платиха ли ти след 7 седмици? Взехте ли парите? благодаря

Автоматичен превод:
Crusader2000

Да, 7 седмици и получих само 1 хиляда от 48 хиляди евро. Никога няма да видя повече, спряха да общуват напълно. Това е измамно казино!

Автоматичен превод:

Здравейте, днес все още нищо. Минаха 17 дни, 11 от които работни. Говорих няколко пъти с "чат на живо", те ми казаха, че имат забавяния поради твърде много заявки (един и същ отговор всеки път). И те ми отговориха по имейл, който ми казва същото. Какво можем да направим? Благодаря

Автоматичен превод:

В този случай не бих се поколебал да подам жалба при нас на сайта.

Просто следвайте тази връзка . ⬅️👍

Мисля, че казиното е имало достатъчно време да ви изплати и може да има много тегления, но определено не би трябвало да отнеме толкова време.

Тогава ще го направиш ли?

Автоматичен превод:

Чакахме 7 седмици за изплащането! Мисля, че това е планът! Повече няма да играя тук и не го препоръчвам на никого. Имам много пари в сметката си и знам, че никога няма да ги видя.

Автоматичен превод:

Ако имате толкова пари там и сте имали открита жалба до нас, защо спряхте да отговаряте? Не би ли било добра идея да поискате повторно отваряне и да се опитате да го разрешите? Мисля, че това са достатъчно пари, за да го оставим така.

какво мислиш

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини