преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wolf Winner Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте три.
Разбирам, че може да се чувствате малтретирани от G SLOT Casino и е добре, че сте изпратили жалбата, но имате ли проблем и с Wolf Winner Casino ? Защо да публикувам тук, чудя се?
Hello threre.
I understand that may you feel mistreated by G SLOT Casino and it's good you submitted the complaint, but do you have any issue with the Wolf Winner Casino as well? Why posting here, I wonder?
Много съжалявам, че мислех, че това е обща дискусия, не осъзнах, че е само за Wolk winner casino, тъй като никога не съм играл с тях и нямам история с тях Съжалявам, ще трябва да намеря къде отиват коментарите ми за Gslot
I am very sorry thought this was a general discussion did not realize it was strictly for Wolk winner casino as never played with them and have no history with them Sorry will have to find where my comments go for Gslot
Няма никакъв проблем 🙂.
Просто искам да съм сигурен, че не съм пропуснал проблем или подадена жалба.
Вече преместих оригиналната ви публикация в общата дискусия на Gslot, за да може да бъде по-видима:
https://casino.guru/gslot-casino-review#tab=js-tab-discussion
Ако някога искате да намерите предишните си публикации, можете. Просто отидете на вашия профил и превъртете до "най-новите публикации" 😉:
No problem at all 🙂.
I just want to be sure that I have not missed an issue or some submitted complaint.
I already moved your original post to the Gslot general discussion so it can be more visible:
https://casino.guru/gslot-casino-review#tab=js-tab-discussion
If you ever want to find your previous posts, you can. Just go to your profile and scroll to the "latest posts" 😉:
здравей
знаеха пристрастяването ми преди да направя депозити как можеха да ми позволят да го направя? Дори казиногуру не може да ми помогне, защото нямам лиценз. Ако няма лиценз, няма защита за играчите, нали?
hi
they knew my addiction before I made deposits how could they let me do it? Even casinoguru can’t help me because no license. If no license no protection for players right?
Има казина, които са много добри, дори когато нямат лиценз, но това е по-скоро рядък случай. От друга страна, има лицензиращи органи, които са напълно безполезни, когато става въпрос да помагат на играчите и да решават кое е честно и кое не.
Както и да е, когато казиното е лицензирано, това ви дава възможност да се свържете с лицензиращия орган, но когато не е лицензирано, това основно означава, че играете на нечий уебсайт, който има някои опции за плащане там и игри, но този субект не е не се контролират от никого и ако решат да спрат да изплащат печалбите или да приемат проблемни играчи, те могат просто да го направят. Всичко зависи от собственика на уебсайта.
There are casinos that are very good even when they have no license, but that's rather a rare case. On the other hand, there are licensing authorities that are completely useless when if comes to helping players and deciding what's fair and what's not fair.
Anyway, whenever the casino is licensed, it gives you the possibility to contact the licensing authority, but when it's not licensed, then it basically means that you play on someone's website who has some payments options there and games as well, but that entity isn't controlled by anyone and if they decide to stop paying the winnings or accept problem gamblers, they can simply do so. It's all up to the website owner.
Някои истински добри казина, с които съм играл повече от 10 години, са казиното в Обединеното кралство, винаги плащайте и се уверете, че сте напълно проверени, преди да направите каквото и да е казино, най-добрият метод да останете без главоболие също е Ruby casino, същото никога няма да ви плати , Много най-доброто казино за изплащане иска вашия потвърден залог е 365, те всъщност плащат в рамките на 2 часа с e Transfer dep, същия метод теглене страхотно казино представете си да спечелите 1500 и да ги получите в рамките на 1 час, беше невероятно, когато спечелих това и го получих в рамките на същия ден и няма изкушение да върнете печалбите си. Любовта, че желаете повече казина да го направят в края на краищата, когато направите деп, не влиза в рамките на минути, трябва да е същото за тегленията, без да ви кара да чакате с дни и тогава повечето играчи се изкушават да го обърнат. .
Сега казина, които ще причинят главоболия и почти правят незаконни неща на играчите и не ви плащат на Leo Vegas от появата на игрите в Онтарио, Gslot ОТНЕ 2 МЕСЕЦА, за да ми плати, след като Питър помогна от Гуру, Dream Vegas ми плащаше винаги, но те ми дадоха тичането наоколо в продължение на 1 месец и след това използвах извинението, че тъй като бях разстроен от печалбата ми, не ми беше дадена след няколко седмици след получаване на заобикалянето, те казаха, че имам проблем с хазарта и ме забраниха, хаха, така че те са още един, който трябва да остане чист на ..
Some real good casinos that I have played with over 10 years is Uk casino , always pay out and make sure you get fully verified before you make any dep into any casino best method to stay headache free too is Ruby casino same will never not pay you, Very best casino for payout wants your verified is bet 365 they actually pay within 2 hours with e transfer dep same method withdrawal great casino imagine winning 1500 and getting it within 1 hour it was amazing when I won that and got it within that same day and no temptation of reversing your winnings Love that wish more casinos did that after all when you make the dep does it not go in within minutes should be the same for withdrawals not making you wait for days and then most players get tempted to reverse it ..
Now casinos that will give headaches and almost doing illegal stuff to players and do not pay you Leo Vegas since the emerge with Ontario gaming , Gslot TOOK 2 MONTHS to pay me after Peter helped from Guru ,dream Vegas did pay me always but they gave me the run around for 1 month and then used the excuse that because I was upset about my winning not been given to me after several weeks of getting the runaround they said I had a gambling problem and banned me lol so they are another one to stay clear of ..
Здравейте и благодаря за вашето мнение и съвети.
Както прочетох по-рано, все пак нямате опит с казиното Wolf Winner. Планирате ли да го погледнете в бъдеще? 🙂
Hello and thank you for your opinion and tips.
As I read earlier you have no experience with the Wolf Winner Casino though. Do plan to give it a glance in the future? 🙂
Това казино твърди, че е лицензирано и регулирано, но не е!! Всички рекламни материали, които получих от това казино, казват, че са лицензирани и регулирани. След като играх с тях и имах сериозни проблеми с играта повече от 24 часа, поисках връщане на средствата, тъй като те са представили погрешно услугата си и не са я предоставили за това, за което съм платил. Съобщих за проблеми с играта поради редица причини, времето на игрите изтичаше и ако започнах да печеля малко или да получавам функция, играта щеше да се затвори и след това щеше да има съобщение за вътрешна грешка или съобщение за фатална грешка и тогава не можех достъп до играта отново. Това беше докладвано няколко пъти и нищо не беше направено по въпроса. Оттогава те блокираха акаунта ми и сега отделът за обслужване на клиенти ми отговори, че те са само кол център, когато се усъмних в валидността на казиното. Моят акаунт никога не е минавал през процедурата KYC и сега имейлите ми се игнорират. Голямо предупреждение да стоите далеч от това казино. Ще се свържа с моята банка, тъй като имам достатъчно доказателства, за да покажа, че не са предоставили услуга, за която съм платил, и са представили погрешно своята услуга.
This casino is claiming to be licensed and regulated when they are not!! All advertising material I have received from this casino says that they are licensed and regulated. After playing with them and having serious game issues for over 24 hours I requested the return of funds as they have misrepresented their service and haven’t supplied the service for what I have paid for. I reported game issues for a number of reasons, the games were timing out and if I started winning a little or getting a feature the game would shut down and then there would be an internal error message or fatal error message and then I couldn’t access the game again. This was reported a number of times and nothing was done about it. They have since blocked my account and the customer service have now responded to me that they are only a call centre when I questioned the validity of the casino. My account has never been through the KYC procedure and now my emails are being ignored. Big warning to stay away from this casino. I will be contacting my bank as I have enough evidence to show they haven’t supplied a service I’ve paid for and they have misrepresented their service.
Здравейте,
съжалявам за проблемите ви. Според нашия преглед , казиното не е лицензирано, така че за съжаление всъщност няма орган, който да потърсите за помощ.
Разбирам, че това, което описахте, трябва да е било много неприятно, вместо това опитахте ли да се свържете с доставчика на играта? Не съм сигурен дали тези проблеми са възникнали в няколко игри или не, но понякога си струва да опитате.
Ако имате достатъчно доказателства, както споменахте, бих обмислил и подаването на жалба . Научете повече за процедурата тук .
Какво мислиш?
Hello,
sorry for your trouble. According to our review, the casino is not licensed, so sadly, there is actually no authority you can ask for help.
I understand that what you described must have been very unpleasant, did you try to contact the game provider instead? Not sure whether those issues occurred on multiple games or not, but it's sometimes worth a try.
If you have enough evidence, as you mentioned, I would also consider submitting a complaint. Learn more about the procedure here.
What do you think?
Опитахте ли да попитате поддръжката на казината за това, може би? Те трябва да отговорят на този вид въпроси.
Have you tried to ask the casinos support about it, perhaps? They should answer this kind of question.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.