преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wintomato Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей Даниел
жалбата ми за възстановяване на депозити е неоправдана от казино относно Wintomato. Изпратих им имейл за закриване, но акаунтът ми не беше затворен в продължение на 36 часа, загубих още 250$. Имам всички доказателства за casinoguru, но жалбата беше отхвърлена по неизвестна причина, казвайки, че операторът ръчно затваря акаунта на играча, отнема 3-4 дни. Малко никъде не се казва в техните правила и условия и 24 часа от момента на получаване на писмото за затваряне. Мисля, че casinoguru винаги отхвърля оплакванията ми, особено операторите не закриват акаунтите ми, когато ги помоля. Ако пристрастените към хазарта хора поискат закриване на сметките, операторите трябва да го направят незабавно. Защо жалбата ми е отхвърлена, въпреки че спазвах правилата и условията на оператора?
Hi Daniel
my deposits refunds complaint has been unjustified from casino about Wintomato. I sent the closure mail to them but my account wasn’t closed for 36 hours I lost another 250$. I have all the evidences to casinoguru but complaint was rejected for unknown reason saying manually operator close players account it takes 3-4 days. Bit it never says anywhere in their terms and conditions and 24 hours from the moment of closure letter receipt. I think casinoguru always reject my complaints especially operators not closing my accounts whenever I asked them to. If gambling addiction people ask to close the accounts the operators have to do it immediately. Why my complaint as rejected even I followed the operator terms and conditions?
Здравейте,
любезно използвайте бутона за отговор - Даниел все още не е уведомен за вашата публикация.
Вярвам, че Петронела обясни, че казината трябва да преглеждат имейлите ръчно, така че действието да не може да бъде мигновено. Позволете ми да цитирам причината:
„Незабавните действия обаче биха били идеални, както споменах по-рано, 3-4 дни са приемливи."
Мога да си представя, че го намирате за грубо, но ние не живеем в идеален свят. Учтиво ви моля да обмислите предприемането на някои допълнителни мерки, които да ви помогнат да спрете да играете с истински пари, ако е възможно.
Това няма ли да помогне да спрем да губим?
Hello,
kindly use the reply button - Daniel has not been notified about your post yet.
I believe that Petronela explained that casinos must go through the emails manually so the action can't be instant. Allow me to quote the reason:
"Immediate action would be ideal, however, as I mentioned earlier 3-4 days is acceptable."
I can imagine you find it harsh, but we do not live in an ideal world. I ask you kindly to consider taking some additional measures to help you stop playing with real money, if possible.
Wouldn't that help stop losing?
здрасти
дори казиното, споменато в техните правила и условия 24 часа. Защо казиногуруто казва, че 3-4 дни са приемливи. Casinoguru трябва да разгледа жалбите според правилата и условията на казината, а не вашите собствени условия. Имаше достатъчно време да ми затворят акаунта, но не го направиха. И досега те никога не отговаряха и на моите имейли. Моето оплакване в jvspin е същото, че акаунтът ми не беше затворен за един месец, загубих още 200 $, но casinoguru каза, че не съм влизал в чат на живо, защото те имат тази опция. Изпращаме имейл за закриване на акаунтите, но казината не искаха да го затворят, но вие казвате, че нямаме право на възстановяване. Много смешна процедура имате.
Играчи, моля, внимавайте, когато отваряте сметка в казина от връзката casinoguru, има ли нещо миризма тук? Поради комисията повечето жалби за самоизключване бяха отхвърлени.
Hi
even the casino mentioned in their terms and conditions 24 hours. Why does the casinoguru says 3-4 days is acceptable. Casinoguru have to proceed the complaints according to the casinos terms and conditions not your own terms. There was a enough time for my account to be closed but they didn’t do it. Still now they never responded to my mails as well either. My jvspin complaint the same thing my account wasn’t closed for one month I lost another 200$ but casinoguru said I didn’t jump in to live chat because they have that option. We are sending mail to close the accounts but the casinos didn’t want to close it but you are saying we are not entitled for refunds. Very funny procedure you have.
Players please careful when you open a account with casinos from casinoguru link it’s something smell is going on here? Because of the commission most of self exclusion complaints been rejected.
Здравейте, прочетох жалбата ви много внимателно. Изпратихте имейл с искане за закриване на акаунта ви в петък. Имам личен опит с това как онлайн казината работят през почивните дни и също така знам, че те обикновено имат по-малко служители в офиса, защото останалите имат почивен уикенд.
Ето защо закриването на вашия акаунт може да отнеме малко повече време. Мисля, че също споменахте в жалбата си, че сте изпратили имейла, но акаунтът ви е бил затворен, след като сте се свързали с тях в чат на живо на следващия ден. Когато се свързахте с тях в чата на живо на следващия ден, вие основно започнахте изречението си със „Здравейте, искам възстановяване, в противен случай ще се оплача на CasinoGuru." Наистина не харесвам този подход. Очевидно, когато сте се свързали с тях в чата на живо, те са затворили акаунта ви след това. Защо не се свърза с чата на живо предния ден?
Закриването на вашия акаунт не отне 3-4 дни, отне около 36 часа, както споменахте, и се случи през уикенда. Не мисля, че казиното е направило нещо нередно в този случай.
Hi, I read your complaint very closely. You sent the e-mail requesting to close your account on Friday. I have a personal experience with how online casinos work during weekends and I also know that they usually have less employees in the office, because the rest has the weekend off.
That's why closing your account may took a bit longer. I think you also mentioned in your complaint that you sent the email, but your account was closed after you contacted them on a live chat on the next day. When you contacted them on the live chat on the next day, you basically started your sentence with "Hello, I want a refund, otherwise I'll complain on CasinoGuru." I really don't like that approach. Apparently, when you contacted them on the live chat, they closed your account after that. Why didn't you contact the live chat the day before?
Closing your account didn't take 3-4days, it took about 36 hours as you mentioned and it happened during a weekend. I don't think the casino did anything wrong in this case.
здрасти
Изпратих имейла за закриване на акаунта ми в петък в австралийско време сутринта в 5 сутринта, което означава време в Кюрасао в 14:00 часа в четвъртък. От четвъртък 14:00 до петък 17:00 имаше достатъчно време да закрия акаунта си, но те не го направиха и не провериха имейлите. Чаках в чата да закрия акаунта си, преди да направя депозити, но никой не отговаря в чата.
Никога не съм казвал в чата, че искам възстановяване на сумата, казах защо акаунтът ми не е затворен веднага. Искате да кажете, че ако изпратим пощата в четвъртък, имам ли право на възстановяване? Обикновените казина също трябва да спазват правилата, няма значение дали имат по-малко служители или уикенд или не, това не е наш проблем. Какво ще кажете, ако нарушим правилата, те никога не възстановяват парите за самоизключване между групи? Питам защо casinoguru дори не пита оператора за това и взе решение въз основа на предишните ми оплаквания. Правилата и условията на casinoguru казват ли, че закриването на сметката трябва да отнеме 3-4 дни изчакване? Те направиха грешка, като не провериха имейлите, защото им изпратих писмото дори за възстановяване на суми, така и не получавам отговор.
Hi
I sent the mail to close my account Friday on Australian time morning 5am it means Curacao time 2pm on Thursday. Since Thursday 2pm to Friday 5pm there was a sufficient time to close my account but they didn’t do it and check the emails. I was waiting in the chat to close my account before I made deposits but nobody answers in the chat.
i never said in the chat I want refund, I said why my account wasn’t closed immediately. Are you saying if we sent the mail on Thursday am I entitled for refund? Common casinos have to follow the rules too it doesn’t matter they have less employees or weekend or not it’s not our problem. What about if we break the rules they never refund the money for self exclusion between groups? I am asking why does casinoguru never even ask the operator about this and took a decision based on my previous complaints. Does it casinoguru terms and conditions says account closure have to take 3-4 days waiting time? They did wrong for not checking the emails because I sent the mail to them even for refunds never get reply still now.
Здравейте, това казино, наречено wintomato.com, е жалко, истината е, че съм депозирал много пъти и след като загубих депозитите си толкова много пъти, исках да изтегля парите си и те ми дадоха като извинение, че имам мулти-акаунт или че се възползвам от бонусите за депозит и тези неща. Наистина не мислех, че този сайт е толкова измамен. Записах, че това казино е измама, не плаща и също така се отнася лошо към потребителите, има само 2 души, които се грижат за всичко... така наречените чат модератори също присъстват на поддръжка на живо, в допълнение да се отнасяме лошо към хората и да ги обиждаме. Моят опит в този сайт беше катастрофален, бих дал оценка 0 звезди и бих ги докладвал на властите, тъй като това, което правят, е нечестно, освен че крадат депозираните пари, след това не искат да ви платят и се оправдават много. ..
Hello, this casino called wintomato.com is a shame, the truth is that I have deposited many times and after losing my deposits so many times I wanted to withdraw my money and they give me as an excuse that I have a multi-account or that I take advantage of the deposit bonuses and those things. I really didn't think this site was so scammy. I put it on record that this casino is a fraud, it does not pay, and it also treats users badly, there are only 2 people who take care of everything... the so-called chat moderators also attend live support, in addition to treating people badly and insulting them. My experience on this site was disastrous, I would give a 0 star rating and I would report them to the authorities since what they do is unfair besides stealing the money deposited, then they don't want to pay you and they make many excuses...
Hola es una lástima este casino llamado wintomato.com la verdad que he depositado muchas veces y después de perder tantas veces mis depositos quise retirar mi dinero y me ponen como excusa que tengo multicuenta o que me aprovecho de los bonos de depositos y esas cosas la verdad no pensé que este sitio fuera tan fraudulento. Dejo constancia de que este casino es fraude no paga además trata mal a los usuarios solo hay 2 personas que se encargan de todo... los llamados moderadores del chat también atienden el soporte en vivo además de tratar mal a las personas e insultarlas. Mi experiencia en este sitio fue desastrosa daría una puntuación de 0 estrellas y los reportaría a las autoridades ya que lo que hacen es injusto además de robarte el dinero depositado luego no quieren pagarte y ponen muchas excusas...
И кой си ти, че да защитаваш измамен сайт? Я да видим, кажете господине с какъв авторитет казвате, че не виждате нищо лошо в това сайта да се управлява само от 2 човека и че за теглене освен че не ви плащат трябва да чакате 72 часа. за да ви кажат много извинения? хаха
And who are you to defend a fraudulent site? Let's see, tell me, sir, with what authority do you say that you don't see anything wrong with the site being run by only 2 people and that for a withdrawal, in addition to not paying you, you have to wait 72 hours for them to tell you many excuses? LOL
Y quien eres tu para defender un sitio fraudulento? A ver dígame señor con qué autoridad dice que no ve nada de malo en que el sitio lo dirijan solamente 2 personas y que para un retiro además de no pagarte tengas que esperar 72 horas para que te digan muchas excusas? Jajaja
Здравейте, много съжалявам да разбера, че имате проблеми с това казино. Ако наистина сте сигурни, че нямате друг акаунт и сте наясно, че не сте нарушили TC, тогава не се колебайте да подадете жалба тук на нашия уебсайт . Там можете да опишете ситуацията с всички подробности. Някои от представителите на нашия екип за оплаквания ще се погрижат за вас. Жалбата е просто най-добрият начин да се подходи, тъй като дава възможност за сравняване на доказателства и възможен дебат с казиното. Жалбата не е лошо нещо и е добре да се използва. Надявам се, че можем да ви помогнем.
Hello, I am very sorry to hear that you are having problems with this casino. If you are really sure that you do not have any other account and you are aware that you have not violated the TC, then do not hesitate to submit a complaint here on our website. There you can describe the situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Complaint is simply the best way to approach it, as it gives room for comparing evidence and possible debate with the casino. Complaint is not a bad thing and it is good to be used. I hope we are able to help you.
Wintomato е наистина уникален сайт, на който попаднах, но все пак тук, много възможности за печалба, бонус е хубави безплатни завъртания при спечелване на състезание и раздаване от време на време, бързо теглене на депозит Обичам wintomato💓
Wintomato is really unique site I came across yet here lots of earnings opportunity bonus is nice free spins on winning contest and time to time giveaway, withdrawal deposit fast I love wintomato💓
Здравейте, чудя се знаете ли за бонус или друга промоция, предоставена от казиното в замяна на писане на рецензия за тях? Наскоро получихме необичайно количество отзиви за казиното и някои от играчите ни дадоха обратна връзка, казвайки, че са били мотивирани от награда от казиното, така че бих искал да разбера какво се случва.
Hi, I'm wondering, do you know about a bonus or another promotion given by the casino in exchange for writing a review on them? We've received an unusual amount of reviews on the casino recently and some of the players gave us a feedback saying that they were motivated by a reward from the casino so I'd like to figure out what's going on.
Здравейте! Играя в казиното wintomato.com от една година, досега не съм срещал никакви проблеми, дизайнът е красив, удобен, има разнообразие от игри. Зарове, слотове, спорт. Има състезания за всеки вкус. Мисля, че това казино има достатъчно, за да прекарате свободното си време и има различни бонуси. Въпреки че това е казино, а не благотворителна фондация.
Hello! I've been playing at the wintomato.com casino for a year, so far I haven't encountered any problems, the design is beautiful, convenient, there is a variety of games. Dice, slots, sports. There are competitions for every taste. I think this casino has enough to spend your leisure time and there are various bonuses. Although this is a casino, not a charitable foundation.
Играя в друго казино, всеки знае това старо казино и сега имам платинено ниво там. Но ако го сравним с Wintomato, тогава, без да имам високо ниво, дори не бих погледнал това казино. Wintomato е много по-добър както за начинаещи, така и за стари играчи. Доволни сме от разнообразието от игри и състезания, както и от бонусите. В Wintomato администраторът предлага да се насладите на гледането на играта му в Twitch и да участвате в онлайн състезания, за които той плаща))) Ако тепърва започвате да научавате за онлайн крипто казината, аз разбира се ще ви предложа WINTOMATO. КЪСМЕТ!
I play at other casino, everyone knows this old casino and now I have a platinum level there. But if we compare it with Wintomato, then now, not having a high level, I would not even look at that casino. Wintomato is much better for both beginners and old players. We are pleased with the variety of games and competitions, as well as bonuses. On Wintomato, the admin offers to enjoy watching his game on Twitch and take part in online competitions, which he pays for))) If you are just starting to learn about online crypto casinos, I will of course offer you WINTOMATO. GOOD LUCK!
Казино Wintomato е най-доброто, въпреки факта, че съм в банята там, понякога вали върху мен, това е забавно казино. добре, разнообразие от състезания и игри, особено харесвам спорта
Wintomato casino is the best, despite the fact that I’m in the bathhouse there, sometimes it rains on me, it’s a fun casino. well, a variety of competitions and games, I especially like sports
Wintomato Casino е добър сайт за игри. Игрите са страхотни, има и спортни залагания, което е плюс, а всички бонуси са доста интересни, въпреки сравнително високите изисквания за някои. Тегленето на средства се извършва от администратора на сайта. Модовете изпълняват игри всеки ден. Има и мултинационални чат стаи за комуникация между хора, които говорят различни езици.
Wintomato Casino is a good gaming site. The games are great, there is also sports betting, which is a plus, and all the bonuses are quite interesting, despite the relatively high requirements for some. Withdrawal of funds is carried out by the site administrator. Mods run games every day. There are also multinational chat rooms for communication between people who speak different languages.
Моят акаунт azeri2112z
Те глупаво блокираха акаунта ми поради мулти-акаунт, тегленето беше общо 15 долара, поискаха да ми предоставят моите мулти-акаунти или някакво доказателство, затвориха чата и дори не отговориха)
My account azeri2112z
They stupidly blocked my account due to a multi-account, the withdrawal was 15 dollars in total, asked to provide me with my multi-accounts or some kind of evidence, closed the chat and didn’t even answer)
Мой аккаунт azeri2112z
Взяли тупо заблокировали мой аккаунт по причине мультиаккаунт,вывод был 15 долларов всего,попросил предоставить мне мои мультиаккаунты или какие то доказательства,закрыли чат и даже не ответили)
Хей, не знаеш ли, че би нарушил такова нещо? Мисля, че казината, когато обвиняват играч в нещо подобно, вероятно имат някакви улики, но те не винаги трябва да са 100%, така че ако смятате, че нищо подобно не може да се случи в този случай и казиното не ви отговаря и ви игнорира, тогава бих препоръчал да подадете жалба.
Мислите ли, че ще го направите или не си заслужава заради сумата? Освен това потвърдихте ли се тук?
Уведомете ме, моля.
Hey, you're not aware that you would violate such a thing ? I think that casinos when they accuse a player of something like that they probably have some clues but they don't always have to be 100%, so if you feel that nothing like that could have happened in this case and the casino doesn't answer you and ignores you, then I would recommend lodging a complaint.
Do you think you will go for it or is it not worth it because of the amount ? Also, have you verified yourself here?
Let me know, please.
Добре, благодаря, ще кажа на нашия екип за данни и се надявам, че ще го поправят, ако случаят е такъв.
Както и да е, решен ли е вашият проблем, за който писахме миналия път?
Okay thanks, I'll tell our data team and hopefully they'll fix it if that's the case.
Anyway, has your problem we wrote about last time been solved ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.