здравей
Току-що прегледах прегледа ви и установих, че е направена грешка при изпращането на причината за отхвърляне до вас. Така че съжалявам за това.
Както и да е, това не променя факта, че потребителските рецензии са насочени към опита на играчите от всяко казино, като поддръжката, игрите или дори тегленията, да кажем. Ако наистина сте преживели нещо в това казино, което е свързано с лицензиращия орган или факта, че казиното е променило лиценза, моля, пишете за това във вашия нов потребителски преглед.
Винаги бихме искали да информираме нашите потребители за всичко, което се случва в онлайн казината, което е безпристрастно, задълбочено и базирано на реален опит. Това наистина може да помогне на другите да предотвратят всякакви проблеми след това.
Ако искате просто да информирате играчите за ситуацията по отношение на лиценза за казино, моля, използвайте нашия форум вместо това.
Благодаря ви много за разбирането.
Hello.
I looked at your review just now and actually found out that there was a mistake done when sending the reject reason to you. So I am sorry for that.
Anyhow, it doesn't change the fact that user reviews are aimed to be about the experience of the players from every casino, like with the support, the games, or even the withdrawals, let's say. If you really experienced something in this casino that had to do with the licensing authority or the fact that the casino changed the license, please write about it in your new user review.
We'd always like to inform our users regarding everything that is happening in online casinos, which is unbiased, thorough, and based on real experience. It can really help others to prevent any issues afterward.
If you'd like just to inform players about the situation regarding the casino license, please use our forum instead.
Thank you very much for your understanding.
Автоматичен превод: