ФорумКазинаWinning Days Casino - обща дискусия

Winning Days Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Aaaaa
|
3903 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Gamblor99
преди 2 месеца

Здравейте, толкова се радвам да чуя, че има добър край. В крайна сметка бих казал, че ако казиното плати и се извини, това би било добър ход в моите очи. Мислите ли, че ще им дадете още един шанс или не? 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравей, да, радвам се, че всичко свърши! това е времето за справяне с това и психическото изтощение, което боли най-много.

Добър въпрос хаха, обикновено депозирам обратно в казино след печалба, но само ако получа плащане навреме и без проблем.

Така че в този случай шансовете отново да играя на печелившите дни ще бъдат НИКАКВИ.


Автоматичен превод:
Gamblor99
преди 2 месеца

Разбирам решението ти и защо е така. В такъв случай се надявам, че подобни ситуации ще се случват възможно най-малко и ще имате само по-добро изживяване и в бъдеще ще попаднете на казина, където няма да се налага да преминавате през същия процес отново.

Пожелавам ви късмет и ако имате нещо, което бихте искали да споделите с нас в някое друго казино, ние ще сме тук за вас. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей Роми..

Защо рецензията ми за това казино беше отхвърлена? Той съдържа полезна информация, която хората трябва да знаят, докато вземат решение да играят в дадено казино. Повечето хора няма да четат тези форуми; те ще прочетат отзивите на страницата за преглед на казиното и ще продължат оттам.

Говорейки за страницата за преглед, бях изпратил известие за корекция, преди да публикувам прегледа си. Последно проверих, не е актуализиран.


ЗАБЕЛЕЖКА: Winning Days вече не се управлява от DAMA. Сега се управлява от Blue Beaver BV. Тъй като това е третият им оператор през изминалата година или повече, това не ми вдъхва доверие и определено бих помислил два пъти, преди да депозирам тук или тяхното дъщерно казино, My Chance.


Не съм сигурен как да маркирам хора тук, така че се надявам, че тя вижда това съобщение.

Автоматичен превод:
DaStupidKidd
преди 1 месец

здравей

Току-що прегледах прегледа ви и установих, че е направена грешка при изпращането на причината за отхвърляне до вас. Така че съжалявам за това.

Както и да е, това не променя факта, че потребителските рецензии са насочени към опита на играчите от всяко казино, като поддръжката, игрите или дори тегленията, да кажем. Ако наистина сте преживели нещо в това казино, което е свързано с лицензиращия орган или факта, че казиното е променило лиценза, моля, пишете за това във вашия нов потребителски преглед.

Винаги бихме искали да информираме нашите потребители за всичко, което се случва в онлайн казината, което е безпристрастно, задълбочено и базирано на реален опит. Това наистина може да помогне на другите да предотвратят всякакви проблеми след това.

Ако искате просто да информирате играчите за ситуацията по отношение на лиценза за казино, моля, използвайте нашия форум вместо това.

Благодаря ви много за разбирането.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини