ФорумКазинаWinning Days Casino - обща дискусия

Winning Days Casino - обща дискусия

преди 2 години от Aaaaa
|
3887 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winning Days Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Никога не играйте с истински пари в това казино, никога няма да можете да теглите пари..

Автоматичен превод:
Aaaaa
преди 2 години

Можете ли да предоставите повече подробности, моля?

Много е важно да продължите с оплакването си, така че любезно информирайте Ник за случилото се.

Можете да го направите тук . Благодаря ви предварително.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още чакам тегленето ми да бъде изчистено в банката от печелившите дни. Обработен е, както се казва, преди 7 дни и все още не е постъпил в моята банка

Автоматичен превод:
tessaryan74
преди 1 година

Бих поискал от казиното ID на транзакцията или потвърждение.

Това първото ви теглене ли е? Предполагам, че и проверката вече е одобрена, нали?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ужасно казино задържа тегленето ви с дни, отменя и не ви уведомява, просто ще загубите парите си тук, бягайте от сайтове от този тип

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Опитахте ли да се свържете с тях и да попитате за причината? По-добре е да знаете причината, преди да се опитате да поискате друго теглене, тъй като то може да бъде отказано по същата причина.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Да, просто казаха, че е несъществуваща банка за грешки, във всички останали казина пуснах същите данни за теглене, никога не е имало проблем само с това казино и още няколко измамници.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

За съжаление, не само в това казино. Знаете, че терминът несъществуваща банка за грешки е доста неказателен израз. Какви обяснения получихте от няколкото други, които споменахте, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те не дадоха никакво обяснение само за това и след 3 дни Dama NV плаща на същия ден, никога със закъснение. Това казино принадлежи на Dama NV, но вътрешното третиране не изглежда, .

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Не бих казал, че всички казина на Dana са под една и съща грижа за клиентите. Но няма значение, бих казал. Казиното заяви, че има проблем, така че логично това означава забавяне. Надяваме се, че този ще намери решение скоро.

Трябва поне да ви държат в течение.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Winning days е сайт за измама, който не плаща, с ужасен обслужващ персонал, който играе мисловни игри с копиране и поставяне на отговори и не отговаря на въпроси.

Много се съмнявам, че ще ми бъдат изплатени печалбите, които в момента се опитвам да получа. Така че всеки, който чете това, моля, стойте далеч от печелившите дни, просто не се присъединявайте към тях, има много други добри казина, но не и тях.

Автоматичен превод:
Gamblor99
преди 2 месеца

Виждам от прегледа ви, който в момента е в състояние на чакане и ще стигнем до него по-късно днес, че се борите повече от седмица. Казиното заяви, че вашият акаунт в Skrill не поддържа плащане и предложи банков превод. Надявам се, че предоставих основите.

Бихте ли добавили останалите, моля.

Не искам да изглеждам отбранително, но просто си мислех, че Skrill може да се свърже с дебитна карта. Освен това, ако пребивавате в Нова Зеландия, възможно е законите, забраняващи транзакции с карти, свързани с хазарта, също да са въведени там. Това се случва в Австралия.

Това е само идея и естествено смятам, че казиното трябва да даде достатъчно обяснение. Във всеки случай ни е интересно да видим кога ще получите парите! Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравей Радка, депозирах със skrill към тях. Получавам/имам плащания от много различни казина към моя потвърден skrill акаунт, не знам дали е свързан с моята дебитна карта? , получавам тегления от skrill чрез банков превод, но съм депозирал в skrill чрез моята дебитна карта, ако това означава сдвояване? (също така все още получавам плащания от други казина директно към моята дебитна карта). Сигурен съм, че проблемът със skrill не е моят край, ако изобщо има проблем. Помолиха ме да го оправя със skrill? На уебсайта на skrill пише, че подателят трябва да се свърже със skrill, ако има проблеми с плащането.

Предложих банковия превод, след като изтеглиха скрелла и те казаха не. Така че казах, че ще оповестя публично това и тогава те предложиха банков превод. Но сега те просто продължават да отменят банковото теглене, както направиха със skrill. Казвайки, възникна грешка, поискайте го отново или въведох грешни данни, няма да отговоря на въпроса ми какво не е наред с подробностите. Въведох името си, името на банката, Swift кода и номера на моята сметка по същия начин, по който имах много други банкови преводи от онлайн казина и те просто продължават да ги връщат обратно в баланса ми.

Начинът, по който поддръжката няма да отговаря на никакви въпроси, а просто дава копиране и поставяне на отговори, е толкова погрешен и голям червен флаг.

Както и да е, с радост ще коригирам всяка жалба, която съм направил, за да отразява правилната информация за липса на плащане, ако плащането е направено до печелившите дни, но ще запазя и ще разкажа повече информация в настоящи и бъдещи рецензии другаде за моето ужасно преживяване с най-лошия поддържащ персонал, който имам срещани някога.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Gamblor99
преди 2 месеца

Здравейте и благодаря!

Изглежда, че можем да оставим въпроса с дебитната карта настрана, просто исках да съм сигурен, че това не е проблем.

Останалото от това, което описахте, наистина е голям проблем. Не бих чакал нито момент и да започна оплакването; ако не друго, те трябва да приемат ситуацията малко по-сериозно.

Има нещо обаче - прегърнете се: в момента даваме на казината 14 пълни дни, за да оправят нещата сами, така че въпреки моето лично мнение, трябва да изчакате по един или друг начин. Но това не означава, че не можете да подадете искане за жалба.

Стискам ви палци, това казино определено има огромни резерви, що се отнася до своите играчи.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Радка, благодаря за отговора.

Щях да пусна жалба тук, но не бях сигурен дали трябва, тъй като имам жалба и другаде, за която беше назначено длъжностно лице за разрешаване на спорове.

само актуализация, сега те върнаха моето теглене на банков превод около десет пъти, като ми казаха, че съм въвел грешна информация. Когато попитам какво не е наред, ми казват да се свържа с моята банка и т.н.

Знам, че банковата ми информация е правилна и ми е плащано много пъти от други казина с информацията, която предоставям, а именно:

Име: **** ******

Банка: Kiwibank Limited, Level 9, 20 Customhouse Quay, Wellington, 6011, Нова Зеландия

SWIFT код: KIWINZ22

Номер на сметка: 389**********00

Банковият формуляр за теглене на печелившите дни е следният:

Име:

банка:

Код за изчистване:

номер на сметката:

Така че без значение как въвеждам данните си, те виждат, че са грешни. Поисках разяснение къде точно да поставя данните си, за да съответстват на формуляра за оттегляне, но нямам отговор.

Поисках да ми направят ръчен банков превод, но нямам отговор.

Направих екранна снимка на 08.07.24 г. на предстоящото ми теглене, след като го анулираха обратно два пъти, така че имаха достатъчно време да извършат плащане.

Надявам се скоро да чуя нещо от DRO.

благодаря

Автоматичен превод:
Gamblor99
преди 2 месеца

Чудя се дали кодът за изчистване може да е нещо различно от това, което въвеждате там. Но освен ако казиното не ви помогне с тези неща, това може да е само мое предположение. Както и да е, любопитно ми е да видя какво ще се реши и ако те интересува, както каза Радка, можеш да опиташ да пуснеш жалба при нас и ще видим какво може да се направи.

Надявам се, че цялата ситуация скоро ще бъде зад гърба ви и ще успее.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравей Джаро, Да, различна банкова система във формуляра за въвеждане на теглене изглежда като информация от Google:

Какво е код за изчистване? Национален клирингов код (NCC) е необходим за извършване на плащане към сметка, която няма IBAN . Те са известни също като кодове за маршрутизиране. Ако имате SWIFT/BIC или IBAN код, тогава нямате нужда от NCC. Днес те се използват предимно за плащания извън ЕС.

Моята банка използва системата SWIFT/BIC. Това обаче не би трябвало да е проблем, тъй като тази информация:

Можете да получите пари по сметката си от друга банка почти навсякъде по света.

От какво се нуждае човекът или организацията, които ви изпращат пари

Вашата информация

Пълното име на вашата сметка в Kiwibank

Ако парите отиват за:

Вашата транзакционна сметка, те ще се нуждаят от 15-цифрения ви номер на сметка

Тяхната информация

За да се съобрази със законодателството срещу прането на пари, лицето или организацията, която ви изпраща пари, трябва да включва:

Номерът на тяхната сметка в изпращащата банка

Пълното им име или името на компанията – без инициали, всичко трябва да бъде изписано изцяло

Техният пълен уличен адрес или уличен адрес на бизнеса. Номерата на пощенските кутии не се приемат.

Ако изпращачът не включи тази информация, няма да можем да кредитираме парите във вашата сметка.

Данни за Kiwibank

Kiwibank Limited, Level 9, 20 Customhouse Quay, Wellington, 6011, Нова Зеландия

SWIFT код: KIWINZ22

SWIFT кодът, известен също като BIC код, е поредица от 8 или 11 буквено-цифрови знака, които уникално идентифицират финансова институция или банка.

Някои банки може да поискат SWIFT код от 11 знака, в този случай, моля, използвайте KIWINZ22XXX.

Допълнителна информация, която може да се наложи да предоставите

Може да бъдете помолени да предоставите допълнителна информация като BSB номера, кодове за сортиране, кодове за маршрутизиране или IBAN номера. Това са просто различни термини, използвани в чужбина за номера на банки, клонове и сметки. Пълният ви номер на сметка в Kiwibank, започващ с „38", включва тези подробности.


Съжалявам, че публикувах много скучна банкова информация, но тя го обяснява и благодаря за думите на подкрепа Jaro,

За мен сега е сутрин, но ако не се случат чудотворни събития в съня ми, ще започна да се оплаквам, когато съм свеж и способен.

наздраве

Автоматичен превод:
Gamblor99
преди 2 месеца

Няма значение, може би и тази информация ще помогне на някого, така че със сигурност не е скучно. Би било най-добре, ако казиното може да помогне какво може да е въведено грешно и така нататък, така че да знаете кое е правилно или може би просто ще бъде под формата на това как е въведено.

Както и да е, ако нищо не се промени, жалбата би била добра стъпка, тъй като досега не сте стигнали до никъде.

Кажете ми как ще решите тогава. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Актуализация: Получих плащане от Winningdays чрез банков превод.

Не знам защо изведнъж започнаха да се държат като законно казино, но аз им изпратих имейл с официална жалба, като им казах кратко описание на нещата, които преживях от персонала и т.н., като им казах също, че това е най-лошата подкрепа, която мога са се сблъскали в рамките на около 20 години онлайн активност и искане да им бъде платено чрез skrill или ръчен банков превод с необходимата информация.

На следващата сутрин имам отговор с извинение и точния начин да въведа банковата си информация в техния формуляр. Затова поисках и след като изчаках уикенда, вече е в моята банка.

Благодарение на помощта/членове/платформа casinoguru,

наздраве!

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини