преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winning Days Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Можете ли да предоставите повече подробности, моля?
Много е важно да продължите с оплакването си, така че любезно информирайте Ник за случилото се.
Можете да го направите тук . Благодаря ви предварително.
Can you provide more details, please?
It's very important to proceed with your complaint, so kindly update Nick about what has happened.
You can do so here. Thank you in advance.
Все още чакам тегленето ми да бъде изчистено в банката от печелившите дни. Обработен е, както се казва, преди 7 дни и все още не е постъпил в моята банка
I am still waiting for my withdrawl to clear at bank from winning days. It was processed as they say 7 days ago and still hasn't hit my bank
Бих поискал от казиното ID на транзакцията или потвърждение.
Това първото ви теглене ли е? Предполагам, че и проверката вече е одобрена, нали?
I would ask the casino for transaction ID or confirmation.
Is this your first withdrawal? I guess the verification has been already approved too, right?
Ужасно казино задържа тегленето ви с дни, отменя и не ви уведомява, просто ще загубите парите си тук, бягайте от сайтове от този тип
Terrible casino hold your withdrawal for days, cancel and do not notify you, you will just lose your money here, run away from sites of this type
Péssimo cassino seguram seu saque por dias ,cancelam e não avisam , vai só perder seu dinheiro aqui ,fujam de sites deste tipo
Опитахте ли да се свържете с тях и да попитате за причината? По-добре е да знаете причината, преди да се опитате да поискате друго теглене, тъй като то може да бъде отказано по същата причина.
Have you tried to contact them and asked for the reason? It's better to know the reason before you try to request another withdrawal since it can be declined for the same reason as well.
Да, просто казаха, че е несъществуваща банка за грешки, във всички останали казина пуснах същите данни за теглене, никога не е имало проблем само с това казино и още няколко измамници.
Yes, they just said that it was a non-existent error bank, in all other casinos I put the same data for withdrawals, there was never a problem only with this casino, and a few more scammers.
Sim ,eles apenas falara que era error bank inexistente, em todos os outros cassino coloquei os mesmos dados pra saque nunca deu problema só com este cassino ,e mais alguns Casino golpistas.
За съжаление, не само в това казино. Знаете, че терминът несъществуваща банка за грешки е доста неказателен израз. Какви обяснения получихте от няколкото други, които споменахте, моля?
So sadly, not just in this casino. You know the non-existent error bank term is a pretty non-saying expression. What explanations did you get from the few others you mentioned, please?
Те не дадоха никакво обяснение само за това и след 3 дни Dama NV плаща на същия ден, никога със закъснение. Това казино принадлежи на Dama NV, но вътрешното третиране не изглежда, .
They didn't give any explanation just that and after 3 days, Dama NV pays on the same day, never late, This Casino belongs to Dama NV but the Internal Treatment doesn't seem to be, .
Não deram explicacao nenhuma somente isso e depois de 3 dias ,a Dama NV paga no mesmo dia sempre nunca atrasou ,Esse Casino é da Dama N.V mas o Tratamento Interno não parece ser, .
Не бих казал, че всички казина на Dana са под една и съща грижа за клиентите. Но няма значение, бих казал. Казиното заяви, че има проблем, така че логично това означава забавяне. Надяваме се, че този ще намери решение скоро.
Трябва поне да ви държат в течение.
I wouldn't say all of Dana's casinos are under the same customer care. But it doesn't matter, I'd say. The casino stated there is an issue, so logically it means a delay. Hopefully, this one will find a solution soon.
They should keep you informed, at least.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.