преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winning Days Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Можете ли да предоставите повече подробности, моля?
Много е важно да продължите с оплакването си, така че любезно информирайте Ник за случилото се.
Можете да го направите тук . Благодаря ви предварително.
Can you provide more details, please?
It's very important to proceed with your complaint, so kindly update Nick about what has happened.
You can do so here. Thank you in advance.
Все още чакам тегленето ми да бъде изчистено в банката от печелившите дни. Обработен е, както се казва, преди 7 дни и все още не е постъпил в моята банка
I am still waiting for my withdrawl to clear at bank from winning days. It was processed as they say 7 days ago and still hasn't hit my bank
Бих поискал от казиното ID на транзакцията или потвърждение.
Това първото ви теглене ли е? Предполагам, че и проверката вече е одобрена, нали?
I would ask the casino for transaction ID or confirmation.
Is this your first withdrawal? I guess the verification has been already approved too, right?
Ужасно казино задържа тегленето ви с дни, отменя и не ви уведомява, просто ще загубите парите си тук, бягайте от сайтове от този тип
Terrible casino hold your withdrawal for days, cancel and do not notify you, you will just lose your money here, run away from sites of this type
Péssimo cassino seguram seu saque por dias ,cancelam e não avisam , vai só perder seu dinheiro aqui ,fujam de sites deste tipo
Опитахте ли да се свържете с тях и да попитате за причината? По-добре е да знаете причината, преди да се опитате да поискате друго теглене, тъй като то може да бъде отказано по същата причина.
Have you tried to contact them and asked for the reason? It's better to know the reason before you try to request another withdrawal since it can be declined for the same reason as well.
Да, просто казаха, че е несъществуваща банка за грешки, във всички останали казина пуснах същите данни за теглене, никога не е имало проблем само с това казино и още няколко измамници.
Yes, they just said that it was a non-existent error bank, in all other casinos I put the same data for withdrawals, there was never a problem only with this casino, and a few more scammers.
Sim ,eles apenas falara que era error bank inexistente, em todos os outros cassino coloquei os mesmos dados pra saque nunca deu problema só com este cassino ,e mais alguns Casino golpistas.
За съжаление, не само в това казино. Знаете, че терминът несъществуваща банка за грешки е доста неказателен израз. Какви обяснения получихте от няколкото други, които споменахте, моля?
So sadly, not just in this casino. You know the non-existent error bank term is a pretty non-saying expression. What explanations did you get from the few others you mentioned, please?
Те не дадоха никакво обяснение само за това и след 3 дни Dama NV плаща на същия ден, никога със закъснение. Това казино принадлежи на Dama NV, но вътрешното третиране не изглежда, .
They didn't give any explanation just that and after 3 days, Dama NV pays on the same day, never late, This Casino belongs to Dama NV but the Internal Treatment doesn't seem to be, .
Não deram explicacao nenhuma somente isso e depois de 3 dias ,a Dama NV paga no mesmo dia sempre nunca atrasou ,Esse Casino é da Dama N.V mas o Tratamento Interno não parece ser, .
Не бих казал, че всички казина на Dana са под една и съща грижа за клиентите. Но няма значение, бих казал. Казиното заяви, че има проблем, така че логично това означава забавяне. Надяваме се, че този ще намери решение скоро.
Трябва поне да ви държат в течение.
I wouldn't say all of Dana's casinos are under the same customer care. But it doesn't matter, I'd say. The casino stated there is an issue, so logically it means a delay. Hopefully, this one will find a solution soon.
They should keep you informed, at least.
Winning days е сайт за измама, който не плаща, с ужасен обслужващ персонал, който играе мисловни игри с копиране и поставяне на отговори и не отговаря на въпроси.
Много се съмнявам, че ще ми бъдат изплатени печалбите, които в момента се опитвам да получа. Така че всеки, който чете това, моля, стойте далеч от печелившите дни, просто не се присъединявайте към тях, има много други добри казина, но не и тях.
Winning days is a scam site who dont pay, with horrible support staff who play mind games with copy and paste answers and wont answer questions.
I very much doubt I will get paid my winnings I am currently trying to get. So anyone reading this please stay away from winning days, Just dont join them, plenty of other good casinos available, just not them.
Виждам от прегледа ви, който в момента е в състояние на чакане и ще стигнем до него по-късно днес, че се борите повече от седмица. Казиното заяви, че вашият акаунт в Skrill не поддържа плащане и предложи банков превод. Надявам се, че предоставих основите.
Бихте ли добавили останалите, моля.
Не искам да изглеждам отбранително, но просто си мислех, че Skrill може да се свърже с дебитна карта. Освен това, ако пребивавате в Нова Зеландия, възможно е законите, забраняващи транзакции с карти, свързани с хазарта, също да са въведени там. Това се случва в Австралия.
Това е само идея и естествено смятам, че казиното трябва да даде достатъчно обяснение. Във всеки случай ни е интересно да видим кога ще получите парите! Дръжте ни в течение, моля.
I see from your review, which is currently in the pendinf state and we will get to it later today, that you have been struggling for more than a week or so. The casino claimed your Skrill account does not support payment and suggested a bank transfer. I hope I provided the basics.
Could you perhaps add the rest, please.
Not to come across as defensive, but I was just thinking that Skrill could be paired with a debit card. Additionally, if you reside in New Zealand, it is possible that laws prohibiting gambling-related card transactions have also been implemented there. That takes place in Australia.
It is just an idea, and naturally, I think the casino ought to give enough explanation. In any case, we are interested to see when you get the money! Keep us posted, please.
Здравей Радка, депозирах със skrill към тях. Получавам/имам плащания от много различни казина към моя потвърден skrill акаунт, не знам дали е свързан с моята дебитна карта? , получавам тегления от skrill чрез банков превод, но съм депозирал в skrill чрез моята дебитна карта, ако това означава сдвояване? (също така все още получавам плащания от други казина директно към моята дебитна карта). Сигурен съм, че проблемът със skrill не е моят край, ако изобщо има проблем. Помолиха ме да го оправя със skrill? На уебсайта на skrill пише, че подателят трябва да се свърже със skrill, ако има проблеми с плащането.
Предложих банковия превод, след като изтеглиха скрелла и те казаха не. Така че казах, че ще оповестя публично това и тогава те предложиха банков превод. Но сега те просто продължават да отменят банковото теглене, както направиха със skrill. Казвайки, възникна грешка, поискайте го отново или въведох грешни данни, няма да отговоря на въпроса ми какво не е наред с подробностите. Въведох името си, името на банката, Swift кода и номера на моята сметка по същия начин, по който имах много други банкови преводи от онлайн казина и те просто продължават да ги връщат обратно в баланса ми.
Начинът, по който поддръжката няма да отговаря на никакви въпроси, а просто дава копиране и поставяне на отговори, е толкова погрешен и голям червен флаг.
Както и да е, с радост ще коригирам всяка жалба, която съм направил, за да отразява правилната информация за липса на плащане, ако плащането е направено до печелившите дни, но ще запазя и ще разкажа повече информация в настоящи и бъдещи рецензии другаде за моето ужасно преживяване с най-лошия поддържащ персонал, който имам срещани някога.
Hi Radka, I deposited with skrill to them. I get/have had payments from many different casinos to my verified skrill account, I dont know if its paired to my debit card? , I get withdrawals from skrill via bank transfer but I have deposited into skrill via my debit card if that means paired? (also I still get payments from other casinos direct to my debit card). I'm sure the skrill problem is not my end if there is a problem at all. They asked me to sort it out with skrill? On the skrill website it says the sender needs to contact skrill if payment problems.
I suggested the bank transfer after they pulled the skrill thing and they said no. So I said I will go public about this and then they offered bank transfer. But now they just keep canceling bank withdraw like they did with skrill. Saying , theres been a error request it again or I put details in wrong, wont answer my question about whats wrong with details. I put in my Name , Bank name , Swift code and my account number , the same way I have had many other bank transfers from online casinos and they just keep putting it back to my balance.
The way the support wont answer any questions , just give copy and paste answers is just so wrong and a big red flag.
Anyway I will happily adjust any complaint I have made to reflect correct info about no payment, if payment is made by winningdays, but I will keep and tell more info in current and future reviews elsewhere about my horrible experience with the worst support staff I have ever encountered.
Здравейте и благодаря!
Изглежда, че можем да оставим въпроса с дебитната карта настрана, просто исках да съм сигурен, че това не е проблем.
Останалото от това, което описахте, наистина е голям проблем. Не бих чакал нито момент и да започна оплакването; ако не друго, те трябва да приемат ситуацията малко по-сериозно.
Има нещо обаче - прегърнете се: в момента даваме на казината 14 пълни дни, за да оправят нещата сами, така че въпреки моето лично мнение, трябва да изчакате по един или друг начин. Но това не означава, че не можете да подадете искане за жалба.
Стискам ви палци, това казино определено има огромни резерви, що се отнася до своите играчи.
Hi, and thank you!
It seems we can put the debit card matter aside, I just wanted to be sure this is not an issue.
The rest of what you described is indeed a big issue. I would not wait a moment and start the complaint; if nothing else, they should take the situation a bit more seriously.
There is a thing, though - embrace yourself: we curently give casinos 14 full days to sort things out on their own, so despite my personal opinion, you have to wait one way or another. Yet it does not mean you can't submit the complaint request anyway.
I keep my fingers crossed for you, this casino definitely has huge reserves when it comes to addressing its players.
Радка, благодаря за отговора.
Щях да пусна жалба тук, но не бях сигурен дали трябва, тъй като имам жалба и другаде, за която беше назначено длъжностно лице за разрешаване на спорове.
само актуализация, сега те върнаха моето теглене на банков превод около десет пъти, като ми казаха, че съм въвел грешна информация. Когато попитам какво не е наред, ми казват да се свържа с моята банка и т.н.
Знам, че банковата ми информация е правилна и ми е плащано много пъти от други казина с информацията, която предоставям, а именно:
Име: **** ******
Банка: Kiwibank Limited, Level 9, 20 Customhouse Quay, Wellington, 6011, Нова Зеландия
SWIFT код: KIWINZ22
Номер на сметка: 389**********00
Банковият формуляр за теглене на печелившите дни е следният:
Име:
банка:
Код за изчистване:
номер на сметката:
Така че без значение как въвеждам данните си, те виждат, че са грешни. Поисках разяснение къде точно да поставя данните си, за да съответстват на формуляра за оттегляне, но нямам отговор.
Поисках да ми направят ръчен банков превод, но нямам отговор.
Направих екранна снимка на 08.07.24 г. на предстоящото ми теглене, след като го анулираха обратно два пъти, така че имаха достатъчно време да извършат плащане.
Надявам се скоро да чуя нещо от DRO.
благодаря
Radka, thanks for the reply.
I was gonna start a complaint here but wasn't sure if I should as I also have a complaint elsewhere that got a Dispute Resolution Official assigned.
just a update, They have now reversed my bank transfer withdrawal about ten times telling me I have put wrong info. When I ask what is wrong they tell me contact my bank etc.
I know my bank info is correct and have been paid many times from other casinos with the info Im providing which is :
Name: **** ******
Bank : Kiwibank Limited, Level 9, 20 Customhouse Quay, Wellington, 6011, New Zealand
SWIFT code: KIWINZ22
Account number: 389**********00
The winning days bank withdrawal form is like this:
Name:
Bank:
Clearing code:
account number:
So no matter how I input my data they sey it is wrong. I have asked for clarication on exactly where to put my details to match there withdrawal form but no answer.
I have asked for them to make a manual bank transfer to me but no reply.
I took a screenshot on 07/08/24 of my pending withdrawal after they cancelled it back twice, so they have had plenty of time to make payment.
Hopefully I hear something back from the D.R.O soon.
Thanks.
Чудя се дали кодът за изчистване може да е нещо различно от това, което въвеждате там. Но освен ако казиното не ви помогне с тези неща, това може да е само мое предположение. Както и да е, любопитно ми е да видя какво ще се реши и ако те интересува, както каза Радка, можеш да опиташ да пуснеш жалба при нас и ще видим какво може да се направи.
Надявам се, че цялата ситуация скоро ще бъде зад гърба ви и ще успее.
I'm wondering if the clearing code could be something different than what you enter there. But unless the casino helps you with these things, it might just be my guess. Anyway, I'm curious to see what will be resolved and if you are interested, like Radka said, you can try to file a complaint with us and we'll see what can be done.
I hope the whole situation will soon be behind you and successful.
Здравей Джаро, Да, различна банкова система във формуляра за въвеждане на теглене изглежда като информация от Google:
Какво е код за изчистване? Национален клирингов код (NCC) е необходим за извършване на плащане към сметка, която няма IBAN . Те са известни също като кодове за маршрутизиране. Ако имате SWIFT/BIC или IBAN код, тогава нямате нужда от NCC. Днес те се използват предимно за плащания извън ЕС.
Моята банка използва системата SWIFT/BIC. Това обаче не би трябвало да е проблем, тъй като тази информация:
Можете да получите пари по сметката си от друга банка почти навсякъде по света.
От какво се нуждае човекът или организацията, които ви изпращат пари
Вашата информация
Пълното име на вашата сметка в Kiwibank
Ако парите отиват за:
Вашата транзакционна сметка, те ще се нуждаят от 15-цифрения ви номер на сметка
Тяхната информация
За да се съобрази със законодателството срещу прането на пари, лицето или организацията, която ви изпраща пари, трябва да включва:
Номерът на тяхната сметка в изпращащата банка
Пълното им име или името на компанията – без инициали, всичко трябва да бъде изписано изцяло
Техният пълен уличен адрес или уличен адрес на бизнеса. Номерата на пощенските кутии не се приемат.
Ако изпращачът не включи тази информация, няма да можем да кредитираме парите във вашата сметка.
Данни за Kiwibank
Kiwibank Limited, Level 9, 20 Customhouse Quay, Wellington, 6011, Нова Зеландия
SWIFT код: KIWINZ22
SWIFT кодът, известен също като BIC код, е поредица от 8 или 11 буквено-цифрови знака, които уникално идентифицират финансова институция или банка.
Някои банки може да поискат SWIFT код от 11 знака, в този случай, моля, използвайте KIWINZ22XXX.
Допълнителна информация, която може да се наложи да предоставите
Може да бъдете помолени да предоставите допълнителна информация като BSB номера, кодове за сортиране, кодове за маршрутизиране или IBAN номера. Това са просто различни термини, използвани в чужбина за номера на банки, клонове и сметки. Пълният ви номер на сметка в Kiwibank, започващ с „38", включва тези подробности.
Съжалявам, че публикувах много скучна банкова информация, но тя го обяснява и благодаря за думите на подкрепа Jaro,
За мен сега е сутрин, но ако не се случат чудотворни събития в съня ми, ще започна да се оплаквам, когато съм свеж и способен.
наздраве
Hi Jaro, Yeah different bank system on the withdrawal input form it seems as some info from google:
What is a clearing code? A National Clearing Code (NCC) is needed for making a payment to an account that doesn't have an IBAN. They are also known as Routing Codes. If you have a SWIFT/BIC or IBAN code then you don't need an NCC. These days they are mostly used for payments outside the EU.
My bank uses the SWIFT/BIC system. This should not be a problem though as this info:
You can receive money into your account from another bank almost anywhere in the world.
What the person or organisation sending you money needs
Your information
The full name of your Kiwibank account
If the money is going to:
Your transaction account, they'll need your 15-digit account number
Their information
To comply with anti-money laundering legislation, the person or organisation sending you money needs to include:
Their account number at the sending bank
Their full name or company name – no initials, everything needs to be spelled out in full
Their full street address or business street address. PO box numbers aren't acceptable.
If the sender doesn't include this information, we won't be able to credit the money to your account.
Kiwibank's details
Kiwibank Limited, Level 9, 20 Customhouse Quay, Wellington, 6011, New Zealand
SWIFT code: KIWINZ22
A SWIFT code, also known as BIC code, is a series of 8 or 11 alphanumeric characters which uniquely identifies a financial institution or bank.
Some banks may ask for a 11 character SWIFT code, in this instance please use KIWINZ22XXX.
Extra information you might need to supply
You may be asked to provide extra information like BSB numbers, sort codes, routing codes or IBAN numbers. These are just different terms used overseas for bank, branch and account numbers. Your full Kiwibank account number starting with ‘38’ includes these details.
Sorry for posting alot of boring bank info but it explains it and thanks for the words of support Jaro,
Its in the A.M for me now but if no miracle developments happen in my sleep I will start a complaint when fresh and able.
Cheers.
Няма значение, може би и тази информация ще помогне на някого, така че със сигурност не е скучно. Би било най-добре, ако казиното може да помогне какво може да е въведено грешно и така нататък, така че да знаете кое е правилно или може би просто ще бъде под формата на това как е въведено.
Както и да е, ако нищо не се промени, жалбата би била добра стъпка, тъй като досега не сте стигнали до никъде.
Кажете ми как ще решите тогава. 🙂
Never mind, maybe this information will help someone too, so it's certainly not boring. It would be best if the casino could help what is maybe entered wrong and so on, so that you know what is correct or maybe it will just be in the form of how it is entered.
Anyway, if nothing changes then a complaint would be a good step as you have got nowhere so far.
Let me know how you decide then. 🙂
Актуализация: Получих плащане от Winningdays чрез банков превод.
Не знам защо изведнъж започнаха да се държат като законно казино, но аз им изпратих имейл с официална жалба, като им казах кратко описание на нещата, които преживях от персонала и т.н., като им казах също, че това е най-лошата подкрепа, която мога са се сблъскали в рамките на около 20 години онлайн активност и искане да им бъде платено чрез skrill или ръчен банков превод с необходимата информация.
На следващата сутрин имам отговор с извинение и точния начин да въведа банковата си информация в техния формуляр. Затова поисках и след като изчаках уикенда, вече е в моята банка.
Благодарение на помощта/членове/платформа casinoguru,
наздраве!
Update: I have been paid by Winningdays via bank transfer.
I don't know why all sudden they started behaving like a legit casino , but I sent a email to them with official complaint , telling them a brief rundown of the things I experienced from the staff etc , also telling them its the worst support I have encountered in about 20 years of online activity and asking to be paid via skrill or manual bank transfer with needed info.
The next morning I have a reply with apology and the exact way to put my bank info into their form. So I request and after waiting the weekend its now in my bank.
Thanks to the help/members/platform casinoguru,
Cheers!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.