преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winnerz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Балансът ми се промени от 300€ на 49€ без никакво обяснение. Поддръжката не отговаря и няма история на паричния баланс в сайта. Не мога да разбера защо 7.4/10. По-вероятно 1.3/10.
My balance changed from 300€ to 49€ without any explanation. Supports does not answer and no any cash balance history in site. I can't understand why 7.4/10. More likely 1.3/10.
Здравейте,
играхте ли с някакъв бонус, моля?
Репутацията е обяснена ясно:
Чувствайте се свободни да го прочетете тук: https://casino.guru/winnerz-casino-review#tab=js-tab-reputation
Дори едно добро казино може да направи грешка и ако не комуникира с играчите, това може да предизвика ненужно напрежение. Значи 24/7 чат на живо ви игнорира?
Hello,
did you play with any bonus, please?
Reputation is explained clearly:
Feel free to read it here: https://casino.guru/winnerz-casino-review#tab=js-tab-reputation
Even a good casino can make a mistake and if they do not communicate with players it may cause unnecessary tensions. So the 24/7live-chat ignores you?
Мисля, че трябва да се отбележи, че по-голямата част от отзивите за това казино очевидно са платени и измамни. Това е схематично.
I think it should be noted that a vast majority of the reviews for this casino are obviously paid for and fraudulent. That is sketchy.
Да, така е, за съжаление дори и да направим всичко възможно, за да запазим потребителската оценка чиста и безпристрастна, просто не можем да покрием всичко.
Един пример го казва най-добре:
https://casino.guru/forum/casinos/n1-bet-casino---general-discussion#post-38817
Yes, it is, sadly even if we do our best to keep the user rating clean and unbiased, we just can't cover it all.
One example says it best:
https://casino.guru/forum/casinos/n1-bet-casino---general-discussion#post-38817
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.