Здравей,
Пожелавам и на теб много здраве и ти благодаря за това резюме, но всъщност няма какво да добавя към този разговор,
Не съм видял цялата ви жалба за WinBet, защото тя беше затворена от нашия екип по жалбите по-рано, отколкото имах възможност да я прочета цялата, но трябва да кажа, че съм съгласен с Даниел.
Но ако все още сте сигурни, че игрите се манипулират и казиното е нечестно, действайки срещу закона, единственият съвет, който мога да ви дам, остава същият. Свържете се с официалните органи, нямам представа как работи в България, но дори според нашия екип за данни, най-добрият шанс винаги е да започнете с лицензиращия орган, в този случай България.
Разбирам, че се чувствате излъгани и искате да споделите гледната си точка с нас, това е добре, това е форумът, така че всеки има възможност да изрази мислите си, просто ние не можем да ви помогнем в момента.
Hello there,
I wish you good health too and thank you for this summary, but actually, I have nothing to add to this conversation,
I have not seen your complaint about WinBet in full, because it was closed by our complaint team sooner than I had a chance to read it all, but I must say that I agree with Daniel.
But If you are still sure that games are manipulated and casino is dishonest, acting against the law the only advice I can give you stays the same. Contact the official bodies, I have no clue how it works in Bulgaria, but even according to our data team, the best shot is always to start with the licensing authority, in this case, Bulgaria.
I understand that you feel cheated and want to share your point of view with us, that's fine, this is the forum, so everybody has the opportunity to express their thoughts, it's just that we can't help you at the moment.
Автоматичен превод: