преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Уинбет казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Какво мислите за това казино? Имали ли сте успешни тегления наскоро? За последните 105 депозита не съм генерирал нито една печалба и теглене.
Само аз ли съм или има и други?
What do you think about this casino? Have you had successful withdrawals recently? For the last 105 deposits I have not generated a single profit and withdrawal.
Am I the only one or are there others?
This casino is disgusting, there are no deposit limit options, you can't shut yourself down, you need a handwritten statement to do so. If you are a person who has problems with gambling, this would be a big problem for you. In this regard, I do not think that there are bigger fraudsters than them who seek to drain addicted people. Imagine the player is from a village and does not have access to a printer. In my opinion, the ratings you have given to this casino are too high, even more than high. They do not deserve to have such a rating. Nobody takes it out of what I see and their bonuses are pathetic. Other casinos in Bulgaria are 10 times better
Това казино е отвратително, нямат опции за лимити на депозити, не можеш да се самоизключиш, изискват ти ръчно написана декларация, за да го направиш. Ако си човек, който има проблеми с хазарта, това би било голям проблем за теб. Във връзка с това, не мисля, че има по-големи измамници от тях, които се стремят да източат зависимите хора. Представете си играча е от село и няма достъп до принтер. Според мен оценките, които сте дали на това казино е прекалено висока, даже повече от висока. Не заслужават да имат такъв рейтинг. Никой не вади от него от това, което виждам и бонусите са им жалки. Другите казина в България са 10 пъти по-добри
Здравейте, благодаря ви за обратната връзка. И така, моля, кое българско казино бихте препоръчали на други играчи?
Hello, thank you for your feedback. So which Bulgarian casino would you recommend to fellow players, please?
Добре благодаря. Печелил ли си нещо там? 🙂
Ok, thank you. Have you ever won anything there? 🙂
In general, games give more, with Winbet in 80% of sessions only 1 game gives, and then nothing. There are more games, better bonuses. Your questions are very strange to my post. Why don't you understand the important things I said, such as "no deposit limits", "no self-exclusion" and the fact that they have to write a form to them manually in order to be excluded. You sound like you're the face of Winbet 🙂. Tell me, which normal casino removes the legal measures against the problematic people with gambling and puts a form so that you can not turn off to be exploited to the max. This casino deserves to have its license revoked, and you have to lower its rating. I guess you understand how unfair this is.
Като цяло игрите дават повече, при Winbet на 80% от сесиите само 1 игра дава, а после нищо. Има повече игри, по-добри бонуси. Въпросите са ви много странни спрямо поста ми. Защо не вникнете във важните неща, които казах, като "няма лимити на депозити", "няма самоизключване" и това, че те задължават да им пишеш ръчно формуляр, за да бъдеш изключен. Звучите ми така, че сте лице на Winbet 🙂. Кажете ми, кое нормално казино си маха законовите мерки срещу проблемните лица с хазарта и пуска бланка да не можеш да се изключиш, за да те експлоатират на макс. Това казино заслужава да му бъде отнет лиценза, а от Ваша страна трябва да му бъде смъкнат рейтигна. Вие предполагам разбирате, колко несправедливо е това.
Здравейте, просто бях любопитен и предположих, че имате много опит, така че всяко казино, препоръчано от вас, може да бъде полезна информация и други играчи - особено от България може да го намерят за удобно.
🙂 Е, аз съм на страната на тази общност.
Да, много процедури относно пристрастяването към хазарта са неразумни и несправедливи.
Би било наистина хубаво, ако всички казина в света следваха едни и същи принципи и подход към играчи с проблем с хазарта. Но те не го правят. Има казина, където дори трябва да напишете допълнителен имейл до отдела за сигурност на трета страна и да изчакате какъвто и да е резултат, напр. Ако смятате, че сте били малтретирани, моля, изпратете жалба. Може да помогне и на другите. Просто не можем да намалим рейтинга на никое казино без допълнителни проверки, надявам се, че и вие разбирате 🙂.
Hello, I was just curious and presumed that you have lots of experience so any casino recommended by you may be a useful piece of information and other players - especially from Bulgaria may find it handy.
🙂 Well, I'm on the side of this community.
Yes, lots of procedures concerning gambling addiction are unreasonable and unfair.
It would had been really nice if all the casinos in the world have followed the very same principles and approach to players with a gambling problem. But they don't. There are casinos out there where you even have to write an additional email to the third-party security dept and wait for any result e.g. If you feel like you have been mistreated, please submit a complaint. It can also help others. We just can't lower any casino's rating without any further checks, I hope you understand too 🙂.
I don't know what to check. There are no limits, no self-exclusion and they want you to fill in an application manually, this is a racket on their part. I have set out to ruin them anyway, or at least I will try to do so. When the inspection by the National Revenue Agency passes, I will tell you what happened, although it must be paid for them to close their eyes.
Не знам, какво трябва да проверявате. Няма лимити, няма самоизключване и искат да попълниш молба ръчно, това си е рекет от тяхна страна. Аз така и така съм се заел да ги съсипя или поне ще се опитам да го направя. Като мине проверката от НАП ще Ви кажа, какво е станало, макар, че то сигурно и на тях им плащат да си затварят очите
Разбирам вашата гледна точка, изглежда усилията им да осигурят безопасна среда за играчите биха могли да бъдат много по-големи. Много се интересувам от проверката и резултата от нея. Правилно ли разбирам, че това е ваша работа?
I understand your point of view, it seems their efforts to provide a safe environment for players could be much higher. I'm really interested in the inspection and its result. Do I understand correctly that it is your doing?
Как разбрахте за това казино? Това казино е от декември 2021 г. Дори нямаха никаква реклама. Вярно, казиното не е лошо, но имах сериозен проблем с потвърждението на акаунта и имейла. Отне повече от 7 дни. И там не видях опция за ограничаване на времето за игра или нещо подобно.
How did you find out about this casino? This casino is from December 2021. They didn't even have any advertising. True, the casino is not bad, but I had a serious problem with account confirmation and email. It took more than 7 days. And I didn't see an option there to limit playing time or anything.
Здравейте,
Чудя се, решихте ли проблема, който споменахте? Какво стана?
Намирам оплакване от играч от България, той също разкритикува процеса на проверка.
https://casino.guru/winbet-casino-bg-player-s-criticizing-the-verification
Тази жалба е разрешена.
Hello,
Did you solve the problem you mentioned, I wonder? What happened?
I find a complaint from a player from Bulgaria, he criticized the verification process too.
https://casino.guru/winbet-casino-bg-player-s-criticizing-the-verification
This complaint has been resolved.
В горното имах предвид казиното на Betano.bg
Прочетох обаче цялата жалба, която споменахте. Аз лично не съм имал проблеми с winbet относно верификацията. Вече една година те одобряват тегленията ми в рамките на минути. Всъщност, ако има такива, защото напоследък положението е трагично.
In the above I meant the casino of Betano.bg
However, I read the whole complaint you mentioned. I personally have not had any problems with winbet concerning verification. For a year now, they have been approving my withdrawals within minutes. In fact, if there are any, because lately the situation is tragic.
Здравей DjDero,
хубаво е, че идваш на гости 🙂
Бих казал, че ако получите одобрение за изтегляне в рамките на минути, трябва да напишете потребителски отзив. Сигурен съм, че такава информация си заслужава.
Както и да е, къде играеш сега?
Hello DjDero,
it's nice you come to visit 🙂
I'd say if you happened to get any withdrawal approved within minutes, you should write a user review. I'm sure such a piece of information is worth it.
Anyway, where do you play now?
Какво мислите за това казино? Имали ли сте успешни тегления наскоро? За последните 105 депозита не съм генерирал нито една печалба и теглене.
Само аз ли съм или има и други?
What do you think about this casino? Have you had successful withdrawals recently? For the last 105 deposits I have not generated a single profit and withdrawal.
Am I the only one or are there others?
It's not just you, I'm breaking the record of 400 deposits, but apparently they're worse than the mafia, these lowly geeks
Не си само ти аз бия рекорда от 400 депозити но явно те са по зле от ако мафията тези долни отрепки
I don't know what to check. There are no limits, no self-exclusion and they want you to fill in an application manually, this is a racket on their part. I have set out to ruin them anyway, or at least I will try to do so. When the inspection by the National Revenue Agency passes, I will tell you what happened, although it must be paid for them to close their eyes.
Не знам, какво трябва да проверявате. Няма лимити, няма самоизключване и искат да попълниш молба ръчно, това си е рекет от тяхна страна. Аз така и така съм се заел да ги съсипя или поне ще се опитам да го направя. Като мине проверката от НАП ще Ви кажа, какво е станало, макар, че то сигурно и на тях им плащат да си затварят очите
And I have also decided to give complaints where, not only by looking at the game diamond plus On their site, how it has been changed and different from the real one and the original slot is with a ball, and with them the changed one is Hristo Stoichkov, think about whether they have a hand in all this and they bribe everyone with the money robbed from the people they brutally rob they finance expensive advertisements to get new customers and to have bribes to do nothing to them these are the crooks I hope there will be retribution in the end
И аз също съм решил давах жалби къде ли не само като погледнеш играта diamond plus В сайта им как е променена и различна от истинската и оригиналния слот е с топка а при тях на променената е Христо Стоичков е замисли се нямат ли пръст в всичко това и подкупват всички с парите ограбени от хората брутално грабят финансират скъпи реклами да зарибяват нови клиенти и да има за подкупи да не им правя нищо това са тези мошеници надявам се да има най накрая възмездие
Здравейте,
добре че пусна жалбата, наистина с нетърпение очаквам какво ще излезе от нея 🤔
Hello,
it's good that you submitted the complaint, I'm truly looking forward what will come out of it 🤔
And please, casino guru spoils its image in this way and feeds unsuspecting customers with this excellent reputation that they have given to these crooks, it should say dubious reputation not excellent, there is no positive comment about this fraudulent casino
И моля ви казино гуру разваля имиджа си по този начин и зарибява нищо неподозиращи клиенти с тази отлична репутация дето са сложили на тези мошеници трябва да пише съмнителна репутация не отлична един положителен коментар няма по повод това измамно казино
Please casino guru remove this positive rating of this scam site winbet take into account the negative comments and put a rating dubious reputation because this way your customers will be lied to take into account your rating and they will be brutally robbed it shouldn't be like this
Моля казино гуру да премахне тази положителна оценка на този мошенически сайт уинбет вземете на впредвид негативните коментари и сложете оценка съмнителна репутация защото по този начин вашите клиенти ще се излъжат като вземат на впредвид вашата оценка и ще бъдат брутално ограбвани не трябва да е така
Здравейте, разбирам разочарованието ви, но има правила и това е много сложен и задълбочен процес как се оценяват оценките за репутация. Потребителският рейтинг има 0 влияние върху рейтинга на казиното, който определяме въз основа на нашите собствени прегледи и тестове.
Оценката на потребителите може да бъде повлияна от потребителите, това е тяхното мнение и играчите са свободни да решат, след като прочетат прегледа на казиното, дали да играят в казиното или не. Това е тяхната свободна воля. По същия начин играчите могат да променят мнението си за самото казино или да бъдат засегнати от емоции и т.н. Нашите рейтинги на казиното нямат нищо общо с това, въпреки че разбирам, че ще го оцените, но имайте предвид, че може да е подвеждащо и неточно и силно променлива. По-добре е непрекъснато да преглеждате прегледите на казиното и да формирате собственото си мнение заедно с нашия рейтинг на Casino Guru.
Hi, I understand your frustration but there are rules and it is very complex and thorough process how reputation ratings are evaluated. The user rating have 0 influence on the casino rating that we assign based on our own reviews and tests.
User rating might be influenced by the users, it is their opinion and players are free to decide, after reading the Casino review, whether to play in the casino or not. It's their free will. And likewise, players can change their minds about the Casino itself or be affected by emotions etc.. Our casino ratings has nothing to do with it, even though I understand you would appreciated it, but keep in mind that it could be misleading and inaccurate and highly variable. It is better to continuously go through casino reviews and form your own opinion together with our Casino Guru rating.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.