преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Win Unique Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тъй като исках да подам иск за незаконно присвояване на баланса ми от това казино, мога ли да знам на кой орган трябва да го подам? Игри кюрасао ли е?
Since I wanted to file a claim for misappropriation of my balance by this casino, may I know which authority should I submit it to? Is it egaming curacao?
Dato che volevo inviare un reclamo per appropriazione indebita del mio saldo da parte di questo casinò potrei sapere a che autorità devo inviarlo? È per caso egaming curacao?
Здравейте, това е правилно. Казиното работи под лиценз Кюрасао.
Може ли да знаем какво се е случило, моля? Това е добър начин да предупредите останалите.
Hello, this is correct. The casino operates under a Curacao license.
May we know what has happened, please? It's a good way of warning the others.
Първо ме спряха и след това затвориха сметката ми с 5450 евро, след като депозираха 300 евро. Казаха ми, че ми възстановяват депозита, но не искат да ми изплащат печалбите. Имам жалбата все още отворена тук, във вашия портал. Стойте далеч от това казино и всички казина, управлявани от тази компания.
They first suspended me and then closed my account with € 5450 won after depositing € 300. They told me they refund my deposit but don't want to pay my winnings. I have the complaint still open here on your portal. Stay away from this casino and any casinos operated by that company.
Mi hanno prima sospeso e poi chiuso l'account con 5450 euro vinti dopo aver depositato 300 euro. Mi hanno detto che mi rimborsano il deposito ma non vogliono pagare le vincite. Ho il reclamo ancora aperto qui sul vostro portale. State lontanissimi da questo casinò e tutti i casinò gestiti da quella società.
Виждам. Че би било добре да изчакате реакцията на екипа за оплаквания. Все пак благодаря за предупреждението.
I see. That it would be good if you could wait for the complaint team's reaction. Anyway, thank you for the warning.
Във всяка жалба има текущ период на изчакване – остава 1 ден сега. Страхувам се, че всичко отнема време.
There is an ongoing waiting period shown in each complaint - 1 day left now. It all takes its time, I'm afraid.
Бих искал да знам като казино гуру, защото въпреки наказателните точки, добавени към моята нерешена жалба, уникалното казино не е претърпяло никакви промени в оценката. Резултатът на казиното остана непроменен - 6,1.
I would like to know as a casino guru because despite the penalty points added to my unresolved complaint the casino unique has not undergone any evaluation changes. The casino's score remained unchanged at 6.1.
Vorrei sapere da casinò guru perché nonostante i punti di penalità aggiunti al mio reclamo irrisolto il casinò unique non ha subìto nessuna variazione di valutazione. Il punteggio del casinò è rimasto invariato a 6,1.
Необходими са повече от една неразрешена жалба срещу казиното, за да се види голям резултат от резултата. В противен случай повечето казина биха паднали до нула за нула време 🙂. Възможно е резултатът им да е бил понижен за същите несправедливи условия вече в близкото минало. Това е доста алхимия, която задава правилата за черните точки според широк спектър от възможно нечестно поведение.
It needs more than one unresolved complaint against the casino to see any major score effect. Otherwise, most of the casinos would drop to zero in no time 🙂. Their score may have been lowered for the same unfair conditions already in the recent past. It's quite an alchemy that sets the black points rules according to a wide range of possible unfair behavior.
Хей, carsix79.
Моля, имайте предвид, че вашият случай е повлиял на рейтинга на казиното, но промяната в рейтинга отнема няколко дни. Виждам в системата, че рейтингът на казиното ще бъде 5,6 поради вашата неразрешена жалба и промяната ще бъде приложена от сряда. Кажете ми, ако имате допълнителни въпроси.
Hey carsix79.
Please, be aware that your case did affect the casino rating, but the rating change takes a few days. I can see in the system that the casino rating is going to be 5,6 because of your unresolved complaint and change will be applied since Wednesday. Let me know if you have further questions.
Здравейте на всички ... тук има някой, който успя да направи теглене от UNIQUE CASINO без проблем .... теглене на повече от 1000 € !!!
Hello everyone ... there is someone here who was able to make a withdrawal from UNIQUE CASINO without any problems .... a withdrawal of more than 1000 € !!!
Здравей!
Разбирам - в случай, че имате нужда от помощ, ние сме тук. Дано обаче няма да ти потрябва. Стискам палци.
Hello there!
I see - In case you'll need some help, we're here. Hope you'll not going to need it, though. Fingers crossed.
Жалко, че спряхте да отговаряте: https://casino.guru/profile-complaints/99550/ovidiustoican220 🙁
It's a shame you stopped responding: https://casino.guru/profile-complaints/99550/ovidiustoican220 🙁
Здравейте,
значи все пак си платил? Страхотно!
Бихте ли ни казали колко време изчакахте общо, моля? 🙂
Hello,
so you got paid after all? Awesome!
Could you tell us how long did you wait in total, please? 🙂
Здравейте...около 12 дни ...имам 2 успешни транзакции
Hello...around 12 days ...I have 2 successful transactions
Здравейте,
може да е по-кратко, но въпросът е, че работи 2 пъти 🙂.
Все още ли играете там?
Hello,
could be shorter but the point is that it worked 2 times 🙂.
Do you still play there?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.