НачалоФорумКазинаWin Unique Casino - обща дискусия

Win Unique Casino - обща дискусия

 от carsix79
|
10 455 преглеждания 38 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Win Unique Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Тъй като исках да подам иск за незаконно присвояване на баланса ми от това казино, мога ли да знам на кой орган трябва да го подам? Игри кюрасао ли е? file

Автоматичен превод:
carsix79

Здравейте, това е правилно. Казиното работи под лиценз Кюрасао.

Може ли да знаем какво се е случило, моля? Това е добър начин да предупредите останалите.

Автоматичен превод:

Първо ме спряха и след това затвориха сметката ми с 5450 евро, след като депозираха 300 евро. Казаха ми, че ми възстановяват депозита, но не искат да ми изплащат печалбите. Имам жалбата все още отворена тук, във вашия портал. Стойте далеч от това казино и всички казина, управлявани от тази компания.

Автоматичен превод:
carsix79

Виждам. Че би било добре да изчакате реакцията на екипа за оплаквания. Все пак благодаря за предупреждението.

Автоматичен превод:

Да, но от дни не получавам конкретни отговори.

Автоматичен превод:
carsix79

Във всяка жалба има текущ период на изчакване – остава 1 ден сега. Страхувам се, че всичко отнема време.

Автоматичен превод:

Бих искал да знам като казино гуру, защото въпреки наказателните точки, добавени към моята нерешена жалба, уникалното казино не е претърпяло никакви промени в оценката. Резултатът на казиното остана непроменен - 6,1.

Автоматичен превод:
carsix79

Необходими са повече от една неразрешена жалба срещу казиното, за да се види голям резултат от резултата. В противен случай повечето казина биха паднали до нула за нула време 🙂. Възможно е резултатът им да е бил понижен за същите несправедливи условия вече в близкото минало. Това е доста алхимия, която задава правилата за черните точки според широк спектър от възможно нечестно поведение.

Автоматичен превод:
carsix79

Хей, carsix79.

Моля, имайте предвид, че вашият случай е повлиял на рейтинга на казиното, но промяната в рейтинга отнема няколко дни. Виждам в системата, че рейтингът на казиното ще бъде 5,6 поради вашата неразрешена жалба и промяната ще бъде приложена от сряда. Кажете ми, ако имате допълнителни въпроси.

Автоматичен превод:

Здравейте на всички ... тук има някой, който успя да направи теглене от UNIQUE CASINO без проблем .... теглене на повече от 1000 € !!!

Автоматичен превод:
ovidiustoican220

Здравейте, имате ли проблеми там?

Автоматичен превод:

Здравей, Радка! Подозирам, че ще има проблеми с тегленето, но реших да им дам още една седмица

Автоматичен превод:
ovidiustoican220

Здравей!

Разбирам - в случай, че имате нужда от помощ, ние сме тук. Дано обаче няма да ти потрябва. Стискам палци.

Автоматичен превод:

Здравей, Радка! Подозирам, че ще има проблеми с тегленето, но реших да им дам още една седмица

Автоматичен превод:

Здравейте, ovidiustoican220!

Има ли нещо ново по отношение на вашите проблеми с тегленето?


Автоматичен превод:
ovidiustoican220

Жалко, че спряхте да отговаряте: https://casino.guru/profile-complaints/99550/ovidiustoican220 🙁

Автоматичен превод:

Здравейте...всичко е наред за момента, благодаря, че попитахте 🤗🤗

Автоматичен превод:
ovidiustoican220

Здравейте,

значи все пак си платил? Страхотно!

Бихте ли ни казали колко време изчакахте общо, моля? 🙂

Автоматичен превод:

Здравейте...около 12 дни ...имам 2 успешни транзакции

Автоматичен превод:
ovidiustoican220

Здравейте,

може да е по-кратко, но въпросът е, че работи 2 пъти 🙂.

Все още ли играете там?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини