преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Win Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Депозирах малка сума пари (20 USDT), за да проверя как казиното работи и плаща. След първата печалба в спортни залагания се опитах да тегля и беше отхвърлено. Питам защо не мога да тегля и поддръжката каза, че трябва да заложа x1 в спортни залагания (но залагам целия депозит). След като заложих целия баланс на друг залог и спечелих. Все още не мога да се оттегля и поддръжката казва само да изчака 24 часа. След 24 часа поддръжката поиска да изчака още. Така че предполагам, че няма да плащат и това е измама.
Актуализация. Както казаха, те имат "нови" правила за залагане на спортни залагания, трябва да са 3 залога с коефициент 1,3 за сумата на депозита. След това те платиха.
I deposited little amount of money (20 usdt) to check how casino works and pays. After first win in sportsbets I tried to withdraw and it was rejected. I ask why I cant withdraw and support said I must wager x1 in sportsbet (but I bet all deposit). After I bet all balance on another bet and won. Still cant withdraw and support saying only to wait 24 hours. After 24 hours support asked to wait more. So I guess they will not pay and it is scam.
Update. As they said, they have "new" rules of wager on sportsbets, It must be 3 bets with 1.3 odd on deposit amount. After this done they paid.
Благодаря ви за тази информация, въпреки че се отнася за спортни залагания. Наистина се радвам, че ти платиха накрая.
Мога ли само да ви попитам дали са актуализирали и условията си, така че играчите да могат да прочетат за всичко това предварително?
Thank you for this information, even though it is regarding sports betting. I am really glad that you got paid at the end.
May I just ask you if they updated their terms as well so players can read about all this beforehand?
Опитвате се да изтеглите от това казино и статусът просто е маркиран като чакащ. казиното рекламира моментално теглене и не следва тези правила.
Trying to withdraw from this casino and the status is just marked as pending. casino advertises instant withdrawal and does not follow those rules.
Здравейте, предполагам, че първото нещо, което бих направил, е да се свържа с казиното и да ги попитам колко дълго трябва да чакам. Виждам, че теглите с помощта на крипто, но дори това понякога не е гаранция, че ще имате парите веднага, така че би било най-добре да разберете от тях какво може да причинява забавянето. За първи път ли теглите в казино?
Hi, I guess the first thing I would do would be to contact the casino and ask them how long I should probably wait. I see that you withdraw using crypto but even that is sometimes not a guarantee that you will have the money right away so it would be best to know from them what might be causing the delay. Is this your first time withdrawing at a casino?
Това, което не разбирам, е защо Casino Curu не е понижило рейтинга от 6.1. Казиното не изплаща. Защо все още има толкова добър рейтинг или получавате пари от казиното? Не мисля, че е честно. Печалбите ми не бяха изплатени. Жалбата беше затворена като неразрешена, но рейтингът за това казино не се е променил. Други играчи също ще играят въз основа на рейтинга. Вярвам, че Casino Curu, като независима услуга, трябва да оценява справедливо, но изглежда, че винаги става въпрос само за пари. Това е срамота.
What I don't understand is why Casino Curu hasn't downgraded the rating from 6.1. The casino isn't paying out. Why does it still have such a good rating or do you get money from the casino? I don't think that's fair. My winnings weren't paid out. The complaint was closed as unresolved, but the rating for this casino hasn't changed. Other players will also play based on the rating. I believe that Casino Curu, as an independent service, should rate fairly, but it seems that it's always just about money. It's a shame.
Was ich nicht verstehe ist warum Casino Curu die Bewertung von 6.1 nicht runterstuft das Casino zahlt nicht aus warum hat es immer noch so eine gute Bewertung oder bekommt ihr Geld von dem Casino ich finde das nicht fair mein Gewinn wurde nicht ausgezahlt die Beschwerde wurde als ungelöst geschlossen aber an der Bewertung für dieses Casino hat sich nichts geändert andere Spieler werden anhand der Bewertung auch spielen ich bin der Ansicht das Casino Curu als unabhängiger Dienst fair bewerten sollte aber anscheinend geht es immer nur um Geld sehr schade
Поздрави, жалбата ви беше затворена едва вчера и индексът на безопасност се коригира, ако имам правилната информация веднъж седмично, обикновено в сряда. Разбира се, не винаги трябва да е така, но това казино също ще бъде коригирано, но чак през следващата седмица.
Що се отнася до самото казино, „под средното" според мен не означава много, че къщата е добра и че ние й даваме добра оценка. Добрата оценка означава нещо друго според мен. Така че не е нужно да се притеснявате, че няма да се промени.🙂
Greetings, your complaint was closed only yesterday and the safety index is adjusted if I have the correct information once a week, usually on Wednesday. Of course, it doesn't always have to be that way, but this casino will also be adjusted but not until the following week.
As for the casino itself, "below average" doesn't mean much in my opinion that the house is any good and that we give it a good rating. A good rating means something else in my view. So you don't have to worry about it not changing.🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.