Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаWin Casino - обща дискусия

Win Casino - обща дискусия

 от antonov17
|
698 преглеждания 6 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Win Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Депозирах малка сума пари (20 USDT), за да проверя как казиното работи и плаща. След първата печалба в спортни залагания се опитах да тегля и беше отхвърлено. Питам защо не мога да тегля и поддръжката каза, че трябва да заложа x1 в спортни залагания (но залагам целия депозит). След като заложих целия баланс на друг залог и спечелих. Все още не мога да се оттегля и поддръжката казва само да изчака 24 часа. След 24 часа поддръжката поиска да изчака още. Така че предполагам, че няма да плащат и това е измама.


Актуализация. Както казаха, те имат "нови" правила за залагане на спортни залагания, трябва да са 3 залога с коефициент 1,3 за сумата на депозита. След това те платиха.

Edited
Автоматичен превод:
antonov17

Благодаря ви за тази информация, въпреки че се отнася за спортни залагания. Наистина се радвам, че ти платиха накрая.

Мога ли само да ви попитам дали са актуализирали и условията си, така че играчите да могат да прочетат за всичко това предварително?

Автоматичен превод:

Опитвате се да изтеглите от това казино и статусът просто е маркиран като чакащ. казиното рекламира моментално теглене и не следва тези правила. file

Автоматичен превод:
nicks1358

Здравейте, предполагам, че първото нещо, което бих направил, е да се свържа с казиното и да ги попитам колко дълго трябва да чакам. Виждам, че теглите с помощта на крипто, но дори това понякога не е гаранция, че ще имате парите веднага, така че би било най-добре да разберете от тях какво може да причинява забавянето. За първи път ли теглите в казино?

Автоматичен превод:

Това, което не разбирам, е защо Casino Curu не е понижило рейтинга от 6.1. Казиното не изплаща. Защо все още има толкова добър рейтинг или получавате пари от казиното? Не мисля, че е честно. Печалбите ми не бяха изплатени. Жалбата беше затворена като неразрешена, но рейтингът за това казино не се е променил. Други играчи също ще играят въз основа на рейтинга. Вярвам, че Casino Curu, като независима услуга, трябва да оценява справедливо, но изглежда, че винаги става въпрос само за пари. Това е срамота.

Автоматичен превод:
Thent

Поздрави, жалбата ви беше затворена едва вчера и индексът на безопасност се коригира, ако имам правилната информация веднъж седмично, обикновено в сряда. Разбира се, не винаги трябва да е така, но това казино също ще бъде коригирано, но чак през следващата седмица.

Що се отнася до самото казино, „под средното" според мен не означава много, че къщата е добра и че ние й даваме добра оценка. Добрата оценка означава нещо друго според мен. Така че не е нужно да се притеснявате, че няма да се промени.🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини