преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с William Hill Casino IT - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
От вчера салдото ми от 299,99 липсва от сметката ми и не мога да се свържа с никого за помощ, случвало ли се е на някого подобно нещо?
Since yesterday my 299.99 balance has been missing from my account and I can't get in touch with anyone for assistance, has anything like this happened to anyone?
È da ieri che il mio saldo di 299.99 è sparito dal conto e non riesco a mettermi in contatto con nessuno per assistenza, a qualcuno è successo qualcosa del genere?
Хей, това е неприятно. Исках да ти кажа веднага да се свържеш с поддръжката, но виждам, че никой не ти отговаря. Опитвали ли сте чат на живо или дори да изпратите имейл, за да ги уведомите какъв може да е проблемът?
Освен това видях, че сте успели да подадете жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.
Ако разберете нещо ново и успеете да се свържете с някого в казиното и да получите причина, моля, уведомете ме. Ще бъда тук.
Hey, that's unpleasant. I wanted to tell you to contact support right away, but I see that no one is answering you. Have you tried live chat or even sending an email to let them know what the problem might be ?
However, I also saw that you were able to open a complaint, so our team will try to help you in your situation.
If you find out anything new and are able to get in touch with anyone at the casino and get a reason, please let me know. I'll be here.
Благодаря, най-накрая успях да се свържа с поддръжката, казаха ми, че са блокирали на слот и че трябва да разрешат проблема в рамките на 48 часа...
За документа направих процедурата чрез чат на живо и изглежда, че е решен.
Във всеки случай ще ви държа в течение
Благодаря ти
Thanks, I finally managed to contact support, I was told that they are stuck on a slot and that they should resolve it within 48 hours...
For the document I did the procedure via live chat and it seems to have been resolved.
In any case I will keep you updated
Thank you
Grazie, sono finalmente riuscito a contattare l'assistenza, mi è stato riferito che sono bloccati su una slot e che entro 48 ore dovrebbero risolvere...
Per il documento ho fatto la procedura tramite chat live e sembra che si sia risolto.
In ogni caso vi terrò aggiornati
Grazie
Това е добра новина, бих казал. Нека изчакаме 2 дни, ако казиното може да го разреши. Надявам се да го направят и всичко да е наред.
Разбира се, ще чакам вашата актуализация. Успех ☘️
That's good news i would say. Let's wait for 2 days if casino can resolve it. I hope they do and everything will be fine.
Of course, I will wait for your update. Good luck ☘️
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.