ФорумКазинаУилям Хилл казино - обща дискусия

Уилям Хилл казино - обща дискусия

преди 2 години от ivanjurcevic2
|
3254 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Уилям Хилл казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, тук съм, защото имам проблем с тегленето от william hill, сумата е 150e, но вече е 4 седмици и акаунтът ми е в процес на проверка, 8 дори беше обещано от поддръжката, че ще изпратят парите, но ги няма. С кого да се свържа?

Автоматичен превод:
ivanjurcevic2
преди 2 години

Здравейте,

Мисля, че трябва да изчакате, докато прегледът на акаунта приключи. Дотогава най-вероятно казиното няма да продължи с теглене. Мога да си представя, че това трябва да е много неприятно.

Какъв вид преглед е, моля?

Преминахте ли вече проверката KYC (познайте своя клиент)?

Можете да подадете жалба , така че нашият екип за жалби да може да разгледа това, но смятам, че би било добре, ако можете първо да отговорите на тези въпроси.

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих потвърждение два пъти, последната миналата седмица и поддръжката беше доволна от него и направиха заявката за теглене вместо мен директно на моята виза, както за теглене, така и за размразяване, акаунтът трябва да получи имейла, но чакам имейли от тях през последните 4 седмици . Единственият имейл, който получих, е, че все още съм на опашка за техния екип, за да го провери.

Автоматичен превод:
ivanjurcevic2
преди 2 години

Не мога да се сдържа, но все си мисля, че проверката още не е приключила.

Добре, че подадохте жалбата , четири седмици са твърде много. Сигурен съм, че Ник ще направи всичко възможно да оправи нещата.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мога да се сдържа, но все си мисля, че проверката още не е приключила.

Добре, че подадохте жалбата , четири седмици са твърде много. Сигурен съм, че Ник ще направи всичко възможно да оправи нещата.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Мога да архивирам с много екранни снимки на чат с поддръжка. Моето разбиране беше, че гигант като Уилям Хил ще се представи по-добре, но 4 седмици изглежда много. Не съм доволен от комуникацията, тъй като обещаха поне половин дузина пъти, че ще бъда информиран по имейл, но нищо не се случи.

Автоматичен превод:
ivanjurcevic2
преди 2 години

Разбирам, че може да се почувствате малтретирани, аз вероятно бих се почувствал по същия начин.

Наистина се надявам, че ще можем да се консултираме с персонала на казиното за тази ситуация и да ви помогнем.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Нещо се случи на William Hill през 2020 г. Все още имам всички доказателства. Мога ли да подам жалба тук? Аз също подадох жалба преди години до техния регулатор, но така и не получих нищо обратно.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини