преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Уилям Хилл казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, тук съм, защото имам проблем с тегленето от william hill, сумата е 150e, но вече е 4 седмици и акаунтът ми е в процес на проверка, 8 дори беше обещано от поддръжката, че ще изпратят парите, но ги няма. С кого да се свържа?
Hi, im here because i have a problem with wthdrawal from william hill , amount is 150e , but its already 4 weeks and my acc is under rewiev , 8 was even promised from support that they will send the money but its not there. Who should i contact?
Здравейте,
Мисля, че трябва да изчакате, докато прегледът на акаунта приключи. Дотогава най-вероятно казиното няма да продължи с теглене. Мога да си представя, че това трябва да е много неприятно.
Какъв вид преглед е, моля?
Преминахте ли вече проверката KYC (познайте своя клиент)?
Можете да подадете жалба , така че нашият екип за жалби да може да разгледа това, но смятам, че би било добре, ако можете първо да отговорите на тези въпроси.
Какво мислиш?
Hello,
I think that you should wait until this account review is done. Until then the casino will not most probably proceed with any withdrawal. I can imagine that this must be very unpleasant, though.
What kind of review is it, please?
Have you already passed the KYC (know your customer) verification?
You may submit a complaint, so our Complaint Team can look into this, but I believe that it would be good if you could answer these questions, first.
What do you think?
Направих потвърждение два пъти, последната миналата седмица и поддръжката беше доволна от него и направиха заявката за теглене вместо мен директно на моята виза, както за теглене, така и за размразяване, акаунтът трябва да получи имейла, но чакам имейли от тях през последните 4 седмици . Единственият имейл, който получих, е, че все още съм на опашка за техния екип, за да го провери.
I did verification twice, last one last week and support was happy with it, and they did the withdrawal request for me direct on my visa, for both withdrawal and unfreezing the acc should get the email but im waiting for emails from them last 4 weeks. Only email i got is that im still in a queue for their team to check it.
Не мога да се сдържа, но все си мисля, че проверката още не е приключила.
Добре, че подадохте жалбата , четири седмици са твърде много. Сигурен съм, че Ник ще направи всичко възможно да оправи нещата.
I can't help myself, but I still think that the verification is not over yet.
It's good that you submitted the complaint, four weeks are far too long. I'm sure that Nick will do his best to sort things out.
Не мога да се сдържа, но все си мисля, че проверката още не е приключила.
Добре, че подадохте жалбата , четири седмици са твърде много. Сигурен съм, че Ник ще направи всичко възможно да оправи нещата.
I can't help myself, but I still think that the verification is not over yet.
It's good that you submitted the complaint, four weeks are far too long. I'm sure that Nick will do his best to sort things out.
Мога да архивирам с много екранни снимки на чат с поддръжка. Моето разбиране беше, че гигант като Уилям Хил ще се представи по-добре, но 4 седмици изглежда много. Не съм доволен от комуникацията, тъй като обещаха поне половин дузина пъти, че ще бъда информиран по имейл, но нищо не се случи.
I can backup with plenty of screenshots of chat with support. My understaning was that gigant like william hill will perform better , but 4 weeks seems to long. Not happy with comunication, as they promised at least half dosen times that i will be informed via email, but nothing happened.
Разбирам, че може да се почувствате малтретирани, аз вероятно бих се почувствал по същия начин.
Наистина се надявам, че ще можем да се консултираме с персонала на казиното за тази ситуация и да ви помогнем.
I understand that you may feel mistreated, I would probably feel the same way.
I truly hope that we will be able to consult this situation with the casino's staff and help you out.
Нещо се случи на William Hill през 2020 г. Все още имам всички доказателства. Мога ли да подам жалба тук? Аз също подадох жалба преди години до техния регулатор, но така и не получих нищо обратно.
Something happened on William Hill in 2020 I still have all the proof. Can I file a complaint here? I also filed a complaint years ago with their regulator but never heard anything back.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.