преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wildz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
И така, wildz casino прие плащане от трета страна по моя акаунт.. как може да се случи това?
Сега съм заключен от моите партньорски акаунти на rootz, докато не бъде изпратена приета форма на идентификация.
Със сигурност е отговорност на казиното да не допуска
So wildz casino accepted a third party payment on my account.. how can this happen?
I am now locked out of my rootz affiliate accounts until an accepted form of ID is submitted.
Surely it is the responsibility of casino to not allow
За съжаление, не съм сигурен дали бих могъл да бъда полезен тук, тъй като ние сме тук за играчи, а не за партньорите, знаете.🤷♀️
Най-важното е, както вярвам, да комуникираме с тях по този въпрос.
Опитахте ли вече да се свържете с казиното, за да ви обяснят всичко?
Unfortunately, I am not sure if I could be of any help here, as we are here for players, not the affiliates, you know.🤷♀️
The most important is, as I believe, to communicate with them regarding this.
Have you tried to contact the casino already so they can explain everything?
здравейте
Доколкото знам, това се изисква в повечето казина. Все пак имам едно предложение!
Бихте ли започнали тема за дискусия със списък на казина, които не изискват телефонен номер? Това вероятно ще представлява интерес за други играчи.
Моля, помислете върху това. 🙏
Hi there.
As far as I know, it is required in the majority of casinos. I have a suggestion, though!
Would you start a discussion thread with a list of casinos that does not require a phone number? This would probably be of interest to other players.
Please think about that. 🙏
здравейте
Доколкото знам, това се изисква в повечето казина. Все пак имам едно предложение!
Бихте ли започнали тема за дискусия със списък на казина, които не изискват телефонен номер? Това вероятно ще представлява интерес за други играчи.
Моля, помислете върху това. 🙏
Hi there.
As far as I know, it is required in the majority of casinos. I have a suggestion, though!
Would you start a discussion thread with a list of casinos that does not require a phone number? This would probably be of interest to other players.
Please think about that. 🙏
Страхотна идея от Радка, мисля, че някои играчи, които я имат като теб, биха могли да се зарадват. 🙂
Great idea from Radka, I think some players who have it like you could enjoy it. 🙂
Виждал съм го и също съм се включил. Любопитен съм дали другите ще имат какво да кажат за това.😉
I've seen it and I've gotten involved as well. I'm curious if others will have something to say about it.😉
Съжалявам - бихте ли любезно уточнили въпроса? Може би ви е интересно да знаете дали това казино предлага игри Pragmatic Play; така ли е
Е, проверих прегледа на казиното, а именно раздела „доставчици на игри", но не можах да намеря логото на Pragmatic там. Освен това изглежда, че казиното не позволява на играчи от Русия да играят там. Правилно ли предполагам, че нямате достъп до пълния преглед на Casino Guru за Wildz Casino ? Просто питам, за да съм сигурен, защото наскоро направихме някои подобрения и искам да гарантирам функционалността.
благодаря
I'm sorry - could you kindly specify the question? Perhaps you're interested to know whether this casino provides Pragmatic Play games; is that so?
Well, I checked the casino review, namely section "game providers," but I could not find the Pragmatic logo there. Additionally, it seems the casino does not allow players from Russia to play there. Do I presume correctly you can't access the full Casino Guru review for the Wildz Casino? I'm just asking to be sure because we made some improvements recently and I want to ensure the functionality.
Thank you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.