Какъв е смисълът ? Вече подадох жалба срещу това казино и вие не можахте да я разрешите. Погледнете жалбите за това казино и ще видите, че има ЕДНА единствена жалба и тя е затворена. Това е моето оплакване. Вие сте блокирали акаунта ми. Имам много доказателства, че са измамници.
What's the point ? I already filed a complaint against this casino and you couldn't resolve it. You look at the complaints about this casino and you will see that there is ONE single complaint and it is closed. This is my complaint. You have blocked my account. I have a lot of evidence that they are scammers.
Уважаеми Andreii109,
Не можах да намеря нито една ваша жалба, подадена в този профил.:
Това е причината, поради която ви призовах да го изпратите, този, за който говорите, е създаден от различен потребител, така че не звучи толкова очевидно, моля. Верескасну ли си? Не бих казал, че това ще ви спечели повече доверие, защото този потребител е извършил кражба на самоличност:
https://casino.guru/wildbet-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed
И така, какъв е смисълът?
Имахте своя шанс, но постъпихте нечестно, ако мога да кажа. Моля ви да спрете да обвинявате други играчи, че казват лъжи, просто защото не сте съгласни с техните мнения. Наистина ли ви звучи толкова неосъществимо?
Dear Andreii109,
I could not find any complaint of yours submitted under this profile.:
This is the reason I urged you to submit one, the one you are talking about was created by a different user, so do not make it sound so obvious, please. Are you vereskasnu? I would not say it will buy you more credibility, because this user committed identity theft.:
https://casino.guru/wildbet-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed
So what's the point anyway?
You had your chance, but you acted dishonestly, if I may say. I ask you to stop accusing other players of saying lies simply because you do not agree with their opinions. Does it truly sound so unfeasible to you?
За каква кражба на самоличност говориш? Какво откраднах от теб? Просто ти не можа да направиш нищо и аз самият трябваше да говоря с тях, защото те ме игнорираха. И всички хора, които са положителни за това казино, са фалшиви хора. Гледаш кога са се регистрирали. Нямат дейност. Те просто се занимават с популяризиране на това измамно казино. Събудете се. Отидете на уебсайта на wildbet. Опитайте да им изпратите имейл info@wildbet.io, той не съществува. В тази дискусия единственият човек, който се изказа негативно за това казино. Този човек има репутация. Предоставих много доказателства, че това са истински измамници
What kind of identity theft are you talking about? What did I steal from you? It's just that you couldn't do anything and I myself had to talk to them because they ignored me. And all the people who are positive about this casino are fake people. You look when they registered. They have no activity. They are just doing the duck is promoting this scam casino. Wake up. Go to wildbet website. Try emailing them info@wildbet.io it doesn't exist. In this discussion, the only person who spoke negatively about this casino. This man has a reputation. I provided a lot of evidence that these are real scammers
А ти Радка продължавай да слушаш дрънкането на тези пришълци, които ти вдъхват доверие. Наистина вече не ми пука. Знам, че НИЩО не можеш да направиш. Те нямат лиценз. За тях ти си никой. Слушайте хората, които хвалят това казино.
And you Radka continue to listen to the babble of these newcomers who inspire confidence in you. I really don't care anymore. I know there is NOTHING you can do. They don't have a license. For them, you are nobody. Listen to people who praise this casino.
Забелязах, че продължаваш да биеш wildbet. Създаден ли е акаунтът само за да излагате отрицателни коментари за това казино, защото изглежда, че ви се плаща само за това?
I noticed that you keep on bashing wildbet. Is the account solely made just to put out negative comments about this casino because it looks like you are being paid just to do so?
всеки има различно мнение и опит за нещата. Изплатиха ми най-голямата ми печалба досега, която беше около 1,2K в рамките на 15 минути. Преди да наречете другите хора фалшиви, може би трябва да погледнете защо това преживяване ви се е случило. Изглежда, че и вие имате подобни оплаквания за други казина в този форум с новосъздадения ви акаунт.
everyone has different opinion and experience on things. They paid me out my biggest win so far which was around 1.2K within 15 minutes. Before you call other people fake, maybe you should look at why this experience happened to you. Seems like you also have similar complaints about other casinos in this forum with your newly created account.
За каква кражба на самоличност говориш? Какво откраднах от теб? Просто ти не можа да направиш нищо и аз самият трябваше да говоря с тях, защото те ме игнорираха. И всички хора, които са положителни за това казино, са фалшиви хора. Гледаш кога са се регистрирали. Нямат дейност. Те просто се занимават с популяризиране на това измамно казино. Събудете се. Отидете на уебсайта на wildbet. Опитайте да им изпратите имейл info@wildbet.io, той не съществува. В тази дискусия единственият човек, който се изказа негативно за това казино. Този човек има репутация. Предоставих много доказателства, че това са истински измамници
What kind of identity theft are you talking about? What did I steal from you? It's just that you couldn't do anything and I myself had to talk to them because they ignored me. And all the people who are positive about this casino are fake people. You look when they registered. They have no activity. They are just doing the duck is promoting this scam casino. Wake up. Go to wildbet website. Try emailing them info@wildbet.io it doesn't exist. In this discussion, the only person who spoke negatively about this casino. This man has a reputation. I provided a lot of evidence that these are real scammers
Доколкото знам, ти се правиш на мен в очите на казиното. Не бих нарекъл това честно поведение, дори да разбирам мотивите ви. Как бихте могли да очаквате хората да ви помогнат или да ви подкрепят, докато твърдят, че казиното е най-лошото, ако сте действали така?
Всеки може да премине през тази жалба и да вземе своето решение.
Имахте добър шанс да представите всички доказателства и ни позволихте да ги прегледаме, вместо това избрахте да действате без достойнство, вашият избор.
Не съм на страната на казиното, защото не знам причината, която получихте, докато се преструвахте на мен, така че няма да коментирам повече тази тема.
As far as I know, you pretend to be me in the eyes of the casino. I would not call that fair behavior, even if I understand your motives. How could you expect people to help you or support you while claiming that the casino is the worst if you had acted like this?
Everybody can go through this complaint and make their own decision.
You had a fair chance to present all shreds of evidence, and let us go through it, instead, you chose to act without dignity, well your choice.
I'm not on the side of the casino, because I do not know the reason you got while pretending to be me, so I won't comment on this subject any further.
А ти Радка продължавай да слушаш дрънкането на тези пришълци, които ти вдъхват доверие. Наистина вече не ми пука. Знам, че НИЩО не можеш да направиш. Те нямат лиценз. За тях ти си никой. Слушайте хората, които хвалят това казино.
And you Radka continue to listen to the babble of these newcomers who inspire confidence in you. I really don't care anymore. I know there is NOTHING you can do. They don't have a license. For them, you are nobody. Listen to people who praise this casino.
Това е форум и всеки може да изрази мнението си.
Вие умишлено сте взели казиното със съмнителна репутация, без лиценз.
Надявам се следващия път да бъдеш по-внимателен.
Това е краят на дискусията от моя страна.
Остани добре.
This is a forum hence everybody can express their opinions.
You've deliberately picked up the casino with a questionable reputation, without a license.
I hope you will be more careful next time.
This is the end of the discussion on my end.
Stay well.
Не разбирам напълно израза ви: „Вие умишлено сте взели казино със съмнителна репутация, без лиценз".
Оказва се, че играчът е знаел предварително, че казиното не изплаща и е депозирал пари там? След това да напишете отрицателна рецензия?
I do not quite understand your expression: "You deliberately picked up a casino with a dubious reputation, without a license."
It turns out that the player knew in advance that the casino does not pay out, and deposited money there? Then write a negative review?
Мне не совсем понятно ваше выражение: "Вы умышленно подобрали казино с сомнительной репутацией, без лицензии."
Это получается что игрок заранее знал что казино не выплачивает, и внёс туда деньги? Чтобы потом написать негативный отзыв?
Напротив, опитвам се да освободя вашия форум от всякакви измамни казина. Всеки разумен човек ще повярва на мен, а не на тези двама чудаци (те са един и същи човек). Разгледайте публикациите им. Те създадоха тези акаунти, за да пишат кое казино Wildbet е добро и бързо тегли. Не мислите ли, че това е странно? И ме обвиняват, че съм създал акаунт, за да оставям отрицателни отзиви за него. Моят акаунт беше създаден на 18 март 2022 г. Това казино се появи в списъка преди около месец. Но вашите акаунти са създадени след това.
https://kasinoazov.net/profil/134756/cryptesports
https://kasinoazov.net/profil/128173/paulagpawan
И аз подадох жалби преди и те бяха решени. Просто този сайт не може да има никакво влияние върху това казино, тъй като те нямат лиценз. Поща не съществува. Чатът на живо е безшумен
On the contrary, I'm trying to free your forum from all sorts of scam casinos. Any reasonable person will believe me and not these two weirdos (they are the same person). You look at their publications. They created these accounts in order to write about which Wildbet casino is good and quickly withdraws. Don't you think this is strange? And they accuse me that I created an account to leave negative reviews about it. My account was created on March 18, 2022. This casino appeared on the list about a month ago. But your accounts were created after.
https://kasinoazov.net/profil/134756/cryptesports
https://kasinoazov.net/profil/128173/paulagpawan
And I filed complaints before and they were resolved. It's just that this site can't have any influence on this casino as they don't have a license. Mail does not exist. Live chat is silent
Не разбирам напълно израза ви: „Вие умишлено сте взели казино със съмнителна репутация, без лиценз".
Оказва се, че играчът е знаел предварително, че казиното не изплаща и е депозирал пари там? След това да напишете отрицателна рецензия?
I do not quite understand your expression: "You deliberately picked up a casino with a dubious reputation, without a license."
It turns out that the player knew in advance that the casino does not pay out, and deposited money there? Then write a negative review?
Мне не совсем понятно ваше выражение: "Вы умышленно подобрали казино с сомнительной репутацией, без лицензии."
Это получается что игрок заранее знал что казино не выплачивает, и внёс туда деньги? Чтобы потом написать негативный отзыв?
Здравейте,
Това означава, че всеки играч трябва да отдели известно време, за да провери казиното, в което обича да играе/да депозира, не мислите ли? Ако сте избрали лошо нелицензирано казино, възможността за някакъв вид мащаби се увеличава, не мислите ли?
Всички ние също можем да четем потребителски отзиви и оплаквания предварително, така че да, играчът може да разбере дали казиното е „добре" в момента или не.
Постоянно се опитваме да информираме играчите за тази предпазна мярка. Ето защо ние оценяваме казината и активно търсим всеки сайт, който можем да намерим.
Hello,
It means that each player should take some time to check the casino he/she likes to play/deposit in, don't you think? If you chose a bad unlicensed casino, the possibility of some kind of scales up, don't you think?
We can all read user reviews and complaints in advance as well, so yes, the player can learn whether the casino is "ok" at the moment or not.
We constantly try to make players aware of this precaution. That's why we evaluate casinos and actively search for every site we can find.
Напротив, опитвам се да освободя вашия форум от всякакви измамни казина. Всеки разумен човек ще повярва на мен, а не на тези двама чудаци (те са един и същи човек). Разгледайте публикациите им. Те създадоха тези акаунти, за да пишат кое казино Wildbet е добро и бързо тегли. Не мислите ли, че това е странно? И ме обвиняват, че съм създал акаунт, за да оставям отрицателни отзиви за него. Моят акаунт беше създаден на 18 март 2022 г. Това казино се появи в списъка преди около месец. Но вашите акаунти са създадени след това.
https://kasinoazov.net/profil/134756/cryptesports
https://kasinoazov.net/profil/128173/paulagpawan
И аз подадох жалби преди и те бяха решени. Просто този сайт не може да има никакво влияние върху това казино, тъй като те нямат лиценз. Поща не съществува. Чатът на живо е безшумен
On the contrary, I'm trying to free your forum from all sorts of scam casinos. Any reasonable person will believe me and not these two weirdos (they are the same person). You look at their publications. They created these accounts in order to write about which Wildbet casino is good and quickly withdraws. Don't you think this is strange? And they accuse me that I created an account to leave negative reviews about it. My account was created on March 18, 2022. This casino appeared on the list about a month ago. But your accounts were created after.
https://kasinoazov.net/profil/134756/cryptesports
https://kasinoazov.net/profil/128173/paulagpawan
And I filed complaints before and they were resolved. It's just that this site can't have any influence on this casino as they don't have a license. Mail does not exist. Live chat is silent
Има много казина с лоша репутация, където някои играчи обичат да играят, за съжаление това е нормално.
Съгласен съм, че изглежда, че тези профили имат много общо, но това е безплатен форум и без реални доказателства няма да се намесвам. Вече изразихте мнението си много ясно, това е добре, те направиха същото.
Не е в моите правомощия да разследвам дали тези играчи са успели да теглят за минути или са играли в казиното. Освен това, това казино има съмнителна репутация, така че предполагам, че много играчи получават нормално заплащане, в противен случай всички ще забележим това тук във форума, мога да ви уверя.
Подай нова жалба под този профил - не се представяй за друг и може би все пак ще ти помогнем.
There are tons of casinos with a bad reputation, where some players like to play, sadly that's normal.
I agree that it seems that those profiles have much in common, but this is a free forum and without some real proof I will not interfere. You already expressed your opinion very clearly, that's fine, they did the same.
It's not within my power to investigate whether those players were able to withdraw in minutes or played in the casino. Furthermore, this casino has a questionable reputation, so I would guess that lots of players are paid normally, otherwise, we would all notice that here on the forum I can assure you.
File a new complaint under this profile - do not pretend to be anybody else and maybe we will help you after all.
Съгласен съм с това и е ваша отговорност да проучите всяко казино, в което възнамерявате да играете, за да сте сигурни, че не е измамно казино.
Много уебсайтове и форуми ще направят това проучване вместо вас и ще изброят добрите и лошите казина. Можете да вземете това, като прочетете много отзиви и коментари от други играчи, които са имали опит с казиното, което обмисляте.
Вашите пари са заложени на карта и е по-добре да сте в безопасност, отколкото да съжалявате.
I agree with this one, and it is your responsibility to research every casino you are considering playing at to ensure they are not a rogue casino.
Many websites and forums sites will do this research for you and list the good and bad casinos. You can take this by reading many reviews and comments from other players who have had experience with the casino you are considering.
Your money is at stake, and it is better to be safe than sorry.
Аз съм същият човек, който първи го проучи и се опита да изтегли печалбите си. И какъв е резултатът? Първо спряха да ми отговарят, а след това изтриха акаунта ми в уебсайта на казиното. Какво пише? Относно факта, че сайтът на казиното е измама
I am the same person who first explored it and tried to withdraw my winnings. And what is the result? At first they stopped answering me and then they deleted my account on the casino website altogether. What does it say? About the fact that the casino site is a scam
Не можете да предавате лошия си опит в казиното на други. Някои играчи наистина имаха добър опит в казиното. Ако намерите казиното за измама, това зависи от вас. Всички имаме собствен опит.
You cant pass your bad experience in the casino to others. Some players did have a good experience in the casino. If you find the casino a scam, that's up to you. We all have our own experiences.
Слушам. Не ми пиши повече. Не те виждам като истински играч в казино. Прочети по-горе съобщенията, които написах за теб
Listen. Do not write me anymore. I don't see you as a real casino player. Read above the messages that I wrote about you
Хората са различни. Никога не съм влизал в ресторант, без да съм чел потребителски отзиви, дори когато вече стоя пред вратата им. Не купувам хладилник или пералня, без да прочета мненията на потребителите. На другите не им пука толкова много. Те виждат хубав бонус, добре изглеждащ уебсайт, така че просто започват да играят веднага 😕
People are different. I never stepped into a restaurant without reading user reviews even when I'm already standing in front of their door. I don't buy a fridge or a washing machine without reading the user reviews. Others don't care that much. They see a nice bonus, a good looking website so they just start playing immediately 😕
Какво всъщност искаш да чуеш от мен? За последен път ти го казвам. Този сайт е измама. Подадох жалба, но тя беше затворена. И ти беше този, който го разследваше. Това е единственото оплакване за това казино. Пиша всичко това, за да защитя хората, които могат да видят това казино и искат да играят в него. Тъй като той има оценка 6,3. Как така ги оцени, като не знаеш нищо за него? На какво основание? Вие самият заблуждавате хората с действията си и дори не разбирате тази кампания. Не просто казвам, че това е измамно казино. Всички мои твърдения са подкрепени с доказателства. И всички, които пишат, че това е казино заключение са празни приказки и измамници. Нищо не можаха да дадат. Човек може да напише всичко, но без доказателства не може да се повярва.
What do you really want to hear from me? I'm telling you for the last time. This site is a scam. I filed a complaint but it was closed. And you were the one who investigated it. That's the only complaint about this casino. I am writing all this to protect people who may see this casino and want to play in it. Since he has a score of 6.3. How did you rate them like that if you don't know anything about him? On what basis? You yourself are deceiving people with your actions and you don’t even understand this campaign. I'm not just saying that this is a scam casino. All my claims are supported by evidence. And everyone who writes that this is a casino conclusion is empty talk and deceivers.They couldn't provide anything. A person can write anything, but without evidence it cannot be believed.
Да, хората определено са различни, но точно както казах, вашите пари са заложени на карта, така че от вас зависи как да ги използвате. Предполагам, че точно така ми действа.
Yes, people are definitely different, but just like what I have said, it is your money at stake, so it is up to you how to use it. I guess that's just how it works for me.
Току-що погледнах коментарите ви в тази тема. Без здравей или здравей. Само гневни думи, обвиняващи първо казиното (което е във ваше право след опита ви), но след това срещу всеки, който не е съгласен с вас. Затрудняваш някой да те хареса. Говорихте ли и с поддръжката на казиното по този начин? Операторът вероятно работи за минимални заплати и просто си казва „е... това" и те изключва. След това той показва на мениджъра чатовете, който взема решението да ви блокира напълно. Аз разбирам, че.
Целият смисъл на онлайн форума е да получите различни гледни точки и мнения по дадена тема. И аргументите са част от него, както и споразуменията. Но ако го направим, аз съм прав, всички други грешат "няма да ви донесе приятели никъде. Онлайн или в реалния живот.
I just had a look at your comments in this thread. No hi or hello. Only angry words accusing first the casino (which is in your right after your experience) but then against everyone who does not agree with you. You making it hard for anyone to like you. Did you talk to the casino support as well like this? The operator is probably work for minimum wages and just says to himself 'f... that 'and cuts you out. Then he shows the manager the chats who makes the decision to block you completely. I understand that.
The whole point of a online forum is to get different views and opinions on a topic. And arguments are a part of it the same as agreements. But going at it Iam right all others are wrong " will not get you any friends anywhere. Online or real life.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.