НачалоФорумКазинаWild Vegas Casino - обща дискусия

Wild Vegas Casino - обща дискусия

преди 1 година от CoolBlue
|
1 702 преглеждания 10 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, използвах бонус в средата на юли и успях да изпълня изискванията за залагане и да изтегля $50. Според тях обаче имаше проблем с тегленията на coindraw и затова преработих тегленето си в bitcoin, което беше на 27 юли. Отворих чат на 8-ми, питайки защо тегленето ми все още чака и все още не е одобрено. Човекът беше много приятелски настроен и каза, че ще ескалира билета ми, тъй като е необичайно много време да чакам. Дадох му няколко дни след онзи чат и виждам, че нищо не се е променило. Преди малко се опитах да отворя нов чат, но никой не влезе в чата дълго време, така че ето ме.

Автоматичен превод:
CoolBlue
преди 1 година

Здравейте, мисля, че чакахте достатъчно дълго във вашия случай и тъй като нито поддръжката, нито чатът на живо ви отговарят, бих ви препоръчал да подадете жалба. Просто щракнете върху тази връзка, където можете да го отворите: https://casino.guru/complaints

Добавих и полезно ръководство, което може да е полезно във вашата ситуация: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Мога ли да попитам, казиното посъветва ли ви да промените метода си на теглене? Не се ли опитахте да въведете тегленето отново по-късно чрез coindraw?

Както и да е, аз съм на мнение, че не е професионално, ако казиното ви игнорира и не се опитва да се справи с вашата ситуация. От друга страна, казиното има доста добър индекс на безопасност и се е опитвало да разреши подобни ситуации с други играчи в миналото, така че се надяваме, че ще направи същото и сега.

Мислите ли, че ще дадете шанс на жалбата и ще я попълните? Информирай ни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря Джаро. Да, първоначално поисках теглене в средата на юли и то остана там с дни и когато говорих с някого чрез чат, те казаха, че има проблем с Coindraw и да го поискат отново като теглене на биткойни. Направих това на 27 юли и на всеки няколко дни, когато нищо не се случи, отварях чат. Всеки път ми казаха, че са 7-10 дни и моята е на опашката. Последните два чата казаха, че ще го ескалират, но все още нищо. Това е само $50 и не е някаква астрономическа печалба.

Автоматичен превод:
CoolBlue
преди 1 година

разбира се Забелязах, че все още не сте преминали KYC проверката, което може да бъде малко затруднено и мисля, че това е процесът, който приличните казина предлагат още в началото на регистрацията.

Въпреки това, добрата новина в случая е най-малкото, че казиното се опитва да ескалира проблема.

Както и да е, засега можем само да чакаме и да видим как ще се развие ситуацията и ще се радвам да ни уведомите, ако научите нещо ново.

Мислите ли, че това би било възможно? 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря Джаро, става. Преди малко погледнах отново дали има промяна, но все още нищо.

Автоматичен превод:
CoolBlue
преди 1 година

Благодаря ти. Търпението очевидно ще е много необходимо в тази ситуация.

Надявам се накрая всичко да се нареди добре. ☘

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Направих депозит в wild Vegas на 2 декември и спечелих 60 долара и ги поисках за теглене. Моят акаунт беше напълно потвърден и изчаках процеса от 7 до десет дни, за да получа парите си. Моето потребителско име е 9erkid и имейл Иска ми се някой да помогне, защото казино Wild Vegas ме избягва

Автоматичен превод:
mrdbriscoe
преди 2 дни

Здравейте, бих искал да спомена още в началото, че даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да направят около тегленето. След това време ще се свържем с казиното, ако все още е необходимо и нямате парите си.

Според жалбата, която сте отворили, видях, че вече сте верифициран и не сте играли с никакъв бонус, така че не знам какво може да попречи на тегленето. Виждате ли го и в профила си като чакащ или нещо подобно?

Както и да е, успех. ☘️

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Казаха, че трябва да играя всеки долар, който депозирам. Така направих и поисках отново печалбите си и сега трябва да изчакам друг период от време, преди нещо да се случи

Автоматичен превод:
mrdbriscoe
вчера

Какъв залог имахте върху вашия депозит? Казиното каза ли ви, че имате времева рамка? От това, което сте написали в жалбата си, видях, че тегленето е отказано. Това означава ли, че е бил анулиран и трябва да го въведете отново?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини