преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, използвах бонус в средата на юли и успях да изпълня изискванията за залагане и да изтегля $50. Според тях обаче имаше проблем с тегленията на coindraw и затова преработих тегленето си в bitcoin, което беше на 27 юли. Отворих чат на 8-ми, питайки защо тегленето ми все още чака и все още не е одобрено. Човекът беше много приятелски настроен и каза, че ще ескалира билета ми, тъй като е необичайно много време да чакам. Дадох му няколко дни след онзи чат и виждам, че нищо не се е променило. Преди малко се опитах да отворя нов чат, но никой не влезе в чата дълго време, така че ето ме.
Hello, I used a bonus back in mid July and was able to meet the wagering requirements and cash out at $50. However, there was a problem with coindraw withdrawals according to them, and so I redid my withdrawal to bitcoin, which was July 27. I opened up a chat on the 8th asking why my withdrawal is still pending and not approved yet. The man was very friendly and said he would escalate my ticket as it is an unusual amount of time to be waiting. I’ve given it a few days since that chat and see nothing has changed. I tried opening a new chat a little while ago but no one entered the chat for a long time, so here I am.
Здравейте, мисля, че чакахте достатъчно дълго във вашия случай и тъй като нито поддръжката, нито чатът на живо ви отговарят, бих ви препоръчал да подадете жалба. Просто щракнете върху тази връзка, където можете да го отворите: https://casino.guru/complaints
Добавих и полезно ръководство, което може да е полезно във вашата ситуация: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Мога ли да попитам, казиното посъветва ли ви да промените метода си на теглене? Не се ли опитахте да въведете тегленето отново по-късно чрез coindraw?
Както и да е, аз съм на мнение, че не е професионално, ако казиното ви игнорира и не се опитва да се справи с вашата ситуация. От друга страна, казиното има доста добър индекс на безопасност и се е опитвало да разреши подобни ситуации с други играчи в миналото, така че се надяваме, че ще направи същото и сега.
Мислите ли, че ще дадете шанс на жалбата и ще я попълните? Информирай ни.
Hi, I think you've been waiting long enough in your case and since neither support nor live chat is answering you, I'd recommend you to file a complaint. Just click on this link where you can open it: https://casino.guru/complaints
I've also added a useful guide that might be helpful in your situation: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
May I ask, did the casino advise you to change your withdrawal method ? Didn't you try to enter the withdrawal again later via coindraw ?
Anyway, I am of the opinion that it is not professional if the casino ignores you and does not try to deal with your situation. On the other hand, the casino has a pretty good safety index and has tried to resolve similar situations with other players in the past, so hopefully it will do the same now.
Do you think you will give the complaint a chance and fill it ? Let us know.
Благодаря Джаро. Да, първоначално поисках теглене в средата на юли и то остана там с дни и когато говорих с някого чрез чат, те казаха, че има проблем с Coindraw и да го поискат отново като теглене на биткойни. Направих това на 27 юли и на всеки няколко дни, когато нищо не се случи, отварях чат. Всеки път ми казаха, че са 7-10 дни и моята е на опашката. Последните два чата казаха, че ще го ескалират, но все още нищо. Това е само $50 и не е някаква астрономическа печалба.
Thanks Jaro. Yes, originally I requested a withdrawal in mid-July, and it sat there for days, and when I talked to someone via chat they said there was a problem with Coindraw and to re-request it as a Bitcoin withdrawal. I did that on July 27, and every few days when nothing happened I would open a chat. They told me each time that it takes 7-10 days and that mine is in the queue. The last two chats they said they would escalate it, but still nothing. It’s only $50 and not some astronomical win.
разбира се Забелязах, че все още не сте преминали KYC проверката, което може да бъде малко затруднено и мисля, че това е процесът, който приличните казина предлагат още в началото на регистрацията.
Въпреки това, добрата новина в случая е най-малкото, че казиното се опитва да ескалира проблема.
Както и да е, засега можем само да чакаме и да видим как ще се развие ситуацията и ще се радвам да ни уведомите, ако научите нещо ново.
Мислите ли, че това би било възможно? 🙂
Sure got it. I noticed that you haven't passed the KYC verification yet, which can be a bit of a drag, and I think this is the process that decent casinos offer right at the beginning of the registration.
However, the good news in this case is at least that the casino is trying to escalate the problem.
Anyway, for now, we can only wait and see how the situation proceeds and I would be glad if you could let us know if you learn anything new.
Do you think that would be possible ? 🙂
Благодаря ти. Търпението очевидно ще е много необходимо в тази ситуация.
Надявам се накрая всичко да се нареди добре. ☘
Thank you. Patience will obviously be very much needed in this situation.
I hope everything will work out well in the end. ☘
Направих депозит в wild Vegas на 2 декември и спечелих 60 долара и ги поисках за теглене. Моят акаунт беше напълно потвърден и изчаках процеса от 7 до десет дни, за да получа парите си. Моето потребителско име е 9erkid и имейл Иска ми се някой да помогне, защото казино Wild Vegas ме избягва
I made a deposit on wild Vegas on the 2nd of December and won 60 dollars and requested it for withdrawal. My account has been fully verified and I waited the 7 to ten days process to receive my money. My username is 9erkid and email mrdbriscoe@gmail.com I wish someone would help because Wild Vegas casino is avoiding me
Здравейте, бих искал да спомена още в началото, че даваме на казината 14 дни, за да решат всичко, което трябва да направят около тегленето. След това време ще се свържем с казиното, ако все още е необходимо и нямате парите си.
Според жалбата, която сте отворили, видях, че вече сте верифициран и не сте играли с никакъв бонус, така че не знам какво може да попречи на тегленето. Виждате ли го и в профила си като чакащ или нещо подобно?
Както и да е, успех. ☘️
Hi, I'd like to mention right at the start that we give casinos 14 days to sort out everything they need to do around the withdrawal. After that time we will contact the casino if it is still necessary and you do not have your money.
According to the complaint you have open, I saw that you are already verified and you did not play with any bonus so I don't know what can be in the way of the withdrawal. Do you also see it in your profile as pending or something similar?
Anyway, good luck. ☘️
Казаха, че трябва да играя всеки долар, който депозирам. Така направих и поисках отново печалбите си и сега трябва да изчакам друг период от време, преди нещо да се случи
They said that I have to play every single dollar I deposit. So I did and rerequested my winnings and now I have to wait another time frame before anything can happen
Какъв залог имахте върху вашия депозит? Казиното каза ли ви, че имате времева рамка? От това, което сте написали в жалбата си, видях, че тегленето е отказано. Това означава ли, че е бил анулиран и трябва да го въведете отново?
What wagering did you have on your deposit? Did the casino tell you that you have a timeframe? From what you wrote in your complaint, I saw that the withdrawal was denied. Does that mean it was canceled and you had to re-enter it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.