Виждам, че сте подали 2 жалби наведнъж за една и съща спечелена сума. Свързани ли са помежду си, моля? Или сте се сблъсквали с някакъв проблем с първия, може би?
I see you submitted 2 complaints at once regarding the same sum won. Are these related to each other, please? Or did you face any issue with the first one, maybe?
Не искам просто да направя нищо по въпроса, ако трябва, дори изпращам 100 оплаквания, исках тези пари.
I don't just want to do anything about it if I have to, I even send 100 complaints, I wanted that money.
Eu não simplesmente quero fazer alguma coisa quanto a isto se for preciso até mando 100 reclamações eu queria era esse dinheiro.
Разбирам разочарованието ви, но съм напълно сигурен, че само едно оплакване е достатъчно.
Надяваме се, че ще можем да ви помогнем.
I understand your frustration, but I'm quite sure that just one complaint is enough.
Hopefully, we will be able to help you.
На 2022-04-05 19:31:45 получих 1000 евро, за които чаках над 2 месеца. Поръчах друго изплащане, което беше> ЗАБЕЛЕЖКА прието на следващия ден.
Това беше плащане до LTC> адреса, където парите НЕ СЕ ПОЯВЛЯВАТ до ден днешен.
В системата изплащането е> ПОТВЪРДЕНО.
Моля за намесата на екипа на WILDPHARO.
On 2022-04-05 19:31:45 I received 1000 euro for which I waited over 2 months. I ordered another payout which was> NOTE accepted the next day.
It was a payment to the LTC> address where the money has NOT APPEARED to this day.
In the system, the payout is> CONFIRMED.
I am asking for the intervention of the WILDPHARO team.
Здравейте,
Съжалявам, че решихте да играете в толкова лошо казино.
В момента предупреждаваме играчите за силно увеличените оплаквания относно изключително дългото време за теглене:
Смея да кажа, че никой представител на казиното няма да обърне внимание на проблема ви тук. 🙁
Моля, намерете си по-добро казино .
Оценката на репутацията и лицензиращият орган имат значение .
Hello,
I'm sorry you decided to play in such a poor casino.
At the moment we warn players about severely increased complaints regarding extremely long withdrawal time:
I'd dare to say that no casino representative will pay attention to your issue here. 🙁
Please, find yourself a better casino.
Очевидно други играчи, които са изтеглили пари по същото време, ще получат парите си.
За съжаление все още чакам плащането си.. „обработено 5 април"
Obviously other players who cashed out at a similar time will get their money.
Unfortunately, I'm still waiting for my payment.. "processed April 5"
Offensichich erhalten andere Spieler, die zu ähnlichem Zeitpunkt ausgezahlt haben, ihr Geld.
Nur ich warte leider noch immer auf meine Auszahlung.. "processed 5. April"
Чудя се колко време ще отнеме, докато плащанията се обработват нормално.
Бих искал също да знам какво се крие зад това, но що се отнася до мен можем само да гадаем 🤨.
I'm wondering how long will it takes till payments will be processed normally.
I would also like to know what is behind this, but as far as I'm concerned we can only guess 🤨.
Свързах се с друг играч, който беше одобрен за изтегляне два дни преди мен.
Парите вече пристигнаха. Така че все още има надежда, но търпението е към края си.
I've been in contact with another player who had his withdrawal approved two days before me.
The money has now arrived. So there is still hope, but patience is at an end.
Ich bin mit einem anderen Spieler in Kontakt, der zwei Tage vor mir seine Auszahlung genehmigt bekommen hat.
Bei ihm ist das Geld jetzt eingetroffen. Die Hoffnung besteht also noch, aber die Geduld ist am Ende.
Здравейте всички
Имам проблем с Casino Wildpharao, ще чакам там за изплащането си почти 2 седмици... сметката е потвърдена, но парите не идват... някой имал ли е същия опит с това казино?
Hello, everyone
I have a problem with Casino Wildpharao, I'll be waiting there for my payout for almost 2 weeks... the account is verified but the money isn't coming... has anyone had the same experience with this casino?
Hallo zusammen
ich habe ein Problem mit dem Casino Wildpharao ich warte dort schon bald 2 Wochen auf meine Auszahlung… das Konto ist Verifiziert aber das Geld kommt nicht… hat jemand gleiche Erfahrungen gemacht mit diesem Casino?
Здравей, Маркомарти,
Преместих публикацията ви в официалната тема на Wild Pharo.
Сега можете да видите, че дори други играчи са се сблъсквали с трудности на този сайт.
Предупреждаваме играчите да не играят там за истински пари, това казино има ужасна репутация и ограничението за изчакване на теглене също е ужасно:
Така че с цялото си уважение трябва да обърнете повече внимание, преди да играете в онлайн казино, за да избегнете неприятни събития като това. 😔
Съжалявам.
Hello marcomarthy,
I moved your post to the Wild Pharo's official thread.
Now you can see that even other players faced difficulties on this site.
We warn players not to play there for real money, this casino has a terrible reputation and the withdrawal waiting limit is awful as well:
So with all respect, you should pay more attention before playing in an online casino to avoid unpleseantis such as this one. 😔
I'm sorry.
Здравейте скъпи гуру екип,
Депозирах 50,- в Wild Pharaoh и получих 50,- бонус, който приложих напълно. Накрая имах 1700, от които платих 1000,-. Моят акаунт е напълно потвърден, но тегленето все още не е обработено след 6 дни. Чатът на живо не отговаря
Просто затворете чата и имейлите директно до отдела за изплащане ще останат без отговор
Играх максимален залог 2,50 не по-висок. Разбира се, всички екранни снимки, видеоклипове и т.н. са налични.
Hello dear guru team,
I deposited 50,- at Wild Pharaoh and got a 50,- bonus which I implemented completely. At the end I had 1700 of which I paid 1000,-. My account is fully verified but the withdrawal still hasn't been processed after 6 days. Live chat not responding
Just close the chat and emails directly to the payout department will go unanswered
I played max bet 2.50 no higher. Screenshots, videos etc. are of course all available.
Hallo Liebes Guru Team,
Ich habe bei Wild Pharao 50,- eingezahlt und 50,- Bonus bekommen welchen ich komplett umgesetzt habe. Hatte dann am Ende irgendwann 1700 wovon ich 1000,- ausgezahlt habe. Mein Konto ist komplett verifiziert aber die Auszahlung wurde nach 6 Tagen immernoch nicht bearbeitet. Live Chat antwortet nicht bzw.
Schließt einfach den Chat und Email direkt an die Auszahlungs Abteilung bleiben unbeantwortet
Habe Max Einsatz 2,50 gespielt nicht höher. Screenshots, Videos etc. sind natürlich alles vorhanden.
Уважаеми Phil89,
Съжалявам, но направихте много лош избор, като депозирате в това "казино".
Просто прочетете предишните публикации и проверете репутацията на казиното .
Предупреждаваме играчите да не играят там за истински пари, това казино има ужасна репутация и ограничението за изчакване на теглене също е ужасно:
Така че с цялото си уважение трябва да обърнете повече внимание, преди да играете в онлайн казино, за да избегнете неприятни събития като това. 😔
Dear Phil89,
I'm sorry but you made a very poor choice by depositing in this "casino".
Just read the previous posts and check the casino's reputation.
We warn players not to play there for real money, this casino has a terrible reputation and the withdrawal waiting limit is awful as well:
So with all respect, you should pay more attention before playing in an online casino to avoid unpleseantis such as this one. 😔
Отпишете печалбите си... ще чакам парите си почти 4 седмици... дори получих имейл, че парите ми са преведени... но разбира се не са по моята сметка...
Write off your winnings... I'll be waiting for my money for almost 4 weeks... I've even received an email that my money has been transferred... but of course it's not on my account...
Schreib dein Gewinn ab… ich warte schon bald 4 Wochen auf mein Geld… ich habe sogar schon eine Mail bekommen das mein Geld überwiesen ist… aber natürlich nicht auf meinem Konto drauf ist…
Здравейте,
За съжаление не мисля, че ситуацията ще се подобри. Предупреждаваме играчите, че казиното е изключително бавно, когато става въпрос за тегления:
Hello,
Sadly, I do not think the situation will get better. We warn players that the casino is extremely slow when it comes to withdrawals:
Пробвали ли сте с международен адвокат? Ако не получа наградата си, ще ангажирам международен адвокат.
Have you tried an international lawyer? If I don't get my prize I will engage an international lawyer.
Hast du es denn mal mit einem Internationalen Anwalt versucht? Falls ich mein Gewinn nicht bekomme werde ich einen Internationalen Anwalt einschalten.
От колко време чакаш?
How long have you been waiting?
Wid lange wartest den du schon?
Отпишете печалбите си... ще чакам парите си почти 4 седмици... дори получих имейл, че парите ми са преведени... но разбира се не са по моята сметка...
Write off your winnings... I'll be waiting for my money for almost 4 weeks... I've even received an email that my money has been transferred... but of course it's not on my account...
Schreib dein Gewinn ab… ich warte schon bald 4 Wochen auf mein Geld… ich habe sogar schon eine Mail bekommen das mein Geld überwiesen ist… aber natürlich nicht auf meinem Konto drauf ist…
На 5 май 2022 г. дойде имейл от Wildpharao, че са превели парите и че остават още 2-3 дни, преди да ги получа... Е, вече са почти 10 работни дни... Предполагам, че нищо няма да дойде
On May 5th, 2022, an email came from Wildpharao that they had transferred the money and that it was still 2-3 days before I got it... Well, it's almost 10 working days now... I assume nothing will come
Am 05.05.22 ist eine Mail gekommen von Wildpharao das sie das Geld überwiesen haben und das es noch 2-3 Tage geht bis ich es habe… Tja jetzt sind es bald 10 Arbeitstage… wird nichts mehr kommen vermute ich mal
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.