преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild Pharao Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казиното не изплаща пари, каза се 3 до 5 работни дни, които вече са свършили. Пристигат имейли и нито един акаунт не е напълно потвърден, така че няма липсващи документи, изясних ги. В чата винаги сте недружелюбни и говорите за общи условия, които са нереалистични, срокът е изтекъл и просто не плащате парите.
Имаше доста оплаквания за това казино.
МНОГО НЕСЕРИОЗНО!!!
Casino does not pay out money it was said 3 to 5 working days that are already over. Emails are coming in and no account is fully verified, so no documents are missing, I clarified them. In the chat you are always unfriendly and talk about general terms and conditions that are unrealistic, the deadline has expired and you simply do not pay the money.
There have been quite a few complaints about this casino.
VERY UNSERIOUS !!!
Casino zahlt geld nicht aus es hat geheißen 3 bis 5 werktage die schon vorbei sind Emails kommen auch keine konto ist vollständig verifiziert also Dokumente fehlen auch keine habe ich abgeklärt. Im chat sind sie immer unfreundlich und reden von agbs die unrealistisch sind die frist ist abgelaufen und sie zahlen das geld einfach nicht aus.
Es gibt etliche Beschwerden über dieses casino.
SEHR UNSERIÖS!!!
Това е съвсем ново казино, така че все още нямаме много опит с тях, но няма нито една подадена жалба, която да не бъде разрешена. Бих казал, че това е добър знак и вярвам, че скоро ще получите печалбите си 🙂
It's quite a new casino so we don't have much experience with them yet, but there's not a single submitted complaint that wouldn't be resolved. I'd say that's a good sign and I believe you'll received your winnings soon 🙂
Здрасти,
кога ще се направи нещо срещу това казино? Той не отговаря на никакви имейли, не изплаща никакви печалби и дори не отговаря на вашите запитвания. Във всяка страна по света печалбите са измамни и не се изплащат. Хората плащат трудно спечелените си пари на този доставчик, радват се, когато нещо е спечелено и тези хора просто пазят парите за себе си. Също така не разбирам защо твоят рейтинг все още е 7,3 за казино, което мами клиентите си. Ще трябва да предупредите хората за този доставчик... Не знам казино на вашия сайт, което да има повече черни точки и все още да е оценено като добро.
Поздрави
Свен
Hi there,
when will something be done against this casino? It doesn't respond to any emails, doesn't pay out any winnings, and doesn't even respond to your inquiries. It is in every country in the world that winnings are fraudulent and not paid out. People pay their hard-earned money to this provider, are happy when something has been won and these people just keep the money to themselves. I also don't understand why your rating is still 7.3 for a casino that cheats its customers. You would have to warn people about this provider ... I don't know of any casino on your site that has more black points and is still rated as good.
Kind regards
Sven
Hallo,
wann wird endlich etwas gegen dieses Casino unternommen? Es reagiert auf keinerlei E-Mails, zahlt keine Gewinne aus und reagiert nicht mal auf eure Anfragen. Es ist in jedem Land dieser Welt Betrug Gewinne nicht auszuzahlen. Die Menschen zahlen ihr hart erarbeitetes Geld bei diesem Anbieter ein, freuen sich wenn etwas gewonnen wurde und diese Leute behalten das Geld einfach für sich. Ich verstehe auch nicht warum eure Bewertung immer noch auf 7,3 steht, für ein Casino was seine Kunden betrügt. Ihr müsstest die Leute vor diesem Anbieter warnen...Ich kenne kein Casino auf eurer Seite, was mehr schwarze Punkte hat und trotzdem so gut bewertet wird.
Mit freundlichen Grüßen
Sven
Здравей Свен,
позволете ми да ви обърна внимание, че това казино си спечели много лоша репутация. Не е 7.3 - 1.5 е. Чувствайте се свободни да проверите сами.
Доколкото виждам, първата жалба, която сте изпратили, вече е приключена като решена. Все пак имате второто оплакване там със същия проблем. Надявам се, че е достатъчно да спрете да играете там. Любезно напомняне, можете да видите репутацията и там.
Така че направо към въпроса - не играйте там, ние не го препоръчваме толкова добре като вас 🙂
Hello Sven,
allow me to bring to your attention, that this casino earned a very bad reputation. It's not 7.3 - it's 1.5. Feel free to check for yourself.
As far as I can see, the first complaint you've submitted is now closed as solved. Still, you have the second complaint there with the same issue. Hope it's enough for you to stop playing there. Kind reminder, you can see the reputation there too.
So straight to the point - do not play there, we do not recommend it as well as you 🙂
Здравейте казино гуру,
Направих депозит в Wild Pharaoh Casino миналия уикенд и получих бонус. Сега изчистих депозита от 50 евро и бонуса. Исках изплащане на 400 евро. Подадените от мен документи обаче няма да бъдат проверени и изплащането ми няма да бъде обработено. Сега чакам 1 седмица за моята потвърждение и моето изплащане. Поддръжката на живо затваря чата за въпроси относно моето теглене и финансовият отдел не отговаря на имейлите ми. Какво мога да направя в този случай. Вече са няколко човека, както прочетох във форума.
MFG Андре
Hello casino guru,
I made a deposit at Wild Pharaoh Casino last weekend and received a bonus. Now I have cleared the 50 euro deposit and the bonus. I have requested a payout of 400 euros. However, my submitted documents will not be checked and my payout will not be processed. Now I've been waiting 1 week for my verification and my payout. Live support closes the chat for questions about my withdrawal and the finance department doesn't respond to my emails. What can I do in this case. It is already several people as I have read in the forum.
MFG Andre
Hallo Casino Guru,
ich habe am letzten Wochenende eine Einzahlung beim Wild Pharao Casino getätigt und einen Bonus erhalten. Nun habe ich die 50 Euro Einzahlung und den Bonus freigespielt. Ich habe eine Auszahlung von 400 Euro beantragt. Es werden aber meine eingereichten Dokumente nicht überprüft und meine Auszahlung nicht bearbeitet. Nun warte ich schon 1 Woche auf meiner Verfizierung und meine Auszahlung. Der Live Support schließt den Chat bei Fragen um meine Auszahlung und die Finanzabteilung reagiert nicht auf meine Emails. Was kann ich in diesem Fall tun. Es geht schon mehren Leute so wie ich im Forum gelesen habe.
MFG Andre
Здравей Андре.
Можете да опитате да подадете жалба тук: https://casino.guru/complaints/create
Сега обаче има 71 открити жалби срещу това казино. Играчите имат много подобен проблем като вас. Честно казано, не съм сигурен дали бихме могли да помогнем в тази ситуация.
За следващия път: моля, депозирайте само в препоръчани казина, прочетете отзивите на потребителите, за да получите по-голяма картина.
Hello Andre.
You can try submitting a complaint here: https://casino.guru/complaints/create
However, there are now 71 opened complaints against this casino. Players have a very similar problem as you do. Honestly, I'm not sure if we would be able to help in this situation.
For the next time: please deposit only in recommended casinos, read user reviews to get a bigger picture.
Получих си парите. Така делото е приключено.
I have received my money. The case is thus closed.
Ich habe mein Geld erhalten. Der Fall ist damit abgeschlossen.
И така, колко време чакате общо?
So how long time have you been waiting in total?
Здравейте. На 24.01.22 г. подаде искане за теглене на 100 евро, сметката беше верифицирана и парите не бяха изтеглени. Чат дава поща къде да се свържете, там не отговарят. Кажи ми какво да правя?
Hello. 01/24/22 filed a request for the withdrawal of 100 euros, the account was verified and the money was not withdrawn. Chat gives mail where to contact, they do not answer there. Tell me what to do?
Здравствуйте. 24.01.22 подал запос на вывод 100 евро аккаунт верифицирован денеги не вывели. Чат дает почту куда обращаться , там не отвечают. Подскажите что делать?
Лошото на това казино е, че приема Paysafe депозити без проверен акаунт в PaySafeCard и чуждестранни PaySafe карти, които се осребряват от Германия.
И това, въпреки че това е забранено от закона в Германия.
Само това прави тази компания много съмнителна. И след изграждането на сайта изглежда, че е просто клонинг на казино "Jokerino".
Така че можете само да посъветвате да не го играете.
The bad thing about this casino, it accepts Paysafe deposits without a verified PaySafeCard account, and foreign PaySafe cards which are redeemed from Germany.
And that although this is prohibited by law in Germany.
That alone makes this company very dubious. And after building the site it seems to be just a clone of the casino "Jokerino".
So you can only advise against playing it.
Das schlimme an diesen Casino, es akzeptiert Paysafe einzahlungen ohne verifizierten PaySafeCard Konto,und ausländische PaySafe Karten welche aus Deutschland eingelöst werden.
Und das obwohl dies nach einen Gesetz in Deutschland untersagt ist.
Schon das alleine macht dieses Unternehmen sehr Unseriös. Und nach dem aufbau der Seite scheint es nur ein Klon des Casinos "Jokerino" zu sein.
Also man kann nur abraten das zuspielen.
Здравейте. На 24.01.22 г. подаде искане за теглене на 100 евро, сметката беше верифицирана и парите не бяха изтеглени. Чат дава поща къде да се свържете, там не отговарят. Кажи ми какво да правя?
Hello. 01/24/22 filed a request for the withdrawal of 100 euros, the account was verified and the money was not withdrawn. Chat gives mail where to contact, they do not answer there. Tell me what to do?
Здравствуйте. 24.01.22 подал запос на вывод 100 евро аккаунт верифицирован денеги не вывели. Чат дает почту куда обращаться , там не отвечают. Подскажите что делать?
Здравейте, съжалявам, че избрахте толкова лошо казино.
Чувствайте се свободни да разгледате вече подадени жалби срещу тази и също така не се колебайте да подадете свои собствени. Почти всички подадени дела през 2022 г. обаче са за забавено плащане. За мен изобщо не изглежда добре.
Hello, I'm sorry you picked up such a bad casino.
Feel free to browse already submitted complaints against this one and also feel free to submit your own. However, almost all the cases submitted in 2022 are about delayed payment. To me, it does not look good at all.
С настоящото посочвам, че на 13.02.2022 г. се регистрирах в wild pharao и въведох кода за 10 евро безплатно и започнах да играя, че дори получих тази стойност в таблицата 10 254,00 евро (колкото е възможно) и обаче стигнах (14 000,00 евро) след известно време стана 0 баланс в акаунта. Имам достъп до акаунта, но беше забавно да знам, че никога в живота ми това не е вярно. Сметката беше 25kcupra
I hereby indicate that on the 13/02/2022, I registered at wild pharao and entered the code for 10 euros free and started to play that I even got this value in the table 10,254.00 euros (as is possible), and however I reached ( 14,000.00 euros) after some time it went to 0 balance in the account I can access the account but it was fun to know that never in my life this is true. Account was 25kcupra
venho por este meio indicar que dia 13/02/2022, registei-me no wild pharao e meti código de 10 euros grátis e comecei a jogar que até vim a obter este valor no quadro 10.254.00 euros (como é possível ) , e entanto cheguei aos ( 14,000.00 euros) depois passado algum tempo foi ao saldo 0 na conta consigo aceder a conta mas foi divertido saber que nunca na vida isto é verdade. Conta era 25kcupra
Здравейте, получихте ли някакъв отговор от казиното, моля?
Имате ли връзка с тях сега?
Hello, did you get any answer from the casino, please?
Are you in touch with them now?
Невероятна Радка. Никога не съм виждал това в живота си голям бъг само чрез wins more wins, докато имам тази стойност 14.000 k , изпратих им имейли без отговор невалидна стойност за чат нула и имам достъп до акаунта. Мисля, че този уебсайт дори не трябва да съществува, но е готов.
Amazing Radka I've never seen this in my life big bug only via wins more wins until I have this value 14.000 k , I sent emails to them no reply invalid chat value zero and I can access the account. I think this website shouldn't even exist but ready.
Radka incrível eu nunca vi isto na minha vida grande bug só via wins mais wins até ter este valor 14.000 k , mandei mails para eles nenhuma resposta chat inválido valor zero e consigo aceder a conta. Eu penso que este website nem devia existir mas prontos.
О, виждам.
Съжалявам, но в момента има 26 подадени жалби срещу Wild Pharao Casin o в момента и повечето от тях са за проблеми с тегленето...
Изглежда са решили да не плащат.
Можете да подадете своя собствена жалба , но аз не съм много оптимист, честно казано.
Oh, I see.
I'm sorry but there are currently 26 submitted complaints against Wild Pharao Casino at the moment and most of those are about problems with withdrawal...
It seems like they decide not to pay.
You can submit your own complaint, but I'm not very optimistic, honestly.
Вече знаех, че това е лъжа, но дори е невероятно как това е възможно. Дори не ми пукаше, че беше голяма победа за огнена част, фалшива и невероятна с 10 евро
I already knew this was a lie but incredible even how this is possible. I didn't even care that it was a big fire part win fake and amazing with 10 euros
eu já sabia que isto era mentira mas incrível mesmo como é possível isto. Já nem me importava que fosse uma parte fogo grande win fake e incrível com 10 euros
Здравейте,
въпросът е да се предостави на всички играчи подходяща информация. Ние умишлено добавяме всички казина тук - добрите, както и съмнителните, пазят играчите в безопасност. Дори добавихме специално предупреждение за лошото казино, проверете Wild Pharao:
Hello,
the point is to provide all players with relevant information. We intentionally add all casinos here - good ones, as well as questionable ones, keep players safe. We even added a special warning for the bad casino, check Wild Pharao:
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.