преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wild Fortune Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, какво диво богатство лабертът наистина е просто боклук, той се обработва от 26.8.2022 г. и пишеше 3 до 5 дни, сега са изминали 10 дни и няма пари по него, никоя банка не се нуждае от повече от 10 дни, за да изпрати пари, банките трябва да ги изпратят 24 до 48 часа, тъй като можете да видите съвсем ясно, че това казино е абсолютно съмнително и мами, като депозира клиенти, защото гуруто не може да разбере, че те не се намесват най-накрая
Hello what wild fortune labert is really just rubbish it has been processed since 26.8.2022 and it said 3 to 5 days now 10 days have passed and no money on it no bank needs more than 10 days to send money banks have to send it in 24 to 48 hours as you can see quite clearly that this casino is absolutely dubious and cheats depositing customers because the guru cannot understand that they are not finally intervening
Hallo was wild fortune labert ist echt nur müll seit 26.8.2022 ist es bearbeitet und da hiess es 3 bis 5 tage jetzt sind schon 10 tage vergangen und kein geld drauf kein bank braucht über 10 tage um geld zu schicken banken müssen es in 24 bis 48 stunden abschliessen da sieht man doch ganz klar das dieses casino abslout unseriös ist und einzahlende kunden betrügt kann da guru nicht verstehen das sie da nicht endlich einschreiten
Здравейте,
Разбирам, че смятате, че не е добре да чакате 14 пълни дни за KYC и оттегляне. От друга страна, виждате, че това време е необходимо. Позволете ми да спомена, че очакваните времена, посочени в общите условия, не включват KYC. Първото теглене обикновено е най-дълго.
Винаги можете да поискате от казиното да бъде потвърдено веднага след регистрацията и да спестите време при първото теглене. Какво мислиш за това?
Hello,
I can understand that you feel that it is not ok to wait 14 full days for the KYC and withdrawal. On the other hand, you can see that this time is necessary. Allow me to mention that the estimated times mostly stated in the general terms and conditions do not include the KYC. The first withdrawal is usually the longest.
You can always ask the casino to get verified immediately after registration and save time when the first withdrawal is submitted. What do you think about that?
здравейте, току-що говорих с отдела за обслужване на клиенти и сега изведнъж те казват, че има проблеми ще ги държите ли в течение е ясно на 26.08.2022 каза по имейл, че всичко е одобрено и парите са изтекли, че всеки ден всичко е завършено сега след 11 дни След като има проблеми, е ясно, че това казино е пълна измама и намирам за тъжно, че казината винаги са защитени, въпреки че реномираните казина изплащат за максимум 48 часа и аз съм директно потвърден от kyc за други казина
hello I just spoke to customer service and now all of a sudden they say there are problems will you keep them up to date is clear on 8/26/2022 said by email that everything is approved and money is out that every day everything is completed now after 11 days Once there are problems, it is clear that this casino is a complete scam and I find it sad that casinos are always protected, although reputable casinos pay out in a maximum of 48 hours and I am directly verified by kyc about other casinos
hallo habe grade mit dem kundenservice gesprochen und jetzt aufeinmal heisst es gibs probleme werden sie auf dem laufenen halten ist klar am 26.8.2022 hiess noch per email das alles genehmigt ist und geld raus ist das jeden tag das alles abgeschlossen ist jetzt nach 11 tagen auf einmal gibs probleme ist klar dieses casino ist die reinste verarschung und finde es traurig das man casino immer in schutz genommen wird obwohl seriöse casino auszahlen in maximal 48 stunden und ich bin bei kyc direkt verfiziert über andere casinos
Здравейте.
Е, честно казано, ако казиното види някакъв проблем, той първо трябва да бъде изчистен, бих казал, че това е съвсем нормална процедура и всяко казино трябва да направи своя собствена проверка на акаунта и KYC.
Какво не е наред според казиното, моля?
Само имайте предвид, че измамното казино изобщо не плаща.
Hello.
Well, honestly if the casino sees some problem it needs to be cleared out first, I'd say it is quite normal procedure and each casino has to do its own account check and KYC.
What seems to be wrong according to the casino, please?
Just mind that scam casino does not pay at all.
Не знам дали казах, че парите все още не са там, ще ги проверим, това е всичко, което виждаме отново, но това, което не може да е правилно в казиното, винаги са проблеми с изплащанията и това е, което прочетох тук всички време въпреки това го приемате като сериозно
I don't know that I said the money isn't there yet we'll check it that's all we see again but what can't be right in the casino is always problems with payouts and that's what I've read here all the time nevertheless you take it as serious
das weiss ich doch nicht habe gesagt geld ist immer noch nicht da wir werden es prüpfen das war wieder alles ja sehen aber doch selber das in dem casino was nicht stimmen kann immer nur probleme haben die mit auszahlungen und das ständig wie es hier gelesen habe und trotzdem stellt ihr es als seriös ein
Здравейте,
Мисля, че написахте, че казиното е открило проблем. Бяхте ли информирани за това, моля?
Бих казал, че е важно да разберем какво се случва.
Hello,
I think that you wrote that the casino found a problem. Have you been informed about this, please?
I'd say that is important to understand what is happening.
Извинете, не разбирам.
Можете ли да поставите оригиналната информация, моля? За предпочитане вмъкнете текста в публикацията, за да може да бъде автоматично преведен, ако е необходимо.
Благодаря ти.
Pardon me, I do not understand.
Can you paste the original information, please? Preferably insert the text into the post so it can be auto-translated if needed.
Thank you.
като ако беше чрез чат на живо, те ще се свържат по имейл по някое време следващата седмица. Мисля, че е наистина тъжно, че никой не помага и винаги трябва да се съобразявате с казината, имате нужда от вашето време, но като вложител то винаги е там, без значение
like if it was via live chat they will get in touch via email at some point next week I think it's really sad that no one helps and you always have to be considerate of casinos you need your time but as a depositor it's always there no matter
wie denn wenn es per live chat war die werden sich irgend wann per email melden bestimmt nächste woche wieder finde das halt echt traurig das einfach nirgends mal geholfen wird und immer muss man rücksicht auf casino nehmen brauchen ja ihre zeit aber als einzahler da ist es immer egal
Бих искал да ви помогна, просто не разбирам какъв е проблемът. За някакъв документ ли не можете да предоставите? Може ли да ми отговорите, моля?
Освен това, позволете ми да повторя:
Винаги можете да поискате от казиното да бъде потвърдено веднага след регистрацията и да спестите време при първото теглене .
I would like to help you, I simply don't understand what is the problem. Is it about some document you can't provide? Can answer me, please?
Furthermore, allow me to repeat:
You can always ask the casino to get verified immediately after registration and save time when the first withdrawal is submitted.
отново съм проверен с kfc и не това е смисълът, попитах в чата на живо защо парите все още ги няма, те не знаят и ще ги проверят и трябва да изчакат имейл за актуализации, това е пълна измама от казиното в сериозното
again i'm verified with kfc and that's not the point i asked in the live chat why the money is still not there they don't know and will check it and should wait for an email about updates it's a complete rip off the casino right in the serious
nochmal ich bin bei der kfc verfiziert und darum geht es gar nicht habe im live chat gefragt warum geld immer noch nicht da ist die wissen es nicht und werden es prüpfen und soll auf ne email warten wegen updates es ist die reinste verarschung das casino ganz im ernst
О, разбирам сега, добре, ако не знаете какъв изглежда проблемът, за съжаление не мога да дам моята гледна точка.
Според вашата жалба остават 3 дни, след които се дължи тегленето. Да се надяваме, че печалбите ще пристигнат до петък късно следобед.
Oh, I see now, well if you do not know what seems to be the problem, sadly I can't provide my point of view.
According to your complaint, 3 days remain, after that the withdrawal will be due. Let's hope the winnings will arrive by Friday late afternoon.
Чао.
Започнах, като направих депозит, но сайтът не ми позволи да се регистрирам. Те също не разбраха защо регистрацията не е успешна, а само депозита. Първоначално обслужването на клиенти беше много полезно, но след това се заби. Цялата комуникация от тяхна страна с мен спря. Изпратих им имейл няколко пъти и изпратих банковите разписки за депозитите, но никакъв отговор. Сега мина повече от седмица от всичко и няма никакъв контакт.
Наистина не препоръчвам да играете тук. Депозитът е добре, но в замяна ще си оближете пръстите. Когато съм начинаещ, не знам какво да правя сега, когато парите все още са там.
Bye.
I started by making a deposit, but the site wouldn't let me register. They also didn't understand why the registration is not successful, only the deposit. At first, the customer service was very helpful, but then it got stuck. All communication from them to me ceased. I emailed them a few times and sent the bank receipts for the deposits, but no response. Now more than a week has passed since the whole thing and there has been no contact of any kind.
I really don't recommend playing here. The deposit is fine, but in return you'll be licking your fingers. When I'm a beginner, I don't know what to do now that the money is still in there.
Heips.
Aloitin tekemällä talletuksen mutta rekisteröitymistä ei sivusto antanut tehdä. Hekään eivät ymmärtäneet miksi ei rekisteröityminen onnistu, vain talletus. Aluksi asiakaspalvelu oli ihan avuliasta mutta sitten tökkäsi. Kaikki yhteyden pito lakkasi heidän suunnalta minulle. Laitoin muutamaan otteeseen heille sähköpostia ja lähetin pankin tositteet talletuksista mutta ei vastausta. Nyt on koko jutusta kulunut jo yli viikko eikä minkäänlaista yhteydenottoa sieltä ole tullut.
En todella suosittele täällä pelaamista. Talletus kelpaa mutta vastineeksi jäät nuolemaan näppejäsi. Kun olen aloitteilija en tiedä mitä nyt tehdä kun rahaa kuitenkin on siellä sisällä.
Ако имате пари там и не можете да се регистрирате, как е възможно да депозирате? В каква сметка имате пари, ако не сте успели да създадете такава? Това е доста странно и със сигурност не е приятно, ако казиното не реагира. Но моля, опитайте се да ми го обясните и ще видим дали можем да помогнем.
If you have money there and you can't register how is it possible that you can deposit ? What account do you have money in if you didn't manage to create one ? It's quite strange and certainly not pleasant if the casino doesn't respond. But please try to explain it to me and we'll see if we can help.
Така че отидох на сайта Wild Fortune и щракнах, за да се регистрирам, когато в средата на страницата се появи „балонче" за депозит. Направих депозит, но не съм получил нищо друго. Говорих с 5 различни човека и минах през различни варианти и никой от тях не ми позволи да се регистрирам в сайта. Всички събеседници също бяха изненадани от това. Обещаха да се разберат, но минаха 12 дни от първия разговор и нищо не се чу. Изпратих им и видео какво се случва, когато се опитам да се регистрирам. Изпратих им и разписки за депозит, но няма отговор.
So I went to the site Wild Fortune and clicked to register, when a deposit "bubble" pops up in the middle of the page. I made a deposit but I haven't received anything else. I talked to 5 different people and went through different options and none of them allowed me to register on the site. All the conversation partners were also surprised by that. They promised to figure it out, but 12 days have passed since the first conversation and nothing has been heard. I also sent them a video of what happens when I try to register. I have also sent them deposit slips, but no response.
Niin menin sivustolle Wild Fortune ja painoin että rekisteröidy jolloin ponnahtaa talleta "kupla" siihen keskelle sivua. Talletuksen tein mutta mitään muuta en sieltä ole saanut. Keskustelin 5 eri henkilön kanssa ja eri vaihtoehtoja käytiin läpi eikä mikään niistä antanut minun rekisteröityä sivustolle. Sitä ihmettelivät kaikki keskustelu kumppanitkin. Lupasivat selvittää asiaa mutta ensimmäisestä keskustelusta on kulunut jo 12 päivää eikä sieltä ole kuulunut mitään. Lähetin heille myös videon siitä mitä tapahtuu kun yritän rekisteröityä. Talletuskuititkin olen heille toimittanut mutta ei mitään vastausta.
Не знам къде са отишли парите?? Поне не са се върнали в моя акаунт.
Няма начин да получа видеоклипа, прикачен към това съобщение като прикачен файл, който показва опита ми да регистрирам акаунт за игра.
I don't know where the money has gone ?? At least they haven't returned to my account.
There is no way I can get the video attached to this message as an attachment, which shows my attempt to register a game account.
En tiedä mihin rahat ovat menneet ?? Eivät ainakaan ole palautuneet minun tililleni.
En mitenkään saa liitettyä videota tähän viestiin liitteeksi josta näkyy yritykseni rekisteröidä pelitili.
Е, това също ми изглежда изключително странно и абсолютно не разбирам защо не са се опитали да го решат с вас, а сега чакате отговор толкова дълго. Това определено не трябва да се случва и от друга страна вероятно никога не бих депозирал никъде, освен ако нямах сметка там.
Така че в този случай бих ви препоръчал да подадете жалба при нас на нашия уебсайт, просто щракнете тук върху тази връзка .
Нашият екип ще проучи и ще види накъде отива.
Мислиш ли, че ще го направиш?
Well, that also seems extremely strange to me and I absolutely don't understand why they didn't try to resolve it with you and now you've been waiting for an answer for so long. This definitely shouldn't be happening and on the other hand I probably would never have deposited anywhere unless I had an account there.
So in this case I would recommend you to open a complaint with us on our website, just click here on this link.
Our team will investigate and see where it goes.
Do you think you'll go for it?
Без да отварям въпроса повече, искам парите обратно, защото са за мен, но дори и да бяха отишли за игри, това са много пари за мен.
Благодаря ви много за съвета и помощта.
И тази връзка някак си е дефектна, защото не можах да направя оплакване през нея. Направих го малко през другия сезон.
Without opening the matter further, I do want the money back because it is for me, however, even if it had gone to gaming, it is a lot of money for me.
Thank you very much for your advice and help.
And that link is somehow faulty because I couldn't make a complaint through it. I did it a bit the other season.
Asiaa sen enempää avaamatta kyllä haluan sen rahan takas koska se on mulle kuitenkin vaikkakin se olisi mennyt pelaamiseen ni on mulle iso raha.
Kiitos paljon sinulle neuvoista ja avusta.
Ja tuo linkki on jotenkin viallinen kun en saanut sitä kautta valitusta tehtyä. Tein sen hieman toista kautta.
Заповядайте и се надявам парите ви да минат някак. Въпреки че предполагам, че може да е по-трудно.
Колкото до линка, извинявам се, но щом си успял да отвориш жалбата , всичко е както трябва.
Ако имате още новини, ще бъда тук и не се колебайте да ме уведомите.
You are welcome, and I hope your money will somehow get through. Although I suppose it could be more difficult.
As far as the link is concerned, I apologize, but since you managed to open the complaint, it's all as it should be.
If you have any more news, I'll be here and feel free to let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.