преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Weiss Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей, виждам, че в чата беше написано, че трябва да заложиш 1x депозита си и според съобщението, което си дал, нямам чувството, че се е случило. Искам да кажа, че не виждам колко беше първият ти депозит, мислех колко си заложил на мача.
Но също така бих искал да отбележа, че ние не се занимаваме със спортни залагания тук, защото нямаме експерти и нашето прозрение не би било от значение.
Следователно вашите печалби, които казиното не иска да ви изплати, са само от спорт?
Hi, I see that in the chat it was written that you have to wager 1x your deposit and according to the message you gave I don't have the feeling that it happened. I mean I don't see how much your first deposit was, I was thinking about how much you bet on the match.
But I would also like to point out that we don't deal with sports betting here because we don't have any experts and our insight wouldn't be relevant.
Therefore, your winnings, which the casino does not want to pay you, are only from sports?
НЕ ИГРАЙТЕ, ако искате бързо теглене!!
Държат ви да чакате парите си 20 работни дни, този запис тук означава 1 месец без вашите пари… никога не съм чувал никъде тази ситуация. При мен е 10-ти и още чака
DO NOT PLAY if you want fast withdraw!!
They keep you waiting for your money 20 working days, this record here means 1 month without your money…i never heard anywhere this situation. For me is the 10th and still waiting
Здравейте, можете ли да ни информирате, ако ще са повече от 14 дни? Защото даваме на казината толкова много време, за да решат тегленето.
Ако обаче това не се случи, бих препоръчалда подадете жалба .
Засега можем да имаме търпение и да видим как ще се развие ситуацията. Моля да ме уведомите.
Hi, could you please update us if it will be more than 14 days? Because we give casinos that much time to sort out the withdrawal.
However, if that doesn't happen then I would recommend filing a complaint.
For now we can be patient and see how the situation develops. Please let me know.
След 12 дни те ми платиха, благодаря ви за помощта, сигурен съм, че този преглед имаше принос, напротив, те трябва да ме оставят да изчакам 20 работни дни
After 12 days they paid me, thank you for your help I m sure that this review had a contribution, contrary they should let me wait 20 working days
перфектен Радвам се, че получихте парите си и не беше необходимо оплакване. 😊🎉
Мисля, че вашият опит ще бъде полезен и за други играчи.
Мога ли да попитам какъв метод използвахте, за да изтеглите парите? Може също да е полезно да знаете.
Perfect. I'm glad you got your money and no complaint was necessary. 😊🎉
I think your experience will be informative for other players as well.
May I ask what method you used to withdraw the money ? It might also be useful to know.
Благодаря ви за отговора. Бих казал, че за bitcoin доста дълго време, но важното е, че вече имате парите. Предполагам, че ще изберете друго казино за следващия си депозит, прав ли съм?
Thank you for your reply. I would say that for bitcoin quite a long time, but the important thing is that you already have the money. I assume you will choose another casino for your next deposit, am I right ?
Със сигурност ме подмамват и с бонуса си. Те имат рейкбек бонус, но не е посочен и когато попитах дали ще играя с реални средства + бонус пари, екипът за поддръжка на клиенти ми каза „да", но изненада.
Както и да е, по-доброто име за казино weiss е странно казино.
For sure, they also trick me with their bonus. They have Rakeback bonus but is not specified and when I asked if i will play with real funds+ bonus money , customer support told me "yes", but surprise.
Anyway, a better name for weiss casino is weird casino.
В този случай мисля, че е най-добре да се придържате към казино, което все още не ви е разочаровало. Ако кажете, че бонусът също е подвеждащ за вас, тогава очевидно няма причина да го опитате отново, за да избегнете допълнителни проблеми. Надявам се, че ще се справите добре другаде.
In this instance, I think it's best to stick with a casino that hasn't let you down yet. If you say that the bonus is also misleading for you, then obviously there is no reason to try it again to avoid getting into further trouble. I hope that you will do well elsewhere.
Хей, загуби ли си парите или още ги имаш? Казиното даде ли ви причина защо това е така? Имате ли вече напълно потвърден акаунт?
Мисля обаче, че 3 дни не са толкова много, защото даваме на казината 14 дни, за да решат процеса на теглене. Ако все още имате проблем, можете ли да ни актуализирате, за да можем да се опитаме да ви помогнем?
Hey, did you lose your money or do you still have it ? Did the casino give you a reason why this is the case ? Do you have a fully verified account yet ?
However, I think that 3 days is not so much because we give casinos 14 days to solve the withdrawal process. If you still have a problem could you update us so we can try to help you ?
Парите ми чакат теглене и сметката ми е потвърдена, но първо казаха, че процесът на теглене от 15 минути до 2-3 дни съм скоро на 4-ия ден, ако искате, мога да изчакам още и да видя
My money is pendig withdrawal and my account is verified but first they said the withdrawal process from 15 min up to 2-3 days im soon in my 4th day if u want i can wait more and see
Защо отхвърлихте потребителския ми преглед? И защо спираш да отговаряш? И защо отговорът на weiss casino изчезна? Хмммм
Why u rejected my user review? And why u stop answering? And why the answer of weiss casino has dissapear? Hmmmm
Поздравления!
Ние, официалните представители на WEISS, съжаляваме за неудобството, причинено от текущото забавяне на плащането. Поради неочакван проблем не можем да видим и съобщението, което ви изпратихме. Ние обаче се ангажираме да ви помогнем при разрешаването на този въпрос. Моля, предоставете имейла си и ние незабавно ще проучим причината за забавянето и ще работим за отстраняването му.
На Ваше разположение,
Официални представители на WEISS
Greetings!
We, the official representatives of WEISS, regret the inconvenience caused by the current payment delay. Due to an unexpected issue, we also cannot see the message we sent you. However, we are committed to assisting you in resolving this matter. Kindly provide your email, and we will promptly investigate the cause of the delay and work towards its resolution.
Sincerely,
WEISS Official Representatives
Да, би било най-добре да имате търпение, тъй като виждам, че казиното ви е отговорило. Ако нищо не се е променило, не забравяйте да ни уведомите. Що се отнася до предишното известие, видях, че е изтрито, но казиното отговори отново, така че не би трябвало да има проблем в това отношение.
Ще чакам актуализацията.
Yes, it would be best if you were patient as I can see that the casino has responded to you. If nothing has changed, be sure to let us know. As for the previous notification, I saw that it was deleted, but the casino replied again so there should be no problem in this regard.
I will wait for the update.
Посочена ви е причината, поради която вашият потребителски преглед е бил отхвърлен. Описахте само, че чакате 3 дни, за да направите теглене, аз ви казах в отговора си тук във форума, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на такъв процес, така че не мислете, че е честно, ако това е единственото нещо, което споменаване в потребителския преглед.
Колкото до това защо не ти отговарям, защото не съм тук 24/7, но работя и в определени часове.
You have been given a reason why your user review was rejected. You only described that you are waiting for 3 days to make a withdrawal, I told you in my reply here on the forum that we give casinos 14 days to resolve such a process, so don't think it's fair if that's the only thing you mention in the user review.
As for why I don't reply to you, it's because I'm not here 24/7 but I also work at certain hours.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.