преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wallacebet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Как да кача банково извлечение/IBAN в pdf? Казиното твърди, че правя екранна снимка и след това я изтеглям като pdf. Но не е вярно. Как да кача правилно? Някакви съвети?
How do I upload a bank statement/IBAN in pdf? Casino claims that I take a screenshot and then download it as a pdf. But it is not true. How do I upload correctly? Any tips?
Hur laddar jag upp bankstatement/IBAN i pdf? Casino påstår att jag jag ta skärmavbild och sen laddar den som pdf. Men det är inte sant. Hur laddar jag upp på rätt sätt? Några tipps?
Имам проблеми с проверката на документи в казино Wallacebett. Твърдят, че качвам екранни снимки в pdf. Как да го направя по правилния начин? Имате ли някакви съвети за това?
I have problems with document verification at Wallacebett casino. They claim that I upload screenshots in pdf. How do I do it the right way? Do you have any tips with this?
Jag har problem med dokument verifiering på Wallacebett casino. Dem påstår att jag laddar upp skärmavbildningar i pdf. Hur gör jag på rätt sätt? Har ni några tips med detta?
Здравейте,
Бих опитал да отворя документа в който и да е инструмент за преглед (напр. Adobe google преглед на документи или който и да е друг), след което отидете на печат (за Windows обикновено работи ctrl+P и т.н.), след това изберете „печат в PDF" и сте готови.
Можете ли да опитате това?
Hello,
I'd try opening the document the in any viewer (e.g. Adobe google document viewer or any other) then go to print (for windows usually works ctrl+P and so on) then select "print to PDF" and you're done.
Can you try that?
Благодаря, но не се получи. Запазих документа си в pdf формат и след това го изпратих на казиното. Но те твърдят, че правя скрийншот и след това го превръщам в pdf..... Не знам какво да правя?
Thanks, but it did not work. I saved my document in pdf format and then sent it to the casino. But they claim that I take a screenshot and then turn it into a pdf..... I don't know what to do?
О, съжалявам, че си помислих, че това е точно това, което сте помолили да направите. Та обратно към началото:
Екранните снимки не са разрешени, трябва да предоставите директно .pgf формата. Това означава, че имате нужда от официално извлечение, написано на хартия, за да можете да го сканирате във формат .pdf или алтернативно да създадете такова във вашето онлайн банкиране.
За да бъда по-конкретен, трябва да знам какъв документ трябва да предоставите.
Уведомете ме, моля.
Oh, sorry I thought that this was exactly what you were asked to do. So back to the beginning:
Screenshots are not allowed, you have to provide the .pgf format directly. Meaning, you need an official statement written on paper so you can scan it to .pdf format, or alternatively, create one in your online banking.
In order to be more specific, I need to know what document you have to provide.
Let me know, please.
Здравейте, както виждате, всички мои документи, които изпратих, са в pdf. Днес и аз изпратих документи на ръка.
Hi, as you see all my documents I sent are in pdf. Today I sent documents in my hand too.
Здравейте,
Изтрих прикачените файлове, защото никога не трябва да споделяте такива лични данни публично - НЕ е безопасно!
Както и да е, според мен не трябва да изпращате снимки, конвертирани във формат .pdf. Трябва да предоставите официалните изявления. Казиното трябва да ви посъветва допълнително. Можете ли да обясните кой документ не е одобрен?
Hello,
I deleted the attachments because you should never share such personal data publicly - it is NOT safe!
Anyway, you are not supposed to send photos converted to the .pdf format I think. You must provide the official statements. The casino should advise you further. Can you explain which document was not approved?
Здравейте,
Качих банковата транзакция в pdf, но там няма Iban, а само номер на сметка. И двете изискват банкови номера и iban на една и съща страница.
Hello,
I uploaded the bank transaction in pdf but there is no Iban on it, only account number. And they both require bank numbers and iban on the same page.
Здравейте,
Трябва да се свържете с вашата банка и да поискате такъв документ, ако не можете да създадете такъв във вашето интернет банкиране.
Hello,
You should get in touch with your bank and ask for such a document if you can't create one in your internet banking.
Момчета, ако не сте получили съответното заплащане и сами знаете, че не сте направили нищо лошо. Свържете се с мен тук Doobieproductions@gmail.com и можем да се съберем срещу тях. Някои казина трябва да ни помислят за наистина глупави и неагресивни, ако средствата бъдат откраднати. Нека им покажем какво се случва.
Guys if you havent been paid accordingly and you know for yourself that you have done nothing wrong. Contact me here Doobieproductions@gmail.com and we can come together against them. Some casinos must think we are really stupid and non agressive if funds are stolen. Lets show them what happens.
Така че като всички ние чакаме пари от това казино...нещо, което забелязах, че Csinoguru никога не е давал висока оценка за това казино, но някои други сайтове му дадоха добра оценка (което не помня кой сайт съм проверено)...така че за в бъдеще би било добра идея да проверите отново преди депозиране...ще прикача 2 примера тук
Избягвах да отварям акаунт там, след като видях това...но ми се иска да направих същото с Superb
So like all of us that we are waiting money from this casino....a thing that I noticed that Csinoguru have never gave a high rating for this casino but some other sites gave it a good ratin (which I cnat remember which site i checked)...so for future would be a good idea to double check before depositing...i will attach 2 examples here
I avoided opening an accoun there after i saw this...but wish I done the same with Superb
Тъй като публикувахте тези екранни снимки, преместих публикацията ви тук. Ако имате някакъв проблем в определено казино, моля, опитайте се да използвате правилната нишка, за да не се объркат нашите потребители. Винаги можем да ви помогнем с това, разбира се.
Благодарим ви, че повярвахте в нас и бяхте възможно най-предпазливи.
Since you have posted these screenshots, I have moved your post here. If you have some kind of issue at some particular casino, please try to use the right thread so our users do not get confused. We can always help you with that, of course.
Thank you for believing in us and being as prudent as possible.
Не играйте в това казино. те не отговарят на имейли, няма истински човек в чата. не можете да получите никаква помощ, ако имате нужда, а определено имате нужда, защото това е казино на LCS limited company
Dont play in this casino. they dont answer emails, no real person in chat. cant get any help if you need and you definetily need because this is a L.C.S. limited companys casino
Мога ли да попитам от каква помощ се нуждаете? Възможно ли е нещо, с което бихме могли да ви помогнем?
May I ask what kind of help you need? Is it something we could assist you with, perhaps?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.