преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с W Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, виждам от casinoguru, че 5 € максимален залог в този списък, но в това Wcasino максималния залог е 4 €
но в промоцията от това казино е 5 € максимален залог,
но бонусните условия казват 4 €
Hello i can see by casinoguru is 5€ max bet in this list but in this Wcasino is max bet 4 €
but in the promotion from this casino is 5 € max bet ,
but bonus therms says 4 €
Здравейте,
благодаря ви за вашето проучване!
Открих максимален залог от €5 на първата екранна снимка. Второто гласи 4 евро. Попитахте ли казиното? Може също да е проста грешка. 🤔
Hello,
thank you for your research!
I found €5 max bet on the first screenshot. The second states €4. Did you ask the casino? It could also be a simple error. 🤔
Правилно, както мога да ви кажа, попитах агента в чата на живо, той ми каза 4 € максимален залог и аз му посочих грешката дали казиното променя това правило за максимален залог, не знам, но мисля, че тук в казиното -Гуру, можете ли да го промените и вие също имате право да се свържете с представителя
благодаря ви много и най-добри пожелания
В тази връзка, ако имате предложение за работа, ще се радвам да ви уведомя, че ми харесва да контролирам казина и да предоставям допълнителен ресурс на екипа на казино гуру
Малко забавление отстрани 😉
С Най-Добри Пожелания
томас х
Correct as I may tell you, I asked the agent in the live chat he told me 4 € max bet and I pointed out the error to him whether the casino changes this max bet rule I don't know, but I think here at Casino-Guru it can you can change it and you are also allowed to contact the representative
thank you very much and best regards
In this regard, if you have a job offer, I would be very pleased to let you know that I enjoy controlling casinos and providing an additional resource to the casino guru team
Little fun on the side 😉
Best regards
thomas h
Korrekt wie ich ihnen mitteielen darf, habe ich den agent gefragt im livechat er sagt mir 4 € max einsatz und ich habe ihn auf den fehler hingewiesen ob das Casino dieses max bet regel ändert weis ich nicht, aber ich denke hier bei Casino-Guru kann man es ändern und sie dürfen auch mit dem Vertreter in kontakt gehen
danke sehr und mit freundlichen grüßen
wenn sie ein Stellenangebot haben, wäre ich diesbezüglich sehr erfreut ihnen mitteilen zu dürfen das ich gerne Casinos kontrolliere und dem casino-guru-team ein ergänzendes Zusatzhilfsmittel darstelle
Kleiner Spaß am Rande 😉
Mit freundlichen Grüßen
Thomas h.
Ще предам информацията - прав си абсолютно. Трябва да призная, че исках да помолите, за да спестя времето на колегите си. В момента седя във влака, пътуващ за тиймбилдинга, така че всички ще се забавим доста през следващите няколко дни. 🙂.
Но ще направя всичко възможно да го актуализирам!
Благодаря отново ✨✌
I'll forward the information - you're right absolutely. I must admit I wanted you to ask to spare my colleagues the time. At the moment I'm sitting on the train heading for the teambuilding, so we all are going to be fairly delayed in the next few days. 🙂.
But, I'll do my best to get it updated!
Thanks again ✨✌
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.