Мисля, че заради процеса на проверка. Изглежда, че бавят всичко, колкото могат. Отхвърляне на документи, след което не се свързвате за това, дори ако документът е наред, imo.
Нормалните казина проверяват акаунта ви и след това теглят средства. Мястото им е в боклука
I think that because of the verification process. It looks like they delay everything as much as they can. Rejecting documents then not contacting about that, even if the document was fine imo.
Normal casinos verify your account and then withdraw funds. They belong in trash
да, забавиха тегленията ми толкова дълго. платиха ми, но го забавиха 40-45 дни.
има толкова много казина с много по-добро качество и бързи тегления, така че не бих препоръчал това казино.
yes they delayed my withdrawals for so long. they paid me but delayed it for 40-45 days.
there are so many casinos with much better quality and fast withdrawals so i would not recommend this casino.
Мисля, че заради процеса на проверка. Изглежда, че бавят всичко, колкото могат. Отхвърляне на документи, след което не се свързвате за това, дори ако документът е наред, imo.
Нормалните казина проверяват акаунта ви и след това теглят средства. Мястото им е в боклука
I think that because of the verification process. It looks like they delay everything as much as they can. Rejecting documents then not contacting about that, even if the document was fine imo.
Normal casinos verify your account and then withdraw funds. They belong in trash
Кога точно поискахте оттеглянето си и каква беше причината за отказа, моля?
Моля, предоставете повече подробности, за да можем да се опитаме да помогнем.
When exactly have you requested your withdrawal, and what was the reason for the rejection, please?
Please provide more details, so we can try to help.
Искам да изплатя 800€ всеки изигран бонус, както и тегленето и сега не ми плащат, защото използвах кредитната карта на майка си, но парите, които задържаха и ме ограбиха
I want to Pay out 800€ every Bonus played out so did the withdrawl and now they dont pay me cuz I used my mothers Credit Card wtf but the Money they kept and robbed me
вярна ли е измамата, те ми откраднаха 800 €, защото направих депозит от 50 € с кредитната карта на майка ми за депозит на 31 януари… wtf, но парите, платени им със същата карта, работят?
is true scam they stole me 800€ cuz i did a 50€ deposit with my mothers Credit Card for deposit in Januarry 31… wtf but the Money payd them with the Same Card works?
Хей, мисля, че в такива случаи е необходимо да прочетете много добре Общите условия, където ясно е написано, че винаги такива неща като методи на плащане или лична информация и други подобни трябва да се използват само от свое име, а не от чуждо. Казиното не носи отговорност за нарушаване на правилата и въпреки че вярвам, че сте ядосани, надявам се това да бъде урок за бъдещето, защото във всяко казино това ще бъде нарушение на правилата и казиното не взема всеки депозит. Но когато става въпрос за проверка или теглене, точно тогава неща като това често се разследват.
Така че това, което бих казал е, внимавайте за следващия път във всяко казино.
Hey, well I think that in such cases it is necessary to read the Terms and conditions very well, where it is clearly written that always such things as payment methods or personal info and the like should be used only in your own name and not in someone else's. The casino is not liable for breaking the rules and although I believe you are angry, I hope this will be a lesson for the future because in every casino it will be a violation of the rules and the casino does not take every deposit. But when it comes to verification or withdrawal, that's when things like this are often investigated.
So what I would say is, watch out for the next time at any casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.