прекъсващи актуализации!!! 😁
те току-що одобриха третата ми заявка за теглене на 800 злоти и парите вече са в портфейла ми.
така че направих 22 нови заявки за изтегляне на всеки 500 и се надявам да изтегля всичките си пари с искане на по-малка сума пари, защото изглежда, че имат проблеми, когато поискам да изтегля голяма сума пари наведнъж.
най-важното е че са си платили!!
надявам се да ми платят пълните пари
breaking updates!!! 😁
they just approved my 3rd 800 pln withdrawal request and money already on my wallet.
so i made 22 new widhrawal request each 500 and im hoping i withdraw all my money with requesting lesser amount of moneys because seems like they are having issues when i request to withdraw big amount of money at once.
most important thing is they paid!!
i hope they will pay me full money
така че направих 20 заявки за теглене на всеки 500 PLN.
Надявам се, че няма да ме накарат да чакам още 23 дни, за да ги одобря 🙂, защото е толкова разочароващо.
so i made 20 withdrawal request each 500 pln.
i hope they will not make me wait another 23 days to approve them 🙂 because it is so frustrating.
Това е страхотно, виждам, че всичко е бурно. Както и да е, ако видях правилно, казиното има и месечен лимит за теглене. Ако го проверих правилно, трябва да са 5000, така че очевидно отново ще има някои тегления, за да се вмести в този лимит.
Но се радвам, че успяхте да получите поне едно теглене и сега се надявам всичко да е по-добре. Може би е имало технически проблеми с това, което съм написал, но това може да е само предположение.
Така че уведомете ме, когато нещата се променят и получите друго плащане.😉
That's great, I can see it's all turbulent. Anyway, if I saw correctly, the casino also has a monthly withdrawal limit. If I checked it right it should be 5,000, so obviously there will be some withdrawals again to fit into that limit.
But I'm glad you managed to get at least one withdrawal and now I hope everything will be better. Maybe there were some technical problems with what I wrote, but that can only be a guess.
So let me know when things change and you get another payment.😉
v.partners казва, че моите 20 нови заявки, всяка от 500 PLN, трябва да бъдат одобрени след 2 дни. Така че чакам.
ще напиша всяка актуализация
v.partners saying my 20 new request each 500 pln should be approved in 2 days.so im waiting.
i will write any update
Не мислех за 500PLN, трябва да е добре, ако казиното има лимит от 5000 USD/EUR.
Ясно е, че ще чакам вашите актуализации.😉
I didn't think about the 500PLN, it should be fine if the casino has a limit of 5000 USD/EUR.
Clearly I will wait for your updates.😉
по принцип, ако някой някога се опита да играе на Spiele, не трябва да тегли голяма сума пари наведнъж. Просто ги разделете, както направих аз сега.
basically if anyone ever will try to play on spiele they should not withdraw big amount of money at once.just split it like i did now.
Добре, чудесно. Дръжте ни в течение и се надяваме скоро да получите всичко.
Ok, great. Keep us informed, and hopefully you'll get it all soon.
те ми дават пари, което означава, че не е измама. ако kyc е потвърден, просто разделете парите на малки порции и направете много заявки за теглене, всяка не трябва да е повече от 300 USD, така че те ще ги одобрят по-бързо и лесно.
they are giving me money which means its not scam. if kyc is verified just split money in small portions and make many withdrawal requests,each should not be more than 300 usd so they will approve them more fast and easy.
Да, тя поиска оттеглянето. Те отнемат много време за проверка. В момента е като 1 седмица. Всички документи бяха изпратени и след това искаха още един документ, който също беше изпратен преди 2 дни.
Yes, she did request the withdrawal. They are taking a lot of time for verification. It is like 1 week right now. All documents sent and then they wanted one more document, which was also sen lt 2 days ago.
Да, тя поиска оттеглянето. Те отнемат много време за проверка. В момента е като 1 седмица. Всички документи бяха изпратени и след това искаха още един документ, който също беше изпратен преди 2 дни.
Yes, she did request the withdrawal. They are taking a lot of time for verification. It is like 1 week right now. All documents sent and then they wanted one more document, which was also sen lt 2 days ago.
не забравяйте, че не трябва да изисквате всички пари с една заявка за теглене. Разделете ги на малки части като 150usd-200usd.
remember that you should not request all of the money with one withdrawal request.split it in small parts like 150usd-200usd.
Да, тя поиска оттеглянето. Те отнемат много време за проверка. В момента е като 1 седмица. Всички документи бяха изпратени и след това искаха още един документ, който също беше изпратен преди 2 дни.
Yes, she did request the withdrawal. They are taking a lot of time for verification. It is like 1 week right now. All documents sent and then they wanted one more document, which was also sen lt 2 days ago.
Гледам тази тема, откакто разбрах, че това казино е официално под добре позната марка Vulkan. Това, което открих за разочароващо, е по-големият брой еднакви на вид проблеми, които играчите съобщават досега.
Наистина изглежда, че това казино е много бавно в справянето с KYC и изплащанията в момента. Знам как звучи, но все пак най-добрият вариант е може би търпението. Казиното наистина плаща в крайна сметка; това е просто болезнен процес 🙁.
Бихте ли ни дръжте в течение? Знаеш ли, за всеки случай.
I've been watching this thread since knowing this casino is officially under a well-known Vulkan brand. What I have found disappointing is the higher amount of same-looking issues players have been reporting thus far.
It really seems this casino is very slow in dealing with KYC and payouts at the moment. I know how it sounds, but still, the best option is probably to be patient. The casino does pay eventuelly; it is just a painful process 🙁.
Would you keep us posted? You know, just in case.
Съжалявам за това, но защо мислите така?
Може би нещо се е случило със заявката за теглене?
I'm sorry for that, but why do you think so, though?
Did something happen with the withdrawal request, perhaps?
Мисля, че заради процеса на проверка. Изглежда, че бавят всичко, колкото могат. Отхвърляне на документи, след което не се свързвате за това, дори ако документът е наред, imo.
Нормалните казина проверяват акаунта ви и след това теглят средства. Мястото им е в боклука
I think that because of the verification process. It looks like they delay everything as much as they can. Rejecting documents then not contacting about that, even if the document was fine imo.
Normal casinos verify your account and then withdraw funds. They belong in trash
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.