НачалоФорумКазинаВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 286)

 от kirekin
|
1 311 283 преглеждания 10 306 отговора |
|
1...285 286 287...547
Публикация на beaty1989 е изтрит

Възможно ли е да получите възстановяване, ако сте използвали flexipin?

Автоматичен превод:

Проверете дали сте попълнили правилната дата, понякога натискате твърде бързо, може случайно да сте взели дата преди извършването на транзакциите, винаги проверявайте годината и всичко е правилно🙂

Автоматичен превод:
Публикация на beaty1989 е изтрит

Аха!


Просто пишете на mobilumpay


„Здравейте, скъпи mobilumpay, можете ли да потвърдите, че е добре за мен да сторнирам тези транзакции чрез Revolut, тъй като никога не съм получавал доставена криптовалута и след това да ми помогнете да възстановя транзакциите?"

След това просто чакате отговори, където те потвърждават, и го показвате на Revolut🙂


Автоматичен превод:
Публикация на beaty1989 е изтрит

Да, изглежда добре, те обикновено отговарят доста бързо за щастие 👌

Автоматичен превод:

Имам транзакция на Revolut за excurr. Прочетох t&c на уебсайта им, там пише, че Великобритания е ограничена държава на сайта им, така че им изпратих съобщение, но не съм сигурен дали ще има някаква разлика

Автоматичен превод:

Fca каза да се направи официално оплакване при тях за Cardaq!! Така че това ще направя!

Автоматичен превод:
Публикация на beaty1989 е изтрит
Dt100

Добре, отказах се и от това обобщение без отговор

Автоматичен превод:

Тъй като никога не сте получавали никакви стоки, пак трябва да е възможно да получите парите обратно дори ако са минали повече от 3 месеца.


Въпреки това ми отказаха някои транзакции от Revolut точно защото бяха минали повече от 3 месеца😕

Автоматичен превод:
paulmcewan05

Cardaq 100 000% обработени SMPAY

Автоматичен превод:
Dt100

Знам, приятел, но те просто ни заглушават!

Автоматичен превод:
Dt100

Приятелю, намери ли нещо с националния залог?

Автоматичен превод:

получих тази актуализация от банката днес относно последните ми сторнирания, не получавам най-долната за 120-те дни, може ли някой да ме посъветва какво мога да направя по отношение на тези. filefile

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Williamj86

Вие няма да ги получите, ако над 120 дни другар странно как те правят, тогава нямам такива, които изметта няма да вдигнат!

Автоматичен превод:
paulmcewan05

можем да го удължим до максимум 540 дни, така че защо не могат да го направят, не ме разбирайте погрешно, радвам се, че другите бяха върнати, но все пак не разбрах, докато не проверих извлеченията си през уикенда.

Автоматичен превод:
Публикация на Zeus212 е изтрит
Williamj86

Не мисля, че биха могли, така или иначе никога не съм ги получил толкова назад

Автоматичен превод:
1...285 286 287...547
Отидете на страницаот 547 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини