преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Voltslot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Относно тази жалба
https://casinoguru-en.com/voltslot-casino-player-is-struggling-to-verify-his
Може да помогне на измамения играч да се оплаче на AskGamblers, тъй като там казиното наистина изглежда по-отзивчиво от тук.
@ Франки66
Regarding this complaint
https://casinoguru-en.com/voltslot-casino-player-is-struggling-to-verify-his
It might help the duped player to complain at AskGamblers as there the casino does look to be more responsive then here.
@Frankie66
Това е последното казино, никога не депозирайте пари, съжалявам, след депозита ми акаунтът ми беше блокиран, никой не ми дава причина, никой не го интересува. Те обират хората, блокират след депозит и чатът на живо казва, че трябва да сте търпеливи, първи дошъл, първи обслужен. Не мога, много ме е яд, това са престъпници от най-високо ниво.
This is the very last casino, never deposit money, I regret it, after my deposit, my account was blocked, nobody gives me a reason, nobody cares. They rip people off, block after deposit and live chat says you should be patient, first come first served. I can't do that, I'm so angry, these are criminals at the highest level.
Das ist das allerletzte casino niemals Geld einzahlen ich bereue es ,nach meiner einzahlung wurde mein account gesperrt ,keiner nennt mir einen grund keiner kümmert sich darum. Sie zocken die leute ab ,sperren nach einzahlung und live Chat sagt man soll Geduld haben wer zuerst kommt malt zuerst. Das geht nicht ich bin so sauer das sind Verbrecher auf höchsten Niveau.
Здравей!
Не мога да обясня какво е причинило проблема, затова е добре, че вече сте изпратили жалбата. Засега бих предложил да отговорите на зададените въпроси, така че Томас да може да работи върху някакъв напредък.
Можете ли да го направите, моля? Ако е така, отворете жалбата тук .
Hello there!
Can't explain what caused the issue, hence it's good you already submitted the complaint. For now, I would suggest answering the questions given, so Tomas can work on some progress.
Can you do that, please? If so, access the complaint right here.
акаунтът ми е блокиран без причина.
всеки път получавам същия отговор от тях.
това е за 4 седмици, имам сума от €5000 по моята сметка
това е, което получавам всеки път
Уважаеми Матю,
Надявам се, че сте добре!
Вашата заявка вече е прехвърлена към нашия отговорен отдел и се обработва в момента, моля, бъдете така любезни да изчакате известно време. Веднага щом получим актуализации, ще се свържем с вас по имейл.
Благодаря ви за разбирането!
Чувствайте се свободни да се свържете с нас, ако имате допълнителни въпроси или се нуждаете от помощ.
my account is blocked without any reason.
every time I get the same answer from them.
this is for 4 weeks now I got a amount of €5000 on my account
this is what I get back every time
Dear Matthew ,
Hope you are doing well!
Your request has been already transferred to our responsible department and is being processed now, please be so kind to wait for a while. As soon as we have any updates, we will contact you via email.
Thank you for understanding!
Feel free to contact us if you have any further questions or need assistance.
Кое казино е? Вашият акаунт беше ли потвърден?
Which casino is it? Was your account verified?
Voltslot да, беше проверено, казаха, че е заради
Вашият акаунт в момента преминава през допълнителен процес на проверка по отношение на последните направени депозити. Не можем да кажем със сигурност колко често може да се случи това. Разбираме, че това може да изисква известно търпение от ваша страна и искрено оценяваме вашето разбиране и съдействие през това време.
Бихме искали да ви информираме, че вашият случай вече е прехвърлен към нашия отговорен отдел и се обработва в момента, моля, бъдете така любезен да изчакате известно време.
Voltslot yes it was verified they said it’s because of
Your account is currently undergoing an additional verification process regarding the recent deposits made. We cannot tell for sure how often can this happen. We understand that this may require some patience on your part, and we genuinely appreciate your understanding and cooperation during this time.
We would like to inform you that your case has already been transferred to our responsible department and is being processed now, please be so kind as to wait for a while.
Хей. Преместих публикациите ви под казиното, за което пишете. Съжалявам да видя ситуацията, през която преминавате в момента и особено като видях, че казиното продължава да дава един и същ отговор отново и отново и нищо уместно.
Виждам обаче, че във втория си пост сте написали, че акаунтът ви е подложен на допълнителна проверка поради вашия депозит. Казиното поиска ли някакви документи?
Както и да е, имате оплакване към нас , така че нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин. Ще видим накъде ще отиде от тук нататък. Засега, за съжаление, ще трябва да имаме търпение.
Hey. I've moved your posts under the casino you're writing about. I'm sorry to see the situation you're going through at the moment and especially seeing that the casino keeps giving the same answer over and over again and nothing relevant.
However, I see that in your second post you wrote that your account is undergoing additional verification because of your deposit. Did the casino ask for any documents ?
Anyway, you have a complaint with us, so our team will try to help you as best as we can. We'll see where it goes from here. For now, unfortunately, we'll have to be patient.
Здравейте, за какво трябва да ви изпрати имейл казиното? Има ли конкретен проблем, който се опитвате да разрешите тук?
Hi, what should the casino email you about ? Is there a specific problem you are trying to solve here ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.