ФорумКазинаVoltslot Casino - обща дискусия

Voltslot Casino - обща дискусия

преди 1 година от Youssf
|
2059 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Voltslot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Относно тази жалба

https://casinoguru-en.com/voltslot-casino-player-is-struggling-to-verify-his


Може да помогне на измамения играч да се оплаче на AskGamblers, тъй като там казиното наистина изглежда по-отзивчиво от тук.


@ Франки66

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е последното казино, никога не депозирайте пари, съжалявам, след депозита ми акаунтът ми беше блокиран, никой не ми дава причина, никой не го интересува. Те обират хората, блокират след депозит и чатът на живо казва, че трябва да сте търпеливи, първи дошъл, първи обслужен. Не мога, много ме е яд, това са престъпници от най-високо ниво.

Автоматичен превод:
Xxlxx11
преди 1 година

Здравей!

Не мога да обясня какво е причинило проблема, затова е добре, че вече сте изпратили жалбата. Засега бих предложил да отговорите на зададените въпроси, така че Томас да може да работи върху някакъв напредък.

Можете ли да го направите, моля? Ако е така, отворете жалбата тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

акаунтът ми е блокиран без причина.

всеки път получавам същия отговор от тях.

това е за 4 седмици, имам сума от €5000 по моята сметка

това е, което получавам всеки път

Уважаеми Матю,


Надявам се, че сте добре!


Вашата заявка вече е прехвърлена към нашия отговорен отдел и се обработва в момента, моля, бъдете така любезни да изчакате известно време. Веднага щом получим актуализации, ще се свържем с вас по имейл.


Благодаря ви за разбирането!


Чувствайте се свободни да се свържете с нас, ако имате допълнителни въпроси или се нуждаете от помощ.

Автоматичен превод:
medhurst180
преди 1 година

Кое казино е? Вашият акаунт беше ли потвърден?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Voltslot да, беше проверено, казаха, че е заради

Вашият акаунт в момента преминава през допълнителен процес на проверка по отношение на последните направени депозити. Не можем да кажем със сигурност колко често може да се случи това. Разбираме, че това може да изисква известно търпение от ваша страна и искрено оценяваме вашето разбиране и съдействие през това време.


Бихме искали да ви информираме, че вашият случай вече е прехвърлен към нашия отговорен отдел и се обработва в момента, моля, бъдете така любезен да изчакате известно време.

Автоматичен превод:
medhurst180
преди 1 година

Хей. Преместих публикациите ви под казиното, за което пишете. Съжалявам да видя ситуацията, през която преминавате в момента и особено като видях, че казиното продължава да дава един и същ отговор отново и отново и нищо уместно.

Виждам обаче, че във втория си пост сте написали, че акаунтът ви е подложен на допълнителна проверка поради вашия депозит. Казиното поиска ли някакви документи?

Както и да е, имате оплакване към нас , така че нашият екип ще се опита да ви помогне по най-добрия начин. Ще видим накъде ще отиде от тук нататък. Засега, за съжаление, ще трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ок, благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Voltslot не отговаря на имейли.

Автоматичен превод:
Trustworthje
преди 9 месеца

Здравейте, за какво трябва да ви изпрати имейл казиното? Има ли конкретен проблем, който се опитвате да разрешите тук?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини