Добър вечер, бях ограбен от 21500 от zetcasino. Свързах се с адвокат и не отговарят, но сега ще изпратят и адвокат от Кюрасао. Какво ти казват?
Good evening, I was robbed of 21500 by zetcasino. I have contacted a lawyer and they don't answer, but now they will also send a lawyer from Curacao. What do they say to you?
Καλησπέρα εμένα μου έφαγαν 21500 από το zetcasino.Εχω βάλει δικηγόρο και δεν απαντάνε ,αλλά τώρα θα τους στείλει και δικηγόρος από το Curacao.εσενα τι σου λένε ?
Те наистина са мафиоти, най-лошото преживяване, което съм имал. Бандити от най-лошия вид, отлично обучени и арогантни. Rabidi е престъпна организация, която трябва да бъде забранена от света на игрите!!!
They really are mobsters, the worst experience I've ever had. Bandits of the worst kind, highly trained and arrogant. Rabidi is a criminal organization that should be banned from the gaming world!!!
São mafiosos mesmo, pior experiência que já tive. Bandidos da pior espécie, altamente treinados e arrogantes. Rabidi é uma organização criminosa que deveria ser banida do mundo dos jogos!!!
Моля, дръжте го конкретно и справедливо - последно предупреждение!
Please keep it concrete and fair - last warning!
Отказват ми промоции, казаха, че бонусът не е достъпен за акаунта ми без обяснение, след като поисках, поддръжката на живо не помага и затворете чата сами, ако сте упорити (дори и да упорствате веднъж). KYC е твърде бавен, различни служители на поддръжката на живо и те не говорят помежду си, оттеглянията са наистина епична битка.
Опитах се да бъда образован на първите етапи, но не е възможно да бъда търпелив с тях, това трябва да е социално психологическо преживяване за извънземни.
Възможно най-лошото изживяване. Сметките ми в казината на Rabidi са затворени.
Някои приятели ми казаха, че на някои казина не се вярва, доказах най-лошия възможен начин. Черен списък на всички времена. Бях преживял няколко лоши казина и тези на Rabidi спечелиха първо място.
Това е всичко !!!
They deny promotions to me, they said bonus isn't available to my account without explain after I asked for, live support doesn't help and close chat by own if you are persistent (even if you persist once). KYC is too slow, various attendants on the live support and they don't talk one each other, withdraws are really an epic fight.
I tried to be educated at the first stages but isn't possible to be patient with them, it must be a social psychological experience for aliens.
The worst experience as possible. My accounts at Rabidi's Casinos are all closed.
Some friends said me some casinos aren't trusted, I proved the worst way possible. Blacklist of all the times. I had experienced some bad casinos and Rabidi's ones won first place.
That's all !!!
Разбирам удивлението ви, но за съжаление казиното има право да избира играчите, на които няма да предлага своите бонуси. Чувството не е приятно, но така стоят нещата и повярвай ми не си единственият.
Въпреки това е перфектно, че имаме избор в света, така че ако смятате, че не е добре за вас в тези казина, тогава точно както написахте, затворете акаунтите си и не играйте там. Ще си спестите нервите и много негативни емоции.
I understand your wonderment, but unfortunately the casino has the right to choose the players to whom it will not offer its bonuses. It's not a nice feeling, but that's the way it goes and believe me you're not the only one.
However, it's perfect that we have a choice in the world, so if you feel that it's not good for you in these casinos, then just like you wrote, close your accounts and don't play there. You will save your nerves and a lot of negative emotions.
Здравей, баннаха ли те или направи нещо, за което вече не пишеш? Всичко е наред ?
Hi, did they ban you or do something that you don't write about anymore? Everything OK ?
Ciao, ti hanno bannato o fatto qualcosa che non scrivi più ? Tutto bene ?
Внимание на всички, групата може да се нарича и Estolio Limited
много казина от една и съща група могат да бъдат намерени под управлението на двете компании.
Attention everyone, the group could also be called Estolio Limited
many casinos from the same group can be found under the management of both companies.
Attenzione a tutti il gruppo potrebbe anche chiamarsi Estolio Limited
molti casino dello stesso gruppo si possono trovare sotto la direzione di entrambe le società .
Както чух, jimmy_fin е бил блокиран от Casino Guru...
Но той все още чете. Ако имате нужда от нещо от него, можете също да ме попитате...
As I heard, jimmy_fin was blocked from Casino Guru...
But he is still reading. If you need anything from him, you also can ask me...
пиша тук след много дни. След 3 месеца и много писма те не отговарят на пощата на адвоката ми. Блокираха ме от чат на живо и аз пиша друг имейл във формата за контакт, за да ми отговорят, иначе съм номер 12 за дни. Когато ги попитах дали Steamers имат други правила, играчите казаха не (два пъти). Стриймърите играят 2 или 3 души от един и същи акаунт и са на живо. Имам всички одобрения и ще отидем в съда. Също така поисках техните n. лиценз и никой не ми отговаря за това. Всички тези казино от Rabidi може би са измами, не разбирам защо след всички тези оплаквания казино гуруто е от тяхна страна.
i am writing here after many days. After 3 months and many mails they dont answer to my lawyer's mail.They blocked me from live chat and i write an other mail to the contact form to reply me otherwise i am number 12 for days. When i asked them if the Steamers have other rules from the players said no (twice). Streamers play 2 or 3 persons from the same account and is live. I have all the approvals and we will go to the court .Also i asked for their n. license and noone reply me about it. All these casino from Rabidi maybe are scams, i dont understand why after all these complaints casino guru is from their side.
Той каза, че вероятно е бил твърде критичен. Наред с други неща, той попита защо Casino Guru все още изброява компанията толкова добре със страхотен рейтинг. Това вероятно не се е случило добре. Имаше нещо като "последно предупреждение" във форума. Но той веднага беше блокиран и вече не може да публикува.
He said he was probably being too critical. Among other things, he asked why Casino Guru still listed the company so well with a great rating. That probably didn't go down well. There was something like "final warning" in the forum. But he was immediately blocked and can no longer post.
Er sagte, er wurde wohl zu kritisch. Er fragte unter anderem, weshalb Casino Guru immer noch die Firma so gut mit einer tollen Bewertung gelistet hat. Das kam wohl nicht gut an. Im Forum stand soetwas wie "letzte Warnung". Aber er wurde direkt gesperrt und kann nicht mehr posten.
Честно казано, това беше особено лошо предположение.
Много пъти сме били обиждани, че сме корумпирани и покриваме казината. Обикновено идва от играчи с неоснователни оплаквания. Нямаме проблем с градивната критика. Както можете да видите във форума, ние винаги се грижим да обясним нашите принципи няколко пъти, преди да бъдем принудени да действаме. Нямаме време да отговаряме на едни и същи обвинения на играч почти всеки ден. Това е непоносимо.
Има голяма разлика между питане и обвинение. Не можем да се разбираме с всички, но омразното или неуважителното поведение няма да бъде толерирано, особено в собствения ни форум.
Бих казал, че има смисъл.
Frankly, that was a particularly bad guess.
We have been offended many times for being corrupt and covering for casinos. It usually comes from players with unjustified complaints. We have no problem with constructive criticism. As you may see across the forum, we always care to explain our principles several times before we are forced to act. We don't have the time to respond to the same accusations per player almost daily. This is unbearable.
There is a big difference between asking and accusing. We can't get along with everyone, but hateful or disrespectful behavior won't be tolerated, especially on our own forum.
I'd say it makes sense.
Добър ден, мисля, че съм поредната жертва на казината rabidi nv, направих депозит, направих теглене. След това поисках закриване на акаунта и тегленето беше отменено. След това казват, че тегленето трябва да е ръчно, това на 16/01, в чата казват, че трябва да изпратя имейл и че те го препращат на финансовия отдел. След няколко дни получих имейл, в който се казва, че ръчното прехвърляне не е направено поради причини, че iban е неправилен, за да изпратя доказателство. Изпратих доказателството около 4 пъти и чата винаги казваше, че всичко е наред и ще бъде обработено. Вчера получих имейл, който ме информира, че тегленето трябва да бъде към skrill сметка, направих депозита чрез mbway и мога да правя тегления чрез банков превод. Направих skrill акаунт, изпратих данните и отговорът е, че всичко е наред и се обработва от финансовия отдел.
Като казах това, мисля, че загубих надежда, това са 401 евро, това са пари, но когато гледам хората, които говорят за 100 000 и повече, се притеснявам.
Крадат нагло и никой нищо не прави.
Good afternoon, I think I'm another victim of rabidi nv casinos, I made a deposit, I made a withdrawal. Then I asked for account cancellation and the withdrawal was cancelled. Then they say that the withdrawal has to be manual, this on 16/01, in the chat they say that I have to send an email and that they forward it to the finance department. After a few days I received an email saying that the manual transfer was not made due to reasons that the iban was incorrect, to send proof. I sent the proof about 4 times and the chat always said that everything is fine and will be processed. Yesterday I received an email informing me that the withdrawal has to be to a skrill account, I made the deposit via mbway and I can make withdrawals via bank transfer. I made a skrill account, sent the data and the answer is that everything is ok and is being processed by the finance department.
Having said that, I think I've lost hope, it's €401, it's money, but when I look at people talking about 100,000 and above, I get worried.
They are blatantly stealing and no one does anything.
Boa tarde, acho que sou mais uma vitima dos casinos rabidi nv, fiz depósito, fiz levantamento. Depois pedi cancelamento de conta e o levantamento foi cancelado. Depois dizem que o levantamento tem de ser manual, isto no dia 16/01, no chat dizem que tenho de enviar email e que reencaminham para o departamento financeiro. Passado uns dias recebo um email a dizer que a transferência manual nao foi feita por razões de que o iban estava incorreto, para enviar um comprovativo.Enviei o comprovativo umas 4 vezes e o chat sempre a dizer que esta tudo bem e vai ser processado. Ontem recebo um email a informar que o levantamento tem que ser para uma conta skrill, fiz o depósito por mbway o que posso fazer levantamentos por transferência bancária. Fiz uma conta skrill, enviei os dados e a resposta é que está tudo ok e está a ser processado pelo departamento financeiro.
Posto isto acho que já perdi a esperança, sao 401€, é dinheiro, mas quando olho para pessoas a falar em 100000 para cima, fico preocupado.
Eles estão a roubar mesmo á descarada e ninguém faz nada.
Добър ден, мисля, че съм поредната жертва на казината rabidi nv, направих депозит, направих теглене. След това поисках закриване на акаунта и тегленето беше отменено. След това казват, че тегленето трябва да е ръчно, това на 16/01, в чата казват, че трябва да изпратя имейл и че те го препращат на финансовия отдел. След няколко дни получих имейл, в който се казва, че ръчното прехвърляне не е направено поради причини, че iban е неправилен, за да изпратя доказателство. Изпратих доказателството около 4 пъти и чата винаги казваше, че всичко е наред и ще бъде обработено. Вчера получих имейл, който ме информира, че тегленето трябва да бъде към skrill сметка, направих депозита чрез mbway и мога да правя тегления чрез банков превод. Направих skrill акаунт, изпратих данните и отговорът е, че всичко е наред и се обработва от финансовия отдел.
Като казах това, мисля, че загубих надежда, това са 401 евро, това са пари, но когато гледам хората, които говорят за 100 000 и повече, се притеснявам.
Крадат нагло и никой нищо не прави.
Good afternoon, I think I'm another victim of rabidi nv casinos, I made a deposit, I made a withdrawal. Then I asked for account cancellation and the withdrawal was cancelled. Then they say that the withdrawal has to be manual, this on 16/01, in the chat they say that I have to send an email and that they forward it to the finance department. After a few days I received an email saying that the manual transfer was not made due to reasons that the iban was incorrect, to send proof. I sent the proof about 4 times and the chat always said that everything is fine and will be processed. Yesterday I received an email informing me that the withdrawal has to be to a skrill account, I made the deposit via mbway and I can make withdrawals via bank transfer. I made a skrill account, sent the data and the answer is that everything is ok and is being processed by the finance department.
Having said that, I think I've lost hope, it's €401, it's money, but when I look at people talking about 100,000 and above, I get worried.
They are blatantly stealing and no one does anything.
Boa tarde, acho que sou mais uma vitima dos casinos rabidi nv, fiz depósito, fiz levantamento. Depois pedi cancelamento de conta e o levantamento foi cancelado. Depois dizem que o levantamento tem de ser manual, isto no dia 16/01, no chat dizem que tenho de enviar email e que reencaminham para o departamento financeiro. Passado uns dias recebo um email a dizer que a transferência manual nao foi feita por razões de que o iban estava incorreto, para enviar um comprovativo.Enviei o comprovativo umas 4 vezes e o chat sempre a dizer que esta tudo bem e vai ser processado. Ontem recebo um email a informar que o levantamento tem que ser para uma conta skrill, fiz o depósito por mbway o que posso fazer levantamentos por transferência bancária. Fiz uma conta skrill, enviei os dados e a resposta é que está tudo ok e está a ser processado pelo departamento financeiro.
Posto isto acho que já perdi a esperança, sao 401€, é dinheiro, mas quando olho para pessoas a falar em 100000 para cima, fico preocupado.
Eles estão a roubar mesmo á descarada e ninguém faz nada.
Здравейте. Благодаря ви, че споделихте опита си. Със сигурност ще бъдем много благодарни, ако ни информирате, когато се появи нещо ново. И ако имате нужда от помощ по този проблем, ние сме тук, заедно с нашия екип за оплаквания, готови да се намесим. Моля, уведомете ни, ако имате нужда да се намесим.
Hello. Thank you for sharing your experience. It would be highly appreciated if you would update us whenever anything new comes up, for sure. And if you need any help, with this issue, we are here, together with our complaint team, ready to step in. Let us know if you need us to intervene, please.
Имам нужда от помощ. Казиното е www.1joker8.com
I need help. The casino is www.1joker8.com
Eu preciso de ajuda. O casino é o www.1joker8.com
Здравейте, В този случай горещо препоръчвам да подадете жалба. Не са включени такси, така че трябва да инвестирате само времето си, което е добра сделка, ако питате мен.
Прегледайте това ръководство , за да получите представа.
Самият формуляр за оплакване е достъпен тук 👈
Моля, не се колебайте да попитате, ако предпочитате да научите повече или се интересувате от повече подробности.
Добре?
Hello, In this case, I strongly recommend submitting a complaint. No fees are involved, so you only have to invest your time, which is a good deal, if you ask me.
Go through this guide to get a head-up.
The complaint form itself is available here 👈
Please don't hesitate to ask if you prefer to learn more or are interested in more details.
Ok?
След 23 дни на оплаквания, проверки и искания за изпращане на документи, плащането ми пристигна чрез skrill, моля всички играчи да не играят в това казино, тъй като едва след като се обърнах към адвокат с писмо, призоваващо делото срещу rabidi nv и срещу това казино, те направиха плащането, но без никаква обосновка.
After 23 days of complaints, verifications and requests for documents sent, my payment arrived via skrill, I ask all players not to play at this casino, as only after having turned to a lawyer with a letter summoning the case against rabidi nv and against this casino, they made the payment, but without any justification.
Após 23 dias de reclamações, verificações e pedidos de documentos enviados, chegou o meu pagamento via skrill, peço a todos os jogadores que não joguem neste casino, pois só após ter recorrido a advogado com carta de intimação de processo contra a rabidi nv e contra este casino, eles fizeram o pagamento, mas sem justificação nenhuma.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.