ФорумКазинаВнимание: Rabidi NV вече работи без лиценз!

Внимание: Rabidi NV вече работи без лиценз! (страница 6)

преди 1 година от jimmy_fin
|
26448 преглеждания 178 отговора |
|
1...5 6 7...9
преди 11 месеца

мога ли да публикувам (снимки) тук какво отговарят на поддръжката на живо за лицензите?

Автоматичен превод:
evaki14
преди 11 месеца

Добър вечер, бях ограбен от 21500 от zetcasino. Свързах се с адвокат и не отговарят, но сега ще изпратят и адвокат от Кюрасао. Какво ти казват?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

мога ли да публикувам (снимки) тук какво отговарят на поддръжката на живо за лицензите?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разбира се, публикувайте екранни снимки и отговора, който сте получили.

Автоматичен превод:
miltoskaz
преди 10 месеца

Те наистина са мафиоти, най-лошото преживяване, което съм имал. Бандити от най-лошия вид, отлично обучени и арогантни. Rabidi е престъпна организация, която трябва да бъде забранена от света на игрите!!!

Автоматичен превод:
Rafaeliton
преди 10 месеца

Моля, дръжте го конкретно и справедливо - последно предупреждение!

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Отказват ми промоции, казаха, че бонусът не е достъпен за акаунта ми без обяснение, след като поисках, поддръжката на живо не помага и затворете чата сами, ако сте упорити (дори и да упорствате веднъж). KYC е твърде бавен, различни служители на поддръжката на живо и те не говорят помежду си, оттеглянията са наистина епична битка.


Опитах се да бъда образован на първите етапи, но не е възможно да бъда търпелив с тях, това трябва да е социално психологическо преживяване за извънземни.


Възможно най-лошото изживяване. Сметките ми в казината на Rabidi са затворени.


Някои приятели ми казаха, че на някои казина не се вярва, доказах най-лошия възможен начин. Черен списък на всички времена. Бях преживял няколко лоши казина и тези на Rabidi спечелиха първо място.


Това е всичко !!!

Автоматичен превод:
Rafaeliton
преди 10 месеца

Разбирам удивлението ви, но за съжаление казиното има право да избира играчите, на които няма да предлага своите бонуси. Чувството не е приятно, но така стоят нещата и повярвай ми не си единственият.

Въпреки това е перфектно, че имаме избор в света, така че ако смятате, че не е добре за вас в тези казина, тогава точно както написахте, затворете акаунтите си и не играйте там. Ще си спестите нервите и много негативни емоции.

Автоматичен превод:
jimmy_fin
преди 10 месеца

Здравей, баннаха ли те или направи нещо, за което вече не пишеш? Всичко е наред ?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Внимание на всички, групата може да се нарича и Estolio Limited


много казина от една и съща група могат да бъдат намерени под управлението на двете компании.

Автоматичен превод:
Messi992
преди 10 месеца

Както чух, jimmy_fin е бил блокиран от Casino Guru...

Но той все още чете. Ако имате нужда от нещо от него, можете също да ме попитате...

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

пиша тук след много дни. След 3 месеца и много писма те не отговарят на пощата на адвоката ми. Блокираха ме от чат на живо и аз пиша друг имейл във формата за контакт, за да ми отговорят, иначе съм номер 12 за дни. Когато ги попитах дали Steamers имат други правила, играчите казаха не (два пъти). Стриймърите играят 2 или 3 души от един и същи акаунт и са на живо. Имам всички одобрения и ще отидем в съда. Също така поисках техните n. лиценз и никой не ми отговаря за това. Всички тези казино от Rabidi може би са измами, не разбирам защо след всички тези оплаквания казино гуруто е от тяхна страна.

Автоматичен превод:
romi_from_austria
преди 10 месеца

Защо казино гуру блокира този човек?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Той каза, че вероятно е бил твърде критичен. Наред с други неща, той попита защо Casino Guru все още изброява компанията толкова добре със страхотен рейтинг. Това вероятно не се е случило добре. Имаше нещо като "последно предупреждение" във форума. Но той веднага беше блокиран и вече не може да публикува.

Автоматичен превод:
romi_from_austria
преди 10 месеца

Честно казано, това беше особено лошо предположение.

Много пъти сме били обиждани, че сме корумпирани и покриваме казината. Обикновено идва от играчи с неоснователни оплаквания. Нямаме проблем с градивната критика. Както можете да видите във форума, ние винаги се грижим да обясним нашите принципи няколко пъти, преди да бъдем принудени да действаме. Нямаме време да отговаряме на едни и същи обвинения на играч почти всеки ден. Това е непоносимо.


Има голяма разлика между питане и обвинение. Не можем да се разбираме с всички, но омразното или неуважителното поведение няма да бъде толерирано, особено в собствения ни форум.

Бих казал, че има смисъл.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Защо казино гуру блокира този човек?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Моля, имайте предвид предишната ми публикация 🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър ден, мисля, че съм поредната жертва на казината rabidi nv, направих депозит, направих теглене. След това поисках закриване на акаунта и тегленето беше отменено. След това казват, че тегленето трябва да е ръчно, това на 16/01, в чата казват, че трябва да изпратя имейл и че те го препращат на финансовия отдел. След няколко дни получих имейл, в който се казва, че ръчното прехвърляне не е направено поради причини, че iban е неправилен, за да изпратя доказателство. Изпратих доказателството около 4 пъти и чата винаги казваше, че всичко е наред и ще бъде обработено. Вчера получих имейл, който ме информира, че тегленето трябва да бъде към skrill сметка, направих депозита чрез mbway и мога да правя тегления чрез банков превод. Направих skrill акаунт, изпратих данните и отговорът е, че всичко е наред и се обработва от финансовия отдел.

Като казах това, мисля, че загубих надежда, това са 401 евро, това са пари, но когато гледам хората, които говорят за 100 000 и повече, се притеснявам.

Крадат нагло и никой нищо не прави.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър ден, мисля, че съм поредната жертва на казината rabidi nv, направих депозит, направих теглене. След това поисках закриване на акаунта и тегленето беше отменено. След това казват, че тегленето трябва да е ръчно, това на 16/01, в чата казват, че трябва да изпратя имейл и че те го препращат на финансовия отдел. След няколко дни получих имейл, в който се казва, че ръчното прехвърляне не е направено поради причини, че iban е неправилен, за да изпратя доказателство. Изпратих доказателството около 4 пъти и чата винаги казваше, че всичко е наред и ще бъде обработено. Вчера получих имейл, който ме информира, че тегленето трябва да бъде към skrill сметка, направих депозита чрез mbway и мога да правя тегления чрез банков превод. Направих skrill акаунт, изпратих данните и отговорът е, че всичко е наред и се обработва от финансовия отдел.

Като казах това, мисля, че загубих надежда, това са 401 евро, това са пари, но когато гледам хората, които говорят за 100 000 и повече, се притеснявам.

Крадат нагло и никой нищо не прави.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте. Благодаря ви, че споделихте опита си. Със сигурност ще бъдем много благодарни, ако ни информирате, когато се появи нещо ново. И ако имате нужда от помощ по този проблем, ние сме тук, заедно с нашия екип за оплаквания, готови да се намесим. Моля, уведомете ни, ако имате нужда да се намесим.

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Имам нужда от помощ. Казиното е www.1joker8.com

Автоматичен превод:
Ferrao93
преди 9 месеца

Здравейте, В този случай горещо препоръчвам да подадете жалба. Не са включени такси, така че трябва да инвестирате само времето си, което е добра сделка, ако питате мен.

Прегледайте това ръководство , за да получите представа.

Самият формуляр за оплакване е достъпен тук 👈

Моля, не се колебайте да попитате, ако предпочитате да научите повече или се интересувате от повече подробности.

Добре?

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

След 23 дни на оплаквания, проверки и искания за изпращане на документи, плащането ми пристигна чрез skrill, моля всички играчи да не играят в това казино, тъй като едва след като се обърнах към адвокат с писмо, призоваващо делото срещу rabidi nv и срещу това казино, те направиха плащането, но без никаква обосновка.


Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
1...5 6 7...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини