ФорумКазинаВнимание: Rabidi NV вече работи без лиценз!

Внимание: Rabidi NV вече работи без лиценз! (страница 5)

преди 1 година от jimmy_fin
|
24753 преглеждания 178 отговора |
|
1...4 5 6...9
Добавете пост
преди 11 месеца

Те не се интересуват (Guru) и все още осигуряват добър рейтинг, защото получават много пари от тях като партньор. Игра с времето. Писане на безполезни отговори без предстоящи действия.

Когато проверявате някои казина Rabidi сега - не можете да намерите печата / валидатора на лиценза за хазарт. Дори не е възможно да се намери името на оператора "Рабиди". Премахнаха всичко. Също така не успях да намеря тази информация в общите условия.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Мога ли да знам какво те накара да кажеш това?

Защото, с цялото ми уважение, грешите в този момент . На нас ни пука; ето защо коригираме съответно индекса за безопасност, когато лицензът липсва. Но също така трябва да знаете, че особено в тези времена, когато законите на Кюрасао претърпяват големи промени, много казина премахват своите валидатори от страниците.

Това е реакция на текущите събития, но изглежда, че си представяте собствените си идеи над това. Затова ви моля учтиво да спрете да разпространявате своите диви идеи за Casino Guru.

Ако се сблъскате с определени проблеми с някое казино Rabidi NV, изпратете безплатна жалба .



Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те не отговарят на моя адвокат, те са скрити за 35 дни. Също casinoguru затвори моя случай, без да ми покаже одобренията от казиното. Казах да отворя отново моя случай и да покажа публично одобренията в противен случай предполагам, че казино гуру не е надежден и получава пари от rabidi с промоциите. Както можете да видите, казината rabidis тук имат много лоши отзиви, но все пак имат много звезди...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Съжалявам, но особено в случаите, когато играч е заподозрян и е доказано, че е участвал в измамна дейност, не можем да споделяме нищо публично от съображения за сигурност.

Знам как звучи, но след като извадим всичко наяве, казиното вече няма да желае да участва в разрешаването на жалби - за никого.

Ще загубим шанса да помогнем на други играчи поради вашите дейности. Е, със сигурност не си струва.

Затова приемете това като окончателно обяснение :

„Скъпи miltoskaz , казиното ни предостави изчерпателни доказателства за измамна дейност, което ни кара да вярваме, че стъпките, предприети от казиното в този случай, са оправдани. Поради тази причина тази жалба сега ще бъде отхвърлена. Благодарим ви за разбирането , съжалявам, че не можахме да бъдем повече полезни в този случай. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако срещнете проблеми с това или което и да е друго казино в бъдеще."

Съжалявам. Успех с адвоката. 🙏

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те премахват всичко от сайтовете си. Не мога да разбера защо casinoguru подкрепя тези измами...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ние не подкрепяме никого. Предоставяме изчислен индекс на безопасност. Дори не е рейтинг.

Имате ли проблем с някои казина? Изпратете жалбата и докажете, че казиното ви мами.

Без никакви доказателства, просто се държите смело.

Досега виждам, че сте подали две жалби; и двете бяха затворени поради вашата собствена липса на реакция. По този начин губим времето си, когато можем да помогнем на някой друг случай.

Все пак вие сте тук и казвате, че подкрепяме измамите. Моля ви да го докажете чрез жалба. Просто като това.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ако казино гуру има обективен задълбочен поглед върху съществуващите проблеми, обикновено те трябва незабавно да премахнат всички изброени казина Rabidi. Или задайте рейтинг на най-ниското ниво. Но парите все още са цар!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Разгледайте какво? Все още ли е за лиценза?

Вече обясних как работи индексът за безопасност. Изпратете конкретна жалба, в противен случай вашите публикации са просто неясни конструкции.

За да се изясня, изпратете оплакване или напуснете форума завинаги. Ще те лиша от достъп.

Последно предупреждение.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

аз поисках от zetcasino и fezbet не. Лиценз за поддръжката на живо и те избягват. Те ми казаха да изпратя имейл до поддръжката, вече изпратих 3 напомняния и нито едно не ми отговори и ме блокираха от поддръжката на живо. Може би rabidi е най-голямата измама някога в онлайн казината. Казино гуруто трябва да даде отговори....

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Същото важи и за вас:

Представете конкретна ситуация и изпратете жалбата, за да докажете, че казиното прави нещо нечестно, или спрете да отправяте общи обвинения, които не искате да подкрепите с твърди факти.

Мисля, че предложението ми е доста разумно - все пак зависи от вас.

Подкрепете обвиненията си или спрете да създавате негативни емоции. Времето ни е твърде ценно, за да го губим за хора, които обичат да мразят сляпо.

Опитайте се да бъдете справедливи засега.


Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Тези два случая намерих решение сам, без вашата помощ. И взех парите си с адвокат 😁

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

кажете ни дали лицензът rabidis все още е наличен за zetcasino и Fezbet?

Автоматичен превод:
spyros_kork
преди 11 месеца

Така че е чудесно, че получихте парите си без нашата помощ. Но не мисля, че е правилно да казваш това, което казваш по принцип. Така че се надявам да разберете и когато усетите, че нещо не е наред, можете да подадете жалба и да го докажете с нея.

Автоматичен превод:
spyros_kork
преди 11 месеца

Според нашата система, да, но ако смятате, че нещо не е наред или някаква информация е грешна, можете да го посочите тук. Виждали ли сте вече тази опция?

file

Автоматичен превод:
spyros_kork
преди 11 месеца

Предполагам не, защото и двете казина се управляват от Araxio Development NV

Автоматичен превод:
miltoskaz
преди 11 месеца

Това, което предполагате, няма смисъл. Защо Casino Guru предлага БЕЗПЛАТНО!!! помощ при решаване на проблеми, които играчът има с казината, ако така или иначе им се плаща от казината? Ще си направят ли труда да отговарят на публикациите ви във форума или просто ще ви изритат от сайта?



Имате ли Casino Guru във вашия юридически екип и във вашата ведомост? Не? Тогава не сте в позиция да им „кажете" какво да правят с вашия случай.


Автоматичен превод:
Frankey
преди 11 месеца

трябва да имам отговор от casnoguru. предполагам...

Автоматичен превод:
spyros_kork
преди 11 месеца

Мисля, че разбрахте. И така според нашата система те все още го имат, но ако сте наясно, че това не е правилно, можете да ни актуализирате на нашия уебсайт според това, което изпратих в последния си отговор.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това, което предполагате, няма смисъл. Защо Casino Guru предлага БЕЗПЛАТНО!!! помощ при решаване на проблеми, които играчът има с казината, ако така или иначе им се плаща от казината? Ще си направят ли труда да отговарят на публикациите ви във форума или просто ще ви изритат от сайта?



Имате ли Casino Guru във вашия юридически екип и във вашата ведомост? Не? Тогава не сте в позиция да им „кажете" какво да правят с вашия случай.


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Опитваме се да помогнем на всеки играч възможно най-добре. Знам обаче, че в случая с този играч жалбата беше затворена като неоснователна след решението на нашия отбор. Винаги се опитваме да поддържаме коректен подход и разбирам, че понякога играчите не са доволни от резултата. Но ние не вземаме страна. Всеки случай се решава отделно от нашите експерти.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

можете ли да попитате казината, моля? защото те не ми отговарят....

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Знам, че даваш всичко от себе си. И също безплатно. Ето защо той не трябва да обвинява Team Guru или да ви казва какво да правите с неговия случай

Автоматичен превод:
Frankey
преди 11 месеца

От гуруто на казиното помолих да не се рекламират измамни казина... zetcasino и fezbet имат лиценз или не?

Автоматичен превод:
spyros_kork
преди 11 месеца

Добър вечер и извинете за злоупотребата с отговора ви. Наскоро станах член на също толкова измамно казино Rabidi, където имам печалба от €1400 и те не ми приписват различни закъснения и извинения. Дали да не чакам тези пари? Няма ли да влязат някой път?

Автоматичен превод:
spyros_kork
преди 11 месеца

Тъй като съм в подобна ситуация, бих искал повече информация, ако ви е лесно да помогнете. Аз ви благодаря

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

можете ли да попитате казината, моля? защото те не ми отговарят....

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Отново попаднах на тази тема и съм готов да помогна, поне с гореспоменатите лицензи.

Първоначално не предоставяме никакъв вид предплатена поддръжка и ако сте убедени относно лицензите, можете първо да попитате доставчика на лиценза, вместо да правите искания. Надявам се това да е ясно.

И все пак удобните актуализации са, разбира се, добре дошли! Ще уведомя екипа за данни относно собственика и свързания лиценз. 🙏 Благодаря ти, @Frankey

Просто не очаквайте отговора ми след няколко дни, обикновено е необходимо допълнително копаене.

Ще се върна.


Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
1...4 5 6...9
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини