Съжалявам, но особено в случаите, когато играч е заподозрян и е доказано, че е участвал в измамна дейност, не можем да споделяме нищо публично от съображения за сигурност.
Знам как звучи, но след като извадим всичко наяве, казиното вече няма да желае да участва в разрешаването на жалби - за никого.
Ще загубим шанса да помогнем на други играчи поради вашите дейности. Е, със сигурност не си струва.
Затова приемете това като окончателно обяснение :
„Скъпи miltoskaz , казиното ни предостави изчерпателни доказателства за измамна дейност, което ни кара да вярваме, че стъпките, предприети от казиното в този случай, са оправдани. Поради тази причина тази жалба сега ще бъде отхвърлена. Благодарим ви за разбирането , съжалявам, че не можахме да бъдем повече полезни в този случай. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако срещнете проблеми с това или което и да е друго казино в бъдеще."
Съжалявам. Успех с адвоката. 🙏
I'm sorry, but especially in cases where a player is suspected and proven to have engaged in fraudulent activity, we can't share anything publicly for security reasons.
I know how it sounds, but once we bring everything to light, the casino won't be willing to participate in resolving complaints anymore - for anyone.
We would lose the chance to help other players due to your activities. Well, it's certainly not worth it.
Thus, take this as the final explanation:
"Dear miltoskaz, the casino has provided us with comprehensive evidence of fraudulent activity that leads us to believe that the steps the casino has taken in this case are justified. Due to that reason, this complaint will now be rejected. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us if you run into any issues with this or any other casino in the future."
I'm sorry. Good luck with the lawyer. 🙏
Автоматичен превод: