ФорумКазинаВнимание: Rabidi NV вече работи без лиценз!

Внимание: Rabidi NV вече работи без лиценз! (страница 2)

преди 8 месеца от jimmy_fin
|
11880 преглеждания 150 отговора ||
1 2 3...8
Добавете пост
преди 7 месеца

Някой изтри ли е отговора ми на този коментар от преди дни?

Автоматичен превод:
Teoutefkfko6
преди 7 месеца

Здравейте, никой не е изтрил поста ви, мисля, че беше преместен под казиното, за което писахте. Правилно ли си спомням, че беше за Alf Casino?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моля, имайте предвид, че това е много важна информация за Rabidi!

Срещу тази фирма е заведено дело за несъстоятелност в съда! Получих тази информация и имам и доказателства.

В момента не е ясно дали тази компания все още съществува след няколко седмици.

Играчите трябва да бъдат много внимателни.

Казино Гуру: попитайте ръководството на Rabidi

Автоматичен превод:
jimmy_fin
преди 7 месеца

Хей Джими,


има ли начин да ми споделите доказателствата, моля? Ето моят имейл адрес chibobibo@outlook.de

Много благодаря предварително ^^

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хей Джими,


има ли начин да ми споделите доказателствата, моля? Ето моят имейл адрес chibobibo@outlook.de

Много благодаря предварително ^^

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте,


Също така съм в спор с Rabidi относно проблем с плащането.


Можете ли да ми изпратите информация, която би ми помогнала?


daserual@gmail.com


Благодаря ти много jimmy_fin

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моля, имайте предвид, че това е много важна информация за Rabidi!

Срещу тази фирма е заведено дело за несъстоятелност в съда! Получих тази информация и имам и доказателства.

В момента не е ясно дали тази компания все още съществува след няколко седмици.

Играчите трябва да бъдат много внимателни.

Казино Гуру: попитайте ръководството на Rabidi

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Очаквам вашия отговор Jimmy_fin


Ако можете да ми предоставите доказателствата на daserual@gmail.com, ще съм ви благодарен.


Сърдечен поздрав

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте,

Не мога да споделя това доказателство с вас (поверително), но доколкото знам, адвокат от Кюрасао заведе това дело срещу Rabidi NV: Roelof Bijkerk

Може би можете да се свържете с него, за да разберете.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Със сигурност има други играчи с претенции по света и особено в Европа.


Така че всеки се интересува да знае как да процедира..

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Много хора искат да знаят какво се случва с техните твърдения, хората искат да знаят дали Rabidi е загубил лиценза си и какво става с фалшивите игри, за които е докладвано на Casino Guru преди много време. Винаги чувам, че сте давали информация на вашия екип за данни.

Но няма окончателна информация за резултатите, казината от Rabidi все още са изброени на вашия уебсайт с много добри оценки.

какво става тук?

Автоматичен превод:
jimmy_fin
преди 7 месеца

Здравейте, освен ако не намерим солидно доказателство, че нещо не е наред, оценките остават. Знаеш ли, можеш да бъдеш обвинен в много неща, но освен ако не бъдеш признат за виновен, това е просто процес.

Чувствайте се свободни да сте в крак с нашия екип за данни:

data@casino.guru


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

проблемите/проблемите са много по-обширни! @Радка:

  1. жалбата ми е отворена от 4 юли. Аз лично никога не съм виждал/получавал изявление от доставчика на играта. Освен това е смешно да имаш нужда от 3 месеца. Дори за грешни резервации никога не съм получавал отговор.
  2. Ако имат властта да правят каквото си поискат..., без никакви правила/регулации (или лиценз, основан на защита на този бизнес) - независима платформа трябва да е прозрачна за играчите.
  3. Има толкова много оплаквания - решени или не - това говори само за себе си. Знаете ли някой друг бизнес, който има повече оплаквания, отколкото комплект блек джак карти на месец? Дори без да броим всички неизвестни...


Смятам, че е ваше задължение да споделите развитието на Рабиди и да направите собствено проучване


Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 7 месеца

Мисля, че използвахте неподходяща дума. Тъй като всички тези услуги са безплатни, бих се въздържал от „задължение" 🙂.

Бъдете сигурни, че след като жалбата ви бъде готова, резултатът ще бъде разгледан. Но не по-рано.

Оценяваме вашето сътрудничество, но в замяна трябва да приемете вашите процеси. Сега не мога да направя много за теб. Моля, имайте това предвид.


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Здравей Радка,

Трябва да те поправя. Вие не предлагате услугите си „безплатно". Получавате плащане от казината, където изпращате клиентите. Това се нарича "казино партньор". Вашите услуги - като този форум и вашата служба за оплаквания - са тук, за да имате повече посетители и в същото време да пренасочите повече нови клиенти към вашите плащащи клиенти.

Ето как Casino Guru прави пари, а вие не предоставяте услугите „безплатно". Това е част от вашия бизнес модел.

Автоматичен превод:
jimmy_fin
преди 7 месеца

Неправилно, скъпи члене.

Ние предлагаме нашите услуги безплатно на общността. Имате ли предвид разликата? 😉

Съвсем правилно описахте модела, все пак ние не сме обикновен афилиейт сайт. Печеленето на пари се основава на високи морални принципи, за разлика от други „подобни" уебсайтове, ние не популяризираме казина, не продаваме рейтинги или не ни се плаща за поставяне на бонуси. Освен това и отново, за разлика от други, ние инвестираме големи суми обратно в нашите проекти, като се фокусираме върху подкрепата на играчите и създаването на по-добра и по-безопасна среда за хазарт.

Това е, което правим.

Чувствам, че възнамерявате да представите партньорския бизнес като нещо алчно или сенчесто, но бъдете честни, има значение как го правите, а не дали го правите .

Приятно прекарване! ✨

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Е, нека се опитаме да се съсредоточим!

Надявам се, че най-накрая ще получа обратна връзка/изявление от казиното и от вас @casinoguru!

от друга страна, сигурен съм, че много играчи/жертви се нуждаят от актуализация и яснота относно историята на Рабиди!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

има онлайн група за помощ в reddit:

RabidiNV_Жертви

Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 7 месеца

Видях, че Матей чака становището на казиното по вашия случай, така че ми е любопитно как ще се развие накрая.

Стискаме палци за справедлив резултат. 🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Е - опитът ми казва, че нищо няма да стане. 4 месеца чакане, отлагане и т.н.! Не съм видял нито цент...



Автоматичен превод:
Booyaka28
преди 7 месеца

Виждам, че сте намерили темата, която ви споменах. Не мисля, че си единственият, който е бил в подобна ситуация, но ще се радвам, ако не се налага да го казвам.

Както и да е, все още чакаме, очевидно според жалбата, изявление от казиното и съм много любопитен да видя как ще се развие.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

делото за несъстоятелност срещу Rabidi е заведено - изслушването е на 24 октомври

Автоматичен превод:
1 2 3...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини