Здравейте, никой не е изтрил поста ви, мисля, че беше преместен под казиното, за което писахте. Правилно ли си спомням, че беше за Alf Casino?
Hi, nobody deleted your post, I think it was moved under the casino you wrote about. Do I remember correctly that it was for Alf Casino ?
Моля, имайте предвид, че това е много важна информация за Rabidi!
Срещу тази фирма е заведено дело за несъстоятелност в съда! Получих тази информация и имам и доказателства.
В момента не е ясно дали тази компания все още съществува след няколко седмици.
Играчите трябва да бъдат много внимателни.
Казино Гуру: попитайте ръководството на Rabidi
Please note, this is a very important information about Rabidi!
Against this company a bankruptcy case was filed at the court! I got that information and have evidence too.
Currently it is not clear if this company still exists in a few weeks.
Players should be very careful.
Casino Guru: ask the management of Rabidi
Хей Джими,
има ли начин да ми споделите доказателствата, моля? Ето моят имейл адрес chibobibo@outlook.de
Много благодаря предварително ^^
Hey Jimmy,
is there a way to share me the evidence please ? Here my email address chibobibo@outlook.de
Many thanks in advance ^^
Здравейте,
Също така съм в спор с Rabidi относно проблем с плащането.
Можете ли да ми изпратите информация, която би ми помогнала?
daserual@gmail.com
Благодаря ти много jimmy_fin
Hello,
I am also in dispute with Rabidi over a payment issue.
Could you please send me any information that would help me?
daserual@gmail.com
Thank you very much jimmy_fin
Hola,
Yo también estoy en disputa con Rabidi por un problema de pago.
Podría por favor enviarme cualquier información que me ayude?
daserual@gmail.com
Muchas gracias jimmy_fin
Моля, имайте предвид, че това е много важна информация за Rabidi!
Срещу тази фирма е заведено дело за несъстоятелност в съда! Получих тази информация и имам и доказателства.
В момента не е ясно дали тази компания все още съществува след няколко седмици.
Играчите трябва да бъдат много внимателни.
Казино Гуру: попитайте ръководството на Rabidi
Please note, this is a very important information about Rabidi!
Against this company a bankruptcy case was filed at the court! I got that information and have evidence too.
Currently it is not clear if this company still exists in a few weeks.
Players should be very careful.
Casino Guru: ask the management of Rabidi
Очаквам вашия отговор Jimmy_fin
Ако можете да ми предоставите доказателствата на daserual@gmail.com, ще съм ви благодарен.
Сърдечен поздрав
I await your response Jimmy_fin
If you can provide me with the proofs to daserual@gmail.com I would appreciate it.
A cordial greeting
Espero tu respuesta Jimmy_fin
Si puedes facilitarme las pruebas a daserual@gmail.com te lo agradecería
Un saludo cordialmente
Здравейте,
Не мога да споделя това доказателство с вас (поверително), но доколкото знам, адвокат от Кюрасао заведе това дело срещу Rabidi NV: Roelof Bijkerk
Може би можете да се свържете с него, за да разберете.
Hello,
I am not able to share that evidence with you (confidential), but as far as I know a lawyer from Curaçao filed that case against Rabidi N.V.: Roelof Bijkerk
Maybe you can contact him to find out.
Със сигурност има други играчи с претенции по света и особено в Европа.
Така че всеки се интересува да знае как да процедира..
There are for sure other players with claims around the world and especially in Europe.
So everyone is interested to know how to proceed..
Много хора искат да знаят какво се случва с техните твърдения, хората искат да знаят дали Rabidi е загубил лиценза си и какво става с фалшивите игри, за които е докладвано на Casino Guru преди много време. Винаги чувам, че сте давали информация на вашия екип за данни.
Но няма окончателна информация за резултатите, казината от Rabidi все още са изброени на вашия уебсайт с много добри оценки.
какво става тук?
Many people want to know what happens with their claims, people want to know if Rabidi has lost their License, and what’s about the fake games, that has been reported to Casino Guru long time ago. I always hear that you gave informations to your data team.
But there is no final information from outcomes, the Casinos from Rabidi are still listed on your website with very good ratings.
What happens here?
Здравейте, освен ако не намерим солидно доказателство, че нещо не е наред, оценките остават. Знаеш ли, можеш да бъдеш обвинен в много неща, но освен ако не бъдеш признат за виновен, това е просто процес.
Чувствайте се свободни да сте в крак с нашия екип за данни:
data@casino.guru
Hello, unless we find solid proof something is wrong, the ratings remain. You know, you can be accused of many things, but unless you're found guilty, it is just a process.
Feel free to keep up with our data team:
data@casino.guru
проблемите/проблемите са много по-обширни! @Радка:
Смятам, че е ваше задължение да споделите развитието на Рабиди и да направите собствено проучване
the problems/issues are much more extensive! @Radka:
I think its your duty to share the developments on Rabidi and do as well your own research
Мисля, че използвахте неподходяща дума. Тъй като всички тези услуги са безплатни, бих се въздържал от „задължение" 🙂.
Бъдете сигурни, че след като жалбата ви бъде готова, резултатът ще бъде разгледан. Но не по-рано.
Оценяваме вашето сътрудничество, но в замяна трябва да приемете вашите процеси. Сега не мога да направя много за теб. Моля, имайте това предвид.
I think you used an improper word. Since all these services are for free I would restrain from "duty" 🙂.
Be sure that once your complaint is done, the outcome will be considered. But not sooner.
We appreciate your cooperation, but you should in return accept your processes. There is not much I can do for you now. Please keep that in mind.
Здравей Радка,
Трябва да те поправя. Вие не предлагате услугите си „безплатно". Получавате плащане от казината, където изпращате клиентите. Това се нарича "казино партньор". Вашите услуги - като този форум и вашата служба за оплаквания - са тук, за да имате повече посетители и в същото време да пренасочите повече нови клиенти към вашите плащащи клиенти.
Ето как Casino Guru прави пари, а вие не предоставяте услугите „безплатно". Това е част от вашия бизнес модел.
Hello Radka,
I need to correct you. You are not offering your services "for free". You are being paid from the Casinos where you send the customers. This is called "Casino affiliate". Your services - like this forum and your complaint service - are here to have more visitors and at the same time redirect more new customers to your paying clients.
This is how Casino Guru makes money, and you are not providing the services "for free". This is part of your business model.
Неправилно, скъпи члене.
Ние предлагаме нашите услуги безплатно на общността. Имате ли предвид разликата? 😉
Съвсем правилно описахте модела, все пак ние не сме обикновен афилиейт сайт. Печеленето на пари се основава на високи морални принципи, за разлика от други „подобни" уебсайтове, ние не популяризираме казина, не продаваме рейтинги или не ни се плаща за поставяне на бонуси. Освен това и отново, за разлика от други, ние инвестираме големи суми обратно в нашите проекти, като се фокусираме върху подкрепата на играчите и създаването на по-добра и по-безопасна среда за хазарт.
Това е, което правим.
Чувствам, че възнамерявате да представите партньорския бизнес като нещо алчно или сенчесто, но бъдете честни, има значение как го правите, а не дали го правите .
Приятно прекарване! ✨
Incorrect, dear member.
We are offering our services for free to the community. Mind the difference? 😉
You described the model quite correctly, yet we are not just some ordinary affiliate site. Earning money is based on high moral principles, unlike other "similar" websites, we do not promote casinos, sell ratings, or get paid for placing bonuses. Additionally and again, unlike others, we invest grand sums back into our projects focusing on supporting players and creating a better and safer gambling environment.
This is what we do.
I feel you intend to present affiliate business as something greedy or shady but be honest, it matters how you do that, not whether you do that.
Have a good one! ✨
Е, нека се опитаме да се съсредоточим!
Надявам се, че най-накрая ще получа обратна връзка/изявление от казиното и от вас @casinoguru!
от друга страна, сигурен съм, че много играчи/жертви се нуждаят от актуализация и яснота относно историята на Рабиди!
Well, lets try to focus!
I hope that I will finally receive a feedback/statement from the casino and from you @casinoguru!
on the other hand, I‘m sure that a lot of players/victims needs an update and clarity on the Rabidi story!
има онлайн група за помощ в reddit:
RabidiNV_Жертви
there is an online group to help on reddit:
RabidiNV_Victims
Видях, че Матей чака становището на казиното по вашия случай, така че ми е любопитно как ще се развие накрая.
Стискаме палци за справедлив резултат. 🤞
I saw that Matej is waiting for the casino's statement in your case, so I'm curious how it will turn out in the end.
Fingers crossed for a fair outcome. 🤞
Виждам, че сте намерили темата, която ви споменах. Не мисля, че си единственият, който е бил в подобна ситуация, но ще се радвам, ако не се налага да го казвам.
Както и да е, все още чакаме, очевидно според жалбата, изявление от казиното и съм много любопитен да видя как ще се развие.
I see you found the thread I mentioned to you. I don't think you're the only one who's been in a similar situation, though I'd be happy if I didn't have to say so.
Anyway, we're still waiting, apparently according to the complaint, for a statement from the casino, and I'm very curious to see how it turns out.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.