НачалоФорумКазинаВключете регистрация (потвърдете имейла)

Включете регистрация (потвърдете имейла) (страница 2)

преди 3 години от Dfdwife
|
18 805 преглеждания 44 отговора |
|
1 2 3
преди 2 години

Бях изпратил документите, за да потвърдя акаунта си, така че да мога да изтегля печалбите си на 1 септември по имейл, процесът се твърди, че отнема 72 часа (които сега изтичат), все още мога да влизам във всички тези сайтове без проблеми. Чакам отговор от двата документа и помощни имейли, които проследих след 3 дни, като ги попитах какво е забавянето и 0 отговора.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
gamesdeaniii
преди 2 години

Разбирам, така че приложението Inclave в крайна сметка няма нищо общо с това.

Както казах, понякога проверката може да отнеме доста време. Когато нашият екип за жалби се занимава с жалби, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да извършат плащането.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбирам, така че приложението Inclave в крайна сметка няма нищо общо с това.

Както казах, понякога проверката може да отнеме доста време. Когато нашият екип за жалби се занимава с жалби, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да завършат проверката и да извършат плащането.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, Радка, много ти благодаря за тази информация, беше по-полезно от всеки друг ресурс, който съм пробвал досега, и ГОРЕЩО ще препоръчам твоя сайт на колегите си.

Автоматичен превод:
gamesdeaniii
преди 2 години

Благодарим за подкрепата. 🙂

Все още намирам за много неприятно, че всички тези казина просто не могат да ви изпратят един глупав имейл, който казва „здравейте, получихме вашите документи и работим по това. Моля, бъдете търпеливи".

Напоследък се сблъскахме с нарастващо количество оплаквания от играчи, които постоянно се борят с проверката и обикновено започват така. 🙁

Ще те проверя в неделя. Надявам се, че ще получите някакъв отговор дотогава.🤞

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Все още нищо 🙁 провери спама и страниците за теглене също, все още чака проверка...

Автоматичен превод:
gamesdeaniii
преди 2 години

Здравей,

Надявах се проблема да е решен...

Е, изглежда, че оплакването е неизбежно сега.

Нашият тиймбилдинг на Casino Guru започва днес, така че предполагам, че екипът за жалби ще бъде доста зает с други дейности, така че ще е най-добре да изчакате до петък.

Или можете да подадете жалбата веднага , но не мога да кажа със сигурност, че скоро ще бъде приета.

Ще оставя това решение на вас, все пак се надявам, че ще има някакъв напредък. Съжалявам, че не мога да ви помогна повече.


Автоматичен превод:
преди 2 години

kidd6246.vs@gmail.com

Автоматичен превод:
Virgilsalminen
преди 2 години

Здравейте,

защо публикувате имейла си, моля?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Inclave има ли начин да го премахнете. Случайно поставих имейла си като ricrussel@....when, трябваше да е ricrussel17@gmail.com. Сега не ми позволява да го сменя и не мога да вляза със сигурност къде имам 1500$

Автоматичен превод:
преди 2 години

Можете ли да ми помогнете да го променя от ricrussel на ricrussel17@gmail.com, за да мога да се потвърдя и да се върна в сайта

Автоматичен превод:
ricrussel17
преди 2 години

Съжалявам, но в този случай предполагам, че трябва да се свържете директно с поддръжката на Inclave, което опитах сам, но за моя най-голяма изненада не можах да намеря формуляр за контакт никъде на уебсайта. 🙁

Консултирах се добре с Google, съжалявам нищо.




Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто искам да изтегля приложението, моля

Автоматичен превод:
luv4pawz62
преди 1 година

Съжалявам, кое приложение? Свързано ли е с регистрацията на Inclave?

Автоматичен превод:
преди 1 година

° С ruzdinky66@gmail.com

Автоматичен превод:
cruzdinky66
преди 1 година

Здрасти,

какъв е смисълът да споделяте имейла си, моля?

Някакви проблеми с Inclave? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Кои всички казина използват Inclave?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам проблеми с влизането в казино sight, след като го използвах много пъти, сега казва, че имейлът ми не е разпознат и когато се опитам да отворя нов акаунт, той разпознава имейла ми, казвайки, че съм се регистрирал с този имейл. Бъди добър да поправиш Игор, изписвай ме от теб

Автоматичен превод:
преди 1 година

whatusaying2me@gmail.co пише на всички мои сайтове за казино, които използват анклав, че не го разпознава Използвах го много пъти, така че моля, погрижете се за проблема или ме излезте от полезрението ви, просто ще запомня собствената си парола

Автоматичен превод:
whatusaying2me
преди 1 година

Съжалявам, че го казвам, но трябва да се обърнете към поддръжката на Incalve. Ние не сме в никаква връзка или контакт с тях 🙁.

Не забравяйте да ни актуализирате!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, не мога да вляза в нито един сайт, той продължава да казва, че данните ми са грешни, но имейл адресът ми все още е същият

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини