НачалоФорумКазинаВключете регистрация (потвърдете имейла)

Включете регистрация (потвърдете имейла)

преди 3 години от Dfdwife
|
18 784 преглеждания 44 отговора |
|
1 23
преди 3 години

Не мога да се регистрирам в никое от казината, които използват inclave регистрация. След като попълня формуляра и натисна Enter, той ме подканва да потвърдя имейл адреса. Моля помогнете.

Автоматичен превод:
Dfdwife
преди 3 години

Това означава ли, че имейлът за потвърждение от Inclave никога не е пристигнал? Проверихте ли секцията за спам и промоции в имейла си, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

БИХ ИСКАЛ ДА РАЗГЛЕДАМ КАЗИНО ГУРУ

Автоматичен превод:
thomasbwell007
преди 2 години

Здравейте, не се колебайте да го направите 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

можете ли да деактивирате влизането в inclave

Автоматичен превод:
jeffmoorebetter
преди 2 години

Здравейте,

доколкото знам, Inclave е приложение за лесно попълване на пароли и сигурност. Можете да го деактивирате, както и да деактивирате Google Smart Lock - например.

Или имаш предвид нещо друго, моля?

Автоматичен превод:
Dfdwife
преди 2 години

Имам същия проблем с моя имейл адрес. Няма да продължи без проверка и няма нищо отвъд това. На уебсайта няма помощ за поддръжка на клиенти, която да поискате. Това е глупост. Много разочароващо.

Автоматичен превод:
zacknkcsmom
преди 2 години

Здравейте,

Току-що се регистрирах в Inclave, за да имам достъп до поддръжка. Е, нищо не намерих. 🙁

Забелязах само, че екранът, където трябва да въведете кода за потвърждение от свързания имейл, също съдържа бутона „промяна на имейла" в десния долен ъгъл. Ако по-рано сте попълнили неправилен имейл (като неправилно поставени букви или липсващи цифри), според мен това трябва да е начинът да решите този проблем.


Честно казано, нищо друго не намерих.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мога да вляза в играта, защото имам промени в имейл акаунта си

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не мога да вляза, защото имейл адресът ми има промени

Автоматичен превод:
steffyhen25
преди 2 години

Здравейте,

не съм сигурен, че следя правилно проблема ви, но можете да промените имейла си по всяко време:

„Забелязах само, че екранът, където трябва да въведете кода за потвърждение от свързания имейл, съдържа и бутона „промяна на имейла" в долния десен ъгъл. Ако сте попълнили неправилен имейл (като неправилно поставени букви или липсващи цифри) преди това , това трябва да е начинът за решаване на този проблем според мен.

Честно казано, не намерих нищо друго."


Помогна ли ти?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Печеля 150 завъртания

Къде го намерих моля помогнете

Автоматичен превод:
shafkatbaidar
преди 2 години

Здравейте,

в кое казино спечелихте, моля?

Както и да е, трябва да се обърнете към чата или поддръжката на казиното за директна помощ.

Автоматичен превод:
Foxkoenig
преди 2 години

Здравей.

За съжаление не разбирам първия проблем, който имате. Нещо свързано с казино, моля?

Опитах се да намеря информация за това как да изтрия/отменя/блокирам акаунта на Inclave, но изглежда, че никой не е споделил намек.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още съм получил отговор от някое от казината, свързани с inclave, относно проверката на моя документ, можете ли да помогнете? Мина повече от седмица и те заявяват 72 часа.

Автоматичен превод:
gamesdeaniii
преди 2 години

Здравейте,

мога ли да знам в кое точно казино се опитвате да проверите? Говорим ли за проверката на KYC, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ви за отговора, както и за бързия. Да, това е за KYC и го чакам за разярен бик, капитан Джак, кралски ас и призма. Всички под inclave влизания и 0 отговора.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
gamesdeaniii
преди 2 години

Здравейте,

Ако мога да позная, бих казал, че това не е много свързано с Inclave. Това приложение служи като защитен вход към казиното.

Понякога акаунтите на играчите са блокирани поради текуща проверка, така че мисля, че това е по-вероятно.

В някои случаи проверката може да отнеме около седмица, бих изчакал малко.

Дръжте ме в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изпратих заявките си на 1 септември. Ще изчакам още няколко дни. Ако изобщо не получа отговор след, да речем, 3 дни, предполагате ли, че може да са блокирали акаунта ми и дори да не ми кажат за това?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Задръжте за момент, моля. 🙂

Предполагах, че вече сте изпратили тези документи, но сега не съм толкова сигурен.

Как точно изпратихте заявката си, моля? Изпратихте ли и някакви документи, което означава, че в момента тече ли проверката? Или просто чакате инструкции?

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини