НачалоФорумКазинаVivadice Casino - обща дискусия

Vivadice Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Kamilre
|
1 678 преглеждания 35 отговора |
|
1 2

Минаха 6 часа, никой не ми отговори...

Казиното изглежда пусто...

Автоматичен превод:

казиното реши проблема, съжалявам :)

Edited
Автоматичен превод:
pozndarya

здравей

Току-що приключихме с разрешаването на вашето объркване с бонуса.

По време на регистрацията сте избрали 100% бонус, а не 200% бонус!

Имаме доказателство в нашата система, показващо кога сте щракнали, активирали и потвърдили избора си.

Трябваше да изчакаме одобрение от финансовия отдел, за да анулираме стария ви бонус и да приложим този, който всъщност желаехте, поради което отне известно време, за да разрешим вашия случай.

Тъй като вие лично избрахте 100% бонус, надяваме се, че сега сте доволни, след като ви предоставихме бонуса, който първоначално искахте, но не сте избрали. 😊

най-добри пожелания,


Автоматичен превод:
pozndarya deleted the post

Съжалявам, сгреших

Като цяло, казиното наистина помогна и реши проблема.

Автоматичен превод:
pozndarya

здравей

Извиняваме се за чакането, но грешката беше на ваша страна, когато избрахте грешния бонус, и ние направихме всичко възможно, за да ви помогнем и да разрешим проблема възможно най-справедливо.

Доколкото знам, вече сте получили 200% бонус + 75 безплатни завъртания.

Вие също така изпратихте допълнителна заявка за промяна на бонуса и нашият екип одобри промяната и съответно актуализира вашия бонус.

И така, вече имате точния бонус, който първоначално сте искали. Тъй като обаче твърдите обратното, сега ще ви докажа, че вие ​​лично сте избрали 100% бонус при регистрация.

Освен това е невъзможно бонусната система да работи правилно за всички останали, но само вие сте имали проблем. :)

най-добри пожелания,

file

Автоматичен превод:

Имам теория за това, но днес съм на разходка, така че ще я споделя утре 🙂

Автоматичен превод:
pozndarya

здравей

Извиняваме се още веднъж за неудобството, но искаме да признаем, че в крайна сметка сте били прави. Както знаете, повечето казина не винаги са склонни да признаят грешките си. :)

В случая е станало недоразумение и донякъде сме прави и вие, и ние.

Ето какво се случи:

Преди няколко дни преминахме от White Label към Готово решение и променихме лиценза си. По време на този процес част от бонусите останаха обвързани със стария PSP за крипто. Когато преминахме към решението „до ключ" и новия лиценз, конкретен PSP не беше активиран, което доведе до това, че системата открива само 100% бонус като по подразбиране. В един момент обаче наистина сте избрали 100% бонус. :)

В същото време имаше грешка от ваша страна, но също и от наша страна, тъй като новият PSP не беше активиран правилно и беше по подразбиране на 100%, дори ако някой беше избрал бонуса от 200%.

Радваме се, че успяхме да добавим средства към вашата сметка и като допълнително извинение ще добавим допълнителен баланс от $50 за вас—вече препратих тази заявка до финансовия отдел.

Ще ви изпратя и екранни снимки от PSP, за да можете да видите разликата между PayCryptos и PayCryptos Duplicate. Дублиращият се PSP е активиран за новия лиценз, докато старият PSP трябваше да остане активен, за да позволи на потребителите, които не са приели новия лиценз, да изтеглят средствата си.

Моля, изпратете ни своя имейл отново, за да можем да обработим допълнителния баланс от наша страна. Искрено се извиняваме за недоразумението и оценяваме, че посочихте проблема.


file

най-добри пожелания,


Автоматичен превод:

казиното реши проблема, съжалявам :)

Автоматичен превод:

Радвам се, че казиното подходи положително към тази ситуация и ви помогна да я разрешите. Мисля, че други казина също могат да използват примера.

Успяхте ли вече да изиграете бонуса? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

както и да е, но

казиното постъпи по най-достойния начин във всеки случай


но нямах време да играя бонуса, защото не го получих. но ако са решили такъв деликатен въпрос с моя бонус за депозит, тогава мисля, че ще решат и това

просто сега е лошо време - уикендът 🙂

Edited
Автоматичен превод:
pozndarya

Разбирам, така че ако успеете да го решите през седмицата, уведомете ме, ако играете бонуса, как се справихте.

Приятен ден.😉

Автоматичен превод:
Jaro

В крайна сметка все още не успях да взема бонуса 🙁

Автоматичен превод:
pozndarya

И отново ли се свързахте с тях за това или не? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro

Да, но не ми отговориха 🙁

Автоматичен превод:
pozndarya

Със сигурност казиното трябва да ви го даде, ако са обещали да ви го дадат.

Както и да е, знам, че казината могат да решават, през повечето време чувам от играчите „административно решение", че няма да дават бонуси на играчите.

Вероятно обаче вече щяха да ви го кажат и ако се занимавахте с тях, не би трябвало да е така. Ето защо е доста странно, че е така.😕

Автоматичен превод:

В крайна сметка не получих нищо...

Ето защо не се опитах да играя повече в това казино, защото не е ясно дали всичко е наред с казиното и дали изплащат средства в случай на печалба.

Автоматичен превод:
pozndarya

Всъщност те разбирам, ако намериш такъв проблем, може би понякога е по-добре да го оставиш и да отидеш другаде. Всеки играч сам решава.

Така че успех на вас.☘️

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини