преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Viu-viu Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, можете ли да опишете повече за вашия опит? Според това, което казвате, не е било добро. 😕
Опитайте се да го обобщите по някакъв начин, може би и за бъдещи играчи. 🙂
Hello, can you describe more about your experience? According to what you say it wasn't a good one. 😕
Try to summarize it somehow maybe for future players too. 🙂
Те блокират и крадат парите.
They block and steal the money.
Bloquean y se roban el dinero.
Хей, би ли описал ситуацията малко по-подробно, моля? Какво ти се случи в казиното и защо те блокираха и ти взеха парите?
Hey, could you describe the situation a little more, please? What happened to you at the casino and why did they block you and take your money?
Не знам защо направиха това; просто ми казаха, че са прегледали акаунта ми, блокирали са го и са намалили салдото ми. Не съм сигурен кога са удържали 599-те или какво се е случило с останалата част. Изпратих имейл до поддръжката и все още не съм получил отговор. Освен това, никога не приемам бонуси никъде.
I don't know why they did this; they just told me they reviewed my account, blocked it, and reduced my balance. I'm not sure when they deducted the 599 or what happened to the rest. I emailed support and haven't heard back yet. Also, I never accept bonuses anywhere.
No sé por qué hicieron eso; solo me informaron que revisaron mi cuenta, la bloquearon y redujeron mi saldo. No tengo claro cuándo me descontaron los 599 ni qué ocurrió con el resto. Escribí al soporte por correo electrónico y aún no recibo respuesta. Además, nunca acepto bonos en ningún sitio.
Без никакво обяснение, обаче?
Значи, депозирахте и спечелихте истинските си пари, нали? Това се случи ли след като поискахте тегленето си?
Моля, уведомете ни, ако желаете нашият екип по жалбите да го разгледа.
With no explanation whatsoever, though?
So, it was your real money you deposited and won there, right? Did this happen after you requested your withdrawal?
Please let us know if you'd like our complaint team to look at it.
Без никакво обяснение, обаче?
Значи, депозирахте и спечелихте истинските си пари, нали? Това се случи ли след като поискахте тегленето си?
Моля, уведомете ни, ако желаете нашият екип по жалбите да го разгледа.
With no explanation whatsoever, though?
So, it was your real money you deposited and won there, right? Did this happen after you requested your withdrawal?
Please let us know if you'd like our complaint team to look at it.
Депозирах истински пари, играх с истински пари, имам разписката си за депозит, предоставих документите си за проверка, спечелих, поисках теглене и ми казаха, че пощенският ми код е грешен и затова тегленето ми не е обработено, помолих поддръжката да го промени и те го направиха, по-късно поисках теглене, не го обработиха, казаха, че средствата са върнати в сметката ми, но балансът ми е нула, отидох в чата, че според тях съм VIP клиент и ми дадоха съветник, след като бях на изчакване, чатът се затвори, видях, че сесията на сметката ми е същата, влязох и сметката ми беше блокирана, отидох отново в чата и ми казаха, че това е административно решение, което нарушава политика, което попитах какво е и не ми казаха, казаха ми, че балансът ми е намален, попитах колко и къде е балансът ми, казаха ми да пиша на поддръжката, писах и все още нямам отговор, не знам колко са ми взели, всичко сочи, че са ме откраднали.
I deposited real money, played with real money, I have my deposit receipt, provided my documents for verification, I won, I requested a withdrawal and they told me that my zip code was wrong and that was why my withdrawal was not processed, I asked support to change it and they did it, later I requested a withdrawal, they did not process it, it said that the funds were returned to my account, but my balance was zero, I went to the chat that according to them I am a VIP client and they gave me an advisor, after being on hold the chat closed I saw that my account session was the same, I entered and my account was blocked, I went to the chat again and they told me that it was an administrative decision that violated a policy which I asked what it was and they did not tell me, they told me that my balance was reduced, I asked how much and where my balance was, they told me to write to support I wrote and I still have no answer I do not know how much they took from me, everything points to that they stole from me.
Deposite dinero real, jugué con dinero real, tengo mi comprobante de depósito, proporcione mis documentos para la verificación, gane, pedí retiro y me dijeron que mi código postal estaba mal que por eso no se procesaba mi retiro, pedí en soporte el cambio y lo hicieron, posteriormente pedí retiro, no lo procesaron decía que los fondos fueron regresados a mi cuenta, pero mi balance era cero, fui al chat que según ellos yo soy cliente vip y me pusieron un asesor, luego de estar en espera el chat se cerró vi que mi sesión de la cuenta igual, entre y me salía cuenta bloqueada, fui nuevamente al chat y me dijeron que era decisión administrativa que viole una política la cual pregunte que era y no me dijeron, me dijo que mi saldo se redujo, pregunte a cuanto y que donde estaba mi saldo, me dijeron que escribiera a soporte escribí y sigo sin respuesta no sé cuánto me quitaron, todo apunta que me robaron.
Това изобщо не ми звучи правилно, така че според мен определено трябва да подадете жалба .
Нашият екип ще се свърже с казиното и се надяваме, че ще можем да помогнем.
Моля, непременно ни уведомете, ако решите да подадете жалба.
This doesn't sound right to me at all, so you should definitely file a complaint, in my opinion.
Our team will get in touch with the casino, and hopefully we'll be able to help.
Surely let us know if you decide to go for the complaint, please.
Здравей, кои слотове харесваш най-много? Кой доставчик на игри използваш най-често? 🙂
Hi, what slots do you like most? Which game provider do you use most often? 🙂
Здравейте, когато говорим за опции, какво имате предвид? 😀
Кои игри са ви любими?
Hello, when we are talking about options, what do you mean by that? 😀
Which gams are your favorite?
Това някакво кодирано съобщение ли е, случайно? 😉
Is that some sort of coded message per chance? 😉
Имаш предвид, че казиното е перфектно или нещо друго? 😀
Do you mean that casino is perfect or something else? 😀
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.