преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vipsta Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, може ли някой да информира Вероника, че трябва да подаде отново жалбата ми?!
Представих ясни доказателства, че казиното е нарушило собствените си правила и условия и че казиното дори е променило правилата и условията след моя случай. Въпреки това, те (за пореден път) просто затвориха жалбата ми с напълно неразбираемо обяснение.
Ще съм благодарен за всякаква подкрепа тук!
Hello, could someone please inform Veronika that she should reopen my complaint?!
I presented clear evidence that the casino violated its own terms and conditions and that the casino even changed the terms and conditions after my case. Despite this, they (once again) simply closed my complaint with a completely incomprehensible explanation.
I would appreciate any support here!
Hallo, kann bitte jemand mal Veronika informieren, dass sie bitte meine Beschwerde wieder eröffnen soll?!
Ich habe eindeutige Beweise vorgelegt, dass das Casino gegen seien eigenen AGB verstoßen hat und dass das Casino sogar die AGB nach meinem Fall geändert hat. Trotzdem hat sie (mal wieder) einfach meine Beschwerde geschlossen, mit einer absolut nicht nachvollziehbaren Begründung.
Würde mich hier über Unterstützung freuen!
Мога да я попитам за това, но от това, което видях в резюмето, случаят е бил за самоизключване, където, според Вероника, не сте споменали нищо за хазартна зависимост.
Значи според теб ще е уместно? Ако си ѝ изпратил искане за повторно отваряне и то отново е било отхвърлено, а тя ти е изпратила отговор, че нищо повече не може да се направи, тогава така ще бъде.
I can ask her about it, but from what I saw in the summary, the case was about self-exclusion, where, according to Veronika, you didn't mention anything about gambling addiction.
So do you think it will be relevant? If you sent her a request for reopening and it was rejected again and she sent you a reply saying that nothing more could be done, then that's how it will be.
Здравей,
Не, това е абсолютно погрешно.
Първо, посочих хазартна зависимост, защото активно попитах за забраната в чата на живо.
Второ, спазвах общите условия на казиното, които гласяха, че заявката за самоизключване ще бъде обработена в рамките на 24 часа, независимо от причината за изключването. Въпреки отговора на казиното на заявката ми за самоизключване, акаунтът ми все още беше отворен 72 часа по-късно, въпреки посоченото 24-часово време за обработка.
Когато уведомих казиното за това, те веднага промениха условията си, като замениха „24 часа" с „възможно най-скоро". Това е ясно доказателство, че казиното не е изпълнило задълженията си.
Ако това не е достатъчно, за да се обработи жалбата ми, тогава сериозно се чудя какво се случва тук...
Hello,
No, that is absolutely wrong.
Firstly, I indicated gambling addiction because I actively asked about the ban in the live chat.
Secondly, I adhered to the casino's terms and conditions, which stated that a self-exclusion request would be processed within 24 hours, regardless of the reason for exclusion. Despite the casino's response to my self-exclusion request, my account was still open 72 hours later, despite the stated 24-hour processing time.
When I brought this to the casino's attention, they immediately changed their terms and conditions, replacing '24 hours' with 'as soon as possible'. This is clear proof that the casino failed to fulfill its obligations.
If that's not enough to process my complaint, then I seriously wonder what's going on here…
Hallo,
nein das ist absolut falsch.
Zum einen habe ich Spielsucht angegeben, da ich aktiv im live Chat nach der Sperre gefragt habe.
Und zum anderen habe ich mich an die AGB des Casinos gehalten, in denen stand, dass ein Antrag auf Selbstauschluss innerhalb von 24h bearbeitet wird, unabhängig vom Grund des Ausschlusses. Mein Konto war trotzdem Antwort des Casinos auf meinen Sperrantrag nach 72h immernoch geöffnet. Trotz den angegebenen 24h.
Als ich das Casinos darauf aufmerksam gemacht habe, hat es direkt die AGB geändert und aus den ‚24h’ dann ‚zeitnah‘ gemacht. Ein klarer Beweis dafür; dass das Casino hier seiner Pflicht nicht nachgekommen ist.
Also wenn das nicht ausreicht, um meine Beschwerde zu bearbeiten, dann frag ich mich ernsthaft, was hier los ist…
Добре, ще я попитам за това. Значи поискахте повторно отваряне от Вероника по имейл?
Okay, I'll ask her about it. So you requested a reopen from Veronika via email?
Да, преди няколко дни. Изпратих ѝ и историята на чата относно хазартната зависимост и обясних в оплакването си, че казиното е нарушило правилата си и условията, независимо от причината за забраната.
Предоставих и всички тези доказателства със скрийншотове.
Наистина не мога да направя нищо повече... за съжаление, казиното игнорира имейлите ми. Затова имам нужда от вашата помощ.
Yes, a few days ago already. I also sent her the chat history regarding gambling addiction and explained in my complaint that the casino violated its terms and conditions, regardless of the reason for the ban.
I have also provided all of this evidence with screenshots.
There's really nothing more I can do... unfortunately, the casino is ignoring my emails. Therefore, I need your help.
Ja, vor einigen Tagen schon. Habe ihr auch den Chat Verlauf bzgl Spielsucht gesendet und in meiner beschwere auch erklärt, dass das Casino gegen die agb verstoßen hat. Unabhängig von Grund der Sperre.
Habe auch alles mit Screenshots nachgewiesen.
Mehr kann ich nun echt nicht machen.. leider ignoriert das Casino meine Emails. Daher brauch ich ihre Hilfe.
Вече писах на Вероника и след като тя прегледа всичко, което изпратихте, ще ви уведомим какво сме решили.
I have already written to Veronika, and once she has reviewed everything you sent, we will let you know what we have decided.
Здравей, Джаро, трябва да кажа, че съм наистина ядосан.
Молбата ми за повторно отваряне беше отхвърлена с мотива, че казиното е имало достатъчно време да реагира на самоизключването.
Защо, за бога, се игнорира напълно фактът, че в общите условия на казиното е посочено, че акаунтът ще бъде затворен 24 часа след заявка за самоизключване, което в моя случай не се случи? Причината е напълно без значение! Аз поисках самоизключване, което НЕ беше извършено след 24 часа, както е посочено в общите условия!
И на всичкото отгоре, казиното внезапно промени условията си, което доказва, че съм абсолютно прав!!
Имам чувството, че тук заставате само на страната на казината. Има много причини да продължите с жалбата си. Абсолютно съм разочарован.
Моля, кажете ми защо вашият екип напълно игнорира факта, че общите условия посочват 24-часов период на самоизключване!
Hi Jaro, I have to say I'm really angry.
My request for reopening was rejected on the grounds that the casino had had sufficient time to react to the self-exclusion.
Why on earth is it being completely ignored that the casino's terms and conditions stated that the account would be closed 24 hours after a self-exclusion request, which didn't happen in my case? The reason is completely irrelevant! I requested a self-exclusion, which was NOT carried out after 24 hours as stated in the terms and conditions!
And on top of that, the casino suddenly changed its terms and conditions, which proves that I am absolutely right!!
I have the feeling that you're only siding with the casinos here. There are plenty of reasons to pursue my complaint. I'm absolutely disappointed.
Please tell me why your team completely ignores the fact that the terms and conditions state a 24-hour self-exclusion period!
Hallo Jaro, ich bin echt sauer muss ich sagen.
Mein Antrag auf Wiedereröffnung wurde abgelehnt, mit der Begründung, dass das Casino ja angemessen Zeit hatte, auf den Selbstauschluss zu reagieren.
Warum zur Hölle wird KOMPLETT IGNORIERT, dass in den AGB des Casinos stand, dass 24h nach Antragstellung zum Selbstauschluss das Konto geschlossen wird, was bei mir nicht der Fall war. Dafür ist der Grund doch absolut egal! Ich habe einen Selbstauschluss gefordert, der NICHT wie in den agb nach 24h durchgeführt wurde!
Und dazu kommt, dass das Casino plötzlich die AGB geändert hat, was zeigt, dass ich absolut im Recht bin!!
Ich habe das Gefühl, dass ihr euch hier nur auf die Seite der Casinos stellt. Es gäbe genug Gründe meine Beschwerde durchzuziehen. Ich bin absolut enttäuscht.
Sagen sie mir bitte, warum der Fakt, dass in den agb 24h für den Selbstauschluss angegeben werden und ihr Team das komplett ignoriert!!
Вече бях информиран, че казиното „е имало достатъчно време да обработи заявката ми".
Сериозно, никой ли тук не разбира, че условията изрично посочват 24-часов период, който НЕ е спазен?
I have now been informed that the casino 'had sufficient time to process my request'.
Seriously, does nobody here understand that the terms and conditions explicitly stated a 24-hour period, which was NOT adhered to?
Jetzt wurde mir geschrieben, dass das Casino ‚ausreichend Zeit hatte, meine Anfrage zu bearbeiten‘
Sagmal, versteht denn hier keiner, dass in den agb ausdrücklich 24h angegeben wurden, die NICHT eingehalten wurden??????
Говорих за това с нашия екип. Жалко е, че се случва нещо подобно, особено когато казината имат в своите правила и условия, че ще се справят с подобни ситуации в рамките на 24 часа, и определено трябва да променят това. Разбира се, това трябва да се направи от самото начало, а не когато възникне проблем, както е във вашия случай.
Във всеки случай, въз основа на това, което разбрах, това беше разумен срок за казиното да ви самоизключи. Има много малко казина, където заявката ви за самоизключване се обработва незабавно, независимо какво са написали в своите правила и условия.
Така че бих казал, че тази ситуация вече е приключена. Нямаше какво повече да направя. 😕
Също така, това е нещо, което винаги трябва да запомните, ако подадете жалба при нас.
I talked about it with our team. It's unfortunate that something like this happens, especially when casinos have it in their terms and conditions that they will deal with such situations within 24 hours, and they should definitely change that. Of course, this should be done from the outset and not when a problem arises, as in your case.
In any case, based on what I have found out, this was a reasonable time frame for the casino to self-exclude you. There are very few casinos where your request for self-exclusion is processed immediately, regardless of what they have written in their terms and conditions.
So I would say that this situation is now closed. There was nothing more I could do. 😕
Also, this is something what you should remember always if you open a complaint with us.
Здравейте, не, не приемам това!
Общите условия трябва да се спазват както от казиното, така и от играча.
В противен случай казиното ще спори за всяко малко нещо въз основа на своите правила и условия. Ако направите обратното, те изведнъж ще го намерят за неразбираемо.
В общите условия е посочен 24-часов период, който не беше спазен. Дори потвърдих самоизключването си два пъти по имейл и двата имейла бяха обработени от казиното; въпреки това акаунтът ми не беше затворен в рамките на 24 часа. Имейлите също бяха отговорени в рамките на няколко часа.
Абсолютен позор е, че той дори не препраща случая ми до казиното, за да се намери приятелско решение.
Не е като да съм загубил 50 евро; говорим за сума над 1800 евро. И въпреки че другите ми оплаквания ясно показват, че имам хазартна зависимост, това са много пари за мен.
Фактът, че казиното директно промени условията си, също подсказва, че съм прав.
Нека повторя: във всички останали случаи общите условия на казиното се проверяват до най-малкия детайл и винаги се изтъкват аргументи в полза на казиното, когато има някакви проблеми. Сега, в този случай, казиното е нарушило собствените си общи условия и изведнъж нищо не може да се направи, защото според тях това е разумен срок?
Това категорично не може да е вярно.
Винаги съм бил много доволен от тяхната помощ, но не мога просто да оставя този случай без отговор.
Това е свързано с много пари и мога ясно да докажа, че казиното е нарушило правилата и условията!
Hello, no, I don't accept that!
The general terms and conditions must be adhered to by both the casino and the player.
Otherwise, the casino will argue about every little thing based on their terms and conditions. If you do the opposite, they'll suddenly find it incomprehensible.
The terms and conditions state a 24-hour period, and this was not adhered to. I even confirmed the self-exclusion twice via email, and both emails were processed by the casino; nevertheless, my account was not closed within 24 hours. Emails were also answered within a few hours.
It is an absolute disgrace that he is not even forwarding my case to the casino to find an amicable solution.
It's not like I lost €50; we're talking about a sum over €1800. And even though my other complaints clearly indicate that I have a gambling addiction, that's a lot of money for me.
The fact that the casino changed its terms and conditions directly also suggests that I am in the right.
Let me repeat: in all other cases, the casino's terms and conditions are examined down to the smallest detail, and arguments are always made in favor of the casino whenever there are any issues. Now, in this instance, the casino has violated its own terms and conditions, and suddenly nothing can be done because, according to them, it's a reasonable timeframe?
This absolutely cannot be true.
I have always been very satisfied with their help, but I cannot simply let this case rest.
This involves a lot of money, and I can clearly prove that the casino has violated the terms and conditions!
Hallo, nein, dad akzeptiere ich nicht!
Die allgemeinen Geschäftsbedingungen müssen sowohl vom Casino als auch vom Spieler eingehalten werden.
Sonst wird bei jeder Kleinigkeit vom Casino mit den AGB argumentieren. Wenn man das umgekehrt macht, stößt das plötzlich bei Ihnen auf UnVerständnis.
In den AGB sind 24 Stunden angegeben und diese wurden nicht eingehalten. Ich hab den Selbst Ausschluss sogar zweimal per E-Mail bestätigt und beide E-Mails wurden von Casino bearbeitet, trotzdem wurde nicht innerhalb von 24 Stunden mein Konto geschlossen. Auf E-Mails konnte man auch innerhalb von wenigen Stunden antworten.
es ist eine absolute Schande, dass er nicht einmal meinen Fall an das Casino weitergeleitet wird, um eine einvernehmliche Lösung zu finden.
Es ist ja nicht so, dass ich 50 € verloren habe, sondern es geht um eine Summe über 1800 €. Und das, obwohl man deutlich von meinen anderen Beschwerden erkennen kann, dass er sich für mich um Spielsucht handelt, ist das für mich sehr viel Geld.
Der Fakt, dass das Casino direkt in AGB geändert hat, deutet auch darauf hin, dass ich im Recht bin.
Ich wiederhole noch mal: bei allen anderen Fällen werden die AGB des Casinos bis aufs kleinste Detail durchgearbeitet und immer pro Casino argumentiert, wenn es irgendwelche Fälle gibt. Nun ist es einmal so, dass das Casino gegen seine eigenen AGB verstoßen hat und plötzlich kann man nichts machen, weil es laut ihrer Aussage ein angemessener Zeitraum ist????
Das kann doch absolut nicht wahr sein.
Ich war bisher immer sehr zufrieden mit ihrer Hilfe aber diesem Fall kann werde ich nicht einfach so ruhen lassen.
Es geht hier um sehr viel Geld, und ich kann eindeutig nachweisen, dass das Casino gegen die AGB verstoßen hat!
Още веднъж ги призовавам да отворят жалбата ми и поне да установят диалог с казиното, тъй като имейлите ми се игнорират.
Ако наистина защитават играчите, както винаги твърдят, тогава има основателна причина да се преговаря за възстановяване на сумата с казиното.
За съжаление, в света на казината е много трудно за играчите да получат помощ без правен иск или ресурси. Точно за това трябва да се застъпвате.
Така че, за да повторя, има основателна причина да се изисква възстановяване на сумата от казиното.
За съжаление, казиното не отговори на имейлите ми и те са последната ми надежда, тъй като мога ясно да докажа на Клари, че общите условия са нарушени.
Следователно, човек трябва поне да започне диалог с казиното.
I urge them once again to open my complaint and at least establish a dialogue with the casino, as my emails are being ignored.
If they truly stand up for the players, as they always claim, then there is a legitimate reason to negotiate a refund with the casino.
Unfortunately, in the world of casinos, it is very difficult for players to get help without a legal claim or resources. That's precisely what you should be advocating for.
So, to reiterate, there is a legitimate reason to demand a refund from the casino.
Unfortunately, the casino did not respond to my emails, and they are my last hope, as I can clearly prove to Clari that the terms and conditions are being violated.
Therefore, one should at least enter into dialogue with the casino.
Ich fordere sie erneut auf, meine Beschwerde zu öffnen und zumindest den Dialog mit dem Casino herzustellen, da meine E-Mails ignoriert werden.
Wenn sie wirklich, wie es immer sagen, sich für die Spieler einsetzen, dann gibt es hier einen legitimen Grund, mit dem Casino eine Rückerstattung zu vereinbaren.
Leider ist es in der Welt der Casinos für die Spieler sehr schwierig, Hilfe zu erhalten, ohne rechtlichen Anspruch und Mittel. Genau dafür sollten Sie eigentlich einstehen.
Also noch mal, es gibt ja einen legitimen Grund, eine Rückerstattung vom Casino zu erzwingen.
Leider wurde das Casino auf meine E-Mails nicht und sie sind meine letzte Hoffnung und ich kann Clari deutlich nachweisen, dass gegen die AGB verstoßen wird.
Insofern sollte man zumindest mit dem Casino in Dialog gehen
Това, което научих, е, че няма да получите повторно разглеждане на жалбата си.
Единственото, което ми хрумва, е да се оплача на властите. Ако смятате, че казиното не е реагирало както трябва, тогава би трябвало да е добре да се свържете с тях.
What I have learned is that you will not get a reopen on your complaint.
The only thing I can think of is to complain to the authority. If you think the casino did not react as it should have, then it should be okay to contact them.
Искам тя да проведе диалог с колегата си и да провери отново дали казиното е нарушило правилата и условията.
Не може фактът, че казиното не спазва собствените си правила и условия, да бъде напълно игнориран тук.
Ако условията посочват 24 часа, тогава трябва да се съобразите в рамките на 24 часа. Срок. И не можете да посочите 5 дни като разумен срок.
I want her to have a dialogue with her colleague and double-check that the casino has violated the terms and conditions.
It can't be that the fact that the casino isn't adhering to its own terms and conditions is being completely ignored here.
If the terms and conditions state 24 hours, then you have to comply within 24 hours. Period. And you can't specify 5 days as a reasonable timeframe.
Ich möchte, dass sie Dialog mit ihrem Kollegen gehen und noch einmal prüfen, dass das Casino gegen die AGB verstoßen hat.
Das kann doch nicht sein, dass der Fakt, dass das Casino sich nicht an seine eigenen AGB hier völlig ignoriert wird.
Wenn in den AGB 24 Stunden steht, dann hat man sich in 24 Stunden zu halten. Punkt. Und nicht 5 Tage als angemessen Zeitraum zu beziffern.
Вече е било обсъдено.
Въпреки че разбирам аргументите ви, най-добре би било да направите това, което ви казвам. Нашата позиция остава непроменена, както вече казах. 😕
It has already been discussed.
Although I understand your points, it would be best if you did what I am telling you. Our position remains unchanged, as I have already said. 😕
Но защо? Моля, обяснете защо?
Мога да докажа ВСИЧКО, а ти подкрепяш казината?
Честно казано, какъв е смисълът?
But why? Please explain why?
I can prove EVERYTHING and you're siding with the casinos here?
Honestly, what's the point?
Aber wieso? Erklären sie mir bitte wieso?
Ich kann ALLES nachweisen und ihr stellt euch hier auf die Seite der Casinos?
Ganz ehrlich, was soll das?
Всичко беше обяснено в отговора, не знам какво друго бих могъл да ви кажа. От всички случаи, които сте започнали при нас, почти всяко е за самоизключване.
И така, ако не можем да ви помогнем, защо не се обърнете към властите?
Мисля, че това е съвсем разумно, ако са допуснали грешка.
Нямам по-добро обяснение от това, което ти даде.
Everything was explained in the reply, I don't know what else I could tell you. Of all the cases you have opened with us, almost every one is about self-exclusion.
So if we can't help you, why don't you go to the authority?
I think that's quite reasonable if they made a mistake.
I don't have better explanation than one you got.
Това може да е вярно, но в този конкретен случай казиното е нарушило условията и не може и не е доказало това абсолютно.
Какво друго трябва да направя???
Вече се свързах с лицензиращия орган, но нека бъда честен. Те няма да направят нищо в този случай. Свързвах се с тях и в предишни случаи и никога не ми помогнаха. Единственият път, когато предложиха помощ, беше, когато подадохте жалба до казиното и казиното се притесняваше за репутацията си.
И честно казано, цялото им обяснение е просто погрешно. Казиното не се е придържало към 24-часовия срок, който беше очевидно посочен в техните правила и условия. Отне няколко дни и трябваше да напиша множество имейли, преди акаунтът да бъде окончателно затворен, и дори тогава, едва след като поисках парите си обратно.
That may be true, but in this specific case, the casino has demonstrably violated the terms and conditions, and cannot and has not absolutely proven this.
What else am I supposed to do???
I've already contacted the licensing authority, but let me be honest. They won't do anything in this case. I've contacted them in previous cases as well, and they never helped me. The only time they offered any assistance was when you filed a complaint with the casino and the casino was worried about its reputation.
And quite frankly, their entire explanation is simply wrong. The casino did not adhere to the 24-hour timeframe, which was demonstrably stated in their terms and conditions. It took several days and I had to write numerous emails before the account was finally closed, and even then, only after I requested my money back.
Das mag stimmen, aber in diesem konkreten Fall ist es so, dass hier wirklich das Casino nachweislich gegen die AGB verstoßen hat und nicht das absolut nachweisen kann und auch getan habe.
Was soll ich denn sonst noch machen???
Ich habe bereits die Lizenzbehörde kontaktiert, aber sie mir noch mal ehrlich. Die werden in diesem Fall gar nichts tun. Ich habe auch schon den früheren Fällen die Lizenzbehörde kontaktiert und nie wurde mir geholfen. Einzig und allein wenn eine Beschwerde von Ihnen an das Casino herangetragen wurde und das Casino um seine Reputation gebangt hat, kam es einem entgegen.
Und ganz ehrlich, ihre komplette Erklärung ist einfach nur falsch. Die 24 Stunden wurden vom Casino nicht eingehalten und diese standen nachweislich in den Geschäftsbedingungen. Es hat mehrere Tage gedauert, und ich musste mehrere E-Mails schreiben, bis letztendlich das Konto geschlossen wurde und auch erst dann wurde es getan, als ich mein Geld zurück verlangt habe.
Тогава си струва да се замислим и защо властите никога не искат да помогнат.
Дали ще подадете жалба при нас няма значение за това. Ние се отнасяме справедливо към всеки играч. Бихме се отнесли към този случай по същия начин с всеки друг играч, както направихме с вас.
Само 1 ден е необходим, а 99% от казината не спазват това, въпреки че е в техните Условия, защото тези процеси не са толкова бързи.
Въпреки това, стига да го направят в рамките на нормален срок, който е няколко дни, ние го считаме за приемливо. Ако казиното се забави и това отнеме седмица или повече, например, тогава не е приемливо.😕
Then it is also worth considering why the authorities never want to help.
Whether you file a complaint with us has no bearing on this. We treat every player fairly. We would handle this case the same way with any other player as we did with you.
Simply 1 day to do it, and 99% of casinos don't comply with this even though it's in their Terms, because these processes aren't that fast.
However, as long as they do it within a normal time frame, which is a few days, we consider it to be okay. If the casino delays and it takes a week or more, for example, then it's not okay.😕
Въпреки това, изобщо не го разбирам.
Всички казина веднага се позовават на своите правила и условия при първото нарушение. Дори в случаи на злоупотреба с бонуси, всеки възможен пасаж от правилата и условията се цитира, за да бъде използван срещу играчите.
Ако в общите условия на казиното е посочено, че акаунтът ще бъде затворен в рамките на 24 часа, тогава той трябва да бъде затворен в рамките на 24 часа.
Защо иначе биха посочили 24 часа като времева рамка? И защо казиното промени условията си веднага след имейла ми?
Изпратих първото си искане за закриване на сметката на 21 септември, но тя беше затворена едва на 29 септември. Това са общо 8 дни!!! Въпреки че бяха посочени 24 часа. Следователно, изобщо не мога да разбера разсъжденията ви.
Тя няма как да ми върне 1800 евро, ако се свържа с Гезине. Те просто не искат да ми помогнат, това е факт. Всичко, което е необходимо, е да се свържа директно с казиното. Сигурен съм, че тогава ще ми върнат парите!
Nevertheless, I don't understand it at all.
All casinos immediately refer to their terms and conditions upon the first violation. Even in cases of bonus abuse, every conceivable passage from the terms and conditions is quoted to be used against the players.
If the casino's terms and conditions state that the account will be closed within 24 hours, then it should be closed within 24 hours.
Why else would they specify 24 hours as a time frame? And why did the casino change their terms and conditions immediately after my email?
I sent my first request to close the account on September 21st, but it wasn't closed until September 29th. That's a total of 8 days!!! Even though 24 hours were stated. Therefore, I cannot understand your reasoning at all.
She has no way of getting me a refund of €1800 if I contact Gesine. They simply don't want to help me, that's a fact. All it takes is contacting the casino directly. I'm sure they would refund my money then!
Trotzdem verstehe ich das kein bisschen.
Alle Casinos verweisen bei dem ersten Fehlverstoß DIREKT auf ihre AGB. Selbst für Bonus missbrauch wird jede noch so kleine Passage aus den agb zitiert, um diese gegen die Spieler zu nutzen.
Wenn in den AGB des Casinos steht, dass innerlich von 24h das Konto geschlossen wird, dann sollte es auch innerhalb von 24h geschlossen werden.
Wieso gibt man die 24h sonst als Zeitangabe an? Und wieso hat das Casino direkt nach meiner Email die agb geändert???
Ich habe am 21.09. meine erste Anfrage zur Kontoschliessung gesendet, erst am 29.09. wurde das Konto geschlossen. Das sind in Summe 8 Tage!!! Obwohl 24h angegeben wurden. Daher kann ich ihre Argumentation überhaupt nicht folgen.
Sie hat nicht die Möglichkeit, wenn man mit Gesine Kontakt aufnimmt, mir eine Rückerstattung in Höhe von 1800 € zu besorgen. Sie wollen mir lediglich nicht helfen, das ist Fakt. Es bedarf nur eine Kontaktaufnahme mit dem Casino. Schon würden diese mir das Geld zurückerstatten, da bin ich mir sicher!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.