НачалоФорумКазинаVipsta Casino - обща дискусия

Vipsta Casino - обща дискусия

1 410 преглеждания 21 отговора |
преди 1 месец
|
1 2
Добавете пост
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vipsta Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Здравейте, може ли някой да информира Вероника, че трябва да подаде отново жалбата ми?!


Представих ясни доказателства, че казиното е нарушило собствените си правила и условия и че казиното дори е променило правилата и условията след моя случай. Въпреки това, те (за пореден път) просто затвориха жалбата ми с напълно неразбираемо обяснение.


Ще съм благодарен за всякаква подкрепа тук!

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Мога да я попитам за това, но от това, което видях в резюмето, случаят е бил за самоизключване, където, според Вероника, не сте споменали нищо за хазартна зависимост.

Значи според теб ще е уместно? Ако си ѝ изпратил искане за повторно отваряне и то отново е било отхвърлено, а тя ти е изпратила отговор, че нищо повече не може да се направи, тогава така ще бъде.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравей,

Не, това е абсолютно погрешно.

Първо, посочих хазартна зависимост, защото активно попитах за забраната в чата на живо.

Второ, спазвах общите условия на казиното, които гласяха, че заявката за самоизключване ще бъде обработена в рамките на 24 часа, независимо от причината за изключването. Въпреки отговора на казиното на заявката ми за самоизключване, акаунтът ми все още беше отворен 72 часа по-късно, въпреки посоченото 24-часово време за обработка.

Когато уведомих казиното за това, те веднага промениха условията си, като замениха „24 часа" с „възможно най-скоро". Това е ясно доказателство, че казиното не е изпълнило задълженията си.

Ако това не е достатъчно, за да се обработи жалбата ми, тогава сериозно се чудя какво се случва тук...

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Добре, ще я попитам за това. Значи поискахте повторно отваряне от Вероника по имейл?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, преди няколко дни. Изпратих ѝ и историята на чата относно хазартната зависимост и обясних в оплакването си, че казиното е нарушило правилата си и условията, независимо от причината за забраната.


Предоставих и всички тези доказателства със скрийншотове.

Наистина не мога да направя нищо повече... за съжаление, казиното игнорира имейлите ми. Затова имам нужда от вашата помощ.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Вече писах на Вероника и след като тя прегледа всичко, което изпратихте, ще ви уведомим какво сме решили.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей, Джаро, трябва да кажа, че съм наистина ядосан.

Молбата ми за повторно отваряне беше отхвърлена с мотива, че казиното е имало достатъчно време да реагира на самоизключването.

Защо, за бога, се игнорира напълно фактът, че в общите условия на казиното е посочено, че акаунтът ще бъде затворен 24 часа след заявка за самоизключване, което в моя случай не се случи? Причината е напълно без значение! Аз поисках самоизключване, което НЕ беше извършено след 24 часа, както е посочено в общите условия!

И на всичкото отгоре, казиното внезапно промени условията си, което доказва, че съм абсолютно прав!!

Имам чувството, че тук заставате само на страната на казината. Има много причини да продължите с жалбата си. Абсолютно съм разочарован.


Моля, кажете ми защо вашият екип напълно игнорира факта, че общите условия посочват 24-часов период на самоизключване!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече бях информиран, че казиното „е имало достатъчно време да обработи заявката ми".

Сериозно, никой ли тук не разбира, че условията изрично посочват 24-часов период, който НЕ е спазен?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Говорих за това с нашия екип. Жалко е, че се случва нещо подобно, особено когато казината имат в своите правила и условия, че ще се справят с подобни ситуации в рамките на 24 часа, и определено трябва да променят това. Разбира се, това трябва да се направи от самото начало, а не когато възникне проблем, както е във вашия случай.

Във всеки случай, въз основа на това, което разбрах, това беше разумен срок за казиното да ви самоизключи. Има много малко казина, където заявката ви за самоизключване се обработва незабавно, независимо какво са написали в своите правила и условия.

Така че бих казал, че тази ситуация вече е приключена. Нямаше какво повече да направя. 😕

Също така, това е нещо, което винаги трябва да запомните, ако подадете жалба при нас.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, не, не приемам това!

Общите условия трябва да се спазват както от казиното, така и от играча.

В противен случай казиното ще спори за всяко малко нещо въз основа на своите правила и условия. Ако направите обратното, те изведнъж ще го намерят за неразбираемо.

В общите условия е посочен 24-часов период, който не беше спазен. Дори потвърдих самоизключването си два пъти по имейл и двата имейла бяха обработени от казиното; въпреки това акаунтът ми не беше затворен в рамките на 24 часа. Имейлите също бяха отговорени в рамките на няколко часа.


Абсолютен позор е, че той дори не препраща случая ми до казиното, за да се намери приятелско решение.

Не е като да съм загубил 50 евро; говорим за сума над 1800 евро. И въпреки че другите ми оплаквания ясно показват, че имам хазартна зависимост, това са много пари за мен.

Фактът, че казиното директно промени условията си, също подсказва, че съм прав.

Нека повторя: във всички останали случаи общите условия на казиното се проверяват до най-малкия детайл и винаги се изтъкват аргументи в полза на казиното, когато има някакви проблеми. Сега, в този случай, казиното е нарушило собствените си общи условия и изведнъж нищо не може да се направи, защото според тях това е разумен срок?

Това категорично не може да е вярно.

Винаги съм бил много доволен от тяхната помощ, но не мога просто да оставя този случай без отговор.

Това е свързано с много пари и мога ясно да докажа, че казиното е нарушило правилата и условията!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Още веднъж ги призовавам да отворят жалбата ми и поне да установят диалог с казиното, тъй като имейлите ми се игнорират.

Ако наистина защитават играчите, както винаги твърдят, тогава има основателна причина да се преговаря за възстановяване на сумата с казиното.

За съжаление, в света на казината е много трудно за играчите да получат помощ без правен иск или ресурси. Точно за това трябва да се застъпвате.

Така че, за да повторя, има основателна причина да се изисква възстановяване на сумата от казиното.

За съжаление, казиното не отговори на имейлите ми и те са последната ми надежда, тъй като мога ясно да докажа на Клари, че общите условия са нарушени.

Следователно, човек трябва поне да започне диалог с казиното.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Това, което научих, е, че няма да получите повторно разглеждане на жалбата си.

Единственото, което ми хрумва, е да се оплача на властите. Ако смятате, че казиното не е реагирало както трябва, тогава би трябвало да е добре да се свържете с тях.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Искам тя да проведе диалог с колегата си и да провери отново дали казиното е нарушило правилата и условията.


Не може фактът, че казиното не спазва собствените си правила и условия, да бъде напълно игнориран тук.

Ако условията посочват 24 часа, тогава трябва да се съобразите в рамките на 24 часа. Срок. И не можете да посочите 5 дни като разумен срок.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Вече е било обсъдено.

Въпреки че разбирам аргументите ви, най-добре би било да направите това, което ви казвам. Нашата позиция остава непроменена, както вече казах. 😕

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Но защо? Моля, обяснете защо?

Мога да докажа ВСИЧКО, а ти подкрепяш казината?

Честно казано, какъв е смисълът?

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Всичко беше обяснено в отговора, не знам какво друго бих могъл да ви кажа. От всички случаи, които сте започнали при нас, почти всяко е за самоизключване.

И така, ако не можем да ви помогнем, защо не се обърнете към властите?

Мисля, че това е съвсем разумно, ако са допуснали грешка.

Нямам по-добро обяснение от това, което ти даде.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това може да е вярно, но в този конкретен случай казиното е нарушило условията и не може и не е доказало това абсолютно.

Какво друго трябва да направя???

Вече се свързах с лицензиращия орган, но нека бъда честен. Те няма да направят нищо в този случай. Свързвах се с тях и в предишни случаи и никога не ми помогнаха. Единственият път, когато предложиха помощ, беше, когато подадохте жалба до казиното и казиното се притесняваше за репутацията си.


И честно казано, цялото им обяснение е просто погрешно. Казиното не се е придържало към 24-часовия срок, който беше очевидно посочен в техните правила и условия. Отне няколко дни и трябваше да напиша множество имейли, преди акаунтът да бъде окончателно затворен, и дори тогава, едва след като поисках парите си обратно.

Автоматичен превод:
xSerious169
преди 1 месец

Тогава си струва да се замислим и защо властите никога не искат да помогнат.

Дали ще подадете жалба при нас няма значение за това. Ние се отнасяме справедливо към всеки играч. Бихме се отнесли към този случай по същия начин с всеки друг играч, както направихме с вас.

Само 1 ден е необходим, а 99% от казината не спазват това, въпреки че е в техните Условия, защото тези процеси не са толкова бързи.

Въпреки това, стига да го направят в рамките на нормален срок, който е няколко дни, ние го считаме за приемливо. Ако казиното се забави и това отнеме седмица или повече, например, тогава не е приемливо.😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Въпреки това, изобщо не го разбирам.

Всички казина веднага се позовават на своите правила и условия при първото нарушение. Дори в случаи на злоупотреба с бонуси, всеки възможен пасаж от правилата и условията се цитира, за да бъде използван срещу играчите.

Ако в общите условия на казиното е посочено, че акаунтът ще бъде затворен в рамките на 24 часа, тогава той трябва да бъде затворен в рамките на 24 часа.

Защо иначе биха посочили 24 часа като времева рамка? И защо казиното промени условията си веднага след имейла ми?


Изпратих първото си искане за закриване на сметката на 21 септември, но тя беше затворена едва на 29 септември. Това са общо 8 дни!!! Въпреки че бяха посочени 24 часа. Следователно, изобщо не мога да разбера разсъжденията ви.

Тя няма как да ми върне 1800 евро, ако се свържа с Гезине. Те просто не искат да ми помогнат, това е факт. Всичко, което е необходимо, е да се свържа директно с казиното. Сигурен съм, че тогава ще ми върнат парите!

Автоматичен превод:
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини